Panowie...
Ostatnio ostro użytkuję sirocco i nabijam kolejne kilometry... po regulacjach auto jeździ naprawdę bosko, ale mam kolejny problem... właściwie 2
Po pierwsze
Byłem zmuszony wymienić przekaźnik pompy paliwa... miałem akurat świetny zamiennik firmy topsran... jakież było moje zdziwienie, kiedy się okazało, że przy trąbieniu przekaźnik rozłącza ni z tego ni z owego pompę paliwa i do tego jeszcze zapala się kontrolka temperatury! Rozebrałem stare przekaźniki, które miałem i zalałem zimne luty. Po wymianie co prawda można trąbić i nie skutkuje to przerwą w dopływie paliwa, ale chwilowe żarzenie się kontrolki pozostało... ktoś ma pomysł o co cho? obstawiam że gdzieś jest słaba masa, ale może ktoś to przerabiał i wie dokładnie gdzie szukać
Po drugie... jak wspomniałem auto chodzi dobrze.. można się przyczepić jedynie do tego że po nocy na zimnie dość długo chodzi ssanie, ale to pewnie kwestia powolnego działania sprężyny bimetalowej. Mam jeszcze jeden dodatkowy mankament... otóż gdy tak sobie zapieprzam na wysokich obrotach i jestem zmuszony hamować dość ostro zdarza się że po wyhamowaniu obroty spadają przez chwilę do 500-600.. potem po odpuszczeniu hamulca wracają do 900. Zauważyłem też że jak sobie radośnie stoję na światłach i zaczynam wciskać i odpuszczać szybko pedał hamulca to obroty potrafią skoczyć.. o 100-200 a potem jak zdejmę nogę z hamulca znów wracają do 900... ma ktoś pomysł co to? Czy któryś zaworek w drodze do serwa przepuszcza, albo działa w obie strony?
Przekaźnik pompy paliwa, kontrolki i trąbienie
- vorph666
- Pisarz
- Posty: 1467
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 301135
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przekaźnik pompy paliwa, kontrolki i trąbienie
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Przekaźnik pompy paliwa, kontrolki i trąbienie
Tak jak piszesz, słaba masa. Sprawdź po kolei masę z aku do skrzynki, oraz przy skrzynce. Mi potrafił trąbić przy wrzucaniu kierunków, przyczyną była niedokręcona masa do skrzynki na klemie. Poniżej masz link z przekaźnikiem co nie powinien się wysrać, kiedyś zamawiałem w ASO i taki przyszedł.
http://www.conrad.pl/Ogranicznik-liczby ... 89_0306030
http://www.conrad.pl/Ogranicznik-liczby ... 89_0306030