Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Witam jeszcze raz wszystkich sciro maniaków.
Już się witałem w którymś temacie, ale zrobię to jeszcze raz.
Mam na imię Łukasz, mieszkam w Łodzi i trochę ponad tydzień temu, a dokładnie 22.08.2014 nabyłem od jednego z kolegów z forum ładne Scirocco mk2. Pojechałem po nie aż do Szczecina po uprzednich oględzinach mojego serdecznego kolegi, który był akurat w delegacji i mógł mi zerknąć na ten ciekawy egzemplarz. Po jego opinii długo się nie zastanawiałem i pojechałem z biletem w jedną stronę po moje upragnione Scirocco
Dlaczego Scirocco? Moim pierwszym autem był VW Polo 86c2f, dzięki któremu pojawiła się moja miłość do VAG i co tu dużo mówić, zawsze mi się bardzo po prostu podobały Scirocco jak i Corrado. Wybór jednak padł na Sciro może też ze względów finansowych, ponieważ szukałem w tej chwili taniego egzemplarza, ale ze zdrową budą (a przynajmniej w jak najlepszym stanie) i dość szybko trafiło mi się to które stoi już u mnie w garażu
Dlaczego taniego? Powoli rozkręcam swój biznes, a mianowicie będę zajmował się hydrografiką, polerowaniem a także piaskowaniem i chciałbym, aby moja sroczka była w jakimś tam stopniu reklamą i wizytówką firmy. Nie potrzebowałem auta po lakierowaniu, swapie i nie wiadomo czym jeszcze, bo chcę to zrobić sam. Ale nie bójcie się, nie zrobię z niej jakiejś choinki, tesco tuningu itp. Wszystko będzie raczej robione ze smakiem i bez jakiś wymysłów. No może jakieś tam chwilowe dziwne pomysły się pojawią, ale będę nad wszystkim pracował
Postaram się w miarę możliwości i czasu co nie co pisać na temat tego autka, planuję troszkę rzeczy przy nim porobić także mam nadzieję będzie co opisywać
Tak więc kilka informacji:
VW Scirocco mk2 1987r. wersja z tego co wiem GT, biały kolor z czarnym pakietem ospojlerowania Zender (jeżeli się w czymś mylę to proszę o informacje, dopiero staram się rozpoznawać wszystkie szczegóły, szczególiki wszystkich wersji ). Blacha jak na 27 lat stan baaaardzo dobry, znikome i bardzo małe ogniska rdzy (część zaprawiona przez poprzedniego właściciela, co widać pewnie na fotach). A tak poza tym:
-Pod maską
Silnik był 1.8 66kW/90KM oznaczenie EX
obecnie 2e z Passata B4 115KM, bez przepływki, wrzucony ecu master, pokrywa zaworów zostawiona od 1.8, filtr stożkowy,
-wydech przelot z końcowym od golfa gti 16v
-rozpórki przód góra/dół + tył
-zawieszenie jakiś kit (muszę sprawdzić dokładnie co tam siedzi)
-wnętrze
licznik z MFA (nie podłączone "bajery"), manetka czeka na montaż, kierownica skórzana Kerscher na dłuuuuuugiej nabie, fotele skórzane z Audi TT w super stanie, dodatkowe zegary VDO (też do podłączenia)
-Audio
zabudowa bagażnika jak widać na fotkach Głośniki Stx w drzwiach plus syczki Hertz w słupkach, w bagażniku też Stx, wzmak MacAudio, kondensator. Nie wszystko podłączone i grające, ogólnie
no i to chyba tyle. Jak coś się przypomni to dopiszę :)
Plany:
-Ogarnąć budę i lakier -kolor jeszcze nie wybrany, ale pomysły są
-Gwint
-Nowe koło
-Swap (chociaż tu jeszcze będę myślał)
-Zabudowa audio (obecna na pewno wyleci i będę rzeźbił coś od nowa)
-Fotele -najprawdopodobniej fotele i kanapa wylecą i wpadną jakieś kubełki pewnie ori, albo jakieś recaro, zobaczymy co się trafi. Obecne fotele są tak przymocowane, że osoba mojego wzrostu (a do wysokich nie należę) przy przesuniętym fotelu i podniesionym do góry na max wciska sprzęgło na styk w podłogę, a można powiedzieć, że troszkę by się przydało bliżej jak dla mnie. Tylna kanapa też nie pasuje do końca bo jest węższa i po bokach są dziury (póki co zaślepione samymi gąbkami, które można obszyć). No i mocowania pasów nie są zrobione, oparcie też tylko od spodu się trzyma, trochę trzeba by przy tym też porzeźbić. Jak się uda wszystko ładnie spasować i zrobić to może i ten komplet zostanie. Czas pokaże
-Hamulce tył zmiana na tarczowe
-wymiana naby kierownicy na krótkszą
-Hydrografika i polerowanie -jako, że zaczynam zajmować się m.in. hydrografiką i polerowaniem, chciałbym trochę rzeczy w ten sposób zrobić. Mam nadzieję, że fajnie wyjdzie.
