'86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
'86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Witam wszystkich.
Na forum jestem jak widać od maja, a od 31.07.2011 stałem się właścicielem Scirocco MkII
'Dwójeczka' podobała mi się od dawna, czyli gdzieś od końca lat 90-tych. Wtedy jeszcze byłem uczniem podstawówki później ogólniaka więc raczej ciężko było wysupłać ponad 20K PLN (na cokolwiek nie wspominając o aucie ). Ale zawsze jak szedłem na lekcje to tak dobierałem drogę żeby przejść obok granatowej scali MkII. Minęła szkoła, minęły studia, o Sciro trochę zapomniałem, a czytając czasopisma motoryzacyjne na 'tapetę' poszły inne auta, choć od czasu do czasu z chęcią zatrzymywałem się na dłużej gdy trafiłem artykuł o VW Typ53.
Ostatnio pod koniec kwietnia czytając jedno z najlepszych (moim zdaniem) czasopism o klasykach, znalazłem tam zgrubny artykuł o dawnym wymarzonym aucie. Przeczytałem, szybki przegląd internetu (2 do 5K PLN - oczywiście mam na myśli oferty rozsądne), analiza budżetu, (części 'lewej' ) i wyszło że przy pomyślnych wiatrach i ......akceptacji żony, dało by radę coś kupić. Od tej pory od czasu do czasu zaglądałem na najpopularniejszy w PL portal aukcyjny, zalogowałem się na forum w poszukiwaniu czegoś odpowiedniego.
I tak pod koniec czerwca przegapiłem ciekawe (przynajmniej w opinii sprzedającego) zielone Mk II bodaj na DDZ 76AA. W międzyczasie wpadłem na genialny pomysł, że napiszę do kogoś z forum w celu spotkania i przymiarki do Sciro, bo auto podobało i podoba mi się od dawna, ale w życiu w nim nawet nie siedziałem, o jeżdżeniu nie wspomnę. Wszystko ułożyło się zgodnie z planem, PW zadziałało, ustaliliśmy termin, a w międzyczasie pojawiło się interesujące ogłoszenie:
Scirocco MkII, rok w kraju, dwóch właścicieli w Niemczech (jeden na pewno), MFA, pół kubełki, tapicerka w nienagannym stanie, 1.8, bez gazu, bez 'druciarstwa' z pogętymi prawymi drzwimi ze ...Świdwina, czyli ok 600km od Białegostoku gdzie mieszkam.
Wykonałem telefon, krótka rozmowa, prośba o dokładniejsze fotki, pytanie do lepszej połówki o opinię (powiedziała: nie mówię NIE ale też nie mówię TAK i jeśli 'to' kupię to ona na pewno to 'tego' nie wsiądzie no ale skoro nie mówi NIE) jeszcze kilka telefonów z pytaniami o szczegóły i decyzja JEDZIEMY!
Życie pędzi jak szalone, wolne miałem w weekend (kilka dni przed spotem z forumowiczem w celu przymiarki do Sciro) więc znalazłem najlepsze połączenie kolejowe. Zakładałem że wrócę autem więc pociąg wydawał się najlepszym rozwiązaniem, przy okazji złamałem swoją pierwszą zasadę kupowania samochodu: 'nie jedzie się oglądać auta jeśli to jest powyżej 100km, chyba że to 100% pewniak'. Ze sprzedającym umówiliśmy się na 'neutralnym' gruncie w Wałczu,on 'nagrzał' olej w aucie a nam łatwiej i szybciej było tam dojechać pociągiem Wyjechaliśmy z żoną o 20 w sobotę z Białego, ja jako 'fachowiec amator', Ona jako towarzysz. Przed nami ok 12 godzin jazdy pociągiem i 3 przesiadki. Dzięki PKP i remontom albo innym przyczynom byliśmy w Pile o 5rano 2,5 godziny przed czasem, po jednej przesiadce, zamiast po dwóch, bo pociąg do Świnoujścia którym jechaliśmy miał zmienioną trasę i zamiast przez Krzyż Wielkopolski jechał akurat przez Piłę
O 8 rano w niedzielę na miejscu w Wałczu zobaczyłem Sciro na żywo. Jak to bywa przez telefon 'wyglądało' lepiej. Miało być nie malowane z wgniecionymi prawymi drzwiami, a okazało się że jeden z błotników jest wymieniony a na lewych drzwiach w niektórych miejscach magnes miernika grubości lakieru się nie trzyma ... czyżby stosowali tam włókno szklane w celu redukcji masy
Ale po za tym stan auta okazał się całkiem nie zły, wszystko na swoim miejscu, nic nie cieknie, nic nie stuka, wnętrze kompletne (do czyszczenia) szyber i MFA działa, z resztą jak wszystko inne, drzwi otwierają się i zamykają lekko (pamiętam że było to utrapieniem w Golfie MkII CL 3D z 1990 składak '94, którego przez 7 lat do 2003 użytkował mój tata) więc biorąc pod uwagę przebytą podróż, chęć żony do powrotu do domu ('kupuj najwyżej sprzedaż w Białymstoku') i wrażenia z przejażdżki, podpisaliśmy umowę i każdy z nas był szczęśliwy. Sprzedawca bo nie będzie patrzał jak Sciro marnieje, ja bo w końcu mam weekendowóz w postaci granatowego Scirocco MkII z MFA, pół kubełkami, bez 'tuningu' i moja wspaniała Towarzyszka bo wracamy do domu autem.
