Konopia & mkII
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Konopia & mkII
Przede wszystkim digi 1 nie ma przepływomierza klapowego tak jak w przypadku digi 2. Większe wtryski i komputer ze zmienionym softem potrafi dać około 20% mocy więcej dla takiego silnika 16V. Podstawowa i najprostsza modyfikacja. Stosunkowo tania do przyrostu mocy. Jednak z tym wpięciem kilku kabelków do skrzynki bezpieczników to nie do końca taka prosta sprawa. Bez schematu i wiedzy w dziedzinie elektromechaniki raczej sobie tego nie podłączysz
Tak jak Ci Lehu napisał, bardzo dużo info na ten temat znajdziesz na forum golfa. U nas na forum z resztą też było to opisywane wiele razy. W poszczególnych tematach użytkowników znajdziesz dużo fotorelacji z prac związanych z montażem. Duży procent z nas ma to u siebie. Ja osobiście polecam. Jednak trzeba pamiętać, ze silnik wymaga po montażu dodatkowego zestrojenia komputera. Tzw remap
Tak jak Ci Lehu napisał, bardzo dużo info na ten temat znajdziesz na forum golfa. U nas na forum z resztą też było to opisywane wiele razy. W poszczególnych tematach użytkowników znajdziesz dużo fotorelacji z prac związanych z montażem. Duży procent z nas ma to u siebie. Ja osobiście polecam. Jednak trzeba pamiętać, ze silnik wymaga po montażu dodatkowego zestrojenia komputera. Tzw remap
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: Konopia & mkII
bez schematu to wiadomo że nie
wiedza sie znajdzie
czy znalazłam prawidłowy schemat?
czy tak wygląda kompletna wiązka:
wiedza sie znajdzie
czy znalazłam prawidłowy schemat?
czy tak wygląda kompletna wiązka:
- Załączniki
-
- WIĄZKA
- image237qc0du8.jpg (173.99 KiB) Przejrzano 5742 razy
-
- f809c0f379c4d0d7.jpg
- SCHEMAT DIGI II?
- (176.92 KiB) Nie pobierany
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Konopia & mkII
Na zdjęciu jest wiązka Digifant I, nie widzę jedynie Copotu. Z tym że listwa paliwowa jest pod 16V. Tu masz zdjęcie kompletnej wiązki Digifant II, z tym że przepływka klapowa została zastąpiona termiczną.
Re: Konopia & mkII
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
Re: Konopia & mkII
sprecyzuj czego szukasz bo się pogubiłemKonopia pisze:Ok, dzięki
Czy ten schemat jest dobry??
http://www.scirocco.pl/phpBB3/download/file.php?id=1695
365 dni obsesyjnie.
Re: Konopia & mkII
Ja już sama nie wiem czego szukam, bo się tym nie zajmuję. Tutaj mój chłop rządzi Na razie nastawił się na ten zestaw Miszy Zapisuje na dysku wszelkie schematy jakie tylko widzi na forum golfa kazał mi wrzucić ten schemat, to wrzuciłam
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
Re: Konopia & mkII
dorotakonopka92@wp.pl
-- wtorek, 31 gru 2013, 00:51 --
Powiedz mi jeszcze, czy to co masz u siebie, to kompletne digi?
-- wtorek, 31 gru 2013, 00:51 --
Powiedz mi jeszcze, czy to co masz u siebie, to kompletne digi?
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
Re: Konopia & mkII
przepływka z gumą dolotu i odmami, kolektor ssący z PF'a z przepustnicą i switchami, listwa wtryskowa, cewka, krokowy ale bez uszczelki do kolektora więc musiałabyś kupić w ASO, czujnik spalania stukowego, aparat zapłonowy, sterownik z kompletną wiązka komory silnika. brak króćca wody i czujników ale podam ci numery - spokojnie dostaniesz te części np w IC. to chyba tyle.. jest jeszcze chyba puszka filtra ale musiałbym odkopać ten karton i sprawdzić.
a może interesuje was ABF ze wszystkim co potrzebne do swapa łącznie z całym wydechem ?
a może interesuje was ABF ze wszystkim co potrzebne do swapa łącznie z całym wydechem ?
