Jaki zawias?...;/

Jeśli masz jakiś problem techniczny ze swoim Scirocco mk1 lub mk2, tu zapytaj o rozwiązanie.
Awatar użytkownika
enigma
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 700
Rejestracja: 01 gru 2007, 00:11
Model: Scirocco II
Numer GG: 8518081
Lokalizacja: Warszawa

Jaki zawias?...;/

Post autor: enigma »

Witam!Chce do swojego sciro wsadzić gwint...Aktualnie mam tylko sportowe sprężyny które posadziły sroke o jakieś 40mm.Na wiosne chciałbym jeździć nieco niżej,więc rozglądam się za czym konkretnym...

Jak narazie największą uwage wzbudził we mnie ten zestaw:woohoo:

http://moto.allegro.pl/item303019959_za ... rocco.html

i tutaj pytanie...czy ktoś może ma już coś podobnego w swoim sciro i mógły się wypowiedzieć na ten temat??

Czy rzeczywiście wszystko pasuje idealnie bez żadnych zbędnych przerubek itp.rzeczy...:dry:

Będe wdzięczny za kilka wskazówek i porad,bo nie znam się zupełnie na gwintowanych zawieszeniach;/:( z góry dzięki Pozdro
Awatar użytkownika
Bzyku
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 810
Rejestracja: 30 lis 2007, 17:46
Model: Scirocco II
Numer GG: 5178869
Lokalizacja: Kraków

Odp: Jaki zawias?...;/

Post autor: Bzyku »

wypowiedz Paulusa z watku \"ciekawe rzeczy do scirocco\"

\"
Zawieszenie nie jest wcale \"betonowe\" wręcz przeciwnie daje pewną dozę komfortu. Jak na moje wymagania jest rewelacyjne. Nie czuję sią najmniejszej nierówności i jest bardzo sprężyste.
Produkt jest austariackiej firmy TA Technix (czy jakoś tak).
Kupowałem przez niemieckiego ebaya. Zawieszenie wyszło mnie 890 zł z przesyłką do Polski.
\"
to sie tyczy tego zestawu
gwint
odpowiednik polski to
http://www.allegro.pl/item282315429_zaw ... rocco.html
i chyba tylko Paulus jezdzi na takim nowym gwincie
ten link co podales to nawet nie wiadomo co to za firma to robi no i cena jest pare stowek mniejsza ale z ebaya przez niemcy Paulusa wyszlo cos 900 stow niecale poczytasz watek w gieldzie co napisalem to sie cos jeszcze dowiesz:)strona 3 i 4 bodajrze