O dziwo w drodze powrotnej 550km którą pokonaliśmy bez pośpiechu w ok 7,5 godziny Sciro spaliło 7,5l/100km i dojechało bez problemu
Moje MkII ma wszystko to co potrzebne:
- praktycznie oryginalną specyfikację
- MFA
- pół kubełki z regulacją wysokości
- wspomaganie
- szyber
- kolor granatowy LA5U
- oryginalne koła
i wygląda następująco:
tu podczas porządków
Planuję Sciro w fabrycznej specyfikacji i ewentualnie doposażyć go w kilka drobiazgów jak:
- voltomierz (lub wskaźnik ciśnienia oleju)
- nowe prawe drzwi
- halogeny
- odświeżony lakier (nie prędko)
- brakujące lub zużyte elementy
Pozdrawiam!
Na forum jestem jak widać od maja, a od 31.07.2011 stałem się właścicielem Scirocco MkII
'Dwójeczka' podobała mi się od dawna, czyli gdzieś od końca lat 90-tych. Wtedy jeszcze byłem uczniem podstawówki później ogólniaka więc raczej ciężko było wysupłać ponad 20K PLN (na cokolwiek nie wspominając o aucie ). Ale zawsze jak szedłem na lekcje to tak dobierałem drogę żeby przejść obok granatowej scali MkII. Minęła szkoła, minęły studia, o Sciro trochę zapomniałem, a czytając czasopisma motoryzacyjne na 'tapetę' poszły inne auta, choć od czasu do czasu z chęcią zatrzymywałem się na dłużej gdy trafiłem artykuł o VW Typ53.
Ostatnio pod koniec kwietnia czytając jedno z najlepszych (moim zdaniem) czasopism o klasykach, znalazłem tam zgrubny artykuł o dawnym wymarzonym aucie. Przeczytałem, szybki przegląd internetu (2 do 5K PLN - oczywiście mam na myśli oferty rozsądne), analiza budżetu, (części 'lewej' ) i wyszło że przy pomyślnych wiatrach i ......akceptacji żony, dało by radę coś kupić. Od tej pory od czasu do czasu zaglądałem na najpopularniejszy w PL portal aukcyjny, zalogowałem się na forum w poszukiwaniu czegoś odpowiedniego.
I tak pod koniec czerwca przegapiłem ciekawe (przynajmniej w opinii sprzedającego) zielone Mk II bodaj na DDZ 76AA. W międzyczasie wpadłem na genialny pomysł, że napiszę do kogoś z forum w celu spotkania i przymiarki do Sciro, bo auto podobało i podoba mi się od dawna, ale w życiu w nim nawet nie siedziałem, o jeżdżeniu nie wspomnę. Wszystko ułożyło się zgodnie z planem, PW zadziałało, ustaliliśmy termin, a w międzyczasie pojawiło się interesujące ogłoszenie:
Scirocco MkII, rok w kraju, dwóch właścicieli w Niemczech (jeden na pewno), MFA, pół kubełki, tapicerka w nienagannym stanie, 1.8, bez gazu, bez 'druciarstwa' z pogętymi prawymi drzwimi ze ...Świdwina, czyli ok 600km od Białegostoku gdzie mieszkam.
Wykonałem telefon, krótka rozmowa, prośba o dokładniejsze fotki, pytanie do lepszej połówki o opinię (powiedziała: nie mówię NIE ale też nie mówię TAK i jeśli 'to' kupię to ona na pewno to 'tego' nie wsiądzie no ale skoro nie mówi NIE) jeszcze kilka telefonów z pytaniami o szczegóły i decyzja JEDZIEMY!