365 dni obsesyjnie.
Re: Konopia & mkII
Witam po zimowej przerwie... Zbyt wiele się nie działo przez ten czas.
Od razu po nowym roku zajęłam się konserwacją drzwi. Lewe pozostały moje, prawe z Latającej Sroki. Pozbyłam się ognisk rdzy, odtłuściłam je, zabezpieczyłam Brunoxem i podkładem. Oczywiście bez szpachli się nie obyło (niestety się nie polubiłyśmy i są nierówności, z którymi nie miałam już chęci i nerwów walczyć...), a potem ukryłam wszystko pod milionem warstw spraya Motip odpowiadającemu lakierowi Helios Blue i lakierem bezbarwnym Wygląda to jak wygląda, szału oczywiście nie ma Jednak moich oczu już nie razi kolor rudy, a to najważniejsze Kiedyś zajmie się tymi drzwiami fachowiec i będą wyglądać jak należy
Przy okazji został wstawiony zamek centralny, przekaźniki świateł, pozbyłam się srebrnego spoilera z przodu.
Z dwóch liczników został złożony jeden i w końcu mam MFA
Odkamieniałam moją nieszczęsną chłodnicę z 5 razy, jednak to nic nie dało i dalej się przegrzewa. Trzeba wymienić na nową
Pożegnałam również pompę wody NoName i powitałam nową firmy Dolz, stara wiedziała kiedy puścić płyn chłodzący Akurat wjechałam na kanał w celu wymiany starego płynu na nowy
+ kilka fotek
Na razie tyle, pozdrawiam
Od razu po nowym roku zajęłam się konserwacją drzwi. Lewe pozostały moje, prawe z Latającej Sroki. Pozbyłam się ognisk rdzy, odtłuściłam je, zabezpieczyłam Brunoxem i podkładem. Oczywiście bez szpachli się nie obyło (niestety się nie polubiłyśmy i są nierówności, z którymi nie miałam już chęci i nerwów walczyć...), a potem ukryłam wszystko pod milionem warstw spraya Motip odpowiadającemu lakierowi Helios Blue i lakierem bezbarwnym Wygląda to jak wygląda, szału oczywiście nie ma Jednak moich oczu już nie razi kolor rudy, a to najważniejsze Kiedyś zajmie się tymi drzwiami fachowiec i będą wyglądać jak należy
Przy okazji został wstawiony zamek centralny, przekaźniki świateł, pozbyłam się srebrnego spoilera z przodu.
Z dwóch liczników został złożony jeden i w końcu mam MFA
Odkamieniałam moją nieszczęsną chłodnicę z 5 razy, jednak to nic nie dało i dalej się przegrzewa. Trzeba wymienić na nową
Pożegnałam również pompę wody NoName i powitałam nową firmy Dolz, stara wiedziała kiedy puścić płyn chłodzący Akurat wjechałam na kanał w celu wymiany starego płynu na nowy
+ kilka fotek
Na razie tyle, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 maja 2014, 17:33 przez Konopia, łącznie zmieniany 1 raz.
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
Re: Konopia & mkII
prawdopodobnie masz zardzewiałe kanały wodne głowicy i w bloku silnika. Ja przerabiałem temat dolewania wody i wszystko, dosłownie wszystko rdzewieje. Wymieniałem pompę, chłodnicę, termostat, włącznik termiczny wentylatora, były czyszczone kanały głowicy, a teraz walczyłem z przerdzewiałymi brokami silnika.Konopia pisze: Odkamieniałam moją nieszczęsną chłodnicę z 5 razy, jednak to nic nie dało i dalej się przegrzewa. Trzeba wymienić na nową
Pożegnałam również pompę wody NoName i powitałam nową firmy Dolz, stara wiedziała kiedy puścić płyn chłodzący
Wymiana chłodnicy raczej nie przyniesie efektu jeżeli płyn chłodniczy zabrudza się na rdzawo.
