S1 z Kanady

Pochwal się swoim Scirocco.
Sari
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 304
Rejestracja: 23 mar 2010, 17:45

Re: Witam z Kanady

Post autor: Sari »

Widze że poprzedniego zaczynał wcinać kornik, a było to już chyba dawno :shock: I widzę że tez miał uchylane trójkąty ;] Jak byś znalazł go gdzieś pod stodołą to zabieram uszczelki :D
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

Sari pisze:Widze że poprzedniego zaczynał wcinać kornik, a było to już chyba dawno :shock: I widzę że tez miał uchylane trójkąty ;] Jak byś znalazł go gdzieś pod stodołą to zabieram uszczelki :D
Tak, to bylo 20 lat temu... I juz samochod sie prawie rozlecial od rdzy.
No ale tak tu sypia sola ze mozna powiedziec w prognozie ze dziesiaj spadle 5cm sniegu i 10cm soli.. naprawde jakby mieli za duzo I probowali sie tego pozbyc. :evil:

Wszystkie MK1 w Kanadzie mialy uchylane trojkaty, tylko samochody z kilima nie mialy a tych bylo bardzo malo.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Awatar użytkownika
Mowad
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2422
Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Witam z Kanady

Post autor: Mowad »

A ja myslalem ze to polska domena takie solenie drog.
------------------->Obrazek<-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Awatar użytkownika
VWawra
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2013, 23:44
Model: Scirocco II
Lokalizacja: Pniewy

Re: Witam z Kanady

Post autor: VWawra »

wnetrze twojej jedyneczki to poezja :D Zakochalem sie :P
Na rozstaju dróg, stoi zwalniajacy próg, on lamie ci dokładkę... :)


Obrazek
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

Sandi poszla do zimowego snu tak jak niedzwiadki.

Szukam nadal tych klipsow do klapy w bagarzniku.

No i odpadl mi zacisk przedniej szybki (odchylanej).. ktos wie jaki jest najleprzy klej na to.. ostatnio uzylem taki jak na przednie lusterko ale tylko pracowalo to chwile.

Pozdrawiam
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

ralleyquattro pisze:Szukam nadal tych klipsow do klapy w bagarzniku.
A to Sari jednak nie odsprzeda Ci swoich?
ralleyquattro pisze:No i odpadl mi zacisk przedniej szybki (odchylanej).. ktos wie jaki jest najleprzy klej na to.. ostatnio uzylem taki jak na przednie lusterko ale tylko pracowalo to chwile.
Pokaż zdjęcie jak to jest mocowane i jakie struktury chcesz kleić to coś poradzimy.

No i powiedz jaka decyzja odnośnie telefonów? Zostają?
Polecam na nie balonik na tyle duży, żeby w miarę wypełniał nadkole, no i te felgi w polerkę, bo, żadna farba na nich nie robi szału. Tylko błysk. :) .
Zaraz ktoś powie, że jestem maniakiem polerki. No bo jestem :mrgreen: , ale wiem co mówię i widziałem tę felgę w różnych konfiguracjach kolorystycznych.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

obar pisze:
ralleyquattro pisze:Szukam nadal tych klipsow do klapy w bagarzniku.
A to Sari jednak nie odsprzeda Ci swoich?
ralleyquattro pisze:No i odpadl mi zacisk przedniej szybki (odchylanej).. ktos wie jaki jest najleprzy klej na to.. ostatnio uzylem taki jak na przednie lusterko ale tylko pracowalo to chwile.
Pokaż zdjęcie jak to jest mocowane i jakie struktury chcesz kleić to coś poradzimy.

No i powiedz jaka decyzja odnośnie telefonów? Zostają?
Polecam na nie balonik na tyle duży, żeby w miarę wypełniał nadkole, no i te felgi w polerkę, bo, żadna farba na nich nie robi szału. Tylko błysk. :) .
Zaraz ktoś powie, że jestem maniakiem polerki. No bo jestem :mrgreen: , ale wiem co mówię i widziałem tę felgę w różnych konfiguracjach kolorystycznych.
Juz nie aktualne, znalazlem 2 klipy w super stanie tutaj, wiec wszystko jest OK..

Na razie telephony zostaja, ale bez polerki, jakos nie lubie polerowane kola. :mrgreen:
Teraz potrzeba wymienic przednie amory, bo sa slabe (32 lata maja).
Mysle Bilstain, albo orginal.. nikt I tak nie bedzie widzial co jest wiec mysle Bilstein bedzie leprzy.. :D

Pozdrawiam

-- sobota, 7 gru 2013, 05:37 --

Oh, I czy ktos ma takie cos, czarna porkywa nad pedalami? Ukrywa puszke z bespiecznikami I uklad kierowniczy.. nie mam pojecia jak sie to nazywa.