- doprowadzenie wszystkiego do ładu, wymiana jakiś plasticzków, pierdółek, podłączenie wszystkiego, co nie działa typu mfa, vdo bo trochę też tego jest do zrobienia.
Kilka fotek:
W dniu zakupu jeszcze w Szczecinie
Już pod nowym domem w Łodzi:
Wnętrze:
Silnik:
Jak widać moim córeczkom Scirocco się podoba, jedna już chce jeździć, a druga sprząta wjazd do garażu dla sroki
Mam nadzieję, że autko się podoba
A to moje drugie wozidło:
Już się witałem w którymś temacie, ale zrobię to jeszcze raz.
Mam na imię Łukasz, mieszkam w Łodzi i trochę ponad tydzień temu, a dokładnie 22.08.2014 nabyłem od jednego z kolegów z forum ładne Scirocco mk2. Pojechałem po nie aż do Szczecina po uprzednich oględzinach mojego serdecznego kolegi, który był akurat w delegacji i mógł mi zerknąć na ten ciekawy egzemplarz. Po jego opinii długo się nie zastanawiałem i pojechałem z biletem w jedną stronę po moje upragnione Scirocco
Dlaczego Scirocco? Moim pierwszym autem był VW Polo 86c2f, dzięki któremu pojawiła się moja miłość do VAG i co tu dużo mówić, zawsze mi się bardzo po prostu podobały Scirocco jak i Corrado. Wybór jednak padł na Sciro może też ze względów finansowych, ponieważ szukałem w tej chwili taniego egzemplarza, ale ze zdrową budą (a przynajmniej w jak najlepszym stanie) i dość szybko trafiło mi się to które stoi już u mnie w garażu
Dlaczego taniego? Powoli rozkręcam swój biznes, a mianowicie będę zajmował się hydrografiką, polerowaniem a także piaskowaniem i chciałbym, aby moja sroczka była w jakimś tam stopniu reklamą i wizytówką firmy. Nie potrzebowałem auta po lakierowaniu, swapie i nie wiadomo czym jeszcze, bo chcę to zrobić sam. Ale nie bójcie się, nie zrobię z niej jakiejś choinki, tesco tuningu itp. Wszystko będzie raczej robione ze smakiem i bez jakiś wymysłów. No może jakieś tam chwilowe dziwne pomysły się pojawią, ale będę nad wszystkim pracował
Postaram się w miarę możliwości i czasu co nie co pisać na temat tego autka, planuję troszkę rzeczy przy nim porobić także mam nadzieję będzie co opisywać
Tak więc kilka informacji:
VW Scirocco mk2 1987r. wersja z tego co wiem GT, biały kolor z czarnym pakietem ospojlerowania Zender (jeżeli się w czymś mylę to proszę o informacje, dopiero staram się rozpoznawać wszystkie szczegóły, szczególiki wszystkich wersji ). Blacha jak na 27 lat stan baaaardzo dobry, znikome i bardzo małe ogniska rdzy (część zaprawiona przez poprzedniego właściciela, co widać pewnie na fotach). A tak poza tym:
-Pod maską
Silnik był 1.8 66kW/90KM oznaczenie EX
obecnie 2e z Passata B4 115KM, bez przepływki, wrzucony ecu master, pokrywa zaworów zostawiona od 1.8, filtr stożkowy,
-wydech przelot z końcowym od golfa gti 16v
-rozpórki przód góra/dół + tył
-zawieszenie jakiś kit (muszę sprawdzić dokładnie co tam siedzi)
-wnętrze
licznik z MFA (nie podłączone "bajery"), manetka czeka na montaż, kierownica skórzana Kerscher na dłuuuuuugiej nabie, fotele skórzane z Audi TT w super stanie, dodatkowe zegary VDO (też do podłączenia)
-Audio
zabudowa bagażnika jak widać na fotkach Głośniki Stx w drzwiach plus syczki Hertz w słupkach, w bagażniku też Stx, wzmak MacAudio, kondensator. Nie wszystko podłączone i grające, ogólnie
no i to chyba tyle. Jak coś się przypomni to dopiszę :)
Plany:
-Ogarnąć budę i lakier -kolor jeszcze nie wybrany, ale pomysły są
-Gwint
-Nowe koło
-Swap (chociaż tu jeszcze będę myślał)
