Scirocco VR6 by Brylok
- lehu
- Zaawansowany
- Posty: 869
- Rejestracja: 27 kwie 2012, 19:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 526724
- Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Pruszków
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Z tym, że ciężki, to chodzi bardziej o rozkład masy w sroce, oryginalnie ma jeśli się nie mylę 60/40.
mój srok http://scirocco.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=65753
VW Scirocoo BLOS 16V KR
Ford Mondeo MK3 2.2 TDCI
Opel Corsa B 1.5 TD
- vorph666
- Pisarz
- Posty: 1467
- Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 301135
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Scirocco VR6 by Brylok
chodzi dokładnie o to co napisał Lehu, a nie o wagę całego auta..mój mercedes waży prawie 2t, ma zaledwie 241 KM a i tak przyśpiesza błyskawicznie (7-8 sek do 100 km/h). Także na prostej scirocco vr6 będzie rządzić, a to jak się będzie prowadzić na zakrętach to może być zupełnie inna sprawa - cięższy przód na 100% spowoduje inne prowadzenie (np różnica w prowadzeniu głupiej astry z lekką benzyną i ciężkim dizlem jest dość zauważalna - nie mówię tu o skręcaniu z prędkością 5km/h, poza tym producenci nie bez powodu dążą do zachowania pewnych proporcji), więc w pyjur możesz się strzelić kolego Drops sam przed lustrem, bo te stwierdzenia nie są bezpodstawne. Co można powiedzieć - na 100% auto da się opanować gdyż nie jest to mega potwór, który pali kapcie na 4 biegu.
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976
www.stadobaranow.pl
Re: Scirocco VR6 by Brylok
ale ty się wkopujesz w szczegóły, proporcje duperele... inni mają to gdzieś i wsadzają te silniki i się cieszą...masz przykłady chłopie jak kolega brylok! Wejdź sobie na genowefa garage zobacz co oni tam robią....
http://www.youtube.com/watch?v=nrx3gZ-HMmo
http://www.youtube.com/watch?v=nrx3gZ-HMmo
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
latałem corem ( cięższe od soki) po torze z vr pod maską oraz corem seria szesnastką, tylko już nie po torze i powiem szczerze czuje się ciężar vra pod maska, lżejszy silnik lepiej wchodzi w zakręty, vr zawsze ucieka w zakrętach.
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Powiem tak, że co do prowadzenia Sciro to nie widzę różnicy miedzy każdym innym autem, jak narazie to moge stwierdzić iż to Czytałem o Scirocco z VR6 , żę zle się prowadzi i wgl to myślałem ze tak będzie a ja odnosze troszeczke inne wrażenie niż to co niektórzy opisuja. Narazie jeszcze nie moge sie za bardzo wypowiadac na ten temat bo nie za duzo kilometrow nim zrobilem bo jak narazie 2 krótki traski po 100km w jedna strone i troche po Warszawie się pokręciłem. Napewno muszę troche uważać na koleiny, ale moim zdaniem czym by się nie jechało to koliny są na tyle zdradliwe, że uważać trzeba wszyskim. Narazie tyle co moge powiedziec na ten temat.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Chłopie, Ty nie widzisz jak na tym filmiku przód się ugina na boki a dupa się podnosi?drops pisze:ale ty się wkopujesz w szczegóły, proporcje duperele... inni mają to gdzieś i wsadzają te silniki i się cieszą...masz przykłady chłopie jak kolega brylok! Wejdź sobie na genowefa garage zobacz co oni tam robią....
http://www.youtube.com/watch?v=nrx3gZ-HMmo
Pooglądaj sobie filmiki z KJSów, gdzie ludzie mają lekkie wyżyłowane silniki to zobaczysz jak powinno się zachowywać auto w zakrętach... W ZAKRĘTACH a nie takie trzy lekkie łuki jak na filmiku.
To po pierwsze. Po drugie najpierw nabierz praktyki i potestuj różne silniki w tych samych autach, pooglądaj filmiki z różnymi srokami i różnymi silnikami. Obserwuj jak się auto zachowuje. Poczytaj jak duże znaczenie ma różna geometria lub niesymetryczne (na korzyść) ustawienie gwintu itp. (temat Liona Rapida)
Jeszcze raz: VR jest ciężki i zaburza rozkład mas, a zbyt lekki tył to nie jest dobre rozwiązanie. Jazda po prostej fajna, ale ja wolę zakręty.
Jeśli R32 jest w pełni alu to myślę, że jest o wiele lepszym rozwiązaniem.
Ale pamiętaj, że test powinien być robiony pomiędzy dwoma takimi samymi autami na takich samych oponach a z różnymi silnikami. Wtedy jest wiarygodny.Brylok pisze:Powiem tak, że co do prowadzenia Sciro to nie widzę różnicy miedzy każdym innym autem, jak narazie to moge stwierdzić iż to Czytałem o Scirocco z VR6 , żę zle się prowadzi i wgl to myślałem ze tak będzie a ja odnosze troszeczke inne wrażenie niż to co niektórzy opisuja.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Reklamujesz warsztat w PL a wrzuciłeś link do filmu z Scirocco VR6 które nie jest z PL, kto był na zeszłorocznym zlocie na pewno rozpoznał auto z filmu.drops pisze:
Wejdź sobie na genowefa garage zobacz co oni tam robią....
