'86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Miałam ten sam problem z głośnością. To,że nie ma środkowego tłumika,czy jest, nic nie zmienia. Ważna jest końcówka wydechu.Jak się ma dwie, to ryczy głośniej i one muszę się wypalić odpowiednio po przejechaniu "kilku" kilometrów.
U Atosa i Obara tak się właśnie stało, bo kilometrów zrobili sporo w tym roku.
Wydech sam cichnie jak go dobrze potraktujesz, czyli rura i ogień
U Atosa i Obara tak się właśnie stało, bo kilometrów zrobili sporo w tym roku.
Wydech sam cichnie jak go dobrze potraktujesz, czyli rura i ogień
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
a jesteś pewna ?vega8 pisze:To,że nie ma środkowego tłumika,czy jest, nic nie zmienia. Ważna jest końcówka wydechu.
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Nie pamiętam dokładnie jak to było w moim przypadku,ale środkowy nic mi nie zmieniał w głośności wydechu. Może jest to jakaś indywidualna sprawa uzależniona od modelu silnika , nie wiem. Ale jestem pewna,że wydech końcowy posiadający dwie końcówki daje dużo głośniejszy dźwięk niż wydech z jedną końcówką. Jestem też pewna,że trzeba przejechać sporo km,aby wydech się przepalił i tym samym wyciszył.Nie mówię tu o 200 km,ale około 1000 km. Jeżeli się mylę,to mnie Michał popraw.atosss007 pisze:a jesteś pewna ?vega8 pisze:To,że nie ma środkowego tłumika,czy jest, nic nie zmienia. Ważna jest końcówka wydechu.
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
U Ciebie nic sie nie zmienilo bo mialas koncowy wytlymiajacy. A na "sportowym" i tak bedzie glosno jak jest srodkowy, ale po usunieciu bedzie roznica. Przeciez ja mam srodkowy na koncu, a nie chcialabys wiedziec jakby bylo na samej rurze .
Po tysiacu km wydech sie uspokoil i tylko jak sie mocniej depnie to go konkretnie slychac.
Roznica przy pojedynczej lub podwojnej koncowce jest odczuwalna jak jest np przelotowy uklad.
Po tysiacu km wydech sie uspokoil i tylko jak sie mocniej depnie to go konkretnie slychac.
Roznica przy pojedynczej lub podwojnej koncowce jest odczuwalna jak jest np przelotowy uklad.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Jeśli chodzi o mój wydech to też miałem środkowy (przelotowy z RM Motors) i końcowy z Mk2 GTi 16V.
Przejechałęm na tym ok 1000KM i nic się nie wypaliło, Scirocco darło mordę jak złe.
Jedynie po uruchomieniu po nocnym postoju przez ok 5min było w miarę cicho, dopóki się wydech nie rozgrzał.
Wcześniej był założony środkowy z mazdy 626 i końcowy z Cordoby z jedną końcówką, średnica rur 50mm i też było głośno.
Teraz jest tak jak pisałem środkowy z RM + ostatni z C4 2.5TDi na średnicy 2,25" i jest cicho,
przy czym barwa dźwięku wydechu jest taka jak na ostatnim z GTi 16V.
Tak jak by ściszyć radio, gra to samo tylko nie tak głośno
Co do mocy to nie mam wrażenia żeby czegoś ubyło, w końcu końcowy dedykowany jest do 5cylindrowego 140konnego auta więc nie wydaje mi się żeby nie mógł sobie poradzić z 4cylindrowym 139konnym.
Jak będę miał możliwość to postawię 16czkę jeszcze raz na hamowni bo sam jestem ciekaw czy ten CAŁY wydech mu nie zaszkodził. Na setupie 50mm środkowy z 626 ostatni z Cordoby Scirocco dysponowało 135KM i 142Nm. Ciekaw jestem jak jest teraz. Na golfowskim tłumiku go nie mierzyłem.
Przejechałęm na tym ok 1000KM i nic się nie wypaliło, Scirocco darło mordę jak złe.
Jedynie po uruchomieniu po nocnym postoju przez ok 5min było w miarę cicho, dopóki się wydech nie rozgrzał.
Wcześniej był założony środkowy z mazdy 626 i końcowy z Cordoby z jedną końcówką, średnica rur 50mm i też było głośno.
Teraz jest tak jak pisałem środkowy z RM + ostatni z C4 2.5TDi na średnicy 2,25" i jest cicho,
przy czym barwa dźwięku wydechu jest taka jak na ostatnim z GTi 16V.