-Zabudowa audio (obecna na pewno wyleci i będę rzeźbił coś od nowa)
-Fotele -najprawdopodobniej fotele i kanapa wylecą i wpadną jakieś kubełki pewnie ori, albo jakieś recaro, zobaczymy co się trafi. Obecne fotele są tak przymocowane, że osoba mojego wzrostu (a do wysokich nie należę) przy przesuniętym fotelu i podniesionym do góry na max wciska sprzęgło na styk w podłogę, a można powiedzieć, że troszkę by się przydało bliżej jak dla mnie. Tylna kanapa też nie pasuje do końca bo jest węższa i po bokach są dziury (póki co zaślepione samymi gąbkami, które można obszyć). No i mocowania pasów nie są zrobione, oparcie też tylko od spodu się trzyma, trochę trzeba by przy tym też porzeźbić. Jak się uda wszystko ładnie spasować i zrobić to może i ten komplet zostanie. Czas pokaże
-Hamulce tył zmiana na tarczowe
-wymiana naby kierownicy na krótkszą
-Hydrografika i polerowanie -jako, że zaczynam zajmować się m.in. hydrografiką i polerowaniem, chciałbym trochę rzeczy w ten sposób zrobić. Mam nadzieję, że fajnie wyjdzie.
- doprowadzenie wszystkiego do ładu, wymiana jakiś plasticzków, pierdółek, podłączenie wszystkiego, co nie działa typu mfa, vdo bo trochę też tego jest do zrobienia.
Kilka fotek:
W dniu zakupu jeszcze w Szczecinie
Już pod nowym domem w Łodzi:
Wnętrze:
Silnik:
Jak widać moim córeczkom Scirocco się podoba, jedna już chce jeździć, a druga sprząta wjazd do garażu dla sroki
Mam nadzieję, że autko się podoba
A to moje drugie wozidło:
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Witamy na forum.
Fajnie że kolejna osoba wybiera Scirocco a nie jakiegoś tam golfa 2 czy co gorsza 3. Scirocco to fajne auto i ma coś czego nie mają inne auta. Osobiście mam nadzieję że nie pojawi sie Twoja sroczka w ogłoszeniach o sprzedazy za miesiąc czy dwa, jak to często bywa. Życzę powodzenia i wytrwałości w działaniach.
Fotele od A3 to recaro ? Mam takie recaro w G4 i są mega wygodne. Jak zostały tam wsadzone ? Przerobione są szyny czy sam fotel ?
Fajnie że kolejna osoba wybiera Scirocco a nie jakiegoś tam golfa 2 czy co gorsza 3. Scirocco to fajne auto i ma coś czego nie mają inne auta. Osobiście mam nadzieję że nie pojawi sie Twoja sroczka w ogłoszeniach o sprzedazy za miesiąc czy dwa, jak to często bywa. Życzę powodzenia i wytrwałości w działaniach.
Fotele od A3 to recaro ? Mam takie recaro w G4 i są mega wygodne. Jak zostały tam wsadzone ? Przerobione są szyny czy sam fotel ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
atosss007 ogłoszenia na pewno nie będzie możesz być o to spokojny. Akurat należę do osób, które bardzo przywiązują się do samochodów co mogę potwierdzić tym, że to dopiero moje 3auto w życiu, pierwsze było Polo 2f które miałem 5lat po nim kupiłem Audi które mam już też 5lat i nie mam zamiaru go sprzedawać. Golfy jakoś nigdy mnie super nie kręciły no może oprócz cabrio mk1, a Scirocco tak jak mówisz ma coś w sobie szczerze mówiąc miałem i nawet szukałem też corrado ale jakoś sroczka do mnie bardziej przemawia
Co do Scirocco to mam swoje plany z nim związane i na pewno nie obejmują te plany sprzedaży
Co do foteli to niestety nie jest recaro aczkolwiek są mega wygodne. A przykręcone są na jakiś kątownikach obok ori szyn. Dokładnie nie wiem jak ale się dowiem bo mam zamiar je wyjąć i spróbować przesunąć do przodu żeby zbliżyć się do sprzęgła
Gorzej z tylną kanapą bo tam jest niezła rzeźba i można powiedzieć, że w połowie się tylko trzymają.
