Strona 15 z 17

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 gru 2010, 19:45
autor: Majkel
Dupa! Uwazam tak samo jak herbal ze one sie same nie odkreca na prawde wystarczy dociagnac palcami ba! nie balbym sie jezdzic nawet na jedej nakretce bo sprezyna caly czas dociska talezyk wiec on nie jest nigdy luzno po za tym zbyt plaski ten gwint zeby sie odkrecilo cos. Oczywiscie lepiej dmuchac na zimne i zakrecic dwie ale w odkrecanie samoczynne nie wierze :)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 gru 2010, 21:12
autor: ozi
Majkel pisze:Dupa! Uwazam tak samo jak herbal ze one sie same nie odkreca na prawde wystarczy dociagnac palcami ba! nie balbym sie jezdzic nawet na jedej nakretce bo sprezyna caly czas dociska talezyk wiec on nie jest nigdy luzno po za tym zbyt plaski ten gwint zeby sie odkrecilo cos. Oczywiscie lepiej dmuchac na zimne i zakrecic dwie ale w odkrecanie samoczynne nie wierze :)
to opuśc cwaniaku gwint na dolną jego część i zobacz jak lezy spręzyna. Jak jeździsz jak babcia po bułki do sklepu to się nic nie stanie ale niektórzy lubią troche szybciej i agresywniej. po cos w końcu zamontowano tam dwie nakrętki a w i nnych markowych gwintach równiez jedną z wkręcaną śrubką w nakrętke, która zabezpiecza ja by się nie obracała

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 gru 2010, 22:44
autor: herbiasty
Co do max skrecenia to teoretycznie Ozi ma rację jak by byla jedna na krawedzi to mogla by spasc :)
Jednak w praktyce nigdy mi sie to nie zdarzylo :) ani nikomu znajomemu.
Pozdro i nie kloccie się :)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 gru 2010, 23:04
autor: voo
na patent z taśmą izolacyjną bym nie wpadł :) dzięki za info dot serwisu.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 gru 2010, 23:50
autor: Majkel
No jezdze jak babcia po bulki to sie nie boje :D

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 02 sty 2011, 22:42
autor: cinekban87
zrobiłem mała trase na TA TEchnix Lublin-Zwierzyniec okolo 120 km, dla mnie nie jest to beton łądnie wybiera dziury, w srodku plastiki sie zaczely odzywac ale to raczej normalne przy twardszym zawiasie, obniozone tak na oko narazie, kolo 1.5cm mam opone do błotnika, tył troszke wyzej, ogolnie jestem zadowolony tylko aby wytrzymal troszke km, takie pytanie jak na zbienzosci z Panem diagnosta :) ustawilismy go na golfa 2 GTI 16 V potem i wprowadzil na srola czy to bedzie dobrze?, jak u Was to jest ? powiedzial ze jak sie bedzie pare centymetrow obnizac badz podwyzszac to nie powinna sie zbieznosci i katy przestawic :wink:

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 02 sty 2011, 23:16
autor: Majkel
wysokosc nie ma nic wspolnego ze zbierznoscia czy katami chyba?

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 02 sty 2011, 23:28
autor: cinekban87
no podobno ma z katami ale moge sie mylic, ale jezdzi sie fajnie, czasem jakby tyl dobił, ale to moze polka skakała :side:

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 03 sty 2011, 01:30
autor: Kamil
ktos na pewno powie dlaczego (licze na liona albo Paulusa na przyklad), ale z tego co mi wiadomo, to jednak ma i jak sie robi jakies radykalne zmiany w wysokosci, to sie powinno geometrie ustawiac (oczwiscie pewnie i tak malo kto to robi, ale coz...).

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 03 sty 2011, 02:25
autor: Majkel
No nie moge sobie jakos tego wyobrazic ale moze ktos mnie przekona :)
A co do przegladu jeszcze sie nei spotkalem zeby mi na przegladzie ktos patrzyl na zbierznosc czy katy jedyne co robia to sprawdzaja czy nie ma luzow na drazkach itp Oczywiscie jakis masakryczny negatyw nie przejdzie ale to jus skrajny przypadek :)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 03 sty 2011, 07:48
autor: cinekban87
a jeszcze pytanko o tył, ja go skrecilem tylko na jedna srubke b gwint jeest drobniejszy i sprezyna jest docisnieta ciezarem auta i skrecona dopiero na aucie cala kolumna, czy powinienem wyjac amora skrecic znalesc druga poasujaca nakretke i wtedy zalozyc? :D Sorry za glupie pytania ale jestem laikiem i gwint to dla mnie nowosc

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 03 sty 2011, 10:28
autor: Jagiel
Nie wiem jak Majkel u ciebie ale ja jak jeżdże na przegląd to podczas sprawdzania hamulców Pan diagnosta najeżdża przednimi kołami na rolki, które służą do sprawdzania hamulców ale i do pomiaru zbieżności.Kręcąc w lewo i w prawo kierownicą rolki mierzą zapewne opór jak i prędkość koła przez co na komputerze wychodzi wynik czy koła są zbieżne czy nie.
Jeśli chodzi o kąty to wystarczy że taki to Pan wejdzie pod samochód i zobaczy wycięte opony od środka bądź zewnątrz i jak się uprze to nie podbije przeglądu. :roll:
jeśli chodzi o zbieżności i kąty to wątek już był i proszę link poniżej.


http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=43236

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 03 sty 2011, 10:29
autor: Majkel
Moj sasiad jest diagnosta to jak wroci dzisiaj z pracy to go wypytam ale w jaki sposob predkosc kola jest zwiazana ze zbierznoscia nie wiem :)

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 18 lip 2011, 17:21
autor: Gółek
Kolejny coroczny przeglad i trzepanie autem.
Kit GTC 60/40.
Przód 78/76 %
Tył 71/68 %
Springi komplet 20 Hz.
Data montażu: kwiecień 2007.
Przebieg 175,5 tyś.
Przebieg na dzień dzisiejszy: 211 tyś km.
Trzymaja sie :)
Pozdrawiam.

Re: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 23 sie 2011, 23:14
autor: Majkel
Nawet mi się nie chce znowu zaczynać tego tematu ale co zrobić...

Otóż w niedzielę musiałem podnieść gwint do góry bo na większych hopach cięło z tyłu gumy. Podniosłem i teraz mam jakieś 3cm od opony do rantu i już nie trze ale zrobiło się niemiłosiernie twardo. (koła 15x7 195/50)
Już nie pamiętam czy wcześniej te małe sprężynki były całkowicie zgniecione ale teraz są na pewno i teraz w zasadzie jedyne pytanie jakie mogę mieć to czy wywalenie tych sprężynek może coś pomóc? :P
Patrzyłem dzisiaj na spocie na gwint u sirorajdera i u niego te sprężynki są jeszcze całkiem rozprężone że tak to nazwę więc teorie że one są zawsze zmiażdżone wyrzucamy od razu do kosza. :)