Sci Mk1 Cabrio Bieber
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
SroczkiKRK dzięki za dobre słowo Co do gwintu to po prostu lubię jak samochód leży, a takie małe odstępstwo od oryginału doda smaczku trochę. Koła mam już z epoki, jeszcze tylko polerka i oponki i wlecą na wózek. Co do wzmocnień to ogarnięte wszystko, rozpórki kupię. Masz jakąś koncepcję na wzmocnienie mocowanie dachu do ramki przedniej szyby? Bo niestety przez to że ramka została sama bez dachu to wystarczy się oprzeć trochę i już widać jak się ugina Miałeś może Biebera?
-
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 lip 2011, 09:42
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Hej, skoro górna część ramy szyby przedniej Ci się ugina( a tak wnioskuję z Twoich słów; to nawet nie myśl o zakończeniu remontu. Bo wiatr Ci zerwie dach podczas jazdy..i będzie dupalcew... Musisz bardzo mocno rozgrzebać z góry i z dołu punkty mocowania - te powiedzmy rurki wpuszczone w substancję= w które trafiają haki z zapięć konstrukcji dachu płóciennego. Tam trzeba wspawać na nowo gniazda i dobrze, dobrym zbrojonym płótnem i żywicą zalać to i wyprowadzić do powierzchni dachu-tak to nazwijmy. Plus wyrażnie musisz wzmocnić ramę szyby, w jakiś sposób-może dodatkowa konstrukcja wewnątrz ??? Lub na miejscu gdzie słupki A wchodzą-przechodzą w konstrukcję auta. mk I kocha i kochało rdzę i to bardzo podstępnie...nie ufaj temu co wygląda ok...sprawdż.lub niech to sprawdzi rzetelny blacharz.
Jakie koła masz z epoki-zdradż lub pokaż = daj pożywkę oceniającym hehhe.
Co do gwintu- Twój wybór..ale ja uważam że tej Mk I to nie pasuje- acz Twoja wizja jest najważniejsza.
Wreszcie...jeżdże Bieberem prawie już bodajże 6 czy 7 rok , tyle że Mk II ,zatem coś tam trochę wiem; a że mi się zapomniało hasła..wrrrrr ( amnezja wiekiem podszyta - to piszę z konta mojej Pani i tyle) zreszta sądzę ze spora cześć forumowiczów jest tego swiadoma...
poZdrawiam
Jakie koła masz z epoki-zdradż lub pokaż = daj pożywkę oceniającym hehhe.
Co do gwintu- Twój wybór..ale ja uważam że tej Mk I to nie pasuje- acz Twoja wizja jest najważniejsza.
Wreszcie...jeżdże Bieberem prawie już bodajże 6 czy 7 rok , tyle że Mk II ,zatem coś tam trochę wiem; a że mi się zapomniało hasła..wrrrrr ( amnezja wiekiem podszyta - to piszę z konta mojej Pani i tyle) zreszta sądzę ze spora cześć forumowiczów jest tego swiadoma...
poZdrawiam
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Kurde to w Mk2 masz chyba jakoś inaczej, bo ja mam mocowanie dachu w postaci listwy na całą szerokość ramki i pod nią wsuwa się taki plastik znajdujący się w dachu, jak chcesz to fotki wrzucę. Co do blacharki i rdzy, Sci było rozłożone na części pierwsze i całe sprawdzone i każdy nawet lekko ruszony rdzą element był wycięty z zapasem i wstawiony nowy więc o rdzy u mnie nie ma mowy:) Obecnie mam jeszcze jeden problem, dziś odkręcałem wahacz i tylne mocowanie jest na nakrętkach i zerwało mi jedną śrubę, będzie dużo kombinowania..
