obar pisze:Wojtek, nie myślałem, że jesteś aż takim konserwatystą . No ale fakt, to jest właśnie rarytas.
ja konserwatystą?? Chyba tak ,szczególnie jeśli chodzi o takie egzemplarze .... aż przyjemnie popatrzeć na to auto... osobiście nie mogę się napatrzeć... jakbym patrzył na folder fabryczny... No i jakoś okazuje się, że nagle nikomu nie przeszkadzają malutkie 13 calówki, standardowy zawias, brak silnika 16v czy jakichkolwiek dodatków, brewek itp.
Kurde chciałbym mieć MK2 w takim stanie... mam nadzieję że może kiedyś uda mi się choć zbliżyć do czegoś takiego z moim autem
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
Majkel pisze:Nie chcę być wścibski ale ile trzeba dać za taką sroczkę w Kanadzie?
Nie bede wchodzil o szczeguly transakcji. Powiem tylko ze mnie sie udalo bo mysle ze wlasciciel nie wiedzial co mial i nie byl fanatykiem aut.. poprostu trzymal z powodu sentymentu bo auto kupila nowe jego mama i jedzila sobie na wycieczki jak przeszla na emeryture.
Teraz zonka zarzadala sprzedania bo auto siedzialo w garazu i nikt nim nie jezdzil.
Z tego co widze to w niemczech ludzie sobie prosza bardzo duzo za takie autko.
W takich sytuacjach bardzo ciezko jest ocenic wartosc. Przynajmniej tak mysle.
PS. z gury przepraszam za moje pismo, ortografje itp.. nie czesto pisze po Polsku
1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Wrażenie jakby fotki były robione w muzeum
Genialny stan,piekne autko
Gratuluje udanego zakupu i jestem pewny,ze autko da jeszcze bardzo duzo radości z jego uzytkowania.
Pozdrowionka
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Witaj na forum
Piękne auto,rewelacyjnie zachowane w oryginale .
Masz szczęście,że sprzedający nie wiedział co sprzedaje i nie był fanatykiem Scirocco, bo grubo by Cię kosztował taki egzemplarz.
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję,że kiedyś zobaczymy to cacko na żywo, i zawitasz nim do Polski na międzynarodowy zlot
P.S. A jednak miałam rację w jednym z moich( usuniętych) wątków,że można takiego rodzynka znaleźć...No i proszę, jest ? Jest.
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
vega8 pisze:Witaj na forum
Piękne auto,rewelacyjnie zachowane w oryginale .
Masz szczęście,że sprzedający nie wiedział co sprzedaje i nie był fanatykiem Scirocco, bo grubo by Cię kosztował taki egzemplarz.
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję,że kiedyś zobaczymy to cacko na żywo, i zawitasz nim do Polski na międzynarodowy zlot
P.S. A jednak miałam rację w jednym z moich( usuniętych) wątków,że można takiego rodzynka znaleźć...No i proszę, jest ? Jest.
Fajnie by bylo sobie pojezdzic po Polsce z Sandi...
Czytalem o twoim Kanarkowym MK1, I az mnie serce bolalo jak widzialem Twoje perypetie.... zycze powodzenia w projekcie.
1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
będę hejtował każdą modyfikację jaką zrobisz w tym aucie ;P
niech Cie ..... łapy od tłumika i zawieszenia, będziesz żałował.
Candy Sandy to naprawdę ładny egzemplarz, w Kanadzie chyba volkswagen nie ma marki, więc i auto nie zauważalne.
Co do cen w Europie to auto ma zapędy na kultowe, chociaż po tym jak ktoś wkleił mi wiadomość o quatro rodster za 150tys zastanawiam sie czy sciro są drogie.
Jak jest z przepisami w kanadzie o dopuszczeniu do ruchu youngtimerów? zdarzają się tam takie 30latki na ulicach?
Jeeeeeeeeee i ma uchylane trójkąty oddał bym królestwo za uszczelki, zresztą Ty wiesz Auto na pełnym wypasie, dopieścić w stylu OEM+ i będzie kosiarka, chyba że jesteś konserwatystą... wtedy to już gorzej
Scirocco mk1 było produkowane na rynek z liściem we fladze czy tylko import z USA? Jeśli było to czym się różniły?
Sari pisze:Jeeeeeeeeee i ma uchylane trójkąty oddał bym królestwo za uszczelki, zresztą Ty wiesz Auto na pełnym wypasie, dopieścić w stylu OEM+ i będzie kosiarka, chyba że jesteś konserwatystą... wtedy to już gorzej
Scirocco mk1 było produkowane na rynek z liściem we fladze czy tylko import z USA? Jeśli było to czym się różniły?
Czesc,
Bylo ich dosyc duzo tutaj wiec gdziekolwiek jade to ludzie poznaja, przynajmniej pasjonaci aut. A jak w Euro, jesli chodzi o MK1 to Golf zgarnia wiecej niz Scirocco?
Byly produkowane na obydwa rynki.
Jedyne roznice pomiedzy CDN a USA to ze nasze (CDN) nie mialy katalizatora (o 2 KM wiecej) i licznik jest w km/h a nie w mph.
Oh, i naklejka z numerkami identifikacyjnymi ma w sobie listek i napis Canada Transport.
Oprocz tego obie wersje sa identyczne z wyposazenia. Dodam jedno, auta z klimatyzacja nie mialy uchylanych trojkatow.
1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
Dodam jedno, auta z klimatyzacja nie mialy uchylanych trojkatow.
no i masz... stoi u mnie jedno mk1 z klimatyzacją i właśnie dziwiłem się czemu nie ma trójkątów skoro "najwyższa" opcja Mam te plastiki z półki obie strony, jeśli nie wykorzystam u siebie to mogę odstąpić.
1981 VW Scirocco, all original
1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro Avant, 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock
A jak w Euro, jesli chodzi o MK1 to Golf zgarnia wiecej niz Scirocco?
Scirocco jak na lekarstwo, choć w ciągu roku udało mi się wydobyć kilka sztuk "spod stodoły", albo na złomach, ale to wszystko były trupy z których brałem poszczególne elementy, za to golfów mk1 różnej maści mnóstwo po szrotach( w PL i CZ), ale też powoli widzę że ich ubywa. VW Caddy mk1 też od kilku lat stały się cenne wśród "znawców".