Re: Konopia & mkII
W płynie nie widać rdzy Był ładny, zielony. Na samej górze było troszkę czarnej mazi/oleju i nic więcej
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P
- lehu
- Zaawansowany
- Posty: 869
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 526724
- Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków
Re: Konopia & mkII
To bardzo niedobrze, że masz czarną maź/olej w płynie chłodzącym. Pod korkiem wlewu oleju, albo na bagnecie nie masz majonezu? Możliwe, że uszczelka pod głowica poszła, albo jakaś nieszczelność w bloku i się olej z wodą miesza.Zdaje mi się, że masz chłodnicę oleju, może ona puszcza?
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Konopia & mkII
Z dwojga złego lepiej olej w płynie niż płyn w oleju . Ale fakt faktem może być uszkodzona uszczelka. lepiej się tym zainteresować.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: Konopia & mkII
Jednak palnęłam głupotę To było przy poprzedniej zmianie płynu chłodzącego Przy tej wymianie już tego nie było
W Oplu mojego ojca dwa razy poszła uszczelka pod głowicą i wiem mniej więcej, czego powinnam się spodziewać
-- czwartek, 8 maja 2014, 00:34 --
Mały up
Drzwi pasażera zrobiły mi psikusa... Z racji tego, że są odpadnięte na zawiasach, listwa na drzwiach ocierała się o błotnik i się odkleiła razem z lakierem - ruda welcome. Cudownie po prostu Korzystając z ciepłego i słonecznego dnia wzięłam się za zabezpieczenie tego miejsca... Po chamsku, ale mam nadzieje, że na długo... Brunox, dwie warstwy podkładu i resztki lakieru w sprayu Cudów nie ma, bo ja robiłam sama... Ale cóż
W między czasie, gdy podkład/lakier wysychał, rozebrałam drzwi kierowcy. Centralka mi nie działała... I pewnego razu, gdy wróciłam z podróży tak zamknęłam Srokę, że stała pod domem 20 dni otwarta Zobaczyłam to dopiero wtedy, gdy zabrałam się za jej czyszczenie Na szczęście nikt mi nie zwinął radia, ani samego auta. Wracając do centralki... Okazało się, że gumka zabezpieczająca zsunęła się z dwóch kabelków i oba dotykały metalowej części drzwi... Przez co nie chciały się zamykać... Owinęłam wszystkie pięć kabelków izolacją i wszystko działa jak trzeba
Jak widać... kobieta może sobie sama poradzić
W Oplu mojego ojca dwa razy poszła uszczelka pod głowicą i wiem mniej więcej, czego powinnam się spodziewać
-- czwartek, 8 maja 2014, 00:34 --
Mały up
Drzwi pasażera zrobiły mi psikusa... Z racji tego, że są odpadnięte na zawiasach, listwa na drzwiach ocierała się o błotnik i się odkleiła razem z lakierem - ruda welcome. Cudownie po prostu Korzystając z ciepłego i słonecznego dnia wzięłam się za zabezpieczenie tego miejsca... Po chamsku, ale mam nadzieje, że na długo... Brunox, dwie warstwy podkładu i resztki lakieru w sprayu Cudów nie ma, bo ja robiłam sama... Ale cóż
W między czasie, gdy podkład/lakier wysychał, rozebrałam drzwi kierowcy. Centralka mi nie działała... I pewnego razu, gdy wróciłam z podróży tak zamknęłam Srokę, że stała pod domem 20 dni otwarta Zobaczyłam to dopiero wtedy, gdy zabrałam się za jej czyszczenie Na szczęście nikt mi nie zwinął radia, ani samego auta. Wracając do centralki... Okazało się, że gumka zabezpieczająca zsunęła się z dwóch kabelków i oba dotykały metalowej części drzwi... Przez co nie chciały się zamykać... Owinęłam wszystkie pięć kabelków izolacją i wszystko działa jak trzeba
Jak widać... kobieta może sobie sama poradzić
Scirocco mkII 1,8 DX 1987r. - R.I.P