A widzisz, nie zwróciłem uwagi na ikonę motocykla, a w aukcji koleś nie opisał oleju jako do motocykli. No ale nic to, kuzyn ma ścigacza i weźmie ode mnie ten olej
. Swoja drogą ciekaw jestem jakby się samochodowy silnik zachował na takim
.
Ja też jestem z tego zadowolony. Naprawdę świetnie się spisuje, a ja nie żałuję silnikowi i temperatury w upały znosi i podwyższone temperatury na silniku i wszystko jest ok
.
Bzyku pisze:Najfajniej ogląda mi się białego i trasę....i sięgam pamięcią do jh "mutanta" w drodze po zielona....
Heh, jechałem wtedy na pół łysych zimówkach a trochę ślisko było
. Fajne czasy... Do Stargardu też była fajna trasa
.
Mam nadzieję, że graty z JH mutanta trafiły w dobre ręce
.
Sławek pisze:Ładnie mruczy te 2,5"
Właściwie to na końcu mam lekką zwężkę
.
A co do air boxa to łatwiej mi było się pobawić w ten sposób, a jakoś mi nie pasują te ori obudowy filtrów. Poza tym jakbym czegoś nie wymodził sam to nie byłbym sobą
.
-- wtorek, 18 mar 2014, 23:29 --
Dzisiaj doszła uszczelka z metra to wymieniłem na płycie grodziowej, bo już nieciekawie to wyglądało (porównanie starej i nowej):
I z racji tego, że taka sama uszczelka siedzi pod klapą bagażnika to też wymieniłem
:
Porównanie starej i nowej. Stara już była w kilku miejscach poszarpana i też pognieciona:
Niby nic a jak cieszy oko
. Pasuje jak od tego, no i porządna polska uszczelka
Na classicu koszt nowej uszczelki bodajże koło 100E, a tej z metra wyszło coś koło 70zł na płytę grodziową i pod tylna klapę.
C.D.N.
Jutro auto ląduje na kobyłkach. Czas się zabrać za ten nieszczęsny bak. Nie wygląda to najlepiej:
Zobaczymy jak to wyjdzie po lutowaniu. Jeśli się nie uda zlutować to zgrzeję to TIGiem.
Przy okazji mam pytanie, bo chyba pokuszę się o wymianę linek, bo pancerze w starych są mocno styrane czasem i eksploatacją- czy ktoś wie jakie linki będą bez przeróbek pasować? Może golf I albo II? No chyba, że da się zakupić dedykowane.