Scirocco GTX 1.8 88' co sądzicie?
: 14 lis 2013, 00:09
Witam jestem tutaj nowy
moja przygoda ze sroką trwa od dokładnie 17 czerwca wtedy też udało mi się ją kupić w Jaworznie pozdro dla sprzedającego;)
Scirocco 2 pamiętam od lat dzieciństwa wtedy szał itp, później trochę się o nich zapomniało inne samochody i zainteresowanie się w dość dużym stopniu oldtimerami nawet udało mi się kupić 51letniego klasyka który i tak czeka na lepsze czasy;) jednak nadal było mało ciągle chciałem coś co będzie niecodzienne ciekawe z charakterem i nie ponad moje siły
postanowiłem iść w stronę youngtimerów były różne pomysły aż wkońcu w głowie myśl... SCIROCCO ! szukałem od grudnia do czerwca trochę zjeździłem się trochę poszło z przed nosa;) aż wkońcu po nieudanej wyprawie 650km w jedna str po scirocco scala, pojawiło się moje:) na allegro wróciłem o 2giej z wyprawy:) opatrzyłem rano po 8mej telefon krótki namysł i ... potwierdzenie że jadę je oglądnąć i kupić jeżeli jest tak jak mówił gość;) i udało się kupiłem
Okazało się że jest to wersja GTX ale na silniku 90konnym wg oznaczeń oryginalny i widziałem takiego samego na tym samym silniku na tylnej klapie miał i ma jeszcze CL-kę która była doklejona, po sprawdzeniu szczegółów na angielskiej stronie http://website.lineone.net/~dr.dub/index.htm
okazało się że to jest GTX siedzenia czujnik temp oleju lampy itp.
Jestem zadowolony z jego stanu bo mnie naprawa nie przerasta;)
najgorsze są maska i lewe drzwi korozja maska miała małą przygodę i została trochę nieprofesjonalnie podratowana zapewne w latach 1996kiedy był przywieziony ale o dziwo w całości a nie jako składak:) podłużnice zdrowe i proste podłoga super bagażnik też czysty profile i reszta ok (Zasługa konserwacji "fluidol" olej pełzak samar linowy wszystko wlane do profilów błotników podłogi pamiętająca procedury komuny ale pomogła mysle ze byla robiona jak byl do nas przywieziony jak rozebrałem środek no ucieszyłem się tym )
Wady :
Maska
Drzwi
brzydka linia lewego błotnika
Zderzak pokrzywiony jak ...
ktoś pociął sprężyny przód
ogólnie wymaga odświeżenia powierzchni całego nadwozia
4 elementy malowane reszta oryginalna ale tu wgniotka tam mały pęcherzyk od obicia itp
PLANY :
Nadwozie całe profesjonalnie pomalować w oryginalny kolor
skompletować braki typu grill z czerwonym paskiem napis na klapę scirocco_gtx mam ale przymęczony
przejrzeć silnik gaźnik itp
zmienić zawias wszystko nówkę niewielki koszt sworzni końcówek czy tulei a niech sroczka ma
wymienić oparcie fotela oraz oddać go do tapicera;)
zastanawiam się nad gwintem
a do tego obowiązkowo myślę założyć skręcane BBS-y RS
I pojechać w końcu na jakiś zlocik;)
Co sądzicie o mojej sroce ? co radzicie sprawdzić dopieścić?
Czy nie mielibyście do sprzedania jakiś fantów potrzebnych do odrestaurowania mojej sroki?
Czekam na wasze porady itp
Wrzucę kilka fotek a więcej dodam w niedzielę gdyż wywiozłem go na garaż aby go zima nie dopadła
-- czwartek, 14 lis 2013, 01:05 --
jeszcze trochę fotek
w niedzielę dodam więcej;)
-- czwartek, 14 lis 2013, 01:09 --
moja przygoda ze sroką trwa od dokładnie 17 czerwca wtedy też udało mi się ją kupić w Jaworznie pozdro dla sprzedającego;)
Scirocco 2 pamiętam od lat dzieciństwa wtedy szał itp, później trochę się o nich zapomniało inne samochody i zainteresowanie się w dość dużym stopniu oldtimerami nawet udało mi się kupić 51letniego klasyka który i tak czeka na lepsze czasy;) jednak nadal było mało ciągle chciałem coś co będzie niecodzienne ciekawe z charakterem i nie ponad moje siły
postanowiłem iść w stronę youngtimerów były różne pomysły aż wkońcu w głowie myśl... SCIROCCO ! szukałem od grudnia do czerwca trochę zjeździłem się trochę poszło z przed nosa;) aż wkońcu po nieudanej wyprawie 650km w jedna str po scirocco scala, pojawiło się moje:) na allegro wróciłem o 2giej z wyprawy:) opatrzyłem rano po 8mej telefon krótki namysł i ... potwierdzenie że jadę je oglądnąć i kupić jeżeli jest tak jak mówił gość;) i udało się kupiłem
Okazało się że jest to wersja GTX ale na silniku 90konnym wg oznaczeń oryginalny i widziałem takiego samego na tym samym silniku na tylnej klapie miał i ma jeszcze CL-kę która była doklejona, po sprawdzeniu szczegółów na angielskiej stronie http://website.lineone.net/~dr.dub/index.htm
okazało się że to jest GTX siedzenia czujnik temp oleju lampy itp.
Jestem zadowolony z jego stanu bo mnie naprawa nie przerasta;)
najgorsze są maska i lewe drzwi korozja maska miała małą przygodę i została trochę nieprofesjonalnie podratowana zapewne w latach 1996kiedy był przywieziony ale o dziwo w całości a nie jako składak:) podłużnice zdrowe i proste podłoga super bagażnik też czysty profile i reszta ok (Zasługa konserwacji "fluidol" olej pełzak samar linowy wszystko wlane do profilów błotników podłogi pamiętająca procedury komuny ale pomogła mysle ze byla robiona jak byl do nas przywieziony jak rozebrałem środek no ucieszyłem się tym )
Wady :
Maska
Drzwi
brzydka linia lewego błotnika
Zderzak pokrzywiony jak ...
ktoś pociął sprężyny przód
ogólnie wymaga odświeżenia powierzchni całego nadwozia
4 elementy malowane reszta oryginalna ale tu wgniotka tam mały pęcherzyk od obicia itp
PLANY :
Nadwozie całe profesjonalnie pomalować w oryginalny kolor
skompletować braki typu grill z czerwonym paskiem napis na klapę scirocco_gtx mam ale przymęczony
przejrzeć silnik gaźnik itp
zmienić zawias wszystko nówkę niewielki koszt sworzni końcówek czy tulei a niech sroczka ma
wymienić oparcie fotela oraz oddać go do tapicera;)
zastanawiam się nad gwintem
a do tego obowiązkowo myślę założyć skręcane BBS-y RS
I pojechać w końcu na jakiś zlocik;)
Co sądzicie o mojej sroce ? co radzicie sprawdzić dopieścić?
Czy nie mielibyście do sprzedania jakiś fantów potrzebnych do odrestaurowania mojej sroki?
Czekam na wasze porady itp
Wrzucę kilka fotek a więcej dodam w niedzielę gdyż wywiozłem go na garaż aby go zima nie dopadła
-- czwartek, 14 lis 2013, 01:05 --
jeszcze trochę fotek
w niedzielę dodam więcej;)
-- czwartek, 14 lis 2013, 01:09 --