Obrazek

-- poniedziałek, 23 gru 2013, 02:49 --

Amortyzatory Bilstein Touring juz sa, kupilem tez sprezyny H&R, maja tylko obnizyc o jeden cal (2.5cm).. jesli bedzie za nisko to dam seryjne z powrotem, ale powinno wyjsc tak jak Euro bo Ameryka zawsze miala wyszsze zawieszenie.. nie wiem dla czego.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Witam z Kanady

Post autor: kostrzyk »

obstawiam, że ze wzgledu na teoretyczna nadwage amerykanskiego kierowcy :P
Obrazek
Awatar użytkownika
KrzaquG60
Początkujący
Początkujący
Posty: 169
Rejestracja: 01 kwie 2013, 10:04
Lokalizacja: NBA

Re: Witam z Kanady

Post autor: KrzaquG60 »

Śliczne autko! Pogratulować :wink:
Obrazek
MK1 G60 in progress :D
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

kostrzyk pisze:obstawiam, że ze wzgledu na teoretyczna nadwage amerykanskiego kierowcy :P
To by robilo jakis sens.
Prawie wszystkie niemieckie auta w Ameryce stoja wyzej niz Europejskie ruwiesniki.
Przynajmniej te z lat 80tych, bo teraz juz nie ma tak zle.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Awatar użytkownika
scirorider
Maniak
Maniak
Posty: 1503
Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
Model: Scirocco II

Re: Witam z Kanady

Post autor: scirorider »

Siemanko,


ja również gratuluje pięknego egzemplarza, fajnie że udało ci się znaleźć takie cacko, a co najważniejsze że trafiło do odpowiedniej osoby która tego autka nie zniszczy :)

Dbaj o to autko bo coraz trudniej znaleźć takie egzemplarze no i mam nadzieję, że kiedyś może zawitasz nim do Polski :)

pozdro

P.S. nie ukrywam , że ciekawie było by również zobaczyć twoje pozostałe autka które masz wypisane w podpisie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

A wiec tak...
Sport Quattro
Obrazek

I linka do projektu

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=19917

1983 Audi 80 Quattro 2 dzwi

Obrazek

I linka do strony

http://www.quattro.ca/1983_80_quattro/80q.htm


1984 Ur-Quattro

Obrazek

I linka do projektu

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=32078

1993 Audi 90 Quattro 2.5 tdi

Obrazek

I linka do projektu

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=41465

1993 Audi 80 Quattro avant 2.5tdi (pod nozem)

Obrazek

I linka do projektu

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=46644

1994 Audi S2 avant

Obrazek

I linka do strony

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=51198
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Awatar użytkownika
lehu
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 869
Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
Model: Scirocco II
Numer GG: 526724
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków

Re: Witam z Kanady

Post autor: lehu »

U nas w Europie co niektóre egzemplarze to rodzynki, a za wielką wodą to normalnie...
Obrazek
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Witam z Kanady

Post autor: obar »

O kurcze, sporo pracy włożyłeś w każdy projekt.
A ta sport quattro dokończona?
Kurcze, jak tak patrzę na tę 80 z 1983 roku to mi się przypomina pierwsza audi ojca... Miał chyba L`kę albo GLS (nie pamiętam dokładnie) rocznik 1978, dwudrzwiowa.

Dobre amorki kupiłeś. A springi jakieś progresywne czy tylko obniżające?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
ralleyquattro
Początkujący
Początkujący
Posty: 33
Rejestracja: 22 sie 2013, 04:56

Re: Witam z Kanady

Post autor: ralleyquattro »

lehu pisze:U nas w Europie co niektóre egzemplarze to rodzynki, a za wielką wodą to normalnie...
Dlaczego tak myslisz?

Ur-Quattro, w Kanadzie bylo ich tylko 99 (od 1983-86) a z tego numeru w 1984 bylo tylko 17-scie.
80 Quattro 2-dzwi sprowadzone z Europy bo nigdy nie bylo oferowane tutaj.
S2, tez, nigny nie oferowane tutaj.
Tylko 90 Quattro jest norma.. no ale tylko z 2.8 V6.. a tdi przeroba to moj pomysl.

Wiec jesli chodzi o te auta to latwiej je zlapac w Europie niz tutaj.
obar pisze:O kurcze, sporo pracy włożyłeś w każdy projekt.
A ta sport quattro dokończona?
Dobre amorki kupiłeś. A springi jakieś progresywne czy tylko obniżające?
Sport nie skonczony, bedzie jeszcze dosyc dlugo, to nie jest latwy project I ja pracuje w swoim garazu.
Amortyzatory Bilstein touring and H&R progresywne.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
ODPOWIEDZ