Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
- Bols_Blue
- Początkujący
- Posty: 128
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2012870
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
Witam postaram się opisać jedną z moich sroczek jak wyjdzie zobaczymy i ocenicie, nigdy nie pisałem dla większego grona niż moja klasa więc może być ciekawie
Miłość do Scirocco zaczeła się z 3 lata temu, gdy nabyłem moją Scale 1,8 JH z 1989 LY5V (cudo ) ale o tym kiedy indziej. Autko jest ze mną do tej pory i nie zamierzam z nim się rozstawać. Po drodze było jeszcze pare Sroczek ale w sumie kończyły na części (do tej pory trochę się uzbierało) lub tak jak ostatni GT został sprzedany z powodów finansowych (miał być remont i czarny mat skończył u znajomego i źle też nie trafił ). Ostatnio przyszła mi ochota na ponowną próbę znalezienia "okazji" i cieszenia oczu widokiem dwóch Srok pod domem (cóż jest lepszego ). Przeglądając oferty na allegro znalazłem GT z 1988 w automacie z padniętym silnikiem w moich okolicach a że automat to rzadkość to mnie coś ciągneło do niego. Następnego dnia tzn 2.03.2011 zadzwoniłem czy ogłoszenie jest aktualne (nadziei sobie nie robiłem bo 2 dni do końca ogłoszenia były) i ku mej radości autko jeszcze było wiec odrazu do wozu po wujka i w drogę. Auto miało być w stanie bardzo dobrym z blacharki ( to pojęcie zawsze względne ) idealne nie jest i ma prawo ja go oceniam na 4 wszystko wyjdzie z czasem. Wiec po drobnych negocjacjach i dogadaniu ceny zakupiłem, zapakowaliśmy na lawete i tak już stoi pod domem, a Scala rzecz jasna czerwona z zazdrości się zrobiła .
Wiec teraz coś o autku.
Model: GT
Kolor: LA7Y
Silnik: 1.8 JH
Rok produkcji: 1988
Skrzynia biegów: automat
Przebieg: 305 000 km
Wyposażenie dodatkowe:
elektryczne lusterka, spryskiwacze reflektorów, satysfakcja i spojrzenia przechodniów
Nadwozie:
Wszystko standard jeśli chodzi o ospojlerowanie kolor czarny mat ??, felgi 14 cali stal, reszta tak jak w orginale bez żadnych przepychów
Wnętrze:
Odziwo zachowało się bez ingerencji "tjuningowców" więc seria poza naklejkami na desce ala aluminium ale łatwo da się ściągnąć, tapicerka wytrzymała (do przeprania) ale gąbki w fotelu kierowcy już do wymiany, podsufitka wygląda na nie demontowaną jak i większość elementów środku, półka tylna jakaś jest niby seria ale coś kombinowana
Silnik:
1.8 JH niech już jest, nie pali z tego co mi powiedziano ponoć jakiś sterownik padł, niby kręci ale rzecz jasna akumulator padnięty, mocno zakonserwowany olejem silnikowym wyciek z pod pokrywy zaworów, nowy filtr paliwa i na obecna chwile tyle mi wiadomo
Zawieszenie hamulce:
Standard wszystko + nowe tarcze i klocki na przodzie
Blacharka:
Miała być bardzo dobra ale wiemy wszyscy jak jest , ogólnie auto nie wymaga żeby coś gdzieś spawać i robić łatki większość to otarcia parkingowe drobne ryski no i rdza tam gdzie zwykle, tzn drzwi no i na masce reszta w stanie względnym. Przygody z innymi autami, po oględzinach stwierdziliśmy że autko było uderzone z prawej strony ale raczej kosmetycznie bo błotnik wrócił na swoje miejsce z odrobiną kitu (zaczęło pękać) lewa strona teraz jakieś zadrapanie świeże a tył rzecz jasna w stanie bardzo dobrym reszta wygląda na ok
Uszkodzenia usterki:
Troche tego jest przednia szyba pęknięta, lusterko środkowe złamane, lampa tył do naprawy (pęknięty klosz od cofania) półka tylna zmęczona sposób zamontowania też imponujący , schowek powykrzywiany, fotel kierowcy, listwa na drzwiach (chyba kierowcy), kierunkowskaz lewy i mocowanie lampy, spryskiwacze reflektorów nie podłączone, błotniki do wymiany przednie lub co najmniej prawy, grill popękany, brak podkładek pod tablice rej. i kluczyk wygląda już jak łyżeczka wszystkie wkładki i stacyjke cza będzie wymienić aha no i silnik jak pisałem
Ciekawostki:
Radio Alpha orginalne do VW ale nie wiem czy do Sroki, w bagażniku znalazłem naklejkę z inspekcji lakieru jeszcze takiej nie widziałem
Plany:
Seria odpalić i zobaczyć jak skrzynia sie zachowuje (ma działać i h.. według właściciela) a potem powoli do stanu świetności bez jakiś wielkich modyfikacji prawdopodobnie czas pokarze
