Strona 1 z 2

BlowJob's 1982 MKII

: 17 paź 2013, 23:59
autor: BlowJob
Witajcie
Kilka dni temu zakupiłem Scirocco CL mk2 z 1982 roku jest ono w nie najgorszym stanie
Obrazek
( jutro rano umyję ją wstawię dokładniejsze fotki).Ma kilka ognisk korozji, mechanicznie Sroka w pełni sprawna wnętrze też w całkiem niezłym stanie.
Plan jest prosty najpierw chcę pozbyć się ognisk rudej, porządnie zakonserwować i odmalować całość, potem będziemy kombinować z jakimś swapem ponieważ to co jest aktualnie szału nie robi. Dlaczego Scirocco ? Odpowiedź jest prosta, od jakiegoś czasu chciałem kupić i powoli bawić się z jakimś starym samochodem , jeszcze zanim kupiłem Srokę miało to być Polo 86c2f plan był prosty na wiosnę miałem robić swap z 1.0 na 1.8 G60 i kompletny remont blacharski na szczęście w poniedziałek rano natrafiłem na ogłoszenie z Scirocco i od razu bez większego zastanowienia wykonałem telefon i umówiłem się na oględziny, Gdy je zobaczyłem od razu się zakochałem i widziałem że to dokładnie to czego szukam :D Kiedy uporam się z blachą i lakierem będę potrzebował pomocy w doborze odpowiedniego serca dla mojej Sroki. Ogólnie będę się kierował w stronę German'a

Pozdrawiam Zdun :side:

Re: Moja Sroka mk2

: 18 paź 2013, 08:02
autor: vorph666
LeMauvais pisze:Witajcie
Kilka dni temu zakupiłem Scirocco CL mk2 z 1982 roku jest ono w nie najgorszym stanie
Obrazek
( jutro rano umyję ją wstawię dokładniejsze fotki).Ma kilka ognisk korozji, mechanicznie Sroka w pełni sprawna wnętrze też w całkiem niezłym stanie.
Plan jest prosty najpierw chcę pozbyć się ognisk rudej, porządnie zakonserwować i odmalować całość, potem będziemy kombinować z jakimś swapem ponieważ to co jest aktualnie szału nie robi. Dlaczego Scirocco ? Odpowiedź jest prosta, od jakiegoś czasu chciałem kupić i powoli bawić się z jakimś starym samochodem , jeszcze zanim kupiłem Srokę miało to być Polo 86c2f plan był prosty na wiosnę miałem robić swap z 1.0 na 1.8 G60 i kompletny remont blacharski na szczęście w poniedziałek rano natrafiłem na ogłoszenie z Scirocco i od razu bez większego zastanowienia wykonałem telefon i umówiłem się na oględziny, Gdy je zobaczyłem od razu się zakochałem i widziałem że to dokładnie to czego szukam :D Kiedy uporam się z blachą i lakierem będę potrzebował pomocy w doborze odpowiedniego serca dla mojej Sroki. Ogólnie będę się kierował w stronę German'a

Pozdrawiam Zdun :side:

Powodzenia - mam nadzieję, że nie skończysz jak poprzedni właściciel - też tak na początku mówił o tej sroce.... jednak zdaje się temat go troszkę przerósł. Jak bym jednak nie proponował iść w stronę germana i swapów - bo to pewnie jedna z najstarszych sirocco w kraju - uważam, że powinna zostać zachowana w oryginale

Re: Moja Sroka mk2

: 18 paź 2013, 09:36
autor: kostrzyk
gleba dobre koło i G pod maska myślę że nie skrzywdzą tego klasyka i zawsze będzie można wrócić do oryginału, w końcu silnik może sobie leżeć w garażu i czekać na ewentualny powrót pod maskę :P

Re: Moja Sroka mk2

: 18 paź 2013, 14:00
autor: BlowJob
z budą nie chciałem kombinować tylko odmalować gwint dobre felgi i starczy a co do swapa to chciałem na coś co nie będzie wymagało nieziemskiej rzeźby a stary silnik ze skrzynia do pokoju jako ozdobę :P a co do dokończenia przeze mnie Sroki to technicznie sprawa mnie nie przerośnie a finansowo ewentualnie rozciągnie się w czasie :)

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 06 lip 2014, 12:48
autor: Ruszowy
po raz kolejny powtarzam że to jedna z ładniejszych srok jakie ostatnio widziałem.
Kolor jest zajebisty i w połączeniu z brązowym wnętrzem jest bardzo przyjemny estetycznie.
Oczywiście to twoje auto i uważam że zglebowanie i ew. dołożenie ospojlerowania skundlą to auto które teraz jest bardzo ciekawe na tych balonach.
Zabezpiecz tylko ogniska rdzy, podmaluj i jak nie musisz to nie zmieniaj silnika. To nie sztuka jest ścigać się na drodze z uturbionym japońcem 1.2L tylko uśmiecham się jak ktoś pyta po przyjeździe z trasy co masz tam za silnik, odpowiadam: 27letni 1.8 na gaźniku. Niedługo nie będzie już srok na ori gaźniku, same wtryski i swapy. Sroka ma palić i śmierdzieć wachą!

