Ustawienie wolnych obrotów i zawartość tlenku węgla (CO) na wolnych obrotach


 

DLSDigitaler LeerlaufStabilisierung – po naszemu elektroniczny stabilizator wolnych obrotów. Można go łatwo usunąć poprzez wyjęcie obu wtyczek i połączenie ich ze sobą. Jest on połączony z układem zapłonowym.

g. – oznaczenie gaźnika

Gaźnik

Oznaczenie silnika

Wolne obroty

Zaw.CO na wolnych obrotach

1,3/44kW(GF) z DLS

850+-50

1,0%+-0,5% K 1,0%+-0,5%

1,5/51kW(JB) g.PICT

950+-50

1,5%+-0,5%

1,5/51kW(JB) g.1B3 bez DLS

950+-50

1,0%+-0,5%

1,5/51kW(JB) g.1B3 z DLS

800+-50

1,0%+-0,5%

1,6/53kW(RE) g.1B3

750+-50

1,0%-0,5%

1,6/55kW(EW) g.2E2 z przer.

950+-50

1,0%+-0,5% K 1,0%-0,5%

1,6/55kW(EW) g.2E2

750+-50

1,0%+-0,5% K 1,0%-0,5%

1,6/63kW(FR) g.2B5 bez DLS

950+-50

1,0%+-0,5%

1,6/63kW(FR) g.2B5 z DLS

800+-50

1,0%+-0,5%

1,8/66kW(EX) g.2E2

750+-50

0,0%….1,5%

 

K – wersja z katalizatorem

Oznaczenie silnika

Wolne obroty

Zaw.CO na wolnych obrotach

70kW(JH)

900-+100

0,3% – 1,2%

81kW(EG) bez DLS

950+-50

1,5%-+0,5%

81kW(EG) z DLS

800+-50

1,5%-+0,5%

82kW(DX) do 7/84

950+-50

1,0%+-0,5%

82kW(DX) od 8/84

900+-100

1,0%+-0,5%

95kW(PL)

800-900

0,3%-1,2%

102kW(KR)

1000+-50

1,0%+-0,5%

 

Artykuł przygotował Astral

.