Co do Scirocco to mam swoje plany z nim związane i na pewno nie obejmują te plany sprzedaży
Co do foteli to niestety nie jest recaro aczkolwiek są mega wygodne. A przykręcone są na jakiś kątownikach obok ori szyn. Dokładnie nie wiem jak ale się dowiem bo mam zamiar je wyjąć i spróbować przesunąć do przodu żeby zbliżyć się do sprzęgła
Gorzej z tylną kanapą bo tam jest niezła rzeźba i można powiedzieć, że w połowie się tylko trzymają.
- PiotrekMk2
- Zaawansowany
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 20:55
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Scirocco w tym zestawieniu kolorystycznym bardzo mi sie podoba. Zwłaszcza że w rodzinie było kiedyś takie(nadal jest , ale juz jako dawca)
posiada ją Pavel. Widziałbym tu ATSy
PS. Widziałem cię w piątek jak jechałeś przez kopcińskiego
posiada ją Pavel. Widziałbym tu ATSy
PS. Widziałem cię w piątek jak jechałeś przez kopcińskiego
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
To Ty też z Łodzi jesteś?!?!PiotrekMk2 pisze:PS. Widziałem cię w piątek jak jechałeś przez kopcińskiego
Gratuluje zakupu! Oby Twoje plany się ziściły:) Musisz mi opowiedzieć więcej o Twych zainteresowaniach...zwłaszcza mnie interesuje to piaskowanie Napisz na PW albo na elvisalive@interia.pl
- PiotrekMk2
- Zaawansowany
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 20:55
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Nieee Ja jestem z Łowicza , ale w łodzi bywam regularnie raz w miesiącuL.W!z pisze:To Ty też z Łodzi jesteś?!?!PiotrekMk2 pisze:PS. Widziałem cię w piątek jak jechałeś przez kopcińskiego
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
A też Scirocco leciałeś? Bo nie widziałem nigdzie po drodze żadnego a rozglądam się ciąglePiotrekMk2 pisze:Scirocco w tym zestawieniu kolorystycznym bardzo mi sie podoba. Zwłaszcza że w rodzinie było kiedyś takie(nadal jest , ale juz jako dawca)
posiada ją Pavel. Widziałbym tu ATSy
PS. Widziałem cię w piątek jak jechałeś przez kopcińskiego
Co do felg to o cup czy Classic ci chodzi? Bo za mna zawsze classici chodziły ale raczej bedzie cos innego szczegolnie, że nie wiem czy zostanie takie ptasie mleczko czarno biale
Mam nadzieję, że widziałeś mnie przed 14 a nie wieczorem
Nie dziękuję żeby nie zapeszyćL.W!z pisze:To Ty też z Łodzi jesteś?!?!PiotrekMk2 pisze:PS. Widziałem cię w piątek jak jechałeś przez kopcińskiego
Gratuluje zakupu! Oby Twoje plany się ziściły:) Musisz mi opowiedzieć więcej o Twych zainteresowaniach...zwłaszcza mnie interesuje to piaskowanie Napisz na PW albo na elvisalive@interia.pl
Co do piaskowania to co byś chciał wiedzieć? Jak masz pytania to pisz bo ja nie wiem co ci mam napisać teraz
Jakby ktoś potrzebował coś wypiaskować to walcie śmiało. Ja dopiero ruszam co prawda z biznesem i będę miał jak wspominałem piaskowanie które już działa jakiś czas (obecnie tylko kabinowe ze względu na lokal, ale kabina dość duża bo ok 1m3 więc spore rzeczy wejdą), polerka do felg też już stoi i przeszła już wstępne testy oraz powoli będę ruszał z hydrografiką którą z kolei chcę lepiej opanować bo nie jest tak prosta jak to wygląda na YouTube jak ktoś oglądał. Nowa wanna dopiero zawitała w firmie, jeszcze nawet nie zalana wodą bo robię małe przebudowy w lokalu. Na pewno w Scirocco wszystko będzie wykorzystywane więc efekty będę pokazywał. Jakby ktoś coś potrzebował dajcie znać na pewno się dogadamy
- PiotrekMk2
- Zaawansowany
- Posty: 304
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 20:55