Życie pędzi jak szalone, wolne miałem w weekend (kilka dni przed spotem z forumowiczem w celu przymiarki do Sciro) więc znalazłem najlepsze połączenie kolejowe. Zakładałem że wrócę autem więc pociąg wydawał się najlepszym rozwiązaniem, przy okazji złamałem swoją pierwszą zasadę kupowania samochodu: 'nie jedzie się oglądać auta jeśli to jest powyżej 100km, chyba że to 100% pewniak'. Ze sprzedającym umówiliśmy się na 'neutralnym' gruncie w Wałczu,on 'nagrzał' olej w aucie a nam łatwiej i szybciej było tam dojechać pociągiem Wyjechaliśmy z żoną o 20 w sobotę z Białego, ja jako 'fachowiec amator', Ona jako towarzysz. Przed nami ok 12 godzin jazdy pociągiem i 3 przesiadki. Dzięki PKP i remontom albo innym przyczynom byliśmy w Pile o 5rano 2,5 godziny przed czasem, po jednej przesiadce, zamiast po dwóch, bo pociąg do Świnoujścia którym jechaliśmy miał zmienioną trasę i zamiast przez Krzyż Wielkopolski jechał akurat przez Piłę
O 8 rano w niedzielę na miejscu w Wałczu zobaczyłem Sciro na żywo. Jak to bywa przez telefon 'wyglądało' lepiej. Miało być nie malowane z wgniecionymi prawymi drzwiami, a okazało się że jeden z błotników jest wymieniony a na lewych drzwiach w niektórych miejscach magnes miernika grubości lakieru się nie trzyma ... czyżby stosowali tam włókno szklane w celu redukcji masy
Ale po za tym stan auta okazał się całkiem nie zły, wszystko na swoim miejscu, nic nie cieknie, nic nie stuka, wnętrze kompletne (do czyszczenia) szyber i MFA działa, z resztą jak wszystko inne, drzwi otwierają się i zamykają lekko (pamiętam że było to utrapieniem w Golfie MkII CL 3D z 1990 składak '94, którego przez 7 lat do 2003 użytkował mój tata) więc biorąc pod uwagę przebytą podróż, chęć żony do powrotu do domu ('kupuj najwyżej sprzedaż w Białymstoku') i wrażenia z przejażdżki, podpisaliśmy umowę i każdy z nas był szczęśliwy. Sprzedawca bo nie będzie patrzał jak Sciro marnieje, ja bo w końcu mam weekendowóz w postaci granatowego Scirocco MkII z MFA, pół kubełkami, bez 'tuningu' i moja wspaniała Towarzyszka bo wracamy do domu autem.
O dziwo w drodze powrotnej 550km którą pokonaliśmy bez pośpiechu w ok 7,5 godziny Sciro spaliło 7,5l/100km i dojechało bez problemu
Moje MkII ma wszystko to co potrzebne:
- praktycznie oryginalną specyfikację
- MFA
- pół kubełki z regulacją wysokości
- wspomaganie
- szyber
- kolor granatowy LA5U
- oryginalne koła
i wygląda następująco:
tu podczas porządków
Planuję Sciro w fabrycznej specyfikacji i ewentualnie doposażyć go w kilka drobiazgów jak:
- voltomierz (lub wskaźnik ciśnienia oleju)
- nowe prawe drzwi
- halogeny
- odświeżony lakier (nie prędko)
- brakujące lub zużyte elementy
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 12 maja 2012, 23:24 przez amel83, łącznie zmieniany 3 razy.
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
Re: GTII w oryginale
super opisany początek tej przygody wytrwałości życzę i powodzenia !
365 dni obsesyjnie.
Re: GTII w oryginale
części w dobrej cenie kupisz u Dudiego, założę się, że w bagażniku koło zapasu tam gdzie jest rude "coś", gdybyś pogmerał troszkę śrubokrętem, to by wyszedł drugą stroną.
Ładne wnętrze
Ładne wnętrze
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: GTII w oryginale
na pewno się przyda !voo pisze:.. wytrwałości życzę i powodzenia !
-- czwartek, 25 sie 2011, 14:48 --
Już 'dudi' poratował mnie bakiem i męczę go o następne rzeczy m in. oryginalna wykładzinę do bagażnika. To rude na podłodze to jakieś paskudztwo musiało się wylać w bagażniku bo wykładzina ma wyżartą dziurę więc póki co tędy na drugą stronę podłogi się nie przedostanękalina pisze:części w dobrej cenie kupisz u Dudiego, założę się, że w bagażniku koło zapasu tam gdzie jest rude "coś", gdybyś pogmerał troszkę śrubokrętem, to by wyszedł drugą stroną.