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 06 lip 2014, 13:43
autor: vega
Dokładnie.

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 14 mar 2015, 19:31
autor: BlowJob
No dobra ostatnio rzadko bywałem na forum, ale Sciro powoli rusza :) blacha planowana na koniec Marca i w połowie kwietnia umówiony lakiernik. Czas goni bo 10 czerwca coraz bliżej, ale na zlocie chcę się pojawić Sroką :D Aktualnie Sroka ma wyprutą tapicerkę, w przyszłym tygodniu błotniki,zderzaki, przodek, i jak już wiedzie do spawania reszta, postaram się w miarę regularnie dodawać zdjęcia z prac :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam BlowJob.

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 14 mar 2015, 20:09
autor: lehu
Całkiem niezłą masz podłogę, progi w sumie chyba też były OK na zlocie. W mojej to jazda po burzy kończyła się mokrą lewą nogawką tak się lało spod kół dopóki nie pospawałem podłogi :side: .

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 14 mar 2015, 21:27
autor: Majkel
Ten pas tylny jakiś taki pogięty, opowiesz nam co tam się stało? :)

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 14 mar 2015, 22:30
autor: BlowJob
No więc pewnego dnia wróciłem późną nocą do domu postawiłem Sciro jak zawsze przed domem, kiedy rano wstałem to pas już taki był :D do dzisiaj nie mam pojęcia jak to się stało Majkel :roll:, a co do podłogi to szału nie ma ale jakiegoś wielkiego dramatu też przynajmniej z tego co widać po rozebraniu środka, coś więcej będę mógł powiedzieć jak już wjedzie do garażu.

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 15 mar 2015, 08:38
autor: scirorider
to ty żyjesz ??? :) (mówię, drugi Lw!z, tylko ten chociaż jeszcze na forum coś maźnie)

tyle czasu cię już nie widziałem ,że byłem pewien że auto sprzedałeś i już zapomniałeś o scirocco, a tu proszę taka niespodzianka :)

Dobrze to auto wygląda, tak więc prace powinny pójść gładko i sprawnie, trzymam kciuki i życzę powodzenia, a z tym pasem tylnym to naprawde dziwna sytuacja, ja bym z tym na policję poszedł.... :P

pozdro

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 15 mar 2015, 10:02
autor: L.W!z
Putina ostatnio nie widać może on zajebał i uciekł;]

Krzysiu nie moja wina że piszę do Cibeie na maila a Ty nic;]

Blowjob życzę udanej akcji z remontem...ciekaw jestem efektu końcowego:)

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 15 mar 2015, 21:02
autor: scirorider
L.W!z pisze:
Krzysiu nie moja wina że piszę do Cibeie na maila a Ty nic;]

serio pisałeś ?? Kiedy ?? A nie możesz zadzwonić ? Może być nawet sygnał to oddzwonie :P

A tak na serio to nie mam nic na mailu od ciebie :(

Blowjob sorry za Offtopa

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 15 mar 2015, 21:23
autor: BlowJob
Spoko spoko :) ja może się pojawię w ten wtorek.

Re: BlowJob's 1982 MKII

: 15 cze 2017, 21:13
autor: BlowJob
Hej :D
Po zlocie pojawiła się jakaś motywacja no i coś się powoli rusza w temacie. Dzień po powrocie była szybka ocena czy po 2 latach stania pod chmurką buda mojej sroki się do czegoś nada czy nie i lepiej szukać drugiej, okazało się jednak że wiele się nie zmieniło i damy radę :P
Znalazłem dla niej miejsce gdzie mogę na spokojnie pracować i w ciągu kilku ostatnich dni poleciała dalsza rozbiórka.
Obrazek
Poleciały oba błotniki ( wycinanie ich z kleju było dość uciążliwe ) drzwi , maska
Obrazek
dalej deska i część pozostałych klamotów z środka.
Myślę że na dniach poleci motor ze skrzynią , wiązka i szyby , i powoli zabiorę się za podłogę :)

No i wiem już dlaczego mi tak drzwi zjadło :evil: przypuszczalnie poprzedni właściciel Soban chciał poprawić akustykę drzwi wypychając je wełną mineralną co wiadomo jakie skutki niesie
Obrazek