Witam Wszystkich, jestem tutaj nowy i mam pewne pytania do ludzi którzy siedzą za sterami Scirocco.
A Wiec jestem młodym mechanikiem który ma 20 lat i dopiero nabywam juz wiekszą wiedze na temat samochodów, lecz nie mam pojęcia nic na temat silników generacji Scirocco. Miałem kiedyś Scirocco 1,8 Jh - mialem 17 lat. Totalnie nie byłem zadowolony , szczelał, przepływomierz, blacha, no dno. Widocznie taki model. Teraz kiedy nabrałem wiekszej wiedzy mechanicznej, chciał bym się was doradzić na co szczegolnie patrzeć przy kupnie sroki, mianowicie jak wygląda spalanie i eksplatacja i czy mozna spotkać w niezłym stanie 1,8jh? To chyba jedyny fajny silnik. Czy warto jeszcze kupić scirocco to jazdy dziennej, jako hobby swoje. Jaką wersje polecacie? Czy jest szansa kupna tego samochodu jeszcze w dośc dobrym stanie, jak wygląda kupno czesci czy są drogie, czy jest problem z dostępęm. Bardzo prosze o po prostu opowiedzenie swoich zdan na ten temat.
Dzieki i pozdrawiam.
Scirocco.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco.
Na poczatek moze to: http://scirocco.pl/wspolne-naprawy-i-mo ... acego.html
co do pytania o silnik JH - dosc dziwne pytanie czy to jedyny fajny silnik. Zaleta silnika JH jet to ze ciezko go zamordowac, ale potega mocy to on nie jest i jest slabo modyfikowalny. Do jazdy na codzien w sam raz i mozna na nim spooore przebiegi robic. Chyba ze ma sie rozregulowane lpg lub rozregulowany wtrysk mechaniczny to wtedy sa tylko problemy. A jak jedno i drugie bedzie rozregulowane to faktycznie moze byc dno
Zanim Cie zjedza ze nie uzywasz szukajki na forum bo faktycznie byl juz milion podobnych pytan - czesci mechaniczne zdobyc zaden problem, ceny tez nie sa wysokie, z czesciami blacharskimi - to w wiekszosci juz tylko w uzywce i wiekszosci do dostana na forum.
Spalanie JH - u mnie od 7 do 10 litrow LPG.
Spotkac w niezlym stanie mozna praktycznie kazde auto ale czesto trzeba za to wylozyc wiecej gotowki niz za auto w "zwyczajnym" stanie.
co do pytania o silnik JH - dosc dziwne pytanie czy to jedyny fajny silnik. Zaleta silnika JH jet to ze ciezko go zamordowac, ale potega mocy to on nie jest i jest slabo modyfikowalny. Do jazdy na codzien w sam raz i mozna na nim spooore przebiegi robic. Chyba ze ma sie rozregulowane lpg lub rozregulowany wtrysk mechaniczny to wtedy sa tylko problemy. A jak jedno i drugie bedzie rozregulowane to faktycznie moze byc dno
Zanim Cie zjedza ze nie uzywasz szukajki na forum bo faktycznie byl juz milion podobnych pytan - czesci mechaniczne zdobyc zaden problem, ceny tez nie sa wysokie, z czesciami blacharskimi - to w wiekszosci juz tylko w uzywce i wiekszosci do dostana na forum.
Spalanie JH - u mnie od 7 do 10 litrow LPG.
Spotkac w niezlym stanie mozna praktycznie kazde auto ale czesto trzeba za to wylozyc wiecej gotowki niz za auto w "zwyczajnym" stanie.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Scirocco.
Temat wałkowany, wystarczy poszukać. Tutaj literatura na początek.
http://www.scirocco.pl/wspolne-naprawy- ... acego.html
Reszty sobie sam poszukaj przy pomocy tego.
http://www.scirocco.pl/phpBB3/search.php
Eh, Mowad mnie wyprzedził.
http://www.scirocco.pl/wspolne-naprawy- ... acego.html
Reszty sobie sam poszukaj przy pomocy tego.
http://www.scirocco.pl/phpBB3/search.php
Eh, Mowad mnie wyprzedził.