Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Pochwal się swoim Scirocco.
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: kostrzyk »

jeśli prędkościomierz jest kompletny to chętnie przygarnę.
Obrazek
Awatar użytkownika
vorph666
Pisarz
Pisarz
Posty: 1467
Rejestracja: 08 kwie 2008, 15:13
Model: Scirocco II
Numer GG: 301135
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: vorph666 »

kostrzyk pisze:jeśli prędkościomierz jest kompletny to chętnie przygarnę.
jest kompletny, ale jakiś debil ze wsi przykleił tam "biało tjuningowo tarczem"... tak żeby podkreślić osiągi silnika JH.... mam nadzieję, że go jeszcze mam i nie wywaliłem. wezmę sobie z niego tylko instalację elektryczną, diody i obrotek
VW Scirocco GTL 1987
MB W126 SEC 1982
VW T2 KOMBI 1978 (OGÓR)
VW T2 KOMBI L 1978 (CHRUPEK) *NEW*
Jawa 50 Mustang 1981
Jawa 50 Skuter 1976

Obrazek
www.stadobaranow.pl
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: kostrzyk »

spoko, akurat to mi nie potrzebne :)

-- środa, 9 sty 2013, 10:24 --

żeby nie tworzyć bałaganu na czacie to krótki opis planów na zimę ( najniższe 2 miesiące).

Auto aktualnie zimuje w szopie u rodziców, aby omijać sól na drogach :)

pierwszorzędne plany to zreanimować tylne hamulce oraz zawieszenie, czyli regeneracja zacisków oraz wymiana wszystkiego cp się da wymienić, wszystkie gumy zostaną zastąpione poli, elementy metalowe( belka, stabilizator, mocowania, zaciski) zostaną wypiaskowane i pomalowane proszkowo. tarcze mikoda, klocki brembo, nowe linki, itd. ogólnie wszystko na jakiś czas ma mi nie zawracać głowy.

poza tym mam zająć się wydechem bo na razie jest trochę podrutowany, wleci kolektor 4-1 owinięty oczywiście, poza tym wpadnie jeszcze jeden tłumik przelotowy, układ będzie się składał z tłumika wstępnego, środkowego i końcowego, czyli seria tak jak ma być, i oby było cicho.

poza tym do zreanimowania mam licznik, czyli naprawa wskaźnika przebiegu oraz wymiana oświetlenie ( części już mam :P)

jak się uda to zostanie od nowa wykonane wygłuszenie, matami dekarskimi i wygłuszającymi, jak się nie uda w zimę to wrócę do tego na wiosnę

poza tym chce wymienić wszystkie czujniki na silniku i wyregulować go wreszcie bo zbieram się jak do tego jak pies do jeża

a i jeszcze manetkę MFA muszę wymienić bo nie działa mi przełączanie miedzy mfa-1 a mfa-2

większość części mam już zgromadzone, zostaje mi jeszcze kilka ściągnąć z niemiec i można tworzyć :D

kolejne uaktualnienie jak się coś będzie działo, czyli na wiosnę :D

-- wtorek, 29 sty 2013, 19:43 --

mały up, jako że zima i nie chce się bardzo grzebać w sroce, więc tylko w weekend wymieniłem regulator napięcia, bo mi się ładowanie załączało około 3,5 tysiąca :/ na szczęście po wymianie ładowanie ponad 14V :), powoli się zbieram do regeneracji tylnego zawiasu, aktualnie czekam na jeszcze jedną paczkę, a i jeszcze tarcze muszę nabyć, potem już tylko na kanał i grzebanie czas zacząć.

ze swojej strony muszę podziękować tomivwsc którego oferty znajdują się w ofertach komercyjnych, za dostarczenie mi większość części, ceny dobre i szybka wysyłka, polecam serdecznie :)
Obrazek
Jar_eck
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 687
Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
Model: Scirocco II
Numer GG: 10243618
Lokalizacja: matplaneta

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: Jar_eck »

Jakie finalnie planujesz amory i springi ?
'90 TYP53B GTII LC6V

Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: kostrzyk »

myślę nad weiteck-iem Hicon GT (pełny gwint), bądź GTN ( gwint na przodzie, z tyłu regulacja na talerzykach) przynajmniej, ale z braku funduszy pewnie wybiorę Ultra GT ( utwardzone zawieszenie -40/-35).
Obrazek
Jar_eck
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 687
Rejestracja: 08 gru 2007, 17:25
Model: Scirocco II
Numer GG: 10243618
Lokalizacja: matplaneta

