S1 z Kanady

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

Znaczy Ty je przygarnąłeś?
Będziesz zakładał do siebie telefony? Widziałem już kilka jedynek na nich, ale nigdy mi się ten widok nie znudzi :roll: i niech sobie ludzie gadają o oryginalności fabrycznych stalówek, ale przecież ładne kółko to nie grzech a piękny dodatek jak naszyjnik u kobiety :) .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

Mysle ze zawieszenie jest troche za wysokie na te felgi.. zobacze i napewno dam wam sie popatrzec.
Jak nie to poczekaja na Scirocco ktore nie bede sie bal modyfikowac.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

A jakie wymiary tych felg?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

14x6 ET33, 4x100 oczywiscie.
Mysle ze ATS Cup by byly leprze, co myslisz?
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

Myślę, że telefony bardziej pasują do tego auta, ale wiesz, dodatki to kwestia gustu.
atsy na pewno są bardziej dostępne, więc im rzadszy model tym lepiej moim zdaniem :wink: .

Wymiary bardzo zbliżone to ori avusów z mk2. Powinno ładnie pasować, bez wystających rantów, wielkich kapci etc, po prostu ładna felga :) .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2422
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Witam z Kanady

Post autor: Mowad »

ATS jest za duzo, te telefony lepsze moim zdaniem.
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Sari
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 304
Rejestracja: 23 mar 2010, 17:45

Re: Witam z Kanady

Post autor: Sari »

Poniżej foto mk1 na Porsche Phonedials wymiary to 7x15 ET 52,3, Twoje są nieco mniejsze więc uważam że wyglądać będzie słabo, na seryjnym zawieszeniu będzie stał jak koza, bo raczej założysz coś z niskim profilem, a nie seryjnego balona. Ale wybór nalezy do Ciebie. Jak dobrze pamietma to były jeszcze ATS na wzór porsche, może będa miały lepsze wymiary.


Obrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

Sari pisze:Twoje są nieco mniejsze więc uważam że wyglądać będzie słabo, na seryjnym zawieszeniu będzie stał jak koza, bo raczej założysz coś z niskim profilem,
No właśnie do tych kółek i takiego rozmiaru na seryjnym zawiasie pasuje seryjny balon. Prezentuje się bardziej oldshool`owo niżnaleśniki, jeśli ma zostać seria zawias oczywiście.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

Wlasnie nie mam zamiaru zmieniac zawieszenia to znaczy nie obnizac. Nowe amortyzatory z przodu by sie przydaly bo orginaly troche sie poca.. ale zamiana bedzie na orginal albo cos z BOGE/SACHS... zaloze, zobacze i cykne kilka fotek.

Pozdrawiam

-- niedziela, 1 wrz 2013, 23:59 --
Mowad pisze:ATS jest za duzo, te telefony lepsze moim zdaniem.
A wiesz ze ogladalem Kup I Zrob na twoim aucie I zauwazylem ze mam takie felgi jak twoje?
Przynajmniej mysle ze to jak moje Intra Exip, tylko moje sa w 4x108... :( No ale dobre do Audi.
Załączniki
DSC01370s.JPG
(174.95 KiB) Nie pobierany
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Sari
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 304
Rejestracja: 23 mar 2010, 17:45

Re: Witam z Kanady

Post autor: Sari »

Nie wiem jak Kanadzie ale w Stanach podobno bardzo ciężko o felgi w 13" - 15" w 4x100, ale jeśli to mit to może poszukaj ATS typ 5, wygląda nieźle na Sciro, a jak nie to klasycznego RS'a :lol:
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

Sari pisze:a jak nie to klasycznego RS'a
Wszędzie BBS`y... to już się zrobiło nudne. Nie uważasz? :wink:
Oczywiście mój gust i moja opinia :wink: .

No ale te intry nie wyglądają źle, tyle, że brakuje tam polerki rantów i wierzchu ramion. Ale jak na razie telefony rules :) .

Tu masz filmik jak się telefony prezentują na sroczce.

http://www.youtube.com/watch?v=P17hFzsmrFY

Balon trochę niższy i autko lekko posadzone. Na seryjnym zawiasie trochę większy balon powinien załatwić sprawę przestrzeni w nadkolu.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Sari
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 304
Rejestracja: 23 mar 2010, 17:45

Re: Witam z Kanady

Post autor: Sari »

obar pisze:
Sari pisze:a jak nie to klasycznego RS'a
Wszędzie BBS`y... to już się zrobiło nudne. Nie uważasz? :wink:
BBS'ów nienawidzi mnóstwo ludzi, a kochają praktycznie wszycy którzy nienawidzą plus rzesza "pozostałych" wszelkiej maści tunerów :mrgreen: Dla mnie bardzo idywidualna felga, bardzo rozwojowa i efektowna. Jeśli ktoś się chce wyróżniać to proponuję customa, drogie ale mega indywidualne :wink:
Awatar użytkownika
Gółek
Maniak
Maniak
Posty: 1608
Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
Model: Scirocco II
Numer GG: 4967939
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Witam z Kanady

Post autor: Gółek »

Rs...hm-świetne klasyczne koło.
Raczej nie może sie znudzić :)
Na MK I robi świetną robote.
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

Dlatego właśnie felgi są kwestią gustu :) .
Tu jeszcze filmik z tym samym sciro, jak te felgi wyglądają w dzień:
http://www.youtube.com/watch?v=Z8deLS5t3TQ
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

Phone dials mi sie podobaja bo mialem na swoim starym, tylko Intra i 13"x5.5

Obrazek

Obrazek
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
ODPOWIEDZ