GTC / TA TECHNIX mity i fakty
- Manek
- Maniak
- Posty: 1769
- Rejestracja: 17 paź 2007, 22:29
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1391160
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Hoho, Ozi super sie prezentuje. Ladnie autko siadlo, pewnie jak troche pojezdzisz i sie wszystko ulozy to bedzie jeszcze nizej.;)
Bylo: VW Scirocco MkII Scala '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
Jest: VW Scirocco MkII GTX '87r. 1,8 JH
- Bzyku
- Zaawansowany
- Posty: 810
- Rejestracja: 30 lis 2007, 17:46
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5178869
- Lokalizacja: Kraków
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
wczoraj tak pomierzylem kumpla sroke , zmienial ost amorki i springi z przodu i jak w morde od opony do nadkola jest 60mm
ja jednak jeszcze mam takie pytanie czy aby awaryjnie nie wziasc pakietu -40 po calosci i poczekac az sie ulozy i jesli mi bedzie malo z przodu to troszke nie uciac springa na dole tak aby jeszcze delikatniej siadl-czy sa jakies przeciwwskazania aby tak zrobic
ja jednak jeszcze mam takie pytanie czy aby awaryjnie nie wziasc pakietu -40 po calosci i poczekac az sie ulozy i jesli mi bedzie malo z przodu to troszke nie uciac springa na dole tak aby jeszcze delikatniej siadl-czy sa jakies przeciwwskazania aby tak zrobic
Scirocco Scala 87' było
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
Scirocco GTII 90' było
Trumna Type-S K24A3 <---
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Bzyk przy -60 naprawde wcale nie jest aż tak nisko bezproblemowo da sie jeździć nie ma co sie wahać.
Kupic -40 i rzeźbić to w moim przekonaniu niefachowo :(
Także sie wahałem ale teaz nie żałuje i to przy 13 kołach.
Pozdr Tomek
Kupic -40 i rzeźbić to w moim przekonaniu niefachowo :(
Także sie wahałem ale teaz nie żałuje i to przy 13 kołach.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
noorec napisał:
ja też przodu nie mogę ugiąć i rewelacyjnie się zachowuje a co do tyłu to mam spinki na 4 stopniu od dołu, a wcześniej było na 2 i tarło mi zapewne przez obciążenie zabudową w bagażniku, bo jednak taki \"worek kartofli\" działa jak dźwignia, bo belka jest zaczepiona za zbiornikiem, więc prosta fizyka- nacisk wywołany na samym końcu auta w bagażniku daje na hopkach na drodze zwiększone ugięcie, nawet przy podwyższeniu spinek. Mam nadzieję, ze dobrze sobie to wykombinowałem:silly:
tak wyglądało to na drugiej spince od dołu, (ale tarło na byle jakiej dziurze):
Teraz mam na czwartej spince od dołu i jest wyżej... powiedziałbym, ze mini krosik, no ale nic nie trze. Na wiosnę zabudowa robi wypad i obniżę Szerokiego.
pozdro vw
U Ciebie nic nie trze, ale Czarodziejka ma z przodu plastikowe nadkola i tarło a ja też mam z przodu -60 i mi nic nie trze, bo tych nadkoli nie mam, więc winowajca znaleziony;). a mam alu o takich samych parametrach jak Czarodziejka. Poza tym w audi nadkola są na pewno większe niż w sciro, czego można tylko pozazdrościć:).ja jezdze na amorach GTC z przodu juz jakis czas i sa swietne wg mnie.. maja idealna dla mnei charakterystyke, twarde ale da sie tym jezdzic po miescie.. jednak jak auto stoi nie da sie go ugiac naciskajac z przodu..
co ciekawe slyszalem juz wiele opinii ze w lekkich autach te amorki sa bardziej miekkie a w ciezkich twarde.. i tak np czarodziejce obcieralo a mojego audi nie da sie ugiac i nawet na stalakach 15/8 nie tarlo nic..