Fotka felgi:
Jest to OZ MSW, rozmiar 14 w 6 calach. Dzisiaj właśnie zakupiłem oponki Michelin 155/55 i na dniach wpadną na felgi i zobaczy się jak to wygląda
Fotka felgi:
Jest to OZ MSW, rozmiar 14 w 6 calach. Dzisiaj właśnie zakupiłem oponki Michelin 155/55 i na dniach wpadną na felgi i zobaczy się jak to wygląda
-
- Początkujący
- Posty: 23
- Rejestracja: 05 lip 2011, 09:42
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Kraków
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Faktycznie musisz mieć inny patent;trudno takie życie.Ale miej świadomość że na dach działają naprawdę duże siły, ja wolę czasem jechać szybko bez dachu- bo z dachem wrażenie ewentualnego odlotu tego elementu narasta
Koła ok- pochwalić należy, będą pasować.
Spytaj Sciroridera o mocowanie dachu-On to aktualnie przerabia w swoim Mk I cabrio - zatem będzie bardziej na topie.
Co do miękkości ramy szyby. przednie to dziwne nieco bo to z gruntu dość sztywny element. Cóż -to są niespodzianki starych aut, ale ta sztywność jest wręcz konieczna w tym akurat elemencie.
Śruba na wachaczu-cóż.......mają kilka latek..zatem tam tylko patenty warsztatowe...powodzenia dalej.
Koła ok- pochwalić należy, będą pasować.
Spytaj Sciroridera o mocowanie dachu-On to aktualnie przerabia w swoim Mk I cabrio - zatem będzie bardziej na topie.
Co do miękkości ramy szyby. przednie to dziwne nieco bo to z gruntu dość sztywny element. Cóż -to są niespodzianki starych aut, ale ta sztywność jest wręcz konieczna w tym akurat elemencie.
Śruba na wachaczu-cóż.......mają kilka latek..zatem tam tylko patenty warsztatowe...powodzenia dalej.
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Niestety przez problemy z kompresorem, malowanie części zawieszenia dopiero wczoraj ogarnąłem, czekam jeszcze na zestaw regeneracyjny do zacisków na przód i składam prawą stronę. Potem zostanie lewą ogarnąć i mam temat zawieszenia skończony. Odebrałem też dziś fotele i kanapę, czekałem od października i w końcu się doczekałem Jak dla mnie bomba, a wy co uważacie?
Niestety foty robione telefonem i wyszło jak wyszło :/
Niestety foty robione telefonem i wyszło jak wyszło :/
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
gdzie kupowałeś materiał na fotele?
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Kupowałem ją ponad rok temu w sklepie Wolfsgruppe, ale patrzę że juz nie mają tego. Napisz do squoka@o2.pl on może coś jeszcze mieć.
-- piątek, 31 paź 2014, 14:53 --
Temat jakoś ucichł, a to za sprawą tego że nie mam czasu za bardzo robić. Kupiłem ostatnimi dniami kierunki w prawie ideał stanie (dzięki kolego Kan !), zająłem się też gaźnikiem, wymieniłem uszkodzony zaworek i muszę go teraz jedynie zmontować. Na wiosnę 2k15 planuję w końcu wyjazd z garażu, może nie do końca w takim stanie jak bym chciał ale żeby ogólnie już wyjechać. Na dniach kupiłem też nowy daily car:
-- czwartek, 8 sty 2015, 04:05 --
Wpadło nowe koło:
Koła założone, kilka fotek zrobiłem to pokażę
Potwór wyjeżdża z garażu
A tu już całość. Jak mówicie, lepiej z dekielkami czy bez?
-- piątek, 31 paź 2014, 14:53 --
Temat jakoś ucichł, a to za sprawą tego że nie mam czasu za bardzo robić. Kupiłem ostatnimi dniami kierunki w prawie ideał stanie (dzięki kolego Kan !), zająłem się też gaźnikiem, wymieniłem uszkodzony zaworek i muszę go teraz jedynie zmontować. Na wiosnę 2k15 planuję w końcu wyjazd z garażu, może nie do końca w takim stanie jak bym chciał ale żeby ogólnie już wyjechać. Na dniach kupiłem też nowy daily car:
-- czwartek, 8 sty 2015, 04:05 --
Wpadło nowe koło:
Koła założone, kilka fotek zrobiłem to pokażę
Potwór wyjeżdża z garażu
A tu już całość. Jak mówicie, lepiej z dekielkami czy bez?