Fotki:
Pomysły i uwagi mile widziane wytykanie błędów niekoniecznie
Pozdrawiam
Miłość do Scirocco zaczeła się z 3 lata temu, gdy nabyłem moją Scale 1,8 JH z 1989 LY5V (cudo ) ale o tym kiedy indziej. Autko jest ze mną do tej pory i nie zamierzam z nim się rozstawać. Po drodze było jeszcze pare Sroczek ale w sumie kończyły na części (do tej pory trochę się uzbierało) lub tak jak ostatni GT został sprzedany z powodów finansowych (miał być remont i czarny mat skończył u znajomego i źle też nie trafił ). Ostatnio przyszła mi ochota na ponowną próbę znalezienia "okazji" i cieszenia oczu widokiem dwóch Srok pod domem (cóż jest lepszego ). Przeglądając oferty na allegro znalazłem GT z 1988 w automacie z padniętym silnikiem w moich okolicach a że automat to rzadkość to mnie coś ciągneło do niego. Następnego dnia tzn 2.03.2011 zadzwoniłem czy ogłoszenie jest aktualne (nadziei sobie nie robiłem bo 2 dni do końca ogłoszenia były) i ku mej radości autko jeszcze było wiec odrazu do wozu po wujka i w drogę. Auto miało być w stanie bardzo dobrym z blacharki ( to pojęcie zawsze względne ) idealne nie jest i ma prawo ja go oceniam na 4 wszystko wyjdzie z czasem. Wiec po drobnych negocjacjach i dogadaniu ceny zakupiłem, zapakowaliśmy na lawete i tak już stoi pod domem, a Scala rzecz jasna czerwona z zazdrości się zrobiła .
Wiec teraz coś o autku.
Model: GT
Kolor: LA7Y
Silnik: 1.8 JH
Rok produkcji: 1988
Skrzynia biegów: automat
Przebieg: 305 000 km
Wyposażenie dodatkowe:
elektryczne lusterka, spryskiwacze reflektorów, satysfakcja i spojrzenia przechodniów
Nadwozie:
Wszystko standard jeśli chodzi o ospojlerowanie kolor czarny mat ??, felgi 14 cali stal, reszta tak jak w orginale bez żadnych przepychów
Wnętrze:
Odziwo zachowało się bez ingerencji "tjuningowców" więc seria poza naklejkami na desce ala aluminium ale łatwo da się ściągnąć, tapicerka wytrzymała (do przeprania) ale gąbki w fotelu kierowcy już do wymiany, podsufitka wygląda na nie demontowaną jak i większość elementów środku, półka tylna jakaś jest niby seria ale coś kombinowana
Silnik:
1.8 JH niech już jest, nie pali z tego co mi powiedziano ponoć jakiś sterownik padł, niby kręci ale rzecz jasna akumulator padnięty, mocno zakonserwowany olejem silnikowym wyciek z pod pokrywy zaworów, nowy filtr paliwa i na obecna chwile tyle mi wiadomo
Zawieszenie hamulce:
Standard wszystko + nowe tarcze i klocki na przodzie
Blacharka:
Miała być bardzo dobra ale wiemy wszyscy jak jest , ogólnie auto nie wymaga żeby coś gdzieś spawać i robić łatki większość to otarcia parkingowe drobne ryski no i rdza tam gdzie zwykle, tzn drzwi no i na masce reszta w stanie względnym. Przygody z innymi autami, po oględzinach stwierdziliśmy że autko było uderzone z prawej strony ale raczej kosmetycznie bo błotnik wrócił na swoje miejsce z odrobiną kitu (zaczęło pękać) lewa strona teraz jakieś zadrapanie świeże a tył rzecz jasna w stanie bardzo dobrym reszta wygląda na ok
Uszkodzenia usterki:
Troche tego jest przednia szyba pęknięta, lusterko środkowe złamane, lampa tył do naprawy (pęknięty klosz od cofania) półka tylna zmęczona sposób zamontowania też imponujący , schowek powykrzywiany, fotel kierowcy, listwa na drzwiach (chyba kierowcy), kierunkowskaz lewy i mocowanie lampy, spryskiwacze reflektorów nie podłączone, błotniki do wymiany przednie lub co najmniej prawy, grill popękany, brak podkładek pod tablice rej. i kluczyk wygląda już jak łyżeczka wszystkie wkładki i stacyjke cza będzie wymienić aha no i silnik jak pisałem
Ciekawostki:
Radio Alpha orginalne do VW ale nie wiem czy do Sroki, w bagażniku znalazłem naklejkę z inspekcji lakieru jeszcze takiej nie widziałem
Plany:
Seria odpalić i zobaczyć jak skrzynia sie zachowuje (ma działać i h.. według właściciela) a potem powoli do stanu świetności bez jakiś wielkich modyfikacji prawdopodobnie czas pokarze
Fotki:
Pomysły i uwagi mile widziane wytykanie błędów niekoniecznie
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 10:49 przez Bols_Blue, łącznie zmieniany 5 razy.