Ładne wnętrze
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
-
- Zaawansowany
- Posty: 480
- Rejestracja: 08 sty 2008, 17:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10470958
Re: GTII w oryginale
ciekawie i z pasją opisane, plus warte podkreślenia odwaga -determinacja by jechac po swoje upragnione szczescie / nieszczęście...
Autko ciekawe, nie jest tak żle z nim, powędruj do utrzymania specyfikacji oryginału( to wcale nie jest taka prost sprawa...ale warto zapewniam.
Kupowałem podobnie swoje auto jadąc z Zach Pomorza do Katowic( w dodatku na komis -opcja podwyższonego ryzyka...heh).
Trzymam kciuki...hej
Autko ciekawe, nie jest tak żle z nim, powędruj do utrzymania specyfikacji oryginału( to wcale nie jest taka prost sprawa...ale warto zapewniam.
Kupowałem podobnie swoje auto jadąc z Zach Pomorza do Katowic( w dodatku na komis -opcja podwyższonego ryzyka...heh).
Trzymam kciuki...hej
- spirit
- Fanatyk
- Posty: 2764
- Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 8805675
- Lokalizacja: WOR
Re: GTII w oryginale
Też coś wiem o dalekiej trasie po sciro,po moje obydwa sciro robiłem trasy trochę ponad 600 km.Korci mnie żeby się z tobą spotkać w któryś weekend i obejrzeć sciro na żywo,do Białego mam niecałe 100 km.
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: GTII w oryginale
Dzięki, trochę wyszło na spontanie, ale im więcej przy nim grzebię tym bardziej jestem z niego zadowolonymichalfree pisze:ciekawie i z pasją opisane, plus warte podkreślenia odwaga -determinacja by jechac po swoje upragnione szczescie / nieszczęście...
Autko ciekawe, nie jest tak żle z nim, powędruj do utrzymania specyfikacji oryginału( to wcale nie jest taka prost sprawa...ale warto zapewniam.
Kupowałem podobnie swoje auto jadąc z Zach Pomorza do Katowic( w dodatku na komis -opcja podwyższonego ryzyka...heh).
Trzymam kciuki...hej
Zdrów jak rydz i po ustawianiu zapłonu na oko (w tych autach tak się to robi, broń Boże na lampę - bo tak chyba miał i zachowywał się jak 60 konny golf 1.3:) ) odzyskał moc. Jak go poprosić to idzie 100km/h na 2jce
'Skarbkiem' jeżdżę i ulepszam przeważnie w weekendy, (na co dzień mam co innego) więc jedyna opcja dla niego to oryginał.
Jedyne co jest i zostanie nieoryginalne to:
- radio i głośniki - bo dobrze gra i nie jest dużo młodsze od auta
- drewniana tylna półka - oryginalna tego ciężaru by nie zniosła
i
- voltomierz - z audi, ale za to cyfry na tarczy i wskazówka są identyczne jak te na zegarach. Tylko wskazówka czerwona a nie biała, ale mimo wszystko uważam że pasuje tu stylistycznie lepiej niż oryginalny z Golfa Mk I.
Pozdrawiam
-- sobota, 27 sie 2011, 21:03 --
Niestety, takie auto, dużo ich już nie ma w dobrym stanie, więc jak się pojawi coś godnego to często trzeba jechać daleko.spirit pisze:Też coś wiem o dalekiej trasie po sciro,po moje obydwa sciro robiłem trasy trochę ponad 600 km.Korci mnie żeby się z tobą spotkać w któryś weekend i obejrzeć sciro na żywo,do Białego mam niecałe 100 km.
Ale warto, takich wrażeń z jazdy samochodem dawno nie miałem, dzięki Sciro znów jest radość z jazdy.
Koniecznie musimy się spotkać, tylko trzeba się dogadać bo na co dzień jeżdżę czym innym a Sciro jest garażowane w okolicach Sokółki.
