Scirocco VR6 by Brylok
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Scirocco VR6 by Brylok
Witam wszystkich.! Przszedł czas i na mnie żebym pokazał swoje Sciro. Posiadaczem Scirocco stałem się 29.05.2011r, kiedy przeglądając allegro znalazłem białą Sroke w stanie słabym bez waznego przegladu i ubezpieczenia za w miarę przyzwoite pieniadze. POjechałem obejżeć i się zdecydowałem. Teraz kilka słów o niej.
Scirocco II silnik 1,8EX nie posiadał nic poza niesprawnym LPG i resztakami klimatyzacji, którą kiedyś posiadał, skrzynia 4-biegowa i prezentowal sie tak.
Początkowe plany były troche inne ale wszystko sie zmieniało z dnia na dzień. Po przyprowadzeniu samochodu na działkę zacząłem rozbierac bo chciałem samochód oddać do lakierowania. Zdejmując dywaniki byłem ciekawy co sie kryje pod nimi ale sie miło zaszkoczyłem bo podłoga wyglądała tak:
Postawiłem samochod do lakiernika i troche czasu to trwało, ponieważ powiedziałem zeby się nie spieszył bo musze zebrać hajs i wział to do siebie i auto odebrałem dopiero w Listopadzie 2011r.
W midzędzyczasie kiedy samochód stał u lakiernika wpadł w moje ręce Golf III vr6 w wersji angielskiej odrazu narodził się pomysł żeby VR upchać do Sciro. Wyglądał on tak:
W listopadzie po odebraniu samochodu złożyłęm go na sztuke tylko i wyłacznie po to aby zaprowadzić go do znajomego, który robił mi całą rewolucje w Scirocco. Sam nie byłem w stanie tego zrobić , ponieważ nie miałem gdzie i jak, poza tym brak sprztu i umiejętności. Na początku wyglądało to wszystko, że będzie łatwo prosto i wogólne fajnie, ale z czasem wychodziło coraz więcej komplikacji. Golf jest szerszy i troche trzeba bylo przemyslen jak to wszystko zrobic zeby bylo ok. Zdjęcia sroki w miedzyczasie:
Planów mam jeszcze bardzo dużo, które się ciągle zminiaja. Jak narazie są to tak naprawde poczatki mojej przygody. Napewno kola, docelowo nie wiem jakie osobiście strasznie mi sie podobaja Schmidt TH line. Ale kola narazie będą musiały zaczekac narazie zakupiłem Estorille 5x100 i na nich narazie będę jeździł. Oprócz tego marzy mi sie air-ride, w palanch również zmiana środka, ale wszystko po kolei bo nie stety nie starcza funduszy zeby robic wszystko naraz. Co do swapa to w sroce jest Silnik od Golfa III, Przednie zawieszenie również, od Scirocco zostały tylko górne mocowania amortyzatora. Tylna belka została od Scirocco ze względu na to ze jest mocniejsza niz w golfie, zmienione zostały piasty i poszerzony tyl tak aby przednia i tylna os byla na rowno bo nie moze byc tak zeby przod byl szerszy od tylu. Przy swap jest zrobiony tak ze obeszlo sie bez skracania półosi. Przy wkładaniau silnika został zmieniony rozrząd, sprzęgło, robiona była głowica i wypolerowany koletor dolotowy, silnik w czarnym macie. Oprócz tego zostały zmienione pierścienie które po włożeniu silnika odmówiły współpracy. Narazie tyle mam napewno bede temat aktualizowal jak będe coś robil. Narazie pojeżdżę tak i z czasem bede modernizowal zeby dojsc do tego chego chce. Zamierzam przyjechac na miedzynarodówke. Wszystkie opinie mile widziane bo fajnie wiedziec co inni o tym mysla. Jeszcze aktualne zdjęcia Scirocco: PRzed założeniem gwintu stał tak:
Aktualne zdjęcia Z soboty:
Samochód jest troche brudny i stoi na 17' (do sprzedania sa ) ktore na dniach wyjadą stamtąd i narazie będa Estorille
Wybaczcie ze zdjęcia są takie ale nie ogarnalem tego jeszcze do konca wiec je poprawie. Temat z aktualizuje i dopisze jeszcze cos jak mi sie cos przypomni. Pozdrawiam
Scirocco II silnik 1,8EX nie posiadał nic poza niesprawnym LPG i resztakami klimatyzacji, którą kiedyś posiadał, skrzynia 4-biegowa i prezentowal sie tak.
Początkowe plany były troche inne ale wszystko sie zmieniało z dnia na dzień. Po przyprowadzeniu samochodu na działkę zacząłem rozbierac bo chciałem samochód oddać do lakierowania. Zdejmując dywaniki byłem ciekawy co sie kryje pod nimi ale sie miło zaszkoczyłem bo podłoga wyglądała tak:
Postawiłem samochod do lakiernika i troche czasu to trwało, ponieważ powiedziałem zeby się nie spieszył bo musze zebrać hajs i wział to do siebie i auto odebrałem dopiero w Listopadzie 2011r.