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Nie , jechałem Sharanem a właściwie wyjeżdżałem spod Tesco , tak widziałem cię przed 14nero pisze:A też Scirocco leciałeś? Bo nie widziałem nigdzie po drodze żadnego a rozglądam się ciąglePiotrekMk2 pisze:Scirocco w tym zestawieniu kolorystycznym bardzo mi sie podoba. Zwłaszcza że w rodzinie było kiedyś takie(nadal jest , ale juz jako dawca)
posiada ją Pavel. Widziałbym tu ATSy
PS. Widziałem cię w piątek jak jechałeś przez kopcińskiego
Co do felg to o cup czy Classic ci chodzi? Bo za mna zawsze classici chodziły ale raczej bedzie cos innego szczegolnie, że nie wiem czy zostanie takie ptasie mleczko czarno biale
Mam nadzieję, że widziałeś mnie przed 14 a nie wieczorem
Co do felgo to Cupy , klasycznie by było
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Kurcze nie wiem jak to Sciro się w Szczecinie chowało, że dopiero w ogłoszeniu je zobaczyłem ... a myślałem, że większość w egzemplarzy zachodniopomorskim już widziałem. Z opisu z zdjęć wygląda dobrze więc gratuluję udanego zakupu.
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
To dobrze, że przed 14 bo jeszcze normalnie jechałem. Wieczorem jak wracałem z Dąbrowy Sciro chyba stwierdziło, że musimy się lepiej poznać i spędzić trochę czasu ze sobą, bo zaczęły mu falować obroty Ludzie patrzyli na mnie jak na idiotę na światłach głównie, bo wyglądało, jakbym chciał się non stop ścigać, mając nawet kilka aut przed sobąPiotrekMk2 pisze: Nie , jechałem Sharanem a właściwie wyjeżdżałem spod Tesco , tak widziałem cię przed 14
Co do felgo to Cupy , klasycznie by było
Najgorsze, że nie mogę sobie póki co poradzić z tym falowaniem. Fakt faktem, że nie miałem za bardzo czasu od piątku, żeby posiedzieć i pogadać ze sroczką w garażu, bo sporo czasu zajmują mi teraz te przebudowy i zmiany w pracy.
Może coś poradzicie co może jeszcze sprawdzać. Sytuacja wygląda tak, że obroty falują na luzie tak chyba między 900-1500obrotów raz za razem. Jak lekko gaz dotkę, to odrazu skaczą w górę obroty i to mocno (nie pamiętam do ilu). Jak jadę to też dodaję gazu przyspiesza normalnie raczej ale czasami szarpie i jest tak, że jak odpuszczę gaz to chwilkę jeszcze podtrzymuje jakby obroty i dopiero zaczyna zwalniać. Jak wrzucam luz albo obroty spadają ok tych 1500 to zaczyna falować. Nie da się niestety jeździć.
Póki co na szybko sprawdziłem przepustnicę i silniczek krokowy i wyglądają ok. Z grubsza obejrzałem przewody, wężyki i wygląda raczej wszystko ok też.
Gdzieś wyczytałem, żeby odłączyć na jakiś czas akumulator. Tak też zrobiłem i po całym dniu jak podłączyłem to odpalił normalnie, jechał normalnie ale może ze 2km, jak go zgasiłem i odpaliłem znów to samo. Odłączanie aku na chwilę nie pomagało.
Dajcie znać jak macie jakieś pomysły propozycje co sprawdzać, bo powiem szczerze, że to moja pierwsza benzyna w życiu, do tej pory same diesle, i trochę muszę się połapać i poznać na wielu rzeczach
Muszę jeszcze spróbować podpiąć Vag-a bo mam co prawda od audi kabel, ale w sciro mam kabel od kompa przez Ecumastera wyprowadzony z portem com więc zobaczymy czy będą chciały sobie pogadać
-- środa, 3 wrz 2014, 22:21 --
Poprzedni właściciel miał je ok 2 lat, więc chyba dobrze się ukrywałSołtys pisze:Kurcze nie wiem jak to Sciro się w Szczecinie chowało, że dopiero w ogłoszeniu je zobaczyłem ... a myślałem, że większość w egzemplarzy zachodniopomorskim już widziałem. Z opisu z zdjęć wygląda dobrze więc gratuluję udanego zakupu.
