Strona 16 z 17

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 08 wrz 2011, 15:02
autor: kalina
stwiedziłem, że nie będę dawał zarobić mechaniorom i sam sobie wymienię zawieszkę z seryjnej na gwint. Mam tylko pyt. patrzyłem jak to wygląda w golfie mk3 i potrzebny jest klucz z dziurą przy oczku aby wsadzić tam imbus, czy w scirocco też muszę mieć taki klucz??

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 50a2c.html

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 08 wrz 2011, 15:37
autor: Kamil
wystarczy ci z palcem w nosie, jak bedziesz mial taki klucz:
Obrazek

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 08 wrz 2011, 18:22
autor: kalina
nom, o to mi chodziło, bo takiego nie mam :))

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 08 wrz 2011, 23:17
autor: Ruszowy
no klucz oczkowy odgięty 22mm albo sama nasadka z przyspawanym prętem do przytrzymania nakrętki to podstawa.Jeżeli amortyzatory są oryginalne VW to imbus 7mm którego najczęściej nie ma w kpl. więc sprawdź sobie jeszcze czy masz imbus

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 09 wrz 2011, 00:00
autor: Majkel
torx t45 bardzo dobrze pasuje w miejsce tej niedostnej 7 ;) czasami mozna kupic taki dlugi bit obciac koncowke "wkrecajaca" i ju zmamy prawie 7mm imbusa :D

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 09 wrz 2011, 11:45
autor: kalina
dobra, rozumiem, ze tym kluczem oczkowym odkręcam nakrętkę, ale co robię w tym czasie tym imbusowym kontruje w drugą stronę, czy trzyma w miejscu????????

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 09 wrz 2011, 18:28
autor: Misza
kalina pisze:dobra, rozumiem, ze tym kluczem oczkowym odkręcam nakrętkę, ale co robię w tym czasie tym imbusowym ????????
Kontrujesz zeby się całość nie kręciła:)

Tylko pamiętaj o ściągaczach na sprężynę w tym czasie:)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 09 wrz 2011, 21:02
autor: Majkel
Misza pisze:
kalina pisze:dobra, rozumiem, ze tym kluczem oczkowym odkręcam nakrętkę, ale co robię w tym czasie tym imbusowym ????????
Kontrujesz zeby się całość nie kręciła:)

Tylko pamiętaj o ściągaczach na sprężynę w tym czasie:)
eee tam ja zapomnialem i nic sie nie stalo :D tylko nogi trzymaj daleko :D

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 12 wrz 2011, 18:06
autor: kalina
ale jak wymieniam kompletną kolumne tzn. amor razem ze spreżyną to chyba obędzie się bez ściągacza

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 12 wrz 2011, 18:17
autor: hazard
Ja u siebie założyłem bez pomocy ściągaczy. Da rade bez problemu :)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 13 wrz 2011, 11:00
autor: Misza
no to pewnie obejdzie się bez ściągacza, no i obejdzie się też bez tego imbusa z kluczem o ktorych pisałeś.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 13 wrz 2011, 15:59
autor: Majkel
bez imbua sie nie obejdzie :)
ja jak wymienialem gwint kupilem od razu nowe poduszki amortyzatora i skrecilem to sobie na spokojnie w domu a pozniej tylko trzeba odkrecici dwie 13 na kielichu i w pol godziny robisz przod tym sposobem

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 13 wrz 2011, 17:08
autor: kalina
też mam już przednie kupione, ale chętnie nabyłbym jeszcze na tył łożyska amortyzatora tyle, że nie dostałem w sklepie

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 13 wrz 2011, 18:25
autor: Kamil
albo ja jestem jakis durny, albo z tylu po prostu nie ma lozysk... sa tylko takie gumowe poduszki. po co lozysko do czegos, co sie nie kreci?

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 13 wrz 2011, 20:01
autor: kalina
Kamil źle się wyraziłem, chodziło mi o te gumy. Jest to dostępne w sklepach ???