Turbo Experyment by Anavel & Atos

Pochwal się swoim Scirocco.
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2505
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: atosss007 »

mlodzieniec pisze:Jak dobrze mysle to widziałem tą sroke wczoraj gdy odbierałem lampy :side: Robi wrazenie, felga zacna! :mrgreen:
Tak to była ta :wink: Dzięki za bro. Twoje zdrowie.

Zdecydowaliśmy się na małe mody. Wylatuje digi2 z przepływomierzem i szukamy digi1. Digi2 strasznie uprzykrza jazdę. Ciągle coś. Wciąż problemy z regulacją. Nie mam już zdrowia do tego zakalca. Jak by ktoś chciał sprzedać to niech się odezwie.
Ostatnio rozmawiając ze Spirytem by phone oparłem się lekko nogą o przednią felgę i sparzyłem się niemiłosiernie. Po powrocie wjechałem na warsztat i rozpoznałem temat. Okazało się że klocki juz dawno powinny iść na emeryturę, bo hamulce cały czas były w pozycji ON. Przesmarowałem prowadniczki i wymieniłem klocki na ferodo. Wymieniłem sprężyny z przodu na Sparco - 40mm bo na Ta-Technix bujało furą na nierównościach jak furmanką z gnojem. W efekcie podniszczyły się opony. 195/50 przy felgach 15 mają za wysoki profil. Chyba trzeba będzie poszukać innych. Na szczęście to tylko barum brawuris które nabyłem za parę złotych a nie jakieś firmówki. Po wymianie sprężyn i założeniu gum jest już dużo lepiej. Jeszcze tylko przy skręcie obciera ale z tym już się nic nie zrobi. Mam wrażenie że koło jest jakby przesunięte całe do tyłu. Zrobiłem geometrię i wyszła kolejna ciekawa rzecz. Przy wsadzaniu amorków ktoś wsadził jakiś komplet podkładek własnej roboty i oba koła wystawały mocno po za obrys samochodu :roll: Nie dało się ustawić odpowiedni kątów. Na szczęście znalazłem takie oryginalne i jest juz lepiej. Tak się czasem zastanawiam ... ile jeszcze ciekawych patentów znajdę w tym aucie po poprzednich właścicielach.
W planie oprócz digi1 mam jeszcze zmianę kolektora z cieniasa na grubasa. Nawet udało się już kupić dość nie drogo. Teraz tylko polerka :roll: ehhh i będzie można zakładać. Po wszystkich zabawach z chromami przy czarnuchu, okazało się że kilka części po chromowanych dubluje się, więc eksik dostanie je w spadku. Niestety na razie musiał oddać drzwi od kierowcy starszemu bratu, bo czarnuchowe były naprawiane już kiedyś i robota była spartolona, a przed lakierowanie wszystko musi być spasowane i musi być cacy. Jakby ktoś miał jakieś ładne drzwi to też chętnie odkupię.
na razie to tyle. Więcej dopiero na wiosnę :cry:
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3289
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: Sołtys »

atosss007 pisze: Wylatuje digi2 z przepływomierzem i szukamy digi1. Digi2 strasznie uprzykrza jazdę. Ciągle coś. Wciąż problemy z regulacją. Nie mam już zdrowia do tego zakalca.
Dziwne ... chyba coś macie tam namieszane, bo u mnie odkąd poskładałem digi2 do kupy to już 4 lata nic się nie dzieje. I na benzynie czy na gazie żadnych problemów. Choć moje digi to taki "kadłubek" bo ani to nie ma sondy, ani krokowca, a i jeszcze parę rzeczy wywaliłem bo mi zawadzały. Sprawdziłem czy nie będzie to chodzić bez co niektórych węży, wężyków i o dziwo lata to :twisted:
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2505
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: atosss007 »

A no widzisz Emil ... wywaliłes krokowca. A u mnie on został i często gubi wolne obroty, chodź jest to już trzeci. Wszystkie w czarnym jeździły i nie było z nimi problemu, a tutaj jest coś nie tak. Pomierzyłem przepływomierz i niby wszystko ok, ale po każdej regulacji zrobi 300 - 350 km i znów się zaczyna. Nie wiem już jak to ugryźć. Wymieniłem już wszystko oprócz wiązki elektrycznej i dalej coś go boli. Emil a jak rozwiązałeś sprawę wolnych obrotów bez krokowca ?
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Awatar użytkownika
Sołtys
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 3289
Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
Model: Scirocco II
Numer GG: 1978368
Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
Kontakt:

