Strona 17 z 17

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 13 wrz 2011, 21:37
autor: Kamil

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 20 wrz 2011, 21:53
autor: BossFazer
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-spo ... 73567.html
moze mi ktos powiedziec czy te wkladziki beda pasowaly w miejsce starych wkladow z gwintowanego setapu ?

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 20 wrz 2011, 23:53
autor: Majkel
BossFazer pisze:http://moto.allegro.pl/amortyzatory-spo ... 73567.html
moze mi ktos powiedziec czy te wkladziki beda pasowaly w miejsce starych wkladow z gwintowanego setapu ?

Nie wiem czy będą pasowały ale nie kupuj u nich bo to ku*wy i złodzieje :)
Podjedz z 'puszka' amora do jakiegoś "tuningshopu" gdzie takie coś mają i przymierz sobie.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 08 paź 2012, 16:59
autor: Gółek
Fakt :
Kit GT C 60/40
Przebieg 45,5 tys km
Załozone w kwietniu 2007 roku.
Zużyło się :)
Także jak za zawieszenie za 600-700 zł nie jest źle z żywotnością :)
Pozdrawiam

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 08 paź 2012, 19:14
autor: herbiasty
No to moj TA- Technix
Kupiony w pazdzierniku 2009
Cały czas skrecony jakies 120-130mm w doł w stosunku do serii, czyli na 150%
przelatane 34 000km

W zimie jak robiłem remont wszystkie 4 amorki wracały do swojej pozycji. :)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 08 paź 2012, 23:12
autor: Micek
U mnie gwint TA od 2010 zrobił jakieś 30tyś
w lato skręcony do oporu
obecnie mam wrażenie jakby trochę zmiękł albo to tylko złudzenie, sam nie wiem
Poza zapieczoną zakrętką na tyle na razie nie ma z nim żadnych problemów
Jak na gwint za 800zł to jestem mega zadowolony

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 09 maja 2015, 06:41
autor: Gółek
herbiasty pisze:No to moj TA- Technix
Kupiony w pazdzierniku 2009
Cały czas skrecony jakies 120-130mm w doł w stosunku do serii, czyli na 150%
przelatane 34 000km

W zimie jak robiłem remont wszystkie 4 amorki wracały do swojej pozycji. :)

Cięzko mi powiedzieć jak zachowują sie moje gdyz mam je na aucie :)
Demontazu aby sprawdzic narazie nie planuje ale.....kto wie :)
Fakt jest taki,że na 2 niezależnych staciach diagnostycznych wynik był praktycznie identyczny.
Po około 63-64 % tłumienia takze śmierć jest blisko i jest to najwyższy czas aby przed "całkowitym" padnieciem zorganizować nowe zawieszenie.
Pozdrawiam.

-- sobota, 9 maja 2015, 05:41 --

Tym razem na aucie Tuning Art czyli opcja najtańsza z możliwych.
Z racji,że sprzedałem auto codziennego użytku :)
pierwszy raz na tym zawieszeniu miała okazje jechać ze mną moja mama.
Poprosiła mnie o pozałatwianie z nią paru rzeczy-zwykłe kręcenie się po dziurawym mieście.
Na moje pytanie-Twardo co?Odpowiedziała.......
Nooooo mniejszy komfort tak jakby jest :)...........dodając po chwili.....troszkę :)
Czyli.....mit twardości obalony,raczej :)skoro akceptuje go 62 letnia kobieta.
Pozdrawiam Tomek

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 27 mar 2018, 22:52
autor: Son_Goku
Więc tak. Miałem w swoim mk2 na przodzie oryginalne amorki i jakieś springi ok -40, z tyłu kit Koni z regulacją twardości. Przód już dobijał, a z tyłu jeden amorek się wylał więc postanowiłem zmienić całość. Byłem nastawiony na zakup kit-a MTS 60/40 ale nie ma go już w ofercie i na 90% nie będzie (pozostał tylko 35/35). Kit 60/40 jest w ofercie TA-Technix i tu pytanie - ktoś się orientuje czy to porównywalne produkty? MTS był sprawdzony jako komfortowy, a taki właśnie chciałem. O TA ludzie piszą, że auto nie schodzi tak nisko jak deklaruje producent, a o komforcie nic nie znalazłem. Tak jakoś nie przekonuje mnie TA, ale może jestem uprzedzony... Czy może jednak opłaca dołożyć te parę złotych do gwintu TuningArt? Tyle, że to podobno beton większy od Technixa, a już gwint Technix mi się wydawał za twardy... Dlatego chciałem kit ale MTS-a już nie ma, a to TA sam nie wiem...

A drugie pytanie czy gwint MTS już dużo bardziej komfortowy od Technixa czy TuningArta? Porównywalny do kita?

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 mar 2018, 13:51
autor: lehu
Mam TA z sprężynami Sparco niebieskimi i nie jest jakiś totalny beton, co do samych amorów są nawet całkiem trwałe bo kupiłem używane, zrobiłem z 40-50 tys i jeszcze nie są złe :side: .

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 mar 2018, 19:06
autor: Majkel
To całe określanie beton - niebeton jest z dupy, ktoś kto jeździ raz na ruski rok po pięknej nowej obwodnicy powie, że miękko a ktoś jeździ po dziurach to będzie miał beton.
Jeżeli chodzi o TA vs TuningArt to jest to samo jak zareklamujesz wyślą Ci jedno z dwóch jak im w rękę wpadnie :D chyba, że się coś zmieniło w ostatnich latach ale nie sądzę.
Ja bym brał MTS w tej kategorii cenowej.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 06 kwie 2018, 00:19
autor: Son_Goku
Dzięki za odpowiedzi. Po długich przemyśleniach zakupiłem gwint MTS. :) Co ciekawe sprężyny sygnowane są logiem Eibach co mnie optymistycznie nastawiło :) Pytanie jak to wstępnie ustawić bo mam górną regulacje na sprężynie i dolną na uchwycie amortyzatora. Jeżeli będę chciał wyżej/niżej to regulować na sprężynie czy na mocowaniu?