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
zdecydowanie z dekielkami
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
piękny ten twój potworek się robi
Jak najbardziej popieram Kaline dekielki muszą być ! Powodzenia w dalszych pracach i może zdążysz do czerwca i pojawisz się w sulistrowicach ?
pozdro
Jak najbardziej popieram Kaline dekielki muszą być ! Powodzenia w dalszych pracach i może zdążysz do czerwca i pojawisz się w sulistrowicach ?
pozdro
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Z dekielkami jest o wiele lepiej. Świetnie wygląda bez zderzaków i grilla, taki bandzior
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
ładnie ładnie, koła pasują idealnie, składaj to w tym wypadku chyba grill przydało by się dać w czarny mat.
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Grill od poczatku mial być w czarnym macie, w wyniku pomylki lakiernika stalo sie tak ze pomalowali na czerwono Kola raczej na pewno tak jak mówicie będą z dekielkami bo tak mi się bardziej podoba, szkoda tylko ze dekielki nie są oryginalne Zderzaków pewnie na razie nie bedzie, a co do czerwca to zobaczymy jak się sprawy potoczą
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
nieoryginalne acz pasują, zderzaki jednak by się przydały.
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
Zderzaki wpadną na pewno, ale to po jakimś czasie, bo leżą na strychu tylko zostały rozlożone i nie wiem obecnie jak je złożyć :/
-- piątek, 1 maja 2015, 16:04 --
No to kolejne kilka kroków do przodu. Zderzaki jednak już teraz wpadły ( nie patrzcie, że nie równo bo jeszcze nie spasowane ). Do tylnego niestety muszę kupić ślizgi i wypełnienia boczne, a najlepiej to cały kompletny zderzak (ma ktoś może na zbyciu?). Złożyłem też prawie do końca przednie hamulce, pozostało mi wymienić gumowe i miedziane przewody. W hamulcach zostało wszystko nowe zakupione poza klockami i tarczami, które były jak nowe. Tak to wszystkie gumki, śrubki, cylinderki, linki i okładziny zostaly wymienione. Wypiaskowane też zostały zaciski i bębny i pomalowane na czarno. Cały zawias również odnowiony, nowe gumy i lakier na elementach. Padła mi też niestety pompka paliwa w silniku i muszę zakupić nową. Po kupnie i zmontowaniu pompki i przewodów hamulcowych, Sci jedzie na regulację gaźnika, a następnie ładuję środek i wyjeżdżam wreszcie na ulice
-- piątek, 1 maja 2015, 16:04 --
No to kolejne kilka kroków do przodu. Zderzaki jednak już teraz wpadły ( nie patrzcie, że nie równo bo jeszcze nie spasowane ). Do tylnego niestety muszę kupić ślizgi i wypełnienia boczne, a najlepiej to cały kompletny zderzak (ma ktoś może na zbyciu?). Złożyłem też prawie do końca przednie hamulce, pozostało mi wymienić gumowe i miedziane przewody. W hamulcach zostało wszystko nowe zakupione poza klockami i tarczami, które były jak nowe. Tak to wszystkie gumki, śrubki, cylinderki, linki i okładziny zostaly wymienione. Wypiaskowane też zostały zaciski i bębny i pomalowane na czarno. Cały zawias również odnowiony, nowe gumy i lakier na elementach. Padła mi też niestety pompka paliwa w silniku i muszę zakupić nową. Po kupnie i zmontowaniu pompki i przewodów hamulcowych, Sci jedzie na regulację gaźnika, a następnie ładuję środek i wyjeżdżam wreszcie na ulice
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Sci Mk1 Cabrio Bieber
a czemu w zaciskach nie ma tych blaszek po ktorych slizgaja sie klocki?
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013