Strona 9 z 11

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 11 kwie 2014, 22:59
autor: obar
Gratulacje :) . Bardzo ładnie to wygląda.

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 12 kwie 2014, 22:31
autor: PiotrekMk2
Sroka bardzo ładnie sie prezentuje jak i z zewnątrz jak i z "serca" , ale dałbym dystans z tyłu :)

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 20 lip 2014, 13:19
autor: mietqs
nowe hamulce :D stare się troszkę męczyły :? teraz pompa 22, z przodu 280mm od g60 a tył 226 i teraz hamuje jak w nowej furze :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 20 lip 2014, 13:30
autor: Sławek
Jaki sposób montazu na przód? Jakis adapter? Jesli tak to skad?

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 21 lip 2014, 15:35
autor: mietqs
adapter można kupić na www.bsk-tech.pl w zakladce produkty mozesz o nich poczytac :)
350 zl brutto za kpl ze srubami na gotowo. Do tego kupujesz tarcze i zacisk od G60 i gotowe :)

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 22 lip 2014, 15:32
autor: marian601
Mateusz Jakubowski pisze:Przerabiałem prawie to samo.Odradzam jakiekolwiek wiercenie i klejenie na sylikon. co zrobić? ta pompa w bak od JH powinna podejść bez problemu. Wydajność do zasilenia pompy pod progiem również powinna dac rade. ja bym próbował wytargać te pompkę z plastikowego koszyczka.
oryginalna pompa od JH daje radę w VR6T - 300 KM :)

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 24 lis 2014, 18:49
autor: mietqs
Ja nie miałem originalnej do predzej był tam diesel :oops: ale dobrałem sobie w sklepie od jakiegoś citroena czy coś, no ale ogarnia:)

-- poniedziałek, 24 lis 2014, 19:47 --

no i vr5 wypadł, będzię montowany w znajomego trabancie 8)
a sroka narazie bez silnika w garażu zimuje, jak się uda to na wiosnę wyjedzie mocniejsza i troszkę cięższa :o
Obrazek

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 01 gru 2014, 17:15
autor: atosss007
To co teraz ? Jeden cylinder więcej ?

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 01 gru 2014, 18:44
autor: madzians
3 więcej :)

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 01 gru 2014, 21:05
autor: atosss007
Ale wtedy nie byłoby
mietqs pisze: i troszkę cięższa :o


tylko cięższa i to o dużo ;)

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 02 gru 2014, 08:02
autor: L.W!z
nie no skoro kolega bierze vra do trabanta to silnik trabanta do sroki teraz idzie;]

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 02 gru 2014, 09:30
autor: atosss007
L.W!z pisze:nie no skoro kolega bierze vra do trabanta to silnik trabanta do sroki teraz idzie;]
Ty to już się lepiej za ten kalendarz bierz bo widzę że Ci się nudzi.

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 02 gru 2014, 09:36
autor: L.W!z
A nex już zdezerterował z pomysłem? Jutro podejdę do jednej firmy i zapytam czy się wogle da, jakie koszta i jakie terminy. Ale nic nie obiecuję bo nie deklarowałem się na wykonawcę tego projektu;]

Re: [scirocco mk2 2.3 V5] by mietq

: 02 gru 2014, 13:18
autor: Nex@pl
Nie zdezertowałem :) Jak pisałem problemy z czasem i ofertami. Z terminami nei ma problemu, tylko z jakościa lub ceną.

Re: [scirocco mk2 2.3 V5/ 3.2 VR6] by mietq

: 26 lut 2015, 10:16
autor: mietqs
Jeden tłok więcej:-) 2.3 juz byl, 2.8 juz u nas mamy na forum a teraz dojdzie projekt 3.2 :side:

-- poniedziałek, 2 lut 2015, 22:56 --

silnik już zakupiony, wyczyszczony i nawet wymalowany :) kształtem na pierwszy rzut oka to większy nie jest od v5 :) Zastanawiam się nad przeróbką skrzyni od V5 bo jest strasznie krótka, czy ktoś z forumowiczów wstawiał już piąty bieg od innej skrzyni lub coś żeby zwiększyć ekonomikę :)
Obrazek
Obrazek

-- czwartek, 26 lut 2015, 11:16 --

jakość zdjęcia słaba ale to nie jest najważniejsze;p silnik trochę wyższy bo miska 7cm do ziemi;p lewa półoś musiała być 0 2 cm krótsza, dopasowałem od polo :)
wydech w trakcie spawania, zostaje taki jak był tylko bez katalizatora. Jeszcze łape do pompy wspomagania przerobić bo się nie mieści, napinacz paska od v5 i fajrant z mechaniczną stroną swapu :D
w przyszłym tygodniu próba odpalania, sam robiłem wiązkę więc jest mała niepewność :?
Obrazek