Zardzewiałek i Złomek
Re: Zardzewiałek i Złomek
Zostaw to auto w oryginale i nie kombinuj z Riegerem. Piękno tego klasyka uzależnione jest właśnie od tej prostoty, bez udziwnień. Powodzenia w pracach.
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Re: Zardzewiałek i Złomek
A masz może link do tego artykułu? Chętnie bym rzucił okiem, bo może się przydać.atosss007 pisze:Nie wiem czy widzieliście kiedyś na necie, ale był artykuł o naprawach lakieru na takim scirocco z pakietem riegera.
Z tego co mi wiadomo Rieger wypuszczał pakiet GTO do Scirocco I i II, Corrado i do Kadeta. Przedni zderzak robiony na zamówienie jak i reszta pakietu, który mam, jest pod Scirocco II, więc nie będzie potrzeby robić żadnych modyfikacji pakietu ani samochodu, żeby wszystko pasowało.obar pisze:Trzeba też pamiętać, że Rieger jest dedykowany do corrado (no chyba, że o jakimś pakiecie nie wiem) i z tego co pamiętam to przedni zderzak lub przód w aucie trzeba też modyfikować, żeby to pasowało.
A wracając do tematu to pragnę wszystkich uspokoić: pakietem Riegera potraktuje drugi egzemplarz, nazywany pieszczotliwie przez mojego syna i córkę Złomkiem, o którym napisze potem. Teraz skupię się jeszcze trochę na GTI, czyli na Zardzewiałku.
W samochodzie została ogarnięta elektryka, co by wszystko działało jak należy. Scirocco dostało nowe felgi ATS 15' i amortyzatory i prezentowało się tak: A potem bestialsko zdarłem z niego lakier i potraktowałem wodą z sola:
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Zardzewiałek i Złomek
Z tą rdzą kiepski pomysł, o wiele lepiej doprowadzić go do pełnej kultury niż go niszczyć w ten sposób.
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zardzewiałek i Złomek
Nie wiem jak podłoga i progi w tym egzemplarzu, ale nadkola, drzwi, maska itd. wyglądają na nieprzerdzewiałe, w sensie, że nie ma dziur... Szkoda go było na rosta...
Poza tym, rost wygląda spoko, ale jak jest na dobrej glebie, ma szerokie koło (stal albo coś innego) i jakieś sensowne dodatki. Ten... z zawiasem typu koza i kołem, które kupuje się po cenie złomu, z zababranym czarnym matem tyłem, moim zdaniem wygląda jak... no nie wygląda w ogóle...
Poza tym, rost wygląda spoko, ale jak jest na dobrej glebie, ma szerokie koło (stal albo coś innego) i jakieś sensowne dodatki. Ten... z zawiasem typu koza i kołem, które kupuje się po cenie złomu, z zababranym czarnym matem tyłem, moim zdaniem wygląda jak... no nie wygląda w ogóle...
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Zardzewiałek i Złomek
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- vorph666
- Pisarz
- Posty: 1467
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 301135
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zardzewiałek i Złomek
O kur#$%34 Ale żeś piź#$@$% uszy doprawił.... naprawdę słabo to wygląda
i teraz pytanie z innej beczki... zabezpieczyłeś chociaż jakoś tą rdzę??? Ekspertem nie jestem, ale jak się konserwuje oryginalną rdzę, tak aby samochód miał patynę lat i wyglądał tak jak w momencie gdy wyjmowali go ze stodoły, to raczej rdzy się nie zostawia tak po prostu, tylko się jakieś dziwne zabiegi robi, aby wyglądało jak rdza a potem kładzie się chyba bezbarwny albo jakies dziwne środki, dzięki którym auto dalej nie rdzewieje
i teraz pytanie z innej beczki... zabezpieczyłeś chociaż jakoś tą rdzę??? Ekspertem nie jestem, ale jak się konserwuje oryginalną rdzę, tak aby samochód miał patynę lat i wyglądał tak jak w momencie gdy wyjmowali go ze stodoły, to raczej rdzy się nie zostawia tak po prostu, tylko się jakieś dziwne zabiegi robi, aby wyglądało jak rdza a potem kładzie się chyba bezbarwny albo jakies dziwne środki, dzięki którym auto dalej nie rdzewieje
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zardzewiałek i Złomek
toż to tragicznie wygląda.
nie lubię rdzy.
nie lubię rdzy.
Re: Zardzewiałek i Złomek
Nie popieram tego pomysłu, tym bardziej na całe auto. Rosta robi się najczęściej na elementy wymienne, aby można je było łatwo zmienić, jak korozja będzie już bardzo postępować, albo jak się znudzi. W tym przypadku, takiej możliwości już nie będzie... Szkoda auta, zwłaszcza,ze nie było tragedii z budą...
Kolega miał tak zrobionego golfa i niektóre elementy karoserii rdzewiały mu szybciej, inne wolniej. Po 2-3 latach powstały dziury w nadkolach i błotnikach, maska w miarę się jeszcze trzymała. Po jakimś czasie auto jednak trafiło na złom...
Co Cię podkusiło,aby tak zrobić ?
Kolega miał tak zrobionego golfa i niektóre elementy karoserii rdzewiały mu szybciej, inne wolniej. Po 2-3 latach powstały dziury w nadkolach i błotnikach, maska w miarę się jeszcze trzymała. Po jakimś czasie auto jednak trafiło na złom...
