Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Witam
W końcu po poszukiwaniach zakupiłam Scirocco Mk2 wersja Scala w kolorze Paprika Red
Samochód wymaga dopieszczenia od strony mechanicznej jak i wyglądu.
Scirocco po zakupie wracało na kołach aczkolwiek nie dojechało o własnych siłach i ostatnie 50km "przejechało" na lawecie
Obecnie bierzemy się do roboty Przede wszystkim Gaźnik i pompka paliwa
To na razie tyle
Zdjęcia po zakupie w trakcie oczekiwania na podwózkę
W końcu po poszukiwaniach zakupiłam Scirocco Mk2 wersja Scala w kolorze Paprika Red
Samochód wymaga dopieszczenia od strony mechanicznej jak i wyglądu.
Scirocco po zakupie wracało na kołach aczkolwiek nie dojechało o własnych siłach i ostatnie 50km "przejechało" na lawecie
Obecnie bierzemy się do roboty Przede wszystkim Gaźnik i pompka paliwa
To na razie tyle
Zdjęcia po zakupie w trakcie oczekiwania na podwózkę
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Gratuluję zakupu !
Na zdjęciach prezentuje się bardzo ładnie ! Powodzenia w pracach i proponuję zostawić w ori, bo papryk jak na lekarstwo...
Pozdro
Na zdjęciach prezentuje się bardzo ładnie ! Powodzenia w pracach i proponuję zostawić w ori, bo papryk jak na lekarstwo...
Pozdro
- BossFazer
- Zaawansowany
- Posty: 372
- Rejestracja: 13 cze 2009, 01:41
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
strasznie za mną "chodził" taki sroll w tym kolorze ładna sztuka, dbaj o nią!!!
pozdrawiam !
pozdrawiam !
mówi mi wewnetrzny głos.. że tu nie chodzi o siłe, nie chodzi o moc...
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Taki mam zamiar utrzymać w oryginale
Muszę jedną lampę tylną wymienić bo inna ale już zamówiona
W środku tapicerka trochę wyblakła czerwona tylko fotel kierowcy niestety podmieniony bo podobno stary już na nic się nie nadawał
Brakuje mi jeszcze półki bagażnika i zegar akumulatora nad radiem mam produkcji polskiej
Muszę jedną lampę tylną wymienić bo inna ale już zamówiona
W środku tapicerka trochę wyblakła czerwona tylko fotel kierowcy niestety podmieniony bo podobno stary już na nic się nie nadawał
Brakuje mi jeszcze półki bagażnika i zegar akumulatora nad radiem mam produkcji polskiej
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Ładna papryka.
Nie bałaś się kupować tak wypolerowanej sroki ? Często wypucowane tylko do sprzedaży a potem blaknie lakier a i auto przestaje odpalać.
Co do tapicerki no jest bardzo poszukiwana. Teoretycznie można szukać fotela pasażera na dawce.
Miłego użytkowania!
BTW ciekawe które miasto zasili twój nabytek.
Nie bałaś się kupować tak wypolerowanej sroki ? Często wypucowane tylko do sprzedaży a potem blaknie lakier a i auto przestaje odpalać.
Co do tapicerki no jest bardzo poszukiwana. Teoretycznie można szukać fotela pasażera na dawce.
Miłego użytkowania!
BTW ciekawe które miasto zasili twój nabytek.
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Nie, nie bałam się kupować "wypolerowanej sroki" gdyż lakier został pseudo odnowiony przez lakiernika z odkurzaczem i powstałe przy tym kilometrowe zlewy nadają się do polerowania na mokro
A poza tym lakier został "odnowiony" tylko z zewnątrz, w środku jest całkowicie oryginalna papryka tylko wypłowiała ale nie najgorsza.
Z daleka piękny, z bliska oczy bolą Narazie
A poza tym lakier został "odnowiony" tylko z zewnątrz, w środku jest całkowicie oryginalna papryka tylko wypłowiała ale nie najgorsza.
Z daleka piękny, z bliska oczy bolą Narazie
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
witamy w niewielkiej rodzince papryk dbaj o nią
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
No proszę nie dość że sciromaniaczka to jeszcze z wiedzą.michalina pisze:Nie, nie bałam się kupować "wypolerowanej sroki" gdyż lakier został pseudo odnowiony przez lakiernika z odkurzaczem i powstałe przy tym kilometrowe zlewy nadają się do polerowania na mokro
Przyznaj się chociaż z którego województwa
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Witaj. Gratuluję zakupu. Auto na fotkach prezentuje się całkiem przyzwoicie. Mam nadzieję że będzie sprawiać dużo frajdy.