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: Sołtys »

Z tymi obrotami to u mnie też było różnie i próbowałem własnie podmieniać krokowce. Ale efektu nie było ... tzn. chwilowa poprawa jak u Ciebie i później znów szalał. Wpadłem na pomysł aby na wężyku idącym do dolotu zmniejszyć przepływ powierza - zastosowałem zaślepkę z jakiegoś korka i wierciłem w nim stopniowo coraz większą dziurkę aż obroty były ok. Później po tym zabiegu coś namieszałem z kablami i o dziwo kiedy zapomniałem podpiąć wtyczki do silniczka krokowego utrzymywał żądane obroty :) więc metodą prób pomału wywalałem rzeczy, które nie miały wpływu na obroty i tak w dziwny (dla mnie) sposób pozbyłem się kilku wężyków ... tak prawdę mówiąc to sam tego ni ogarniam :idea:
Było sobie JH - teraz 16V gra :) ................ Moje SCIROCCO na STP
Obrazek
Awatar użytkownika
Rezi
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 626
Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
Model: Scirocco II
Numer GG: 1084101
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: Rezi »

Kiedyś wrzucałem link do postu na vortexie, w wątku o digi, jak usunąć ISV. Ogólnie przerobiony jest temat falujących obrotów itd na vortexie dosyć obficie. Znajomość angielskiego w stopniu podstawowym wystarczy do zrozumienia :)
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2505
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: atosss007 »

dzięki Rezi. Zapomniałem o vortex

-- wtorek, 4 wrz 2012, 17:28 --

No i klamka zapadła. Digi1 jest już w drodze. Listwa wtryskowa od NodiT'a już przyszła. Podziękowania dla Niego, a także dla Longera za kontakt do Pana " X ". Cały zestaw digi1 od PG oprócz kompa wkrótce zapuka do mych drzwi. Komputer pójdzie mój zapasowy fioleciak. Zostanie kwestia programu, ale GTO z chęcią pomoże :lol:
Nadal nie wiadomo o co chodzi z tym digi2. Ostatnio scirocco jest eksploatowane przez mojego ojca, który dał znać, że auto znów się naprawiło i pięknie trzyma obroty. Szczerze mówiąc już na prawdę nie wiem czego się chwycić. Na pewno nie jest to wina krokowca, bo tak jak teraz, gdy wszystko jest ok, obroty trzyma pięknie. Obrotomierz nawet nie drgnie. Wymieniłem już chyba wszystko co można było i nadal nie ma poprawy. Jedyne czego jeszcze nie wymieniłem, to wiązka i przepływomierz, który to chodzi bez zarzutów. Był kilkukrotnie sprawdzany. Teraz, przy wymianie digi2 na digi1 zostanie wypruta cała wiązka, i położona nowa. Jeśli to wszystko nie pomoże, to jak scirocco kocham, wyjmę ten silnik, sprzedam na części i przygotuję exa pod nowy. Nie wiem jeszcze jaki, ale coś wymyślę. Mam nadzieję że to co planuję rozwiąże moje problemy, bo tracę już cierpliwość. Pod maskę trafi również kolektor 50mm, oraz kilka innych gratów. Na razie czas pokaże co z tego wszystkiego wyjdzie. Chciałbym już zakończyć ten temat, bo przybyło mi siwych włosów :roll:

-- czwartek, 31 sty 2013, 20:45 --

Troszkę czasu minęło od ostatniej aktualizacji, więc napiszę kilka słów co tam w trawie piszczy.
Na początek kilka słów w kwestii wspomagania, które poszło na pierwszy ogień. Po wielu perypetiach z doborem drążków, regeneracją i naprawą uszkodzeń powstałych na wskutek ... i tutaj może zakończę :evil: wspomaganie trafiło tam gdzie trafić miało. Nie obeszło się bez zakupienia drugiego kompletu niestety. Tym razem już od zachodnich sąsiadów. Bezpośrednio po wyciągnięciu z paczki :

P.S ... tak wygląda komplet ... przyjrzyj się kolego :evil:

Obrazek

Obrazek

Zgodnie z zapewnieniami sprzedającego komplet, i na dodatek w dobrym stanie. Nie wymaga regeneracji jak się okazało po sprawdzeniu. Nie będę wrzucał fotek tego co dostałem kupując wspomaganie u nas na forum ze względu na korektę ceny ze strony sprzedającego po moim wku ... :roll: Nie ważne. Samą maglownicę udało się uratować i przed montażem wyglądała tak :

Obrazek

Podziękowania dla osób zaangażowanych w regenerację.