W midzędzyczasie kiedy samochód stał u lakiernika wpadł w moje ręce Golf III vr6 w wersji angielskiej odrazu narodził się pomysł żeby VR upchać do Sciro. Wyglądał on tak:
W listopadzie po odebraniu samochodu złożyłęm go na sztuke tylko i wyłacznie po to aby zaprowadzić go do znajomego, który robił mi całą rewolucje w Scirocco. Sam nie byłem w stanie tego zrobić , ponieważ nie miałem gdzie i jak, poza tym brak sprztu i umiejętności. Na początku wyglądało to wszystko, że będzie łatwo prosto i wogólne fajnie, ale z czasem wychodziło coraz więcej komplikacji. Golf jest szerszy i troche trzeba bylo przemyslen jak to wszystko zrobic zeby bylo ok. Zdjęcia sroki w miedzyczasie:
Planów mam jeszcze bardzo dużo, które się ciągle zminiaja. Jak narazie są to tak naprawde poczatki mojej przygody. Napewno kola, docelowo nie wiem jakie osobiście strasznie mi sie podobaja Schmidt TH line. Ale kola narazie będą musiały zaczekac narazie zakupiłem Estorille 5x100 i na nich narazie będę jeździł. Oprócz tego marzy mi sie air-ride, w palanch również zmiana środka, ale wszystko po kolei bo nie stety nie starcza funduszy zeby robic wszystko naraz. Co do swapa to w sroce jest Silnik od Golfa III, Przednie zawieszenie również, od Scirocco zostały tylko górne mocowania amortyzatora. Tylna belka została od Scirocco ze względu na to ze jest mocniejsza niz w golfie, zmienione zostały piasty i poszerzony tyl tak aby przednia i tylna os byla na rowno bo nie moze byc tak zeby przod byl szerszy od tylu. Przy swap jest zrobiony tak ze obeszlo sie bez skracania półosi. Przy wkładaniau silnika został zmieniony rozrząd, sprzęgło, robiona była głowica i wypolerowany koletor dolotowy, silnik w czarnym macie. Oprócz tego zostały zmienione pierścienie które po włożeniu silnika odmówiły współpracy. Narazie tyle mam napewno bede temat aktualizowal jak będe coś robil. Narazie pojeżdżę tak i z czasem bede modernizowal zeby dojsc do tego chego chce. Zamierzam przyjechac na miedzynarodówke. Wszystkie opinie mile widziane bo fajnie wiedziec co inni o tym mysla. Jeszcze aktualne zdjęcia Scirocco: PRzed założeniem gwintu stał tak:
Aktualne zdjęcia Z soboty:
Samochód jest troche brudny i stoi na 17' (do sprzedania sa ) ktore na dniach wyjadą stamtąd i narazie będa Estorille
Wybaczcie ze zdjęcia są takie ale nie ogarnalem tego jeszcze do konca wiec je poprawie. Temat z aktualizuje i dopisze jeszcze cos jak mi sie cos przypomni. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 11:13 przez Brylok, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gółek
- Maniak
- Posty: 1608
- Rejestracja: 02 gru 2007, 11:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4967939
- Lokalizacja: Kwidzyn
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Witaj Brylok.
Ale "toto" jeżdzi już czy tylko stoi?
Pozdrawiam.
Ale "toto" jeżdzi już czy tylko stoi?
Pozdrawiam.
Tomek (vw@maniak)
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
Scirocco MK I 77' EG
Scirocco MK II 86'GTX 16V
Scirocco MK II 91' GT II-od 26 lat nieustannie w przydomowym garażu .
VW High UP!
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco VR6 by Brylok
W innym temacie czytałem że masz dzisiaj wstawić jakieś foty i opisy ze swapa na VR-a. Zaglądam z zaciekawieniem i co widzę ? No właśnie nie wiele. Był EX i nagle jest VR. Gdzie te obiecane opisy i fotki ? Jak na razie bardzo skąpo. Będzie więcej ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
NIe pisałem, że wstawie dokłądne opisy i zdjęcia wstawienia VR'a do Scirocco tylko ze bede pisal swoj projekt. Tak jak pisałem swapa nie robiłem sam tylko robił mi to kolega ktory siedzi w temacie napraw samochodow. W Scirocco trzeba całkowicie przerobić komore, bo przeszkadza belka i pasuje tylko jedna poduszka sielnika reszta trzeba przerobic oprócz tego zeby weszla chlodnica tez trzeba przerobic, oprocz tego to co zostalo usuniete zostalo dodatkowo wzmocnione. Były momenty co naprawde wątpiłem w to, że to kiedykolwiek zacznie jeździć. Narazie Scirocco stoi jeszcze u mojego kolegi i czeka na Estorille bo na tych kolach nie da sie jeździć bo sa za duże. Wybaczcie ale pierwszy raz pisze takie coś więc moge miec jakies nie dociągnięcia. Myślę, że coś więcej na temat moze dopisze ale to nie bedzie doklady opis swapa.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, 19:30 przez Brylok, łącznie zmieniany 3 razy.
