GTC / TA TECHNIX mity i fakty
- Warmooz
- Zaawansowany
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 gru 2007, 12:05
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2204073
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
te talerzyki to kupa. kupilem takie i obnizenie jest jakies 6mm.
dawniej znany jako CfaNiacK
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Scirocco II ABF Megasquirt inside.
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
na weekend zakładam do siebie GTC -80/-80. wrzuce foty na seryjnej stali
- sparki83
- Pisarz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
- Numer GG: 10144102
- Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
oj ozi bedziesz jeszcze plakac ze za nisko:laugh: i odrazu kup zapasowa miske olejowa:P
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
no dobra, skoro temat sie podniosl, to ja napisze co sadze o tym zawieszeniu po paru dniach \"testow\".
zawieszenie komfortowe nie jest ;) ale nie mialo byc, chociaz po mojej wypierdzianej serii, to jezdzi sie fajnie, wiele mniejszych nierownosci jest sygnalizowane tylko dzwiekiem opon, a przy wiekszych jest jedno solidne bujniecie. samochod w zakretach nie podpiera sie juz lusterkami, co nie znaczy jednak, ze w ogole sie nie przechyla ;).
co do obcierania, to sie jeszcze nie wypowiadam, bo mam w tej chwili zimowe kola, a z takimi parametrami nie ma mowy o obcierkach, zobaczymy co bedzie na letnich oponach.
tylko graty w bagazniku zaczely mi bardziej halasowac :P
zawieszenie komfortowe nie jest ;) ale nie mialo byc, chociaz po mojej wypierdzianej serii, to jezdzi sie fajnie, wiele mniejszych nierownosci jest sygnalizowane tylko dzwiekiem opon, a przy wiekszych jest jedno solidne bujniecie. samochod w zakretach nie podpiera sie juz lusterkami, co nie znaczy jednak, ze w ogole sie nie przechyla ;).
co do obcierania, to sie jeszcze nie wypowiadam, bo mam w tej chwili zimowe kola, a z takimi parametrami nie ma mowy o obcierkach, zobaczymy co bedzie na letnich oponach.
tylko graty w bagazniku zaczely mi bardziej halasowac :P
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
no ja mam nadzieje, że to bedzie wysrodkowane zawieszenie pomiedzy komfortem a betonem.... i nie bede narzekał, w golfie nic nie urwałem to po co mam urywać w sciro:P
- sparki83
- Pisarz
- Posty: 1266
- Rejestracja: 01 gru 2007, 14:49
- Numer GG: 10144102
- Lokalizacja: NOWA SÓL [FNW]
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
nio ale golfer mial fachowo obnizone zawieszenie:laugh: i lepiej sprawdz ile teraz masz cm miske do gleby zeby sie nie okazalo ze ci siadie na niej i odrazu urwiesz ;)
SCIROCCO GTX 1.8 mit LPG bylo
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
PASSAT B3 COMBI 2.8 VR6 mit LPG bylo
BMW 525 TDS :bylo
GOLF IV 1.9 TDI
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
No dobra z tego co tu wyczytałem to chyba wszyscy mówićie o GTC a co z tym....
http://www.allegro.pl/item312981822_zaw ... rocco.html
Jeździ ktoś na tym zestawie??? Może podzieliłby sie wrażeniami;)
http://www.allegro.pl/item312981822_zaw ... rocco.html
Jeździ ktoś na tym zestawie??? Może podzieliłby sie wrażeniami;)
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
Ja kupowałem GTC ale dostałem cos takiego wykonanie i jakość podobna jedyna róźnica to kolorek. Na ebayu jest tego od groma w róznych kolorkach i z róznymi naklejkami. Właśnie dzisiaj przejechałem pierwszy 1000 i mogę powiedzieć, że póki co jestem zadowolony. Zobaczymy jak dalej będzie z żywotnością tego zestawu.
