
fajnie to wszystko Ci wyszło
Nie pamiętam dokładnie, ale coś koło 7m. Tak obliczałem i kupiłem metr więcej i ok 1m albo i trochę mniej mi zostało.kostrzyk pisze:jakiej średnicy użyłeś na przewody paliwowe, jakie końcówki oraz ile było potrzebne do wykonania obu linii.
Ale nie wiesz nawet jak ja to przeżywałem jak to zobaczyłemlehu pisze:Widzę nie widziałeś jeszcze nędzy, rozpaczy i drastycznych scen
Zdaję sobie sprawę i nie chcę tego zaniedbać, dlatego następnym krokiem będzie oczyszczanie każdego rudego miejsca w podłodze oraz od wewnętrznej strony. Zapewne będę ściągać też nakładki, ale tylko przy progach póki co. Reszta będzie robiona jak auto będzie szło do lakierni.lehu pisze:Wielu forumowiczów chciałoby mieć podwozie w takim stanie, czyli do oczyszczenia i konserwacji.
Ale mi bębny przy takiej mocy w zupełności wystarcząherbiasty pisze:Ale mogłeś tarcze na tył załozyć i pomalować na biało juz cały tył od spodu
Zdejmuj belkę jak najszybciej i rób. Ja jakbym wiedział 10 lat temu co wiem teraz to bym od razu Szerokiemu takie remonty porobił. Teraz obyło by się bez spawaniaKonopia pisze:Aż boję się pomyśleć co u mnie siedzi pod tylną belką
A dziękivoo pisze:profi robotazazdroszczę chęci do działania przy sroce.. mi praca zabija pasje niestety
Juz o tym myślałem, żeby zrobić kilka sztuk, ale póki co auto od Ciebie stoi troszkę za daleko, a na Szerokim już nie odmierzę, bo już wszystko zamontowałem, ale wszystko w swoim czasieMajkel pisze:Zrób mi taką rurę
Skąd ja to znam...obar pisze: Ja jakbym wiedział 10 lat temu co wiem teraz to bym od razu Szerokiemu takie remonty porobił.
A dzięki, starałem się jak mogłem, choć wiem, że pewnie mógłbym lepiej, ale jeśli są jakieś niedociągnięcia, to na pewno w miejscach, które i tak później trzeba będzie zrobić porządnie.Sławek pisze:Wow Obar , dopiero przeczytałem, musze przyznac ze odwaliłes kawał dobrej roboty.
Wlew super, niczym made in Vw
No właśnie dlatego chcę powalczyć jeszcze z ruda jędzą, bo na lakier autko musi poczekać, a w międzyczasie trzeba doprowadzić do stanu fabrycznego, albo jak się da to lepszegoatosss007 pisze:No widzisz Łukasz ... planowanie nowego lakieru trzeba czasem odłożyć i zrobić krok poprzedzający czyli blacharkę. Z tego co mówiłeś, to myślałem że to trochę lepiej od dołu wygląda.
Kiedyś troszkę zgłębiałem temat od strony technicznej i moim zdaniem nie tylko istotne jest w jakim sezonie się jeździ, jak często, ale i sporo zależało od VW jak te auta wypuścili finalnie. Prawa strona przy belce była troszkę pogryziona z wierzchu, bo belka jest blisko, a jak ktoś jeździł zimą to i zapewne śnieg z solą tam siedział. Z lewej strony było mniej szczęścia, ale zauważyłem, że w nadkolach są zaślepki, przez które można psiknąć fluidolem czy innym woskiem do konserwacji, ale też jeśli VW nie zamknął tego szczelnie to mogła się dostawać woda i oto efekt. Ja w te profile wypsikałem pół puchy Bollowskiego wosku, więc tam woda już nie zagrozi.atosss007 pisze:Prawdę mówiąc sroki gniją i rdzewieją bardzo różnie.
Dlatego zrobiłem wszystko nad i dookoła baku i pompy, wraz z przewodami. Teraz resztą tyłu mogę się zająć bez demontażu tych elementów i o to mi chodziło.atosss007 pisze: Jak ja robiłem tą robotę u siebie, od razu zakonserwowałem cały spód aż po przednią ściankę
No własnie się zastanawiałem nad tym ale wiesz, mój silnik i tak radzi sobie z chłodzeniem na granicy i nie chciałem mu zasłaniać całego pasa na dole, bo zauważyłem, że jest to dosyć dobra wentylacja podczas jazdy, dlatego w air boxie zamontowałem jeszcze jedną rurę 60mm, która ciągnie zimne powietrze spod auta i jest nakierunkowana do przoduatosss007 pisze:Trochę się widzę napracowałeś, przyznam jednak szczerze, że ten dolot trochę inaczej sobie wyobrażałem jak gadalismy. Ja u siebie zrobię na całym dolnym pasie
Spoko, jak coś jeszcze będzie gnić, to wytnę i wspawam kwasówkęatosss007 pisze:prościej byłoby znaleźć oryginalną a teraz to ta rura przeżyje to auto i Ciebie![]()
No raz, że nie chcę wymieniać dobrego na nowe, dwa, że do tej mocy w zupełności bębny wystarczą, a trzy to wydatek i kolejna dłubanka, a po tym co robiłem mam już dość garażu do lipcaatosss007 pisze:A po czemu nie założyłeś tarcz ?