ja też przodu nie mogę ugiąć i rewelacyjnie się zachowuje a co do tyłu to mam spinki na 4 stopniu od dołu, a wcześniej było na 2 i tarło mi zapewne przez obciążenie zabudową w bagażniku, bo jednak taki \"worek kartofli\" działa jak dźwignia, bo belka jest zaczepiona za zbiornikiem, więc prosta fizyka- nacisk wywołany na samym końcu auta w bagażniku daje na hopkach na drodze zwiększone ugięcie, nawet przy podwyższeniu spinek. Mam nadzieję, ze dobrze sobie to wykombinowałem:silly:
tak wyglądało to na drugiej spince od dołu, (ale tarło na byle jakiej dziurze):
Teraz mam na czwartej spince od dołu i jest wyżej... powiedziałbym, ze mini krosik, no ale nic nie trze. Na wiosnę zabudowa robi wypad i obniżę Szerokiego.
pozdro vw
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- sparki83
- Pisarz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
- Numer GG: 10144102
- Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
hehe dzisiaj wrzucilem na chwile moje bbs 13\" i jednak co sie okazalo ktos kombinowal z zawieszeniem oto mala sesja jak to wyglada przy zawieszeniu OZIego:)
chyba tak zle nie jest :laugh: ;)i podkowy sie nie czepiac:laugh: :P
chyba tak zle nie jest :laugh: ;)i podkowy sie nie czepiac:laugh: :P
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
- hcsciroII
- Zaawansowany
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 sty 2008, 23:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10224921
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
sparki świetnie to wygląda podoba mi sie a podkowa musi byc koniecznie :laugh:
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ktoś słyszał o czymś takim? czy to jest bezpieczniejsze niz gumy w spręzynach? czy ma ktoś cos takiego? bo mi sie przód czasem za mocno ugina na jakichs duzych dołach? lepiej to czy gumy w sprezyny? bo zmiana zawiasu odpada
http://www.hpt.pl/index.php?option=com_ ... &Itemid=30
http://www.hpt.pl/index.php?option=com_ ... &Itemid=30
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
a może rozpórki pomoga i autko zrobi sie jeszcze sztywniejsze? czy to prawda, że górna rozporke przód należy zakładać na uniesionych kołach przednich?
- hcsciroII
- Zaawansowany
- Posty: 748
- Rejestracja: 13 sty 2008, 23:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10224921
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ozi napisał:
tak górna rozpórke zakłada sie jak auto jest uniesionea może rozpórki pomoga i autko zrobi sie jeszcze sztywniejsze? czy to prawda, że górna rozporke przód należy zakładać na uniesionych kołach przednich?
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Moim zdaniem te podkładki to lepsze rozwiązanie niż wkładanie gum w sprężyny. Sam tez stosowałem takie wynalazki - tylko troszkę inne niż te co pokazałeś i sprawiało się to dośc dobrze. Ja miałem trochę za słaby materiał (bo to taka niby guma jak w tulejach zawieszenia) i po jakimś czasie potrafiło mi to pękać. Ale jak mi obcierało to po zastosowaniu tego rozwiązanie było OK.
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- ciulallex
- Początkujący
- Posty: 150
- Rejestracja: 01 gru 2007, 16:15
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Pleszew
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
czyli przy -60 i et przy 15\'\' większym niż 25 nie trzeba zaklepywać rantów, ściągać nadkoli itd?? a jak ma się sprawa przy 14\'\'??
też chce kupić zawias i boje się -60 (samochód do jazdy praktycznie na codzień)
też chce kupić zawias i boje się -60 (samochód do jazdy praktycznie na codzień)
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
na feldze 14, opona profil 195/40 i -80mm w dół trze czsem na duzych dołach. wiec pewnie jak załorzysz normalna opone i sprezyne -60 to bedzie tarło ( ale tylko w przypadku szerokich felg, np. 7-8cali)
- ciulallex
- Początkujący
- Posty: 150
- Rejestracja: 01 gru 2007, 16:15
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Pleszew
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
czyli jednak najbezpieczniej -40
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
hcsciroII napisał:
a czemu???ozi napisał:
tak górna rozpórke zakłada sie jak auto jest uniesione
DUŻO gazu i sprzęgło od razu...
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Zeby nadwozie było odprężone,nie działały na nie żadne siły.
Auto sie unosi spina na \"sztywno\" i stawia na koła.
Pozdr Tomek
Auto sie unosi spina na \"sztywno\" i stawia na koła.
Pozdr Tomek
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!