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: Jar_eck »

Ładnie celujesz... porządny zawias zwróci się z nawiązką jeżeli chodzi o komfort jazdy i zachowanie samochodu. Ja raczej wrócę do KIT'u/a [na auto pewnie ze dwa lata nie popatrzę] i w sumie polecałbym tą drogę.
'90 TYP53B GTII LC6V

Na szczęście w 2015 wraca siatex, szpachlex i neony [50% planu wykonane] :)
atosss007
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2505
Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
Model: Scirocco II
Numer GG: 5067333
Lokalizacja: Austevoll Norway

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: atosss007 »

kostrzyk pisze:myślę nad weiteck-iem Hicon GT (pełny gwint), bądź GTN ( gwint na przodzie, z tyłu regulacja na talerzykach) przynajmniej, ale z braku funduszy pewnie wybiorę Ultra GT ( utwardzone zawieszenie -40/-35).
Łukasz nie rezygnuj z Weiteca. To moim zdaniem dobry wybór. Jak byś kupował, a na przykład hurtem byłoby taniej to daj znać. Będę drugi :wink:

Jar_eck pisze:Ładnie celujesz... porządny zawias zwróci się z nawiązką jeżeli chodzi o komfort jazdy i zachowanie samochodu. Ja raczej wrócę do KIT'u/a [na auto pewnie ze dwa lata nie popatrzę] i w sumie polecałbym tą drogę.
Jarek jak chcesz to będę miał niebawem do odsprzedania kit. Posłałem Ci PW
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: kostrzyk »

no to aktualizujemy temat, dziś wreszcie zebralem się za rozbiórke złoma, wytargałem tylną belke z przyległościami.

ObrazekObrazek

Wydech, sobie wisi, bo nadaje się do wymiany, ale to w najblizszym czasie wpadnie jakiś nowy końcowy. Narazie go jeszcze połatam.

po rozbiórce okazało się ze któryś z poprzednich właścicieli wymienił tylne zaciski na aluminiowe

Obrazek

mógł by mi ktoś powiedzieć od czego są te zaciski, bo nie moge znalesc na nich zadnych numerow. Może ktos się orjentuje gdzie jest wybity numer części, zaciski sa ori vw,audi. Jaki zestaw do regeneracji zacisków zastosowac oraz jaką linke recznego zastosowac, bo ta którą posiadam, niestety nie podejdzie.

Obrazek

dodatkowa zgadywanka czy można ten element gdzieś dostać, albo czy pasuje od jakiegoś innego auta,

ObrazekObrazek

jest to jakaś oslona zamontowana zaraz za tarczą, obstawiam ze osłania łozyska przed piaskiem, a stan jak widac jest tragiczny, druga osłona, zutylizowała się sama.

a zeby nie było ze tak kolorowa wszystko, to uciełem śrube mocującą tylną poduszke do belki, także zakupie, a najchętniej dwie, bo ktos jak wymieniał poprzednio poduszki , to niczym chyba nie posmarował śruby i wręcz wtopiła się w metalowa tulejke poduszki
Obrazek
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: spirit »

kostrzyk pisze:
po rozbiórce okazało się ze któryś z poprzednich właścicieli wymienił tylne zaciski na aluminiowe

Obrazek

mógł by mi ktoś powiedzieć od czego są te zaciski, bo nie moge znalesc na nich zadnych numerow. Może ktos się orjentuje gdzie jest wybity numer części, zaciski sa ori vw,audi. Jaki zestaw do regeneracji zacisków zastosowac oraz jaką linke recznego zastosowac, bo ta którą posiadam, niestety nie podejdzie.