Chwilowo brak zdjęć z założoną już przekładnią. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Wyniosłem kolejną naukę z tej przeprawy i na pewno dobrze tą lekcję zapamiętam.
Drugim punktem miał być demontaż digi2 i wsadzenie w to miejsce digi1. Prace trwają.
Na chwilę obecną wyleciała deska rozdzielcza i rozpoczęła się walka z elektryką

Obrazek

W jej miejsce wróci deska która wcześniej miała iść do czarnucha. Plany co do czarnucha się zmieniły więc experyment na tym korzysta. Deska już gotowa do założenia :

Obrazek

Obrazek

Poprzedni właściciel pozostawił w sroce wiele niedociągnięć. Między innymi pompka paliwa podpięta na stałe po przekręceniu kluczyka nie wyłącza się wcale. Teraz to się zmieni. Zostanie zrobiony totalny porządek z elektryką która przyprawiała mnie o ból głowy i zębów.
Jako że podjąłem decyzję o sprzedaży auta którym jeżdżę na co dzień, eksperyment stanie się samochodem namber łan :lol: Będzie latał na trasie NO-PL. Wylatują fotele z corrado dla których kupiłem to auto, oraz tylna kanapa. Komplet zostanie przeszczepiony do czarnucha z czego na pewno cieszy się właścicielka :twisted: W ich miejsce przyjdą nowe fotele, ale o nich w przyszłości. Tylnej kanapy nie będzie. Podłogę z tyłu zamierzam wygłuszyć bitumikami oraz pianką. Na wierzch przyjdzie czarna wykładzina. Tak przygotowane auto będzie służyło jako scirovan do przewożenia klamotów i bagaży na długich dystansach.
Poprzedni właściciel założył do 16V chłodnicę od 1.6 więc wentylator właściwie nie wyłącza się. Zostanie ona teraz wymieniona na chłodnicę od 16V jak to powinno być od początku. Jako że przy okazji będę musiał wymienić obudowę wentylatora,rozpocząłem poszukiwania. No i pewnie teraz Spiryt powie ( jak już nie raz powiedział ) chromolnięty, ale co mi tam. Zapłaciłem za nią 5 paczek papierosów więcej niż za zwykłą więc było warto :

Obrazek

Z tego miejsca muszę wprowadzić korektę co do kolektora 50mm. Będzie 42mm. Nie mam dołu do pięćdziesiątki a za nie dużo euro wylicytowałem coś takiego :

Obrazek

Obrazek

Jak się okazało, niemiecki chrom jest bardzo przyzwoity. Żal mi sprzedającego. Osobiście bym nie oddał tego kolektora za taką kwotę :lol: Po raz kolejny przekonałem się że na ebay.de można kupić części taniej niż w PL. Stan zawsze lepszy niż u nas
Jest kolektor więc wypadałoby mieć również pokrywę zaworów :lol:
Myszkując po ebay.de trafiłem na coś takiego :

Obrazek

Kosztowała 3 kartony fajek :lol: Jak mam się babrać w polerkę co tydzień to niech będzie taka :wink: Mnie się podoba chociaż chyba lepiej jednak wygląda z żeberkami. No ale cóż ... jest jak jest i właścicielce będzie się musiało podobać :twisted:
Czekamy na transport foteli. Podziękowania dla Spiryta za link do akcji :wink: Pod koniec lutego auto ma być już na chodzie. Potem zabieram się za zrobienie tyłu. W planie mam również gwint. Kit obniżający TA-shit wraz z nówkami sprężynami sparco będzie na sprzedaż. Jak by ktoś miał na sprzedaż jakiś ciekawy gwint to niech pisze na PW. Ciekawy nie idzie w parze z nazwą TA-TECHNIKS, GT CUPLINE itp. Ale co tam będę się rozpisywał o planach ... z czasem wszystko będzie widać :side:
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Jar_eck
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 687
Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
Model: Scirocco II
Numer GG: 10243618
Lokalizacja: matplaneta

