k-jet -> digi II oraz skrzynia od g60 do KRa
: 05 maja 2017, 10:39
hej
dwie sprawy:
1)
dostalem zgode i potwierdzenie od org cyklu imprezy ze moge zmienic rodzaj zasilania paliwa z mechanicznego na digi
wiec teraz pytanie czy ponizsza lista jest kompletna ?! czy czegos tam brakuje ewentualnie czy cos nalezy zastapic czyms innym !?
--
DIGIFANT II
-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....
-instalacja silnika PF lub PB
-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB
-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar
-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)
-jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem
-listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic
-obudowa filtra z GTI PF,PB
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-switche(przełaczniki na przepustnice)
--
2)
skyrznia od g60 czy podejdzie do KRa chodzi mi o wymiane swoich wodzikow na linki
obudowa powinna pasowac z tego co kojarze
mocowanie bedzie inne skrzyni ale pewnie sie da to zrobic
powody wymiany dwa
- szpera
- linki
czy moze jest jakas inna lepsza wg Was do 16v niz od g60 ?!
i kolejne pytanie czy ktos ma cos z tego co napisane wyzej lub calosci na sprzedaz !?
dwie sprawy:
1)
dostalem zgode i potwierdzenie od org cyklu imprezy ze moge zmienic rodzaj zasilania paliwa z mechanicznego na digi
wiec teraz pytanie czy ponizsza lista jest kompletna ?! czy czegos tam brakuje ewentualnie czy cos nalezy zastapic czyms innym !?
--
DIGIFANT II
-komputer ECU digifant z PF,PB 037 906 022BB,DB,CT,AR,EN ....
-instalacja silnika PF lub PB
-ISV czyli stabilizator wolnych obrotow lub jak potocznie mozna uslyszec silnik krokowy z PG,PF,PB
-wtryskiwacze PF,PG,PB - wtryski PG maja wydajnosc 245cc/min co daje max 200km przy 4 cylindrach , wtryski PF,PB - 197cc/min do 160km-przy tych wtryskach zalecam fpr(regulator cisnienia) na 3.5bar
-przepływomierz klapkowy - popularny MAF(VAM)
-jesli mielismy silnik KR to sonda lambda z podgrzewaniem
-listwa wtryskowa z regulatorem - trzeba zrobic samemu lub gdzies zakupic
-obudowa filtra z GTI PF,PB
-plastikowe gniazda wtryskiwaczy z PG,PF,PB wkrecane w kolektor
-switche(przełaczniki na przepustnice)
--
2)
skyrznia od g60 czy podejdzie do KRa chodzi mi o wymiane swoich wodzikow na linki
obudowa powinna pasowac z tego co kojarze
mocowanie bedzie inne skrzyni ale pewnie sie da to zrobic
powody wymiany dwa
- szpera
- linki
czy moze jest jakas inna lepsza wg Was do 16v niz od g60 ?!
i kolejne pytanie czy ktos ma cos z tego co napisane wyzej lub calosci na sprzedaz !?