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Odpal go i zobacz czy jak zciśniesz wężyki idące do krokowca to coś się zmieni. Może dostaje za dużo powietrza albo za mało. Może gdzieś zrobiła Ci się nieszczelność w dolocie i zaciąga lewe powietrze...Możesz też na wszelki wypadek krokowca wyczyścić i osuszyć, nie zaszkodzi a może pomóc:)
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
dzięki za info. w weekend mam nadzieję znajdę trochę czasu dla sroczki i pogadam sobie z nią po swojemuL.W!z pisze:Odpal go i zobacz czy jak zciśniesz wężyki idące do krokowca to coś się zmieni. Może dostaje za dużo powietrza albo za mało. Może gdzieś zrobiła Ci się nieszczelność w dolocie i zaciąga lewe powietrze...Możesz też na wszelki wypadek krokowca wyczyścić i osuszyć, nie zaszkodzi a może pomóc:)
jakby ktoś miał jakieś jeszcze pomysły, rady na co zerknąć to piszcie, będę sprawdzał wszystko po kolei
-- niedziela, 7 wrz 2014, 23:03 --
Za dużo czasu nie miałem, żeby posiedzieć w garażu ale udało mi się znaleźć mam nadzieję, że przyczynę falowania obrotów. Zauważyłem, że zsunął się wężyk z zaworku zwrotnego od podciśnienia idącego z serwa do kolektora. Tam jest taki zaworek z dwoma "cyckami". Szukałem na zdjęciach i forach różnych to w większości są te "cycki" zaślepione, ale u mnie do obydwu dochodziły wężyki. Jeden od wtrysku chyba, a drugi od zegarów najprawdopodobniej. Jak założyłem ten wężyk to ledwo się trzymał. Znalazłem w garażu mały kawałek takiego wężyka ale okazał się zbyt krótki. Próbowałem przekręcić trochę ten zaworek na bok i niestety pękł jeden "cycek" także oprócz tego że trochę innych rzeczy mam zdemontowanych pod maską i nie mam jak odpalić to i tak muszę raczej dokupić ten zaworek i wymienić. Może ma ktoś na zbyciu w rozsądnej cenie?
Myślicie w ogóle, że to mogło być przyczyną tego falowania?
Póki co do wymiany poszło kilka pierdółek typu wężyki gumowe, to wziąłem się też za wnętrze. Kiera odkręcona, zobaczymy czy uda się ją zamontować bez dłuuuugiej naby, czeka już manetka MFA, wywaliłem też kanapę tylną.
W dalszej kolejności planuję wyjąć zabudowę audio i dostać się do amortyzatorów, żeby obniżyć jeszcze na talerzykach tył, bo pieje strasznie. Gwint i tak jest w planach, ale póki co zrobię to chociaż tak.
Aha macie jakiś sposób na wyjęcie licznika? Bo kurcze skubany się trzyma i wyjść nie chce. Nie wiem czy linka go trzyma czy coś innego blokuje. W ogóle wygląda, jakby miał się nie zmieścić w otworze w desce ale pamiętam, że w Polo też mi tak się wydawało, ale jakoś w miarę łatwo wychodził.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Jeżeli wypiołes wtyczki,linke i wężyk od podcisnienia o ile jest na wyposarzeniu to musi wyjśc
Czasami pójdzie szybko,innym razem nagimnastykowac sie trzeba
Pozdrawiam.
Czasami pójdzie szybko,innym razem nagimnastykowac sie trzeba
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Będę kombinował
Dzięki
Dzięki
Re: Czarno-biała Sroczka mk2 GT by nero
Dwie śruby tylko trzymają od góry jeśli dobrze pamiętam. Odkręcasz je, wyciągasz tą ramkę czarną najpierw a potem licznik. Tak jak Gółek pisał trzyma się na lince prędkościomierza (odkręcasz ją), na dwóch wtyczkach (po lewej i po prawej) i na wężyku podciśnienia. Licznik jest osadzony dwoma poziomymi bolcami w uchwytach stalowych od nadwozia. O ile i uchwyty są i bolce to musisz go tyłem skierować ku górze i delikatnie w tył żeby wyszedł