atosss007 pisze:Spoko Panie skleroza. Tylko przypomnij mi ze dwa dni wcześniej bo mam ten sam problem i obawiam się że jak się nie przypomnisz to uleci mi to.
Ale to i tak był taki spontan i postanowiłem Cię po prostu odwiedzić. Nie myślałem o tych lampkach a przypomniały mi się dopiero jak wyjeżdżałem od Magdy.
Dam znać przed zlotem.
atosss007 pisze:Piszesz 100 koni ... hm ... trochę to dziwne.
Nie no przesadziłem, odpycha się znacznie lepiej niż moje zmutowane JH, ale czuć, że zbyt duża mieszanka przeszkadza w prawidłowej pracy i w optymalnym odpychaniu się.
atosss007 pisze: Lepiej sobie dokończ kwestię mechaniczną i zestrój to na gotowo na samym końcu. Tylko jak masz w planie znów coś tam grzebać po zestrojeniu to też mija się z celem bo korekta Cię nie minie.
Ten silnik nie będzie już więcej przerabiany. Jedynie może (jeśli oczywiście będą spore problemy) zmienię wydech na bardziej wytłumiony i to wszystko.
Więcej w tym aucie nie potrzeba, choć ktoś mi kiedyś powiedział, że tuning to choroba i jak się w nią wpadnie to ciągle się chce więcej. Miał w sumie rację. JH modyfikowałem, żeby się po prostu lepiej wyprzedzało ciężarówki na trasie i się potem zaczęło
.
atosss007 pisze:P.S ... jaki byś tam program nie wsadził jestem chętny na kreskę. Gdybyś przyjechał na uniwersalnym, to tym bardziej. Z przyjemnością wezmę udział w porównaniu tych dwóch programów.
No w sumie jak będzie miejsce to czemu nie, zobaczymy jak się to wszystko zachowuje po kilku latach stania. Tak czy tak bez strojenia taki kawał drogi nie mam zamiaru jechać. Nie ciągnę za sobą cysterny paliwa
.
herbiasty pisze:Wtryski leją paliwko i to mocno, słychać że mieszanka dopala sie w wydechu.
Nie tylko słychać, ale i widać, bo na filmiku po przegazówce puścił dymka. Moja audi takich smogów nie sadzi
. A marchewy ładne sadzi przy zmianie biegu jak się mocniej rozpędzam
.
Ludzie za ten wydech będą mnie z widłami po osiedlu ganiać
.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V