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: Jar_eck »

Grubo :) Auto u nowych właścicieli pięknieje, gratuluje zapału! Dawaj dalej news'y.
'90 TYP53B GTII LC6V

Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
Awatar użytkownika
vega
Pisarz
Pisarz
Posty: 1011
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:28
Model: Scirocco I
Numer GG: 24919081

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: vega »

Ładna ta obudowa wentylatora.
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2505
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: atosss007 »

Przyszedł czas na małego upa. Sprawa mechaniczno - elektryczna załatwiona. Digi 2 zgodnie z założeniem zostało wymienione na digi 1. Nie obeszło się bez komplikacji. W elektryce fauli było więcej niż na ostatnim mundialu. Nie wiem kto to wszystko robił, ale lepiej żeby zamiast elektryką, zajął się hodowlą gołębi. Sterownik który kupiłem razem z digi 1 nie dawał masy na pompę paliwa. Został wymieniony na taki sam, biały, od pastucha G60. Docelowo będę chciał wsadzić fioletowy, ale na razie deficyt. Nie wiem czy mój uda się naprawić :(
Dzięki Spirytowi nabyłem w dobrej cenie zestaw dodatkowych zegarów VDO z audi oraz czujnik ciśnienia oleju. OMG ... nowy kosztuje 334 złote ... head shot. Dzięki Radziu :wink: Zestaw został wsadzony i podpięty. Świeci pięknie na czerwono. Ściemnia się wraz z oświetleniem zegarów. Z tego miejsca podziękowania dla Pana Jarka za cierpliwość i wykonaną pracę. Na prawdę nie było łatwo doprowadzić ten bajzel do porządku :wink:
Uporaliśmy się z nierówną pracą silnika o której pisałem wcześniej. Powodem owych problemów było naklejenie dwóch rolek izolacji na rurę przepływomierza, celem założenia większej power rury. Izolacja podtopiła się i zatykała 70 procent średnicy. Po odpaleniu jednak i rozgrzaniu nie ustąpił problemów z falującymi obrotami. Nadal było tak samo jak przedtem. wahania w przedziale 500-1500 RPM. Wymieniliśmy przycinającą się linkę gazu co spowodowało poprawę pracy silnika po wyrzuceniu na luz. Auto zaczęło zachowywać się względnie normalnie. Wolne obroty jednak dalej falowały. W końcu gdy pewnego razu podniosłem maskę zacząłem przyglądać się po raz nie wiem już który silniczkowi krokowemu. Zacząłem się bawić we wpinanie i wypinanie wtyczki. Za którymś razem po wpięciu wtyczki obroty wyrównały się. :side: Uśmiech na twarzy zagościł od razu. Jak się okazało, jeden pin na wtyczce miał lichy styk i raz wolne obroty były, a raz nie. Silnik pracuje równo i problem ustał. Wtyczkę trzeba będzie wymienić.
Na początek sroka została przetestowana koło domu. Na szybko zrobiłem 100 km i postanowiłem wypuścić się dalej. Pojechaliśmy odwiedzić chłopaków w Łodzi. Po drodze zabrali mi dowód i za zasługi przyznali 6 punktów oraz mandat. Auto tak długo nie było używane że zupełnie zapomniałem że w naszym kraju trzeba robić przeglądy. Ostatni wpis miał miejsce w maju 2011r. :roll: Z Łodzi pojechaliśmy do Warszawy. Na obecną chwilę sroka przejechała w fazie testów około 750 km i wszystko działa pięknie. Wymieniłem wszystko co było możliwe w układzie zapłonowym. W układzie paliwowym nie wymienione są jeszcze tylko przewody paliwowe pod samochodem. Cała reszta już tak. Przewody paliwwe są następne w kolejce. Podczas prób odpalenie auta po wymianie digi padła pompa paliwa. Jako że nie mieliśmy już pompki od T4, wsadziliśmy wydajną pompę od Alfy 1.4 boxer na pełnym wtrysku. Pięknie pompuje, nawet przy 200km/h :twisted:
Nareszcie silnik pracuje równo i bez zastrzeżeń. Spod maski wydobywa się tylko równomierne cykanie wtryskiwaczy i piękny dźwięki szesnastki :lol: Do zrobienia jest jeszcze skrzynia biegów. Synchronizator drugiego biegu nadaje się do wymiany. Mam nadzieję że przed zlotem jeszcze to zrobię. Na pierwszy ogień teraz idzie wymiana tulejek mocowania tylnej belki i wymiana kitu TA Techniks. Powoli będę doprowadzał auto do zadowalającego stanu. Na zlot wybieramy się tym właśnie samochodem, więc jeszcze trochę do zrobienia będzie.
Na razie bez fotek. Wrzucę coś później hurtem
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: obar »