P.S. Nie ma czegoś takiego jak polerowanie na mokro. Chyba że chodzi Ci o szlifowanie na mokro przed polerowaniem, to zmienia postać rzeczy Przed przystąpieniem do prac szlifiersko-polerskich proponuję zbadać twardość lakieru, żeby się nie okazało że w miejscach gdzie powstały zacieki, lakier nadal jest miękki i ugna się pod paznokciem. W takim przypadku lakier będzie się raczej nadawał do ściągnięcia niż do polerowania. Oczywiście życzę Ci aby tak się nie stało, bo to może człowieka zrazić. Pozdrawiam.
P.S. Nie ma czegoś takiego jak polerowanie na mokro. Chyba że chodzi Ci o szlifowanie na mokro przed polerowaniem, to zmienia postać rzeczy Przed przystąpieniem do prac szlifiersko-polerskich proponuję zbadać twardość lakieru, żeby się nie okazało że w miejscach gdzie powstały zacieki, lakier nadal jest miękki i ugna się pod paznokciem. W takim przypadku lakier będzie się raczej nadawał do ściągnięcia niż do polerowania. Oczywiście życzę Ci aby tak się nie stało, bo to może człowieka zrazić. Pozdrawiam.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Scirocco Scala 1.6 RE 53kW
Tak więc, dziś przyszła lampa tylna, została wymieniona przy okazji usprawnione zostało całe oświetlenie, powymieniane przewody i kostki przy wszystkich lampach.
Od dziś samochodem można już poruszać się bez obaw za sprawą wymiany pompy paliwa, praktycznie wszystkich węży paliwowych i naprawy gaźnika.
Gaźnik Pierburg 2E został rozebrany do jednej śrubki, wyczyszczony - były zatkane dysze, zlikwidowany został wyciek z pompki przyspieszacza i poskładany na nowym zestawie uszczelek. Podciśnienia zostały poprawnie podłączone wg schematu. Została wyregulowana dawka biegu jałowego i od tej pory Scirocco pięknie trzyma wolne obroty, kultura pracy silnika nie odbiega współczesnym samochodom z wtryskiem
Podczas sprawdzania zauważyłam w zbiorniczku wyrównawczym wodę po czym układ chłodzenia został opróżniony, przepłukany i zalany płynem g11
Wnętrze pobieżnie wyczyściłam i umyłam bagażnik. Zakupiłam maty wygłuszające do bagażnika, gdyż brakuje (jeszcze) półki bagażnika. Teraz czekam na zamówione części i w między czasie nadal szukam tej nieszczęsnej półki bagażnika, rączki składania fotela pasażera, ramki klamki prawej wewnętrznej i fotela kierowcy, gdyż obecnie mam zamontowany fotel od golfa III
To tyle na dziś
Z województwa Śląskiego
Od dziś samochodem można już poruszać się bez obaw za sprawą wymiany pompy paliwa, praktycznie wszystkich węży paliwowych i naprawy gaźnika.
Gaźnik Pierburg 2E został rozebrany do jednej śrubki, wyczyszczony - były zatkane dysze, zlikwidowany został wyciek z pompki przyspieszacza i poskładany na nowym zestawie uszczelek. Podciśnienia zostały poprawnie podłączone wg schematu. Została wyregulowana dawka biegu jałowego i od tej pory Scirocco pięknie trzyma wolne obroty, kultura pracy silnika nie odbiega współczesnym samochodom z wtryskiem
Podczas sprawdzania zauważyłam w zbiorniczku wyrównawczym wodę po czym układ chłodzenia został opróżniony, przepłukany i zalany płynem g11
Wnętrze pobieżnie wyczyściłam i umyłam bagażnik. Zakupiłam maty wygłuszające do bagażnika, gdyż brakuje (jeszcze) półki bagażnika. Teraz czekam na zamówione części i w między czasie nadal szukam tej nieszczęsnej półki bagażnika, rączki składania fotela pasażera, ramki klamki prawej wewnętrznej i fotela kierowcy, gdyż obecnie mam zamontowany fotel od golfa III
To tyle na dziś
Z województwa Śląskiego