Co do zabezpieczenia tego, aby korozja nie postępowała, to raczej nie ma takiego środka, a lakier bezbarwny jedynie pogorszy efekt wizualny, bo powierzchnia nie będzie już matowa, a o to w tym wszystkim chodzi....vorph666 pisze:O kur#$%34 Ale żeś piź#$@$% uszy doprawił.... naprawdę słabo to wygląda
i teraz pytanie z innej beczki... zabezpieczyłeś chociaż jakoś tą rdzę??? Ekspertem nie jestem, ale jak się konserwuje oryginalną rdzę, tak aby samochód miał patynę lat i wyglądał tak jak w momencie gdy wyjmowali go ze stodoły, to raczej rdzy się nie zostawia tak po prostu, tylko się jakieś dziwne zabiegi robi, aby wyglądało jak rdza a potem kładzie się chyba bezbarwny albo jakies dziwne środki, dzięki którym auto dalej nie rdzewieje
Co Cię podkusiło,aby tak zrobić ?
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Re: Zardzewiałek i Złomek
Dokładnie.... Ja odkąd to zobaczyłam, nie mogę uwierzyć,że tak można zniszczyć z czystą premedytacją scirocco, które było do odratowania. I ten rocznik jeszcze...Siemens pisze:Tragedia...
uczcijmy go minuta ciszy.
Uczcijmy minutą ciszy jak Siemens napisał i szybko zapomnijmy...
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Re: Zardzewiałek i Złomek
Rób, rób!! Trzymaj się swoich pomysłów, indywidualność nie jest warta przejmowania się czyjąś opinią, tuning to indywidualność, takie samo prawo masz do robienia z autem tego co chcesz jak reszta świata do wyrażania swoich opinii. Oczywiście zaraz wydobędą się głosy że nikt nie tuninguje tylko poprawia fabrykę zakładając inne koła i zawieszenie, ale patrząc na niektóre scirocco cieszę się że niemieccy inżynierowie nie mieli do końca wolnej ręki...
Suma sumarum gratuluje odwagi, a chcącym uczcić to minutą ciszy polecam więcej dystansu do rzeczywistości i zamiast milczeć to lepiej mówić, ale pod jednym warunkeim... nie wszystko co ślina na język przyniesie, bo milczy i krzyczy tylko człowiek słaby...
Suma sumarum gratuluje odwagi, a chcącym uczcić to minutą ciszy polecam więcej dystansu do rzeczywistości i zamiast milczeć to lepiej mówić, ale pod jednym warunkeim... nie wszystko co ślina na język przyniesie, bo milczy i krzyczy tylko człowiek słaby...
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Zardzewiałek i Złomek
O właśnie. On niech sobie robi z autem co chce, a ja to skomentuję jak zechcęSari pisze: takie samo prawo masz do robienia z autem tego co chcesz jak reszta świata do wyrażania swoich opinii.
Rób, rób, Wojtek już czeka na Ciebie w dziale sprzedam . Sory Wojtek, taki dżołk .Sari pisze:Rób, rób!! Trzymaj się swoich pomysłów,
Nie tylko zepsuje efekt wizualny, ale też znacznie przyspieszy korozję. Są środki, które wiążą rdzę, ale przez to rdza nabiera koloru brunatnego, prawie czarnego i wizualnie to w ogóle by nie wyglądało. No ale przynajmniej by nie rdzewiało dalej .vega pisze:Co do zabezpieczenia tego, aby korozja nie postępowała, to raczej nie ma takiego środka, a lakier bezbarwny jedynie pogorszy efekt wizualny, bo powierzchnia nie będzie już matowa,
Rust nie przyszedł z kraju, gdzie mają ostre zimy i tony soli na drogach, więc u nas całe auto tak zrobione musiałoby stać w zimie i w brzydsze dni w garażu.
Żeby nie było, że nie popieram całego rusta, bo był fajny opel w Szczecinku i opisywany swego czasu w kilku gazetach (choć już od jakiegoś czasu słuch po nim zaginął), ale mi jest szkoda rzadkiego egzemplarza.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: Zardzewiałek i Złomek
dżołk godny, godny moderatora stonowany, a jednak dyskretnie odbiega od tematu, to lubięRób, rób, Wojtek już czeka na Ciebie w dziale sprzedam . Sory Wojtek, taki dżołk .
-- sobota, 8 mar 2014, 13:10 --
A bez offtopa, pokaż jak ma wyglądać scirocco z pomysłem
- Mateusz Jakubowski
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:59
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2241693
- Lokalizacja: Turek lub Warszawa
Re: Zardzewiałek i Złomek
O kurczaki!
Moim zdaniem skrzywdziłeś sroczkę.
Z drugiej strony podziwiam za odwagę i użycia szlifiery. Jakiś gwint by się przydał i coś z tą felgą zrobić
Każdy podejdzie indywidualnie do tematu, jednemu się podoba,a innemu nie.
Żadna filozofia.
P.S.
Jak będziesz srokę złomował to przygarnę lampy z przodu
Moim zdaniem skrzywdziłeś sroczkę.
Z drugiej strony podziwiam za odwagę i użycia szlifiery. Jakiś gwint by się przydał i coś z tą felgą zrobić
Każdy podejdzie indywidualnie do tematu, jednemu się podoba,a innemu nie.
Żadna filozofia.
P.S.
Jak będziesz srokę złomował to przygarnę lampy z przodu
Re: Zardzewiałek i Złomek
pomysłem nazywasz nieudolne skopiowanie rost style?Sari pisze: A bez offtopa, pokaż jak ma wyglądać scirocco z pomysłem
szlifierką nie zrobisz tuningu, potrzebujesz dobrej gleby, przede wszystkim dobrego koła i wg mnie odnowionego wnętrza z porządnym audio. A tak to wieś tuning.
Pytasz co wyróżnia? hm nowy lakier, dobre koło wystarczająco podkreślają walory ponadczasowego coupe od giugiaro. Jadąc nawet zmęczoną sroką wyróżniam się wśród plastikowych, srebrno-biało brązowych aut na ulicy....