http://www.youtube.com/watch?v=nrx3gZ-HMmo
Re: Scirocco VR6 by Brylok
@Obar
http://www.youtube.com/watch?v=GDIAVxtfWro
Dobrze, to powiedz mi czy oni brali pod uwagę to co ty mi tutaj wypisujesz? i co mi gadasz o KJSach... chcesz startować to sobie przecież możesz dać lekki silnik ... ja mówię cały czas o normalnej jeździe samochodem nie wyścigach... a jak chcesz się ścigać to tak jak Ci napisałem wcześniej... coś lekkiego
-- piątek, 12 kwi 2013, 01:37 --
http://www.youtube.com/watch?v=GDIAVxtfWro
Dobrze, to powiedz mi czy oni brali pod uwagę to co ty mi tutaj wypisujesz? i co mi gadasz o KJSach... chcesz startować to sobie przecież możesz dać lekki silnik ... ja mówię cały czas o normalnej jeździe samochodem nie wyścigach... a jak chcesz się ścigać to tak jak Ci napisałem wcześniej... coś lekkiego
-- piątek, 12 kwi 2013, 01:37 --
No właśnie, słuchać trzeba kogoś kto to ma i wie jak się to zachowuje w praktyce.Brylok pisze:Powiem tak, że co do prowadzenia Sciro to nie widzę różnicy miedzy każdym innym autem, jak narazie to moge stwierdzić iż to Czytałem o Scirocco z VR6 , żę zle się prowadzi i wgl to myślałem ze tak będzie a ja odnosze troszeczke inne wrażenie niż to co niektórzy opisuja. Narazie jeszcze nie moge sie za bardzo wypowiadac na ten temat bo nie za duzo kilometrow nim zrobilem bo jak narazie 2 krótki traski po 100km w jedna strone i troche po Warszawie się pokręciłem. Napewno muszę troche uważać na koleiny, ale moim zdaniem czym by się nie jechało to koliny są na tyle zdradliwe, że uważać trzeba wszyskim. Narazie tyle co moge powiedziec na ten temat.
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco VR6 by Brylok
o a ta deske oflokowales bo byla peknieta i nie ma po tym sladu czy poflokowales dobra? bo ja musze cos ze swoja zrobic ktora popekala i myslalem o floku, ale nie wiem czy i tak nie bedzie tego widac.
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Deska została oflokowana po wstawieniu innego licznika, przed bylo z nia wszystko ok.
-- niedziela, 26 maja 2013, 13:19 --
Jak zawsze musi być wszystko pod górkę, wczoraj odstawiłem samochód do elektryka, żeby to wszystko ogarnał to jam jest jakiś meksyk z ta elektryka. Tam gdzie prąd powinien być to go nie ma i odwrotnie, a oprócz tego jak na złość jadąć go odstawić zaczalo mi leciec paliwo :/ nie wiem wogóle co jest grane ale jak tak dalej pojdzie to w tym sezonie wiele nie pojeżdżę.
-- sobota, 9 lis 2013, 19:35 --
Siema. Dawno nie odwiedzalem forum i nie aktualizowalem tematu. Jakis czas temu mialem mysli zeby sprzedac Scirocco ale jednak pojechalo do znajomego na zimowanie i przez zime cos pewnie bedzie dlubane i na wiosne mam nadzieje bez przygod normalnie wyjezdzam. Oczywiscie nie moge sie doczekac nastepnej miedzynarodowki
-- niedziela, 26 maja 2013, 13:19 --
Jak zawsze musi być wszystko pod górkę, wczoraj odstawiłem samochód do elektryka, żeby to wszystko ogarnał to jam jest jakiś meksyk z ta elektryka. Tam gdzie prąd powinien być to go nie ma i odwrotnie, a oprócz tego jak na złość jadąć go odstawić zaczalo mi leciec paliwo :/ nie wiem wogóle co jest grane ale jak tak dalej pojdzie to w tym sezonie wiele nie pojeżdżę.
-- sobota, 9 lis 2013, 19:35 --
Siema. Dawno nie odwiedzalem forum i nie aktualizowalem tematu. Jakis czas temu mialem mysli zeby sprzedac Scirocco ale jednak pojechalo do znajomego na zimowanie i przez zime cos pewnie bedzie dlubane i na wiosne mam nadzieje bez przygod normalnie wyjezdzam. Oczywiscie nie moge sie doczekac nastepnej miedzynarodowki
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Cieszę się młody że rozum Ci wrócił i nie sprzedałeś białasa Żałowałbyś na bank
Jak tam ? Ogarnąłeś elektrykę już na cacy ?
Jak tam ? Ogarnąłeś elektrykę już na cacy ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Tak elektryka jest ogarnięta, mam nadzieje, że nie bedzie z nią nowych problemów. Przez zimę zamierzam powalczyć trochę z układem paliwowym i zawieszeniem oraz wypolerować koła. A i po nowym roku zapewne sie odezwe do Ciebie o blendy pod lampy bo słyszałem, że powinieneś coś znaleźć u siebie. A po nowym roku dlatego, że teraz troche innych wydatków jest
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco VR6 by Brylok
No coś tam mam, ale nie będę ukrywał, że raczej wszystkie są do lamp które posiadam. Raczej nie planuję rozsprzedawania zasobów Raczej chętnie bym jeszcze jakieś dokupił, także się nie gniewaj, ale nie uda Ci się mnie namówić na sprzedaż.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- marian601
- Początkujący
- Posty: 62
- Rejestracja: 04 gru 2007, 10:41
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 645300
- Kontakt:
Re: Scirocco VR6 by Brylok
moja GTII z VR6 ważyła (przed uturbianiem) 1045 kgBrylok pisze:Zapomniałem napisać, że ważyłe Srokę dla ciekowosci narazie. I w satnie takim jak jest teraz waży 1060kg
pedal_to_metal