Panowie jest problem.
Wymieniłem u siebie pompe hamulcową na większą (22,22mm). Po złożeniu i zalaniu płynem na wyłączonym silniku pedał hamulca jest dość twardy. Po włączeniu silnika pedał hamulca wpada do końca bez oporu a z okolic serwa słychać syk uchodzącego powietrza. Po ponownym wyjęciu pompy okazało się, że ten trzpień wychodzący z serwa do pompy jest dość luźny - z tego co go wymacałem to ta gumowa uszczelka jest miekka i odchodzi od obudowy. Rozumiem ,że całe serwo jest do wymiany ? Zastanawiam się nad kupnem używanego i tu pytanie: Opłaca sie to wogóle? Na co zwrócić uwage przy kupnie? pojemność silnika ma jakieś znaczenie? Może ktoś z okolicy KAtowic ma coś takiego na sell? Zależy mi troche na czasie
Jak wygląda wymiana? z tego co wiem to są 3 śruby i jakieś zabezpieczenie przy pedale - coś jeszcze?
z góry dzieki za pomoc