Hmm... zderzaki i lusterka zewnętrzne(chrom/plastik), pas przedni (bez spoilera/ze spoilerem) wnętrze (fotele bez zagłówka lub zintegrowanym zagłówkiem/z wyjmowanym zagłówkiem, wzory tapicerek, kierownice), wzory felg się oczywiście zmieniały. To tak na pierwszy rzut oka. Pewnie jest jeszcze 100 małych zmian, których nie znam, ale właściciele mk1 na pewno dopiszą
gratulacje ! Fajnie że kolejne mk1 zostanie uratowane przed złomem !
77 rok to model przejściowy, bo wtedy nastepowała zmiana na plastiki i poliftowe kierunki i błotniki, w Niemczech spotkałem się już z określeniem "Kundel" bo na przykład były jeszcze chromowane zderzaki a już plastikowe lusterka. Teraz pytanie z którego miesiąca jest twój samochód bo zmiany modelowe zawsze następowały w okresie wakacyjnym.
Jak może to wrzuć więcej zdjęć, skąd jest auto od kiedy w PL no i najciekawsze, jaka kwota ?
Pewnie tak.
Mi się wydaje jednakowoż, że najgorsza opcja to zakup zdekompletowanego samochodu (a jeszcze gorzej jak jest w puzzlach, bo nie da się tej kompletności ni ch..a zweryfikować) i potem dokupowanie śrubeczek, podkładeczek, plasticzków, zaślepeczek, sprężynek, spineczek, zwłaszcza jak się nie ma na wzór.
Niemniej oczywiście trzymam kciuki i życzę cierpliwości. Chyba faktycznie kupienie jakiegoś żużla blacharskiego, ale kompletnego, na wzornik i dawcę może mieć dużo sensu.