|
Podnies samochod do gory i usun sruby z kól. |
|
Usun dwie sruby, ktore trzymaja zacisk. Zsun zacisk z tarczy i zdejmij go. |
|
Poluzuj i zdejmij srube , ktora trzyma koniec drazka (poprzecznego). |
|
Podwaz koncowke drazka i zdjemij go. |
|
Teraz trzeba usunac sruby kolumny mcphersona, ale zanim to zrobisz zaznacz polozenie gornej sruby (mimośrodowej) tak aby nie regulowac kąta pochylenia koła przy skladaniu wszystkiego z powrotem. |
|
Nastepnie zabierz sie za srube, ktora przechodzi przez sworzeń i delikatnie ja odkrecaj tak aby powstala szczelina i dalo sie zdjac zacisk. |
|
Delikatnie odwroc tylna czesc i usun polaczenie zwrotnicy. |
|
Pociagnij i rozlacz przegub od reszty. |
|
Tak wyglada fabryczny sworzeń. Jest nitowany. Jesli Twoj sworzeń wyglada tak jak ten to juz byl najwyzszy czas go wymienic. Jesli sworzeń ma sruby to usun je i nie uzywaj ich ponownie. Nowe sruby powinny byc w komplecie z nowymi sworzniami. |
|
Aby usunac nity rozwierc ich glowki wiertłem o srednicy 6mm. |
|
Wydlub nity, wymontuj stare sworznie. |
|
Zamontuj nowe sworznie w miejsce starych. Śruby powinny byc dokręcone momentem 25Nm. |
|
A teraz zloz wszystko postepujac krok po kroku w druga strone. Najlepiej wymien tez sworznie z drugiej strony dla wlasciwego efektu koncowego. |