Strona 1 z 1

k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 10:39
autor: BWolf16V
hej

dwie sprawy:

1)
dostalem zgode i potwierdzenie od org cyklu imprezy ze moge zmienic rodzaj zasilania paliwa z mechanicznego na digi

wiec teraz pytanie czy ponizsza lista jest kompletna ?! czy czegos tam brakuje ewentualnie czy cos nalezy zastapic czyms innym !?

--
DIGIFANT II

-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....
-instalacja silnika PF lub PB
-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB
-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar
-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)
-jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem
-listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic
-obudowa filtra z GTI PF,PB
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-switche(przełaczniki na przepustnice)
--

2)
skyrznia od g60 czy podejdzie do KRa chodzi mi o wymiane swoich wodzikow na linki
obudowa powinna pasowac z tego co kojarze
mocowanie bedzie inne skrzyni ale pewnie sie da to zrobic
powody wymiany dwa
- szpera
- linki
czy moze jest jakas inna lepsza wg Was do 16v niz od g60 ?!


i kolejne pytanie czy ktos ma cos z tego co napisane wyzej lub calosci na sprzedaz !?

:D

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 10:45
autor: kostrzyk
jak wstawisz do SLG to chłopaki Ci ogarną, a skrzynie chyba każda od 4 cylindrowca powinna pasować, kwestia mocowań, chyba najlepiej dobrać sobie pod przełożenia jakie potrzebujesz.

nie lepiej jakiś megasquirt zamiast digi?

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 10:52
autor: Kamil
Albo chociaż digi I? ;)

Listwę, z tego co wiem, można zaadaptować z 1,8T, tylko przedłużki trzeba dorobić, ale rozstaw wtryskiwaczy pasuje.

Przy zakupie digi II uważaj na temat immobilisera - bywa upierdliwy, a w niektórych kompach się pojawiał.

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 11:10
autor: BWolf16V
no SLG bedzie sie opiekowac autkiem ... powiem szczerze ze sam nie wiem co lepiej zrobic nie do konca sie znam co bedzie lepsze do auta juz pisalem do Pawla ze pozostawiam im wolna reke zobaczymy co wymysla narazie maja duzy kociol u siebie wiec grzecznie czekam a nie ukrywam ze chcial bym tez porad od Was bo nie jeden z Was juz przerabial te kwestie

imo zawsze mozna wywalic
w 3 osobowkach pozbylem sie imo bo zaczynalo platac figle ;)

co do skrzyni nie wiem czy i tak nie bede przerabiac przelozenia glownego i biegow jakiegos miksa robic bo skrzynia od g60 fabrycznie konczy sie chyba na cos ok 240km/h a tyle mi nie potrzeba max to jakies 160-170km/h wiec bedzie sie nia trzeba pobawic zeby zmniejszyc predkosci na danych przelozeniach zobaczymy ... koncepcja padla na g60 bo sa dostepne jako skrzynie od abfa moze ale ona raczj jest dluzsza niz od g60 jezdzilem correm g60 i pamietam mniej wiecej jak chodzily predkosci na biegach i smigalem tez kilka razy abfem w ibizie i z tego co pamietam seat mial dluzsze biegi
chociaz minelo tyle lat ze glowy nie dam sobie uciac :(

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 11:20
autor: luckash
Możesz tylko digi założyć? Inne opcje nie wchodzą w grę?

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 12:32
autor: BWolf16V
wchodza wlasnie pisalem z SLG i proponuja stand alone a Ty Luckash co masz na mysli co bys proponowal ?!

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 12:35
autor: luckash
Też SA albo coś innego

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 12:45
autor: spirit
Ja mam inną propozycję, silnik ADL z seata. Jest to 1.8 na elektronicznym wtrysku o mocy 129 kucy, podmienić jedynie kolektor na taki od ABF z VW żeby nie było oznaczeń seata na kolektorze. Majkel ma taki silnik w swoim sciro, możesz wypróbować czy warto go wsadzać do siebie.

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 13:39
autor: BWolf16V
spirit pisze: 05 maja 2017, 12:45 Ja mam inną propozycję, silnik ADL z seata. Jest to 1.8 na elektronicznym wtrysku o mocy 129 kucy, podmienić jedynie kolektor na taki od ABF z VW żeby nie było oznaczeń seata na kolektorze. Majkel ma taki silnik w swoim sciro, możesz wypróbować czy warto go wsadzać do siebie.
zmiana bloku silnika glowicy nie wchodzi w gre
regulamin zawodow mowi jasno ze blok silnika i glowica musza byc z okresu produkcji danego modelu auta
czyli wszystko co bylo robione do konca produkcji '92 roku np ABFa nie moge bo ruszyla produkcja w grudniu '92 o ile pamietam a sciro mk2 robili do jakos miesiac wczesniej :(

wiec silnik moze byc tylko KR i PL
dlugo analizowali czy moge zmienic system zasilania paliwem i okazalo sie ze moge wiec teraz musze dzialac :)

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 14:28
autor: Kamil
Ja tam uważam, że ADL byłby głupim swapem, nawet jakby można było. Po co zmieniać cały silnik, żeby dostać efekt w postaci tej samej mocy, skoro zmianą wtrysku przy mniejszych kosztach i mniejszej ingerencji można zrobić parę koni przyrostu?

Jeśli nie zamierzasz iść w dalsze modyfikacje i potrzebujesz tylko niesrającego się wtrysku, to możesz pomyśleć o jakiejś śwince (na fb profil K-jet killers - goście sprzedają zestawy do konwersji na EFI z wtryskami, wiązką, listwą, przewodami, wstępną mapą itp. itd.), ale nie będziesz miał możliwości potem upgrade-u na cewki na przykład. To tańsza opcja.
Jeśli chcesz mieć pełną programowalność i możliwość obsługi paliwa, zapłonu i turbienie w razie czego, to chyba tylko SA Cię ratuje. A wtedy masz szeroki wachlarz ;) Emu, VEMS, Ottomotive też ma jakiegoś SA.

Re: k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa

: 05 maja 2017, 16:15
autor: BWolf16V
bedzie SA zewnetrzny to juz chyba decyzja zapadla :)
turbo napewno nie bedzie wsadzane ale max z tego 1.8 16v w N/A ile sie da chcial bym wyciagnac