Obrazek
Zaciski wyglądają na pochodzące z Golfa IV, średnica 38 bodaj. Linki szukaj z Golfa II po lifcie z ABS-em.
kostrzyk pisze:
dodatkowa zgadywanka czy można ten element gdzieś dostać, albo czy pasuje od jakiegoś innego auta,

ObrazekObrazek

jest to jakaś oslona zamontowana zaraz za tarczą, obstawiam ze osłania łozyska przed piaskiem, a stan jak widac jest tragiczny, druga osłona, zutylizowała się sama.
Golf II, III najłatwiej szukać po tych VW. Numer części jak dobrze pamiętam 191 501 639 A, dodatkowo jeszcze musisz kupić 357 501 641 B.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: kostrzyk »

da rade to gdzies zakupić, czy tylko w urzywce ewentualnie?
Obrazek
Awatar użytkownika
spirit
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2764
Rejestracja: 01 gru 2007, 20:27
Model: Scirocco II
Numer GG: 8805675
Lokalizacja: WOR

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: spirit »

kostrzyk pisze:da rade to gdzies zakupić, czy tylko w urzywce ewentualnie?
Pierwszy element kupowałem w ASO, w sklepie nie wiedzieli o co chodzi. Drugi bez problemu kupiłem w Inter Carsie.
Było: 91 GT II LC6V JH RIP
Jest: 90 GT II L90E 2.0 PB + BLOS
Jest: 82 1.8 ABS + BLOS

ObrazekObrazekObrazek
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: kostrzyk »

spirit pisze:dodatkowo jeszcze musisz kupić 357 501 641 B.
jak się później okazało, uszczelniacz ten jest w zestawie z łożyskami :) także mam zestaw dodatkowy może ktoś chce nówka z aso :P


a z placu boju, człowiek chciał sobie skromnie wymienić elementy gumowe w zawieszeniu i odmalować wszystko, aby się przyjemniej jeździło i jakoś to wyglądało, a zakończy się dodatkowo, wymiana baku paliwa (mój przy próbie zregenerowania okazał się dziurawy w dwóch miejscach, ze tak powiem trzymała się na rdzy :D), przewodów paliwowych ( powrót okazał się dziurawy, a główny przewód i tak nadawał się tylko do wymiany) , przewodów hamulcowych ( przerdzewiały totalnie), oprócz tego wymiana regulatora ciśnienia bo leżał na półce zapasowy, i wszelakich wężyków od baku do pompy, odp pompy do regulatora, oraz z regulatora do przewodu paliwowego. Jak tak dalej pójdzie to nie wyrobie się na międzynarodówkę :-/.

-- niedziela, 7 kwi 2013, 20:26 --

dorabiał ktoś przewody paliwowe elastyczne, jakie powinny mieć parametry i jak je po zakańczać, zasilający ma z jednej strony połączenie na śrubę, z drugiej na oczko, powrót ma z jednej oczko z drugiej można przelotkę jakąś zastosować.

Jak ktoś to przerabiał, to prośba o pomoc, bo niestety zmuszony jestem je wymienić.

-- poniedziałek, 15 kwi 2013, 11:54 --

Obrazekktoś wie jakie wymiary musi mieć wężyk paliwowy, znaczy jakie końcówki musi mieć, muszę go dorobić, a nie mam go przy sobie?
Obrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: obar »

Niemalże w każdym motoryzacyjnym dostaniesz odpowiedniej grubości z metra przewody ciśnieniowe olejowo paliwowe. Kupujesz kawałek, docinasz ile potrzeba a ze starego delikatnie trzeba wyłuskać końcówki. Następnie dajesz do zakładu zakuwającego przewody. Koszt zakucia jest śmieszny :wink: .
Poszukaj takiego zakładu u siebie lub w okolicach.
Ja u siebie nie jestem zorientowany odnośnie zakładu, ale u rodziców mieście jest firma co zakuwa przewody od ręki. Za dwie końcówki płaciłem niecałe 10zł.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
kostrzyk
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2440
Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
Model: Scirocco II
Numer GG: 2257011
Lokalizacja: Warszawa

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: kostrzyk »

jadę dziś do firmy produkującej przewody hydrauliczne, aby mi dorobili, moje końcówki są tak skorodowane że nie nadają się do użytku.
Obrazek
Awatar użytkownika
obar
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 4496
Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
Model: Scirocco II
Numer GG: 5123300
Lokalizacja: Słupsk

Re: Białe 16v wraca do życia, czyli skarbonka bez dna.

Post autor: obar »

Takie zakłady dysponują sporym asortymentem nowych końcówek, więc może Ci coś dobiorą na wzór.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!

Szeroki MKII 2.0 16V
ODPOWIEDZ