Moje wrażenia mogą być czysto subiektywne bo wcześniej jeździłem już zglebownymi golferami, także znam większąść dziór na których mozna zostawić miske w mojej okolicy. Na początku dodam także, że auto nie jest użytkowane na codzień i służy do sobotnio-niedzielych przejażdżek za miasto by móc czerpać radość z jazdy.:lol:
Pierwsze wrażenia: więc na drogach o kiepskiej nierównej nawierzchni to trzeba się pogodzić z tym, że nawet \"maluch\" na nas zatrąbi ale jeżeli pochamujemy prawą stopę jest duża szansa, że miska olejowa pozostanie cała. Kiedy już w żółwim tempie dojedziemy do w miare równego asfaltu i nabierzemy odpowiedniej prędkośc przelotowej musimy wypatrywać poprzeczynch nierówności i uskoków (mosty, estakady itp.) zawieszenie nie radzi sobie za bardzo z takimi przeszkodami i bardzo łatwo można odbić sobie nerki albo dokładnie poczuć kręgosłup przy mniejszych tego typu przeszkodach może być poprostu nieprzyjemne bujanie nami nie autem!!! Natomiast na trasie za miastem na gładkiej krawędzi to czysta przyjemność z jazdy mniejsze łaty asfaltu i pasy czy też \"kocie oczy\" poznamy tylko po odgłosach opon. Największą frajdę z tego zawieszenia można czerpać na krętych w miare równych drogach poza miastem jazda taką drogą to prawdziwa przyjemność. Każdy zakręt chce się pokonywać coraz szybciej i szybciej... Na zakrętach auto przechyja się ale nieznacznie i daje się jeszcze wyczuc pewien margines bezpieczeństwa kiedy zaczyna się ślizgać. Jeżeli ten zawias wytrzyma jakieś 25 - 30 tysięcy to myślę że się opłaca. Auto fajnie się prowadzi fajnie wygląda.
Nie bez znaczenia jest to jakie się kółka założy do tego zawiasu ja na początku miałem 15\"x7\" z oponami 205/50 poprostu masakra, zwłaszcza na koleinach o dziórach i obcieraniu na zakrętach przednich kół i czasem tylnych o springi nie wspominając. Dlatego szybko założyłem orginalne 14x6 185/60 i jak dla mnie jest super (mi nie przeszkadza taki rozmiar i nie wygląda dla mnie jak balon) Na lato mam zamiar założyc taki sam rozmiar kólek i oponek, dobrych oponek.
Jedyny problem jaki napotkałem z tym zawiasem to, taki że przy obniżeniu jakie mam z przodu to nie mogłem ustawić poprawnych kątów. Powinno byc hcyba +5 a ja mam -3 poprostu te otworki w przedznich goleniach mają zamały zakres regulacji albo mam za bardzo auto obniżone :P
Ale się naprodukowałem myśle, że jednak warto było jeżeli moje wrażenia mają komukolwiek pomóc w zakupie
Moje wrażenia mogą być czysto subiektywne bo wcześniej jeździłem już zglebownymi golferami, także znam większąść dziór na których mozna zostawić miske w mojej okolicy. Na początku dodam także, że auto nie jest użytkowane na codzień i służy do sobotnio-niedzielych przejażdżek za miasto by móc czerpać radość z jazdy.:lol:
Pierwsze wrażenia: więc na drogach o kiepskiej nierównej nawierzchni to trzeba się pogodzić z tym, że nawet \"maluch\" na nas zatrąbi ale jeżeli pochamujemy prawą stopę jest duża szansa, że miska olejowa pozostanie cała. Kiedy już w żółwim tempie dojedziemy do w miare równego asfaltu i nabierzemy odpowiedniej prędkośc przelotowej musimy wypatrywać poprzeczynch nierówności i uskoków (mosty, estakady itp.) zawieszenie nie radzi sobie za bardzo z takimi przeszkodami i bardzo łatwo można odbić sobie nerki albo dokładnie poczuć kręgosłup przy mniejszych tego typu przeszkodach może być poprostu nieprzyjemne bujanie nami nie autem!!! Natomiast na trasie za miastem na gładkiej krawędzi to czysta przyjemność z jazdy mniejsze łaty asfaltu i pasy czy też \"kocie oczy\" poznamy tylko po odgłosach opon. Największą frajdę z tego zawieszenia można czerpać na krętych w miare równych drogach poza miastem jazda taką drogą to prawdziwa przyjemność. Każdy zakręt chce się pokonywać coraz szybciej i szybciej... Na zakrętach auto przechyja się ale nieznacznie i daje się jeszcze wyczuc pewien margines bezpieczeństwa kiedy zaczyna się ślizgać. Jeżeli ten zawias wytrzyma jakieś 25 - 30 tysięcy to myślę że się opłaca. Auto fajnie się prowadzi fajnie wygląda.
