Strona 1 z 1

MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco

: 29 sty 2018, 17:07
autor: BWolf16V
Witam
jak by ktos chcial cos mocniejszego niz heble do mk2 z omegi 280mm to sa gotowe zestawy :D

przod 4 tloczki 304mm i 322mm
http://www.brakes.pl/index.php/scirocco ... 1553_41554
Obrazek

:))


taka tam ciekawostka ;)

Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco

: 29 sty 2018, 17:24
autor: Mowad
Ciekaw jestem, czy za tą górę kasy faktycznie by było wszystko co potrzebne do przeróbki.

Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco

: 29 sty 2018, 17:41
autor: kostrzyk
Okazyjne cena, od razu cena sroki wzrasta 3 krotnie :D

Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco

: 29 sty 2018, 18:30
autor: BWolf16V
Mowad pisze: 29 sty 2018, 17:24 Ciekaw jestem, czy za tą górę kasy faktycznie by było wszystko co potrzebne do przeróbki.
smiem twierdzic ze nie ... tym bardziej ze cena naprawde jest "mocna"
nie wiem tez czy roznica w heblu byla by tak gigantyczna jak roznica cenowa
dodajmy ze to jest tylko przod

mnie moj zestaw p/t komplet ok 4000zl i hamuje b.dobrze
pytanie ile "metrow" urwal bym w hamowaniu za 3 krotna cene
biorac pod uwage ze auto wazy ok 840-860kg hmmmm
pytanie jeszcze inne czy dalo by sie tym heblowac bez absu tak by regularnie nie robic blokow?

Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco

: 30 sty 2018, 00:50
autor: obar
Cena naprawdę okazyjna...
Ale przy zmianie hebli na takie talerze trzeba się zastanowić czy jest sens, bo nawet szesnastkowy zestaw w dobrej konfiguracji zajebiście hamuje. Pytanie do jakich prędkości chcecie się rozpędzać, bo to raczej jest jednym z czynników decydujących czy warto powiększać hamulce. No i kolejnym to np. zawody, gdzie heble muszą wytrzymać co chwilę duże tarcia.
Przy rozpędzaniu się do 220-240 myślę, że szesnastkowy zestaw sobie ładnie poradzi.
Ale to tylko moje zdanie :wink: .

Re: MovIt zestaw hamulcowy przod VW Scirocco

: 30 sty 2018, 12:19
autor: BWolf16V
masz racje moze jak Sciro lata po torze z predkosciami rzedu 220-240 z hamowaniem do 30-40km/h to ma to sens i jesli jest to regularne
ja tam swoje heble testowalem kilka razy z 200 do praktycznie miejsca i nigdy nie bylo problemu a na torach w Polsce srednio smiga sie 140-180 i wytracenie predkosci do 40-50 w zakret regularnie nie sprawia zadnego problemu kwestia tez jest jeszcze dlugosci przejazdu bo jesli ja smigam trasy po torze ok max 10 min to heble poki co nigdy mi sie nie zagotowaly wiec w naszych Polskich realiach troche przerost formy nad trescia no chyba ze ktos regularnie sciga sie w Poznaniu Bednarach czy Nordschleife ;) chociaz mysle ze Bednary i Poznan tez nie dadza tak w kosc jesli nie jest to w poznaniu np 10 okrazen ciagiem a raczej tak nie jest :)

dobry klocek dobra tarcza plyn i przewody w oplocie w moim odczuciu poki co starczaja ;)
teraz bedzie troche wiecej mocy beda wieksze predkosci zobaczymy ale mysle ze nadal bedzie dobrze ;)

a cena jak by nie patrzec "w promocji" niczym z Biedronki ;)