Tak jak by ściszyć radio, gra to samo tylko nie tak głośno
Co do mocy to nie mam wrażenia żeby czegoś ubyło, w końcu końcowy dedykowany jest do 5cylindrowego 140konnego auta więc nie wydaje mi się żeby nie mógł sobie poradzić z 4cylindrowym 139konnym.
Jak będę miał możliwość to postawię 16czkę jeszcze raz na hamowni bo sam jestem ciekaw czy ten CAŁY wydech mu nie zaszkodził. Na setupie 50mm środkowy z 626 ostatni z Cordoby Scirocco dysponowało 135KM i 142Nm. Ciekaw jestem jak jest teraz. Na golfowskim tłumiku go nie mierzyłem.
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Ok, ale wiarygodne porównanie to przykładowo taki sam układ/rozmiar i zmiana końcowego wydechu, albo środkowego. Wtedy można mówić o różnicach. W momencie, gdy zmieniasz średnicę rur, potem końcowy, potem obydwa, to niezbyt obiektywna opinia .
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Dlatego napisałem, że jeśli chodzi o mocobar pisze:...W momencie, gdy zmieniasz średnicę rur, potem końcowy, potem obydwa, to niezbyt obiektywna opinia .
to nie odczuwam różnicy pomiędzy końcowym z 2.5TDi czy GTi16V (oba na 2,25")
czy starym układem na 50mm.
Jedynie co tu porównuję to dźwięk i obecny set up zapewnia najlepszy komfort akustyczny spośród ww wymienionych.
Z wydechem o średnicy 50mm auto było hamowane wiec wiem jakie ma parametry.
Jak jest z nowym wydechem na 2,25" (57,2mm) - nie mam pojęcia.
Sam jestem ciekaw ile to ma KM i mam nadzieję że nie mniej niż na 50mm, tyle.
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Raczej nie tyle moc co moment może się poprawić.amel83 pisze:Jak jest z nowym wydechem na 2,25" (57,2mm) - nie mam pojęcia.
Sam jestem ciekaw ile to ma KM i mam nadzieję że nie mniej niż na 50mm, tyle.
Ja jak zmieniłem w dłubanym JH oryginalną słomkę na 50mm to od razu zaczął inaczej oddychać, no i temperatura się nieznacznie zmieniła.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Jeśli moment by ruszył w górę to bym się ucieszył,
bo na 50mm namierzyliśmy 142Nm a w katalogu jest 168Nm.
Koni brakowało tylko 4:)
Temperaturę czego masz na myśli (oleju, spalin)?
-- czwartek, 6 mar 2014, 15:10 --
Właśnie mijają 2 lata od kiedy jadąc pociągiem z Białegostoku wylądowałem w Lublińcu celem obejrzenia pewnego Scirocco. Po kilku godzinach oglądania i wymyślania doszedłem do wniosku, że skoro są 3 spośród 4 znaczków '16V' to trzeba go brać i od tego momentu stałem się szczęśliwym posiadaczem swojej 16czki
.. po powrocie do domu (450km) okazało się że mam w 1/3 pęknięty pasek rozrządu ,
na szczęście z tą i innymi wymianami zdążyłem na czas dzięki czemu Scirocco ma się lepiej, a ja mam frajdę z jazdy
bo na 50mm namierzyliśmy 142Nm a w katalogu jest 168Nm.
Koni brakowało tylko 4:)
Temperaturę czego masz na myśli (oleju, spalin)?
-- czwartek, 6 mar 2014, 15:10 --
Właśnie mijają 2 lata od kiedy jadąc pociągiem z Białegostoku wylądowałem w Lublińcu celem obejrzenia pewnego Scirocco. Po kilku godzinach oglądania i wymyślania doszedłem do wniosku, że skoro są 3 spośród 4 znaczków '16V' to trzeba go brać i od tego momentu stałem się szczęśliwym posiadaczem swojej 16czki
.. po powrocie do domu (450km) okazało się że mam w 1/3 pęknięty pasek rozrządu ,
na szczęście z tą i innymi wymianami zdążyłem na czas dzięki czemu Scirocco ma się lepiej, a ja mam frajdę z jazdy
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Szesnasteczka bezawaryjnie pokonała 1650km w ciągu 5 dni uczestnicząc w 8 międzynarodówce,
w tym czasie też licznik przebił 300 000 kilometrów, więc w nagrodę dziś dostała kilka gadżetów:
- Po dwóch latach kompletowania części, a raczej zabierania się do tematu, w końcu zamontowałem podświetlenie schowka pasażera
('atosss' dziękuję za lampkę, którą mi odstąpiłeś na 6tej międzynarodówce i 'spirit' za podpowiedź gdzie szukać przewodów do podłączenia).