Nie bez znaczenia jest to jakie się kółka założy do tego zawiasu ja na początku miałem 15\"x7\" z oponami 205/50 poprostu masakra, zwłaszcza na koleinach o dziórach i obcieraniu na zakrętach przednich kół i czasem tylnych o springi nie wspominając. Dlatego szybko założyłem orginalne 14x6 185/60 i jak dla mnie jest super (mi nie przeszkadza taki rozmiar i nie wygląda dla mnie jak balon) Na lato mam zamiar założyc taki sam rozmiar kólek i oponek, dobrych oponek.
Jedyny problem jaki napotkałem z tym zawiasem to, taki że przy obniżeniu jakie mam z przodu to nie mogłem ustawić poprawnych kątów. Powinno byc hcyba +5 a ja mam -3 poprostu te otworki w przedznich goleniach mają zamały zakres regulacji albo mam za bardzo auto obniżone :P
Ale się naprodukowałem myśle, że jednak warto było jeżeli moje wrażenia mają komukolwiek pomóc w zakupie
DUŻO gazu i sprzęgło od razu...
- ase2000
- Początkujący
- Posty: 132
- Rejestracja: 05 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4123620
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
a jaki zawias zalozyles - ile ?? ... bo dokladnie masz takie 15cali jak ja :)
-60/-40 ??
-60/-40 ??
www.ASE2000.pl
LDZ : photographic ... motion graphic ... video editing
-----------------------
:pinch: <b>.: RIP :. VW Scirocco Mk1 '75 1.8 EX </b>... 100ps 160Nm... 8s. - 100 km/h
:pinch: <b>.: RIP :. VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16v KR </b>... klima, wspom, elekt, ver. USA
<b>.: LIFE :. VW Scirocco Mk2 '86 1.8 DX + LPG </b>... ( economy )
LDZ : photographic ... motion graphic ... video editing
-----------------------
:pinch: <b>.: RIP :. VW Scirocco Mk1 '75 1.8 EX </b>... 100ps 160Nm... 8s. - 100 km/h
:pinch: <b>.: RIP :. VW Scirocco Mk2 '88 1.8 16v KR </b>... klima, wspom, elekt, ver. USA
<b>.: LIFE :. VW Scirocco Mk2 '86 1.8 DX + LPG </b>... ( economy )
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ja juz załorzyłem kit na tył, napiszcie czy dając pierscien na samą góre podniose troszke autko, czy działa to w odwrotną strone i obnizy sie??bo jak narazie mam max w dół i jestem przerażony, siedzi cacy:) tylko kto to bedzie jezdzil z oczami na szybie
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
ase2000 napisał:
Mam gwint GTC / TA TECHNIX taki do, którego był link podany w temacie powyrzej mojego a jak wygląda to można zobaczyć w dziale \"nasze auta\" w opisie mojej srokia jaki zawias zalozyles - ile ?? ... bo dokladnie masz takie 15cali jak ja :)
-60/-40 ??