Jak coś pisz na PW to go sprowadzę do Białegostoku (teraz prawdopodobnie 29.08.2011 w poniedziałek będę nim w Białym)
Pozdro
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- cinekban87
- Zaawansowany
- Posty: 703
- Rejestracja: 16 sty 2010, 19:53
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1400685
- Lokalizacja: Lublin
Re: GTII w oryginale
heheh ja po swoje sciro też miałem łądny kawałek i również PKP
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTII w oryginale
Ciekawie sie zapowiada Pokaz no te fotele
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: GTII w oryginale
miałem najpierw obniżyć szyny,
miałem najpierw podłączyć elektrykę,
miałem najpierw je uprać,
wczoraj jednak znalazłem chwilkę i nie mogłem się oprzeć przed małą przymiarką :
miałem najpierw podłączyć elektrykę,
miałem najpierw je uprać,
wczoraj jednak znalazłem chwilkę i nie mogłem się oprzeć przed małą przymiarką :
Ostatnio zmieniony 31 paź 2011, 22:04 przez amel83, łącznie zmieniany 1 raz.
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTII w oryginale
no i jak szyny sa duzo wyzsze?
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: GTII w oryginale
W necie wygrzebałem, że różnica wysokości to ok 1,5 cala.
W praktyce wygląda to tak że jeśli podniosę siedzisko na maxa,
to mi się głowa nie mieści (mam ok 188cm)
Jak są opuszczone to mam ok 1cm do podsufitki, czyli można jeździć.
Jeśli chodzi o dopasowanie szyn to jest to PLUGandPLAY
(Sciro mam z fabrycznym szybrem)
W praktyce wygląda to tak że jeśli podniosę siedzisko na maxa,
to mi się głowa nie mieści (mam ok 188cm)
Jak są opuszczone to mam ok 1cm do podsufitki, czyli można jeździć.
Jeśli chodzi o dopasowanie szyn to jest to PLUGandPLAY
(Sciro mam z fabrycznym szybrem)
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
Re: GTII w oryginale
Ciekawa historia.
Co się stało z planami na zachowanie oryginału? Widziałem już parę osób zmieniających fotele a później wracających do ori, które przecież są wygodne, super trzymają i pasują do reszty tapicerki.
Co się stało z planami na zachowanie oryginału? Widziałem już parę osób zmieniających fotele a później wracających do ori, które przecież są wygodne, super trzymają i pasują do reszty tapicerki.
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: GTII w oryginale
Wzór tapicerki Recaro, którą planuję zamontować był oferowany jako opcja w Scirocco od około 1988.Asfalt pisze:Ciekawa historia.
Co się stało z planami na zachowanie oryginału? Widziałem już parę osób zmieniających fotele a później wracających do ori, które przecież są wygodne, super trzymają i pasują do reszty tapicerki.
Skoro tak, to uważam, że nie będzie to odstępstwo od oryginału, ponieważ można było to w tamtym czasie kupić, tylko za dopłatą
Oryginalną tapicerkę mam w takim stanie, że oczywiście zostanie ze mną na wypadek gdybym chciał do niej powrócić.
Co do trzymania to odnoszę wrażenie, że ori pół-kubełki trzymają lepiej niż recaro,
ponieważ w boczkach jest pręt metalowy obciągnięty gąbką,
w recaro jest on albo niższy albo jest sama gąbka.
Natomiast recaro ma lepsze podparcie pleców z tego względu że jest sztywne
(fotel ma w oparciu metalowy stelaż) pół-kubełki mają tam coś w rodzaju sprężystej siatki.
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: GTII w oryginale
Nie wiedzialem ze recaro bylo w opcji do wyboru - to jest potwierdzona informacja?amel83 pisze:Wzór tapicerki Recaro, którą planuję zamontować był oferowany jako opcja w Scirocco od około 1988.Asfalt pisze:Ciekawa historia.
Co się stało z planami na zachowanie oryginału? Widziałem już parę osób zmieniających fotele a później wracających do ori, które przecież są wygodne, super trzymają i pasują do reszty tapicerki.
Skoro tak, to uważam, że nie będzie to odstępstwo od oryginału, ponieważ można było to w tamtym czasie kupić, tylko za dopłatą
Oryginalną tapicerkę mam w takim stanie, że oczywiście zostanie ze mną na wypadek gdybym chciał do niej powrócić.
Co do trzymania to odnoszę wrażenie, że ori pół-kubełki trzymają lepiej niż recaro,
ponieważ w boczkach jest pręt metalowy obciągnięty gąbką,
w recaro jest on albo niższy albo jest sama gąbka.
Natomiast recaro ma lepsze podparcie pleców z tego względu że jest sztywne
(fotel ma w oparciu metalowy stelaż) pół-kubełki mają tam coś w rodzaju sprężystej siatki.
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A