Strona 30 z 35
Re: Scirocco 16v KR
: 03 kwie 2017, 09:43
autor: Sławek
Re: Scirocco 16v KR
: 05 kwie 2017, 12:11
autor: Sławek
Pojawiły się pytania odnośnie frontu. Zamieszczam więc zdjęcie przodu auta z wyraźną niedoskonałością przedniego zderzaka.
Re: Scirocco 16v KR
: 06 kwie 2017, 19:58
autor: Sławek
W miedzyczasie trzeba ukonczyc 5 gang...
Re: Scirocco 16v KR
: 06 kwie 2017, 20:03
autor: wesyl
OOO nawet broki nowe
ładnie
Re: Scirocco 16v KR
: 06 kwie 2017, 21:23
autor: Sławek
Broki jak broki... glowica kompletnie nowa prosto z Ingolstadt.
Re: Scirocco 16v KR
: 06 kwie 2017, 21:38
autor: wesyl
ale samo alu czy uzbrojona?
Re: Scirocco 16v KR
: 06 kwie 2017, 21:57
autor: Sławek
Uzbrojona ale walek juz zmieniony..
Re: Scirocco 16v KR
: 07 kwie 2017, 08:07
autor: kostrzyk
do czego to wpadnie?
Re: Scirocco 16v KR
: 07 kwie 2017, 09:11
autor: Sławek
90 quattro
Re: Scirocco 16v KR
: 08 kwie 2017, 13:33
autor: Sławek
Sobotnie woskowanie...
Re: Scirocco 16v KR
: 11 kwie 2017, 23:01
autor: Sławek
Ostatnia po remoncie (3) zmiana oleju. Docelowo już 300v. Płukanie na zwykłym 6100 Synergie +. Za każdym razem rozcinałem filtr oleju i wszystko w jak najlepszym porządku.
Odpuściłem 20W-60 bo 16v robi ostatnio kilka kilometrów na tydzień. Dodatkowo kontrola świec i ciśnienia w układzie. Mała korekta dawki oraz regulacja i czyszczenie ISV.
Re: Scirocco 16v KR
: 12 kwie 2017, 17:50
autor: Sławek
Na zakonczenie dnia docelowy olej w skrzyni. Stary olej potraktowałem magnesem i całkiem fajnie wyszło.
Re: Scirocco 16v KR
: 18 kwie 2017, 12:41
autor: Sławek
Swiateczne sprzątanie
Re: Scirocco 16v KR
: 20 kwie 2017, 14:41
autor: Sławek
Nie mogłem sie powstrzymać i zrobiłem jeszcze tył. Przód musi poczekać bo zamowiłem nawiercanie.
Re: Scirocco 16v KR
: 20 kwie 2017, 15:07
autor: BWolf16V
kurcze z tego co wiem nie za dobrze iz zakladasz nawiercane gdyz podobno nawiercane sa znacznie oslabione w stosunku do nacinanych
bo naciniana sa robione z formy a nawierty sa robione po wytoczeniu (ale czy to prawdca to nie wiem)
tak mi doradzali kupowac tarcze do sportu w breakeparts.pl
chociaz do codziennej jazdy moze nie ma to wiekszego znaczenia bo chodzilo tutaj o nagrzewanie sie tarczy i duze temp ze sa slabsze te nawiercane i w motosporcie raczej sie nie stosuje nawiercanych i nacinanych tylko same nacinane gdyz te combo potrafia pekac w wyniku szybkiego przemeczenia oslabionego stopu tarczy ,.... ale ile w tym prawdy