Po Grześku sporo "modyfikacji" masz do wyeliminowania :wink: , no ale jak już porobisz wszystko to komfort psychiczny jest nie do porównania.
Ciekawe jak mi pójdzie z tą elektryką bo na razie trzeba będzie wrzucić pociętą elektrykę od corrka.
A program w sterowniku zmieniasz czy jeździsz na tym z G60?
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
Awatar użytkownika
DiamondDany
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 264
Rejestracja: 20 lip 2008, 22:41
Model: Scirocco II
Numer GG: 9714334

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: DiamondDany »

Wydaje mi się ze nie możemy obwiniać Grześka za każdy drut i fuckup w tym samochodzie.
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: obar »

Nie no oczywiście, ze nie. Na pewno sporo jest "zmodyfikowane" przez poprzedników.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2505
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: atosss007 »

DiamondDany pisze:Wydaje mi się ze nie możemy obwiniać Grześka za każdy drut i fuckup w tym samochodzie.
No pewnie że nie. Ciebie oraz Kamila możemy dodać do niego, będzie wam raźniej :lol: Z tego co wiem maczaliście tam co nieco.

Kilak ostatnich dni działam przy juniorze i ciągle coś tam zmieniam. Zacząłem od frontu. Opatrzył mi się już szeroki grill i czas było coś z tym zrobić.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Potem zacząłem przymiarki Lamp i grilli. Opcje były dwie. Tutaj jedna z nich :

Obrazek

Przyszło zawieszenie w międzyczasie. walczyłem z tyłem cały wieczór. W zasadzie przód poszedł w moment i nie bardzo pamiętałem o zdjęciu. Jednak nie chcąc uszkodził Lehowego kitu przy demontażu tyłu, miałem więcej czasu.

Obrazek


Tylko na tym zdjęciu widać zawias z przodu. A właściwie top.


Obrazek

DO deski rozdzielcze we floku postanowiłem zrobić resztę. Odebrałem w ratach ale jeszcze brakuje boczków które będą również flokowane

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gdzieś tam po drodze odświeżyłem dolot

Obrazek

Wyciągnąłem też licznik indiglo po poprzedni wlascicielu i jutro trafi 16V.

Po świętach będzie robiona nowa wiązka świateł z mocnym oświetleniem. Teraz wszystkie żarówki będą H1. Z przodu jednak xenon. Xenon będzie świecił niezależnie i zawsze.I tu pytanie ... czy ma ktoś spryski na zderzak odsprzedać ? Prawdopodobnie trafią również moje stare helle pod zderzak. Dalekosięgi będą spięte z halogenami świateł, z możliwością wyłączenia i zakrycia. Tirowcy będa przepraszać :twisted: CDN
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Anavel
Początkujący
Początkujący
Posty: 91
Rejestracja: 31 mar 2011, 21:30
Model: Scirocco I
Numer GG: 2486578
Lokalizacja: Częstochowa / Austevoll Norway

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: Anavel »

atosss007 pisze: Wyciągnąłem też licznik indiglo po poprzedni wlascicielu i jutro trafi 16V.
Nie powiem ,żebym była zadowolona z tego faktu :evil: lubiłam Barbarę :lol:
Awatar użytkownika
Sławek
Maniak
Maniak
Posty: 1552
Rejestracja: 30 lis 2007, 20:44
Model: Scirocco II
Numer GG: 6229661
Lokalizacja: Kraśnik Lub.

Re: Experyment by Anavel & Atosss

Post autor: Sławek »

atosss007 pisze:czy ma ktoś spryski na zderzak odsprzedać
A no ma ktos.. tylko jak widac na zdjeciu brakuje jednej koncówki. Moge sie wymienic na te lampy hehe nie no zartuje... :D

Obrazek

Pozdr.
Obrazek
ODPOWIEDZ