GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U
kurde, zimno tam u was...
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U
hehe anomalia pogodowe są :P może mi ktoś powiedzieć z czego kupić tłumik końcowy żeby dopasować najlepiej do JH czytam po tym forum i żadnych konkretów, chodzi o model, auto i z którego roku z góry dzięki pzdr
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U
no mi kolega znalazł nowy tłumik do jh 90r w Sosnowcu za bodajże 115zł tylko muszę tam sobie podjecgać czy na pewno to jest do sciro
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A
- sparki83
- Pisarz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
- Numer GG: 10144102
- Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U
tak dobrze ze tyle myslalem ze gorzej:P
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U
Nie no nowy zderzak i lampy to dużo szczęścia. No chyba że trachnęli Cie tak na parkingu i winnych brak.
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U
po prostu chciałem uniknąć bliskiego spotkania z busem który wymusił i był dużo większy a że taxi zaczęło skręcać to już nie zdążyłem sie za nią zatrzymać zabrakło kilku centymetrów
-- czwartek, 3 lis 2011, 20:30 --
Eh brak czasu to brak efektów ale pierw na zime coś trzeba założyć
takie były jeszcze malowanie
-- niedziela, 12 lut 2012, 14:51 --
Mała aktualizacja wysłużony JH
I nowa "stara" 9A
-- czwartek, 3 lis 2011, 20:30 --
Eh brak czasu to brak efektów ale pierw na zime coś trzeba założyć
takie były jeszcze malowanie
-- niedziela, 12 lut 2012, 14:51 --
Mała aktualizacja wysłużony JH
I nowa "stara" 9A
Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 14:15 przez traperm, łącznie zmieniany 1 raz.
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
Składaj składaj. Liczba 2.0 rośnie na forum i w pl. Słabe silniki umrą śmiercią naturalną jak kasety wyparte przez CD .
Przy takim "uzbrojeniu" na forum niedługo nikt nie odważy się startować spod świateł ze sroką ani mówić, że jeździmy słabeuszami .
Przy takim "uzbrojeniu" na forum niedługo nikt nie odważy się startować spod świateł ze sroką ani mówić, że jeździmy słabeuszami .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
niedługo 2.0 będzie za słaby do sroki i zaczną się VR-y i R-ki
cholera, to co ja mogę ze swoim 1.8 16v, trzeba zacząć się zbroić
cholera, to co ja mogę ze swoim 1.8 16v, trzeba zacząć się zbroić
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
1.8 16V to już śmigało ładnie, ale wszystkie 8v oprócz EG i DX to tak do przyuczenia się były dobre .
A vr to za ciężkie i za dużo komplikacji. ludzie wola silniki, które bez zamoty włożą do auta przy jak najmniejszej ilości przeróbek.
A vr to za ciężkie i za dużo komplikacji. ludzie wola silniki, które bez zamoty włożą do auta przy jak najmniejszej ilości przeróbek.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
obar pisze:1.8 16V to już śmigało ładnie, ale wszystkie 8v oprócz EG i DX to tak do przyuczenia się były dobre .
A vr to za ciężkie i za dużo komplikacji. ludzie wola silniki, które bez zamoty włożą do auta przy jak najmniejszej ilości przeróbek.
fakt, praktycznie plug and play, benzyna jeszcze zostaje do założenia ale troche czasu brakuje
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
a jaki osprzęt będziesz wstawiał ? digifanta ?
pozdr
pozdr
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
Chłopak chce to postawić na Digi ale jeszcze nie wie na którym, tak samo jak ty jest na etapie poszukiwania kompletnego wtrysku żeby wszczepić to do sciro.solarhh pisze: a jaki osprzęt będziesz wstawiał ? digifanta ?
pozdr
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
aa czyli tylko życzyć powodzenia ja już sobie digi 1 odpuściłem
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U + 9A
Mała odnowa;)
-- czwartek, 1 paź 2015, 09:25 --
-- poniedziałek, 12 paź 2015, 16:47 --
Historia się nie kończy
-- czwartek, 1 paź 2015, 09:25 --
-- poniedziałek, 12 paź 2015, 16:47 --
Historia się nie kończy
- Załączniki
-
- 1111.jpg
- (441.35 KiB) Nie pobierany
GT II LC6V R.I.P. obecnie LA5U & 9A