Strona 1 z 17

GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 sty 2008, 21:17
autor: Bzyku
jako ze temat byl to tak jakby go przenosze z poprzedniego forum
wszystkie osoby ktore maja juz zalozone takowe zawieszenie prosze o foty i opis na jakim setupie jezdza -40/-60 chodzi mi o przod, bo szczerze nie wiem na co sie zdecydowac a chcialbym na luty badz marzec zakupic takie zawieszonko, bedzie siedziala fela 15tka 7\' et 25, oponka 195/50/15 z rantem ochronnym,
zdania sa podzielone miedzy -40 a -60 wiec zwracam sie do WAS
wiem ze niektorym odpowiada nawet -80 i kazdy dla siebie woli cos innego
z gory dzieki
ps-wiem ze dubluje temat ale mysle ze z wiosna co poniektorzy beda myslec o posadzeniu sroi na dol wiec juz mozna zaczynac cos planowac:P

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 sty 2008, 21:52
autor: Manek
Ja tez jestem bardzo ciekaw. Planuje tez zakup zawieszenia.
U mnie bedzie felga 7x15\'\' et 37, opona 195/50/15

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 28 sty 2008, 23:53
autor: czarodziejka
ja mam założone GTC 60/40. tył opuszczony o jedną spinkę więc teraz coś około 60/50. śmigam na tym jakieś pół roku i 8000 kilometrów i narazie jest super(chodzi o trwałość):) felga 7/15 et25 , oponka 195/50/15 .z przodu musiałem klepnąć rant i przerobić nadkole plastikowe w błotniku a z tyłu poprostu rant wyciąłem ;) .oczywiście wszystko odpowiednio zabezpieczone;) lubiło obcierać a teraz jest spoko. wg.mnie jest nieduża różnica w twardości (do serii) i super obniżenia też nie ma co się spodziewać ( po dwudziestu latach nie stoi tak wysoko jak na nowym a tylko trochę wyżej od GTC ). w porównaniu z nówką serią pewnie jest te -60 ;) ale porównując oba \"kopytka\" GTC jest krótsze.:laugh:
ObrazekObrazekObrazek

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 29 sty 2008, 01:29
autor: noorec
ja jezdze na amorach GTC z przodu juz jakis czas i sa swietne wg mnie.. maja idealna dla mnei charakterystyke, twarde ale da sie tym jezdzic po miescie.. jednak jak auto stoi nie da sie go ugiac naciskajac z przodu..

co ciekawe slyszalem juz wiele opinii ze w lekkich autach te amorki sa bardziej miekkie a w ciezkich twarde.. i tak np czarodziejce obcieralo a mojego audi nie da sie ugiac i nawet na stalakach 15/8 nie tarlo nic..

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 29 sty 2008, 14:49
autor: Gółek
U mnie GTC przejechało ok 12 tyś km.
Mam 60\\40 i przód jest ładnie dośc nisko no tył jak tył jest regulacja każdy moze sobie dostosować.
Co do twardości to hm....
Nie jest to szczególnie twardy kit.
Moim skromnym zdaniem wieksze wpływ na to czy auto sie ugnie pod ręką czy tez nie maja spręzyny i uważam że te w kitach GTC do najtwardszych nie nalezą.
Auto ładnie tłumi lecz nie ma co ukrywać potrafi sie przegiąc na łuku.
Amortyzatory trzeba pochwalić za stałą twardość (mróz,upał)zawieszenie jest jednakowo sztywne.
Na plus zaliczam tez bardzo cicha prace,nic nie tłucze nie hałasuje etc.
Trakcje porównałbym do serii jest oczywiście duzo nizej ale wielkiej różnicy w zakrętach nie ma.
Stosunek ceny do jakośći oceniam jednak dodatnio,ale jeżeli ktoś lubi mocną taczkę nie reagującą na łuki to nie jest kit dla niego.
Mówie oczywiście o zestawie czyli springi i amortyzatory bo mam założony komplet GTC.

Pozdr Tomek

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 29 sty 2008, 15:07
autor: ozi
a moze zarzuci ktoś fote w setupie 60/40 od boku. w innym ustawieniu też bym popatrzał bo mam felgi 14cali i 10cm mam od koła do nadkola....... wiec coś bedzie trzeba musowo załorzyć

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 29 sty 2008, 16:56
autor: Bzyku
tez wlasnie prosze tych ktorzy maja GTC o fotki jak to wyglada juz zamontowane na samochodzie, jaka fela siedzi -jej et- i oponka, jakie obnizenie i czy tarlo czy nie bo nie mam ochoty targac boschem nadkoli i inyych tego typu zabiegow robic
pozdro

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 29 sty 2008, 17:42
autor: Gółek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Fotki jeszcze na kołach Mattig 7x13 ET 20
Tył 3 spinka od dołu takze dośc wysoko.
Być może w sobote będzie juz możliwosć zrobienia foty na 8x13 przód 9x13 tył
Pozdr Tomek

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 29 sty 2008, 23:25
autor: czarodziejka
Obrazek
tak było przed ...
ObrazekObrazek
a tak jest po...
Obrazek
a tak wygląda na zimce :) org.fela VW 6/14 et38 z oponką 175/65/14 :)

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 30 sty 2008, 16:26
autor: Jar_eck
GTC-40(front) przy feldze Avus(185/60/14) i kurde mało... drugi raz tego błedu pewnie nie popełnię i będzie -60 :huh:

Obrazek

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 30 sty 2008, 16:43
autor: ozi
nie no ładnie osiadł, podoba mi sie

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 31 sty 2008, 02:23
autor: Bzyku
ewentualnie ktos cos moze powiedziec jakby wrzucic jakies springi same np h&r -40 komplet - jak to wyglada i jak sie zachowuje
pozdro

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 31 sty 2008, 15:50
autor: Gółek
Ja znam to z autopsji :(
Miałem Eibacha - 40 na serii amorach.
Auto ma tendencje do podskakiwania,wpada w dziwny rezonans na nierównościach.
Miałem Sachs-y dośc pożądne ale moim zdaniem takie rozwiązanie to pół środek.Miało by to sens gdyby współpracowało z amorem typu Koni.Mozliwe że z krótkim twardszym amorem typu GTC równierz będzie dobrze ale z seryjnymi amorami to sie rczej nie sprawdza.Auto leży niżej jest sztywniejsze ale potrafi dobić nieźle w kielich na dziurze i nie ma co ukrywać mimo iz niektórzy twierdzą że przy -40 seria daje rade w moim mniemaniu rady poprostu nie daje.
Dosć szybko sie kończy wylaniem.
Pozdr Tomek

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 31 sty 2008, 16:37
autor: Bzyku
tak tylko chcialem sie upewnic choc Mowad ma takie rozwiazanie i pisal mi ze jest dobrze na normalnych amorach i wg mnie slicznie to siedzi to chyba dalej jestem skazany(czytaj przekonany) za GTC-czekam az Kamil wsadzi to -60-40 i zobaczymy co mu wyjdzie:P i na co w ost sie zdecyduje

Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty

: 05 lut 2008, 15:05
autor: kafar
Ew można dokupić takie coś na allegro widziałem to do Mk1 , Mk2 a takze do Mk3 tzw Talerzyki obniżające maksyymalnie idzie w dol 1cm na nich.Jak komuś mało to może sobie zakupić takie :) a tu podaje linka .Akurat jest do 2i 3 ale były też do golfa 1/sciro/jetta


http://www.allegro.pl/item302805273_vw_ ... rezyn.html