Części do sroczki mk II
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
- cinekban87
- Zaawansowany
- Posty: 703
- Rejestracja: 16 sty 2010, 19:53
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1400685
- Lokalizacja: Lublin
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
Właśnie!
A lepsze od dwóch srok pod domem są cztery sroki pod domem
Powodzenia w pracach!
A lepsze od dwóch srok pod domem są cztery sroki pod domem
Powodzenia w pracach!
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
fotki są bardzo mało widoczne
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Bols_Blue
- Początkujący
- Posty: 128
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2012870
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
Prosze fotki sa dziś wiele przy niej nie zrobiłem, jedynie pogłaskałem i akumulator poszedł do ładowania jutro pierwsze próby odpalania
Części do sroczki mk II
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
- cinekban87
- Zaawansowany
- Posty: 703
- Rejestracja: 16 sty 2010, 19:53
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1400685
- Lokalizacja: Lublin
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
wyglada na zdrowa serie, mi sie podoba, uruchamiaj engina
- Bols_Blue
- Początkujący
- Posty: 128
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2012870
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
Kolejny dzień przy autko przyniósł niewielkie zmiany tzn: odkleiłem imitacje aluminium na elementach deski i tunelu srodkowego (w końcu seria ) no i były pierwsze próby odpalenia autka. Więc autko ma charakter dość mocny i wcale nie chce przestać leniuchować pod domem rozrusznik i silnik kręci lecz nie pali więc sprawdziłem pompę paliwa w baku na swoim jest sprawna okazało sie że przekaźnik jest spalony, wymieniłem na swój i nic dalej pompa nie działa, dowiedziałem się że jest pare rodzai przekaźników ale nie wiem czy automat może mieć ten sam co manual czekam na książkę od kumpla poczytamy zobaczymy idąc dalej wywnioskowałem iż podczas spalenia przekaźnika cała stacja od bezpieczników też ucierpiała i przypuszczam że nie ma styku do końca przy tym przekaźniku więc przymierzam się do przekładki ów ustrojstwa swoją drogą nadal nie rozumiem po co ta pompa w baku i przekaźnik jak to działa Jeśli ktoś ma pomysł co to może być z miła chęcią zobacze co 2 Głowy to nie jedna
Części do sroczki mk II
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
-
- Zaawansowany
- Posty: 480
- Rejestracja: 08 sty 2008, 17:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10470958
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
przy okazji sprawdz dobrze rozrusznik gdyz w tych rocznikach vw w automacie takie zachowania to dosc czesty patent-rozrusznik kreci alle auto nie ma zamiaru zapalic, spróbuj zainicjowac rozrusznik na tzw krótko- czyli przewod plusowy od baterii bezposrednio do kostki która jest nad rozrusznikiem i zwieraj bodajze górny wewnętrzny pin....( naturalnie przy właczonym zaplonie).Sprawdz tez takie obejscie które dotyczyc moze blokady na start silnika przy włacząnym biegu w automacie( może byc gdzies jakis myk który to zwiera...). no i te przekazniki/ powodzenia w uruchamianiu./ Ale ten rozrusznik miej w opiece bo to bolączka w automatach vw i nie pasuje zaden inny tylko od automata..../ hej
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
Ciekawostki:
Radio Alpha orginalne do VW ale nie wiem czy do Sroki, w bagażniku znalazłem naklejkę z inspekcji lakieru jeszcze takiej nie widziałem
naklejkę też mam
Radio Alpha orginalne do VW ale nie wiem czy do Sroki, w bagażniku znalazłem naklejkę z inspekcji lakieru jeszcze takiej nie widziałem
naklejkę też mam
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- Bols_Blue
- Początkujący
- Posty: 128
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:20
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2012870
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
Wymieniłem cała stacje przekaźników (w miarę przyjemnie się to wymienia) przy okazji podpiołem lusterka elektryczne teraz działają ale prawe coś leniuchuje no i odpaliłem byłem w szoku troche pomarudziła pogasła ale dostała paliwa i ok więc jazda próbna skrzynia działa ufff wydaję mi sie że jest ok nie szarpie i nie zgrzyta ale sroczka pozbyła sie całego oleju z silnika i spowrotem pod dom ogromny wyciek przy filtrze olej ale z tej gumy co jest nad nim więc teraz bedzię uszczelnianie wycieków i wymiana oleju potem olej w skrzyni biegów
Części do sroczki mk II
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
Czyszczenie tapicerki samochodowej i nie tylko
Kontak gg 201 28 70 nr tel 600-770-821
Re: Das ist Automatic GT 1988 by Bols_Blue
uwazaj przy wymianie oleju ze skrzyni ; o
Only Rock N Roll beybe!