Scirocco 16v US
: 16 lut 2016, 20:06
Witam wszystkich sympatyków VW a zwłaszcza tych zboczonych na punkcie Sirocco. Po jakiejś tam przygodzie z japońską motoryzacją którą zjadła rdza miałem długą przerwę z „hobbystycznym” podejściem do aut. Od zawsze miałem zamiłowanie do starych volkswagenów zwłaszcza golfa mk1 i mk2, jednak życie potoczyło się inaczej i dostałem cynk od znajomego że jest do sprzedania jakiś stary sportowy volkswagen, biedak nawet nie umiał go nazwać. Pojechałem obadać temat a tu ku mojemu zdziwieniu w szopie stało sirocco ori 16v w amerykańskiej wersji, był jednak jeden poważny minus… silnik leżał rozłożony na części pierwsze i od długiego stania cały pordzewiał.Co do karoserii, auto pomalowane było przez jakiegoś wiejskiego lakiernika w stodole. No ale nic z racji że się napaliłem jak ruski na niklowany rower, szybka negocjacja i auto było moje za 900zł. I tym sposobem stałem się sciromaniakiem.
A więc tak:
-Auto: Volkswagen
-Model: 53B w wersji karmann (USA)
-Kolor: Czerwony LY3D
-Silnik: 1.8 16v PL, teraz jest 2.0 16v ABF (chociaż na tą chwilę żałuje że nie poszedłem w ori)
-Wyposażenie: wspomaganie, szyber dach, elektryczne lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka(kiedyś była i będzie z powrotem)
-Hamulce: ori 16v czyli przód 256mm i tył tarcze
Modyfikacje:
-swap na ABF (auto już porusza się o własnych siłach i to całkiem żwawo)
- felga BBS RM 15’ plus opony 195/50 (czekają na założenie)
- doprowadzenie do porządku całej karoserii, czyli prace blacharsko lakiernicze, plus nowy lakier na całym aucie(praktycznie skończone)
- fotele recaro z golfa mk3 (czekają na przeróbkę i jadą do obszycia razem z kanapą w skórę)
- soczewki hella z neoplana
- dodatkowe wskaźniki z audi 80
- kiera momo corse
- gwint ( bo stoi jak widły w gnoju)
- dołożenie centralnego zamka (ori)
- elektryka szyb (ori podnośniki plus wiązka, moduł komfortu i przełączniki z passata b3)
Więc żeby nie było za słodko to przejdę teraz do minusów auta, jak to bywa z amerykańcami nie trafiają do Polski w idealnym stanie. Tak też było i z moim sciro, widać że auto miało obciere prawą stroną i ktoś zrobił to na odpier..l, wiec do poprawki cały prawy bok… Drzwi oba standardowo zgnite przy klamkach, prawy przedni błotnik też obładowany szpachlą, ogniska korozji przy listwach dachowych. Poza tym przód i tył nie ruszony a podłoga nadkola progi w bardzo ładnym stanie.
Na chwile obecną próbuje poskładać wszystko do kupy, jednak cały czas szukam jakiś brakujących gratów z czym jest bardzo trudno i wszystko przeciąga się w nieskończoność…
Kilka fotek:
http://zapodaj.net/32f8d47282ed6.jpg.html
http://zapodaj.net/189325dcfc33f.jpg.html
http://zapodaj.net/7bb4b3c515b28.jpg.html
http://zapodaj.net/c09decbb3392b.jpg.html
http://zapodaj.net/14a636ed16cfb.jpg.html
http://zapodaj.net/ba1e1a61c264e.jpg.html
http://zapodaj.net/30f280462d784.jpg.html
http://zapodaj.net/497307db20f64.jpg.html
http://zapodaj.net/e4c597278a867.jpg.html
http://zapodaj.net/d7c98996950e0.jpg.html
http://zapodaj.net/35e4a40410b05.jpg.html
http://zapodaj.net/834b12920875b.jpg.html
http://zapodaj.net/e8b7d6a16cc6a.jpg.html
http://zapodaj.net/5a99086482a66.jpg.html
A więc tak:
-Auto: Volkswagen
-Model: 53B w wersji karmann (USA)
-Kolor: Czerwony LY3D
-Silnik: 1.8 16v PL, teraz jest 2.0 16v ABF (chociaż na tą chwilę żałuje że nie poszedłem w ori)
-Wyposażenie: wspomaganie, szyber dach, elektryczne lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka(kiedyś była i będzie z powrotem)
-Hamulce: ori 16v czyli przód 256mm i tył tarcze
Modyfikacje:
-swap na ABF (auto już porusza się o własnych siłach i to całkiem żwawo)
- felga BBS RM 15’ plus opony 195/50 (czekają na założenie)
- doprowadzenie do porządku całej karoserii, czyli prace blacharsko lakiernicze, plus nowy lakier na całym aucie(praktycznie skończone)
- fotele recaro z golfa mk3 (czekają na przeróbkę i jadą do obszycia razem z kanapą w skórę)
- soczewki hella z neoplana
- dodatkowe wskaźniki z audi 80
- kiera momo corse
- gwint ( bo stoi jak widły w gnoju)
- dołożenie centralnego zamka (ori)
- elektryka szyb (ori podnośniki plus wiązka, moduł komfortu i przełączniki z passata b3)
Więc żeby nie było za słodko to przejdę teraz do minusów auta, jak to bywa z amerykańcami nie trafiają do Polski w idealnym stanie. Tak też było i z moim sciro, widać że auto miało obciere prawą stroną i ktoś zrobił to na odpier..l, wiec do poprawki cały prawy bok… Drzwi oba standardowo zgnite przy klamkach, prawy przedni błotnik też obładowany szpachlą, ogniska korozji przy listwach dachowych. Poza tym przód i tył nie ruszony a podłoga nadkola progi w bardzo ładnym stanie.
Na chwile obecną próbuje poskładać wszystko do kupy, jednak cały czas szukam jakiś brakujących gratów z czym jest bardzo trudno i wszystko przeciąga się w nieskończoność…
Kilka fotek:
http://zapodaj.net/32f8d47282ed6.jpg.html
http://zapodaj.net/189325dcfc33f.jpg.html
http://zapodaj.net/7bb4b3c515b28.jpg.html
http://zapodaj.net/c09decbb3392b.jpg.html
http://zapodaj.net/14a636ed16cfb.jpg.html
http://zapodaj.net/ba1e1a61c264e.jpg.html
http://zapodaj.net/30f280462d784.jpg.html
http://zapodaj.net/497307db20f64.jpg.html
http://zapodaj.net/e4c597278a867.jpg.html
http://zapodaj.net/d7c98996950e0.jpg.html
http://zapodaj.net/35e4a40410b05.jpg.html
http://zapodaj.net/834b12920875b.jpg.html
http://zapodaj.net/e8b7d6a16cc6a.jpg.html
http://zapodaj.net/5a99086482a66.jpg.html