DUŻO gazu i sprzęgło od razu...
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
nie dziwne z ci przy 205/50/15 obcieralo ;) o jeden profil za duze ;)Nie bez znaczenia jest to jakie się kółka założy do tego zawiasu ja na początku miałem 15\"x7\" z oponami 205/50 poprostu masakra, zwłaszcza na koleinach o dziórach i obcieraniu na zakrętach przednich kół i czasem tylnych o springi nie wspominając. Dlatego szybko założyłem orginalne 14x6 185/60 i jak dla mnie jest super (mi nie przeszkadza taki rozmiar i nie wygląda dla mnie jak balon) Na lato mam zamiar założyc taki sam rozmiar kólek i oponek, dobrych oponek.
Jedyny problem jaki napotkałem z tym zawiasem to, taki że przy obniżeniu jakie mam z przodu to nie mogłem ustawić poprawnych kątów. Powinno byc hcyba +5 a ja mam -3 poprostu te otworki w przedznich goleniach mają zamały zakres regulacji albo mam za bardzo auto obniżone
niestety nie moge podzielic twoego zdania ze lepsze 185/60/14 od 195/50/15.. to ze nie wyglada to np. mnie wogole nie obchodzi.. gorsza sprawa jest takla ze taki balon na 14\" poprostu kladzie sie w zakrecie.. prawdziwa przyjemnosc z szybkich lukow to wlasnie niki profil.. polecam ;)
a co do katow.. to standard, przy duzej glebie zawsze bedzie negatyw.. ale to tylko poprawia prowadzenei w zakretach :P
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
noorec napisał:
Wszytsko się zgadza ale takie za duże kólka odziedziczyłem po poprzednim właścicielu i się szybko ich pozbyłem narazie ten sezon mam zamiar przejeździc na standartowych kólkach. Bałem się też założyć 15 z 195/50 z tego względu że te za duże kółka poprzedniego własciciela sprawiały iż nie miałem żadnej frajdy z jazdy walcząć z kierownicą na dziórach i koleinach żeby auto jechało tam gdzie ja chce a nie jak droba jest \"wyprofilowana\" narazie i tak wg mnie super się prowadzi bo na codzień śmigam T4 albo T5 ale te auta to raczej do jazdy na wprost po autobanie są stworzone niż do jazdy po zakrętach.nie dziwne z ci przy 205/50/15 obcieralo ;) o jeden profil za duze ;)
niestety nie moge podzielic twoego zdania ze lepsze 185/60/14 od 195/50/15.. to ze nie wyglada to np. mnie wogole nie obchodzi.. gorsza sprawa jest takla ze taki balon na 14\" poprostu kladzie sie w zakrecie.. prawdziwa przyjemnosc z szybkich lukow to wlasnie niki profil.. polecam ;)
a co do katow.. to standard, przy duzej glebie zawsze bedzie negatyw.. ale to tylko poprawia prowadzenei w zakretach :P
DUŻO gazu i sprzęgło od razu...
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
kazda 15/7 z ET wiekszym niz 28 nie powinna ci juz trzec :)
tyle ze komfortu troche odejdzie wiec musisz zdecydowac czy komfort czy 150 w winklu ;)
tyle ze komfortu troche odejdzie wiec musisz zdecydowac czy komfort czy 150 w winklu ;)
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
Odp: GTC / TA TECHNIX mity i fakty
To nie do końca prawda, przy feldze 15/7 ET35 i oponie 195/50 odległość ścianki opony od sprężyny zawieszenia z tyłu wynosi 2-3mm, jeżeli damy felgę z jeszcze większym ET to nie obejdzie się bez dystansów z tylu, tyle ze znów opona może obcierać o rant.kazda 15/7 z ET wiekszym niz 28 nie powinna ci juz trzec
Za to z przodu ET większe od 35-38 sprawi że koło będzie wystawać poza obrys samochodu.