- Turek GD
- Zaawansowany
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 gru 2007, 08:59
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2565941
Re: Scirocco VR6 by Brylok
no przydało by się więcej fotek
też jestem ciekawy jak Ciebie komora wygląda
cóż więcej powiedzieć. Welcome to my world, the world of vr6
też jestem ciekawy jak Ciebie komora wygląda
cóż więcej powiedzieć. Welcome to my world, the world of vr6
VW SCIROCCO 2.8 VR6... power of dream
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Zdjęcia komory silnika zrobie jak odbiore go od kolegi bo narazie nie moge jeździć na tych kolach więc dojda estorile i wtedy bede mogł się poruszac to beda foty komory
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Jak na pierwszy raz to opis wyszedł Ci nie najgorzej Fajnie, że sciro przetrwało ... a wyglądało trochę niesmacznie na początku ale widać że troszkę pracy i już lepiej się prezenci
Co do silnika i swapu to może ten kolega Ci coś by podpowiedział i jednak zrobisz mały "manual" jak gdzie i po co coś przerobić?
Co do silnika i swapu to może ten kolega Ci coś by podpowiedział i jednak zrobisz mały "manual" jak gdzie i po co coś przerobić?
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Widac pięknieje w oczach, uparcie dążysz do celu i może uda Ci sie ją naprawdę konkretnie uzdrowić Bo wielu odpadało po niedlugim czasie
Pozdro!
Pozdro!
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
No wreszcie, szkoda że nie masz zdjęć z montażu zwrotnic, według mnie to jest powód, że ciężko się jeździ, według mnie masz za duże kąty z przodu, z tego co się orientuje, w trójce regulacja jest na sworzniu wahacza w sroce, na mocowaniu amora do zwrotnicy, jeśli tego nie przerabiałeś to nigdy nie ustawisz kątów.
trza będzie na jakimś spocie obadać w jaki sposób podwiesiliście silnik
trza będzie na jakimś spocie obadać w jaki sposób podwiesiliście silnik
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Hehe jak sie spotkamy to sobie obadasz. Z tego co wiem to kąty są ustawione prawidłowo bo bardzo długo sie z tym meczył. Napewno jest mala róznica od tego co było na początku ale jeszcze daleko do tego co bym chciał osiągnąc, dlatego historia dopiero sie zaczyna.
A co do tego, że cięzko się jeździ to powiem Ci że nie zauwazylem jakiejs róznicy zeby bylo cos nie halo a oprocz tego jezdzilem na tych 17' 8j ale bez gwintu przycieralo ale sie dalo prowadzic i to bez zadnych problemow, cos wiecej na ten temat będe mogł sie wypowiedziec po założeniu 15' i chwilowym pojezdzeniu.
A co do tego, że cięzko się jeździ to powiem Ci że nie zauwazylem jakiejs róznicy zeby bylo cos nie halo a oprocz tego jezdzilem na tych 17' 8j ale bez gwintu przycieralo ale sie dalo prowadzic i to bez zadnych problemow, cos wiecej na ten temat będe mogł sie wypowiedziec po założeniu 15' i chwilowym pojezdzeniu.
Re: Scirocco VR6 by Brylok
w trojce czy dwójce 0 czy corrado, tez regulacja jest na mocowaniu amora do zwrotnicy
- scirorider
- Maniak
- Posty: 1503
- Rejestracja: 19 gru 2007, 13:51
- Model: Scirocco II
Re: Scirocco VR6 by Brylok
gratuluje,
też miałem taki plan i takie marzenie, ale jak dla mnie za dużo przeróbek i pozostało na ABFie....ale już się nie mogę doczekać jak obejrze autko na zlocie
też miałem taki plan i takie marzenie, ale jak dla mnie za dużo przeróbek i pozostało na ABFie....ale już się nie mogę doczekać jak obejrze autko na zlocie
-
- Początkujący
- Posty: 133
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:57
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
Dzisiaj przyszły Estroille, do poprawek ale nimi zajme się potem, ponieważ mam inne priorytety w sroce. A koła muszę zmienic bo na 17'' nie da sie jeździć. Estorille 15" 6J i zastanawiam sie jakie opony najlepiej założyć zeby nie był to balon.
- Turek GD
- Zaawansowany
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 gru 2007, 08:59
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2565941
Re: Scirocco VR6 by Brylok
z tego co wiem to te felgi mają duże ET. to jeszcze dystanse będą potrzebne
VW SCIROCCO 2.8 VR6... power of dream
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco VR6 by Brylok
kurde też chciałem iść w tym kierunku.