Pewnie jej za często (w ogóle ) nie będę używał, ale radość z posiadania podświetlanego schowka jak w GTXie i to na oryginalnych częściach jest bezcenna.
- Po za tym wymieniłem, zamocowałem listewki progowe, dzięki temu lewa zewnętrzna nie jest już pęknięta a prawa wewnętrzna się trzyma jak trzeba.
Jeszcze tylko regenerum rozrusznika bo zaczął kaprysić, przegonienie oleju z kopułki i będę dalej spokojnie pokonywać kolejne kilometry
w tym czasie też licznik przebił 300 000 kilometrów, więc w nagrodę dziś dostała kilka gadżetów:
- Po dwóch latach kompletowania części, a raczej zabierania się do tematu, w końcu zamontowałem podświetlenie schowka pasażera
('atosss' dziękuję za lampkę, którą mi odstąpiłeś na 6tej międzynarodówce i 'spirit' za podpowiedź gdzie szukać przewodów do podłączenia).
Pewnie jej za często (w ogóle ) nie będę używał, ale radość z posiadania podświetlanego schowka jak w GTXie i to na oryginalnych częściach jest bezcenna.
- Po za tym wymieniłem, zamocowałem listewki progowe, dzięki temu lewa zewnętrzna nie jest już pęknięta a prawa wewnętrzna się trzyma jak trzeba.
Jeszcze tylko regenerum rozrusznika bo zaczął kaprysić, przegonienie oleju z kopułki i będę dalej spokojnie pokonywać kolejne kilometry
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Na zdrówko
Niech świeci i wstydu nie narobi
Niech świeci i wstydu nie narobi
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Kilka nowych zakupów:
- Załączniki
-
- Nowe 'stare' świece z DE. Fajnie, że są miejsca na świecie gdzie można kupić takie zabawki :)
- 53B spark.jpg (120.01 KiB) Przejrzano 8872 razy
-
- Doszła też przesyłka z USA. 'Sławek' dzięki za info jaki akumulator powinien być przy KR'ce
- 53B aku.jpg (102.85 KiB) Przejrzano 8872 razy
-
- ... po kilkunastu k#rw@ch i urwaną końcówką przewodu paliwowego w końcu w aucie. Najważniejsze, że po dwóch latach podchodów, czajenia się w końcu jest na miejscu i dzięki niemu rozwiązał się problem odpalania na ciepło ! !
- 53B aku zamontowany.jpg (100.53 KiB) Przejrzano 8872 razy
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- amel83
- Zaawansowany
- Posty: 417
- Rejestracja: 17 maja 2011, 22:11
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: BiałystO.K.
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Dzisiaj zupełnie przypadkowo w 9tą rocznicę zakupu 16czki,
zabrałem ją na pierwszą wiosenną przejażdżkę.
Po doładowaniu baterii zapaliła z półobrotu.
Tęskniłem za tym zachrypniętym dźwiękiem na wolnych obrotach,
przechodzącym w ryk w zakresie 5000-7000RPM.
Do tego żadnych elektronicznych wspomagaczy i innych asystentów jazdy,
zapach spalin bez kata - stara dobra motoryzacja w najczystszej pierwotniej postaci.
Niechcący dookoła płota nakręciłem 65km
zabrałem ją na pierwszą wiosenną przejażdżkę.
Po doładowaniu baterii zapaliła z półobrotu.
Tęskniłem za tym zachrypniętym dźwiękiem na wolnych obrotach,
przechodzącym w ryk w zakresie 5000-7000RPM.
Do tego żadnych elektronicznych wspomagaczy i innych asystentów jazdy,
zapach spalin bez kata - stara dobra motoryzacja w najczystszej pierwotniej postaci.
Niechcący dookoła płota nakręciłem 65km
- Załączniki
-
- 16V 20210306_161100.jpg
- (287.1 KiB) Nie pobierany
są:
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
1991 LZ3T 80 B3 quattro PM
2002 LZ9W S3 AMK
2006 A22 BMW 120d
były:
1981 L97A Scirocco GT JB
1984 L90E Scirocco GT EW
1986 LB7V Scirocco GT 16V KR
1990 LA5U Scirocco GT2 JH
1995 pomarańczowy Żuk A11B współwłaściciel
2001 LC9Z Golf GTi AUM
2002 3L5 Corolla 2.0 D-4D
2005 A22 BMW 118d
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Nie kuś, bo zaraz Swojego wyprowadzę . A tak już mi dzisiaj po głowie przejażdżka chodziła.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: '86 GT 16V w oryginale (zaczęło się od '90 GT2)
Też już sobie zrobiłem przejażdżkę w weekend, przy okazji wiosennego przeglądu.