SCIRROCCO GTII by Damiano
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
SCIRROCCO GTII by Damiano
Scirocco MKII GTII - 1991 - przebieg: 218 000 km
SILNIK I SKRZYNIA:
- 1,8 JH KA-Jetronic (benzyna)
- głowica z Golf GTI MKII z wałkiem 'G'
- krotka skrzynia ACD
KOLOR: LA9V
KOŁA:
- 4x MIM 2900 7Jx15 ET25 - szeroki polerowany rant ze złotym środkiem
- 4x RW HIGHTECH2 7Jx15 ET30 - srebrne
WYPOSAŻENIE:
- wspomaganie
- spryskiwacze reflektorów
- el. podnoszenie szyb
- el. regulacja reflektorów
- MFA
- dodatkowy zegar temp. oleju
- szyby atermiczne
- pakiet ZENDER'a
- spojler na tylnej szybie
- ori fotele z zieloną krata z regulacja w 3-płaszczyznach
- skrócony lewarek
Mody planowane:
- wstawienie ori konsoli i zegara temp. oleju [ZROBIONE]
- wymiana tuningowego grilla na ori [ZROBIONE]
- białe kierunki
- wstawienie el. szyb może i el. szyberdachu [POłOWICZNIE ZROBIONE]
Historia auta :
Szukałem Meśka 190 w dieslu albo zagazowanego ale ciężko było coś wyrwać dobrego i w rozsądnej cenie (szczególnie ,że na Podkarpaciu są najwyższe ceny aut ). Kiedyś na wakacjach podjechała do mnie na garaż znajoma Pani Scirocciem żeby pod pod pompować koło - I mi mówi ,że za miesiąc jak odbierze swoje drugie auto, które jest w naprawie to to będzie chciała sprzedać i jej szukać kupca. Bo źle się jej z niego wysiada i to i tamto ... ja w sumie byłem nastawiony na 190 ale powiedziałem ze śmiechem - Jak będzie go Pani sprzedawać to proszę dać znać, jak nie będzie merca to może będzie taki kosmita
I za jakiś czas dostaję znaka od Pani ,że auto na sprzedaż. Wtedy pooglądałem je dokładnie no autko OK tylko przytarte kanty zderzaka, konsola przerobiona na radio + CD player, reszta OK. Potargowałem się trochę ale mówię ,że jeszcze mam meśka do obejrzenia i jak nie kupię to może je wezmę ... okazało się że 190 poszla w ten sam dzień. To mówię sobie, za tego merca musiałbym położyć 1500 zl więcej i to nie był super stan. Decyzja: Borę "kosmitę". Do auta dostałem jeszcze ori konsolę z zegarem temp. oleju, łożyska na przód i tył, końcówki drążków, używane kompletne amortyzatory na tył, tłumik, elektryczne podnośniki do szyb, alternator i jeszcze parę gratów.
W aucie wymieniłem rozrząd +pompa wody, uszczelniacze na wałkach, piastę z przodu, uszczelkę pod pokrywą, olej w skrzyni i jeżdżę
dupont sungold efd400m9
tiger dryglac sungold 09/09140
tiger drylac saharagold 49/90137
vw volkswagen scirocco mk2 gtii gt2 51b 1.8 jh damiano cutin cutino la9v acd
SILNIK I SKRZYNIA:
- 1,8 JH KA-Jetronic (benzyna)
- głowica z Golf GTI MKII z wałkiem 'G'
- krotka skrzynia ACD
KOLOR: LA9V
KOŁA:
- 4x MIM 2900 7Jx15 ET25 - szeroki polerowany rant ze złotym środkiem
- 4x RW HIGHTECH2 7Jx15 ET30 - srebrne
WYPOSAŻENIE:
- wspomaganie
- spryskiwacze reflektorów
- el. podnoszenie szyb
- el. regulacja reflektorów
- MFA
- dodatkowy zegar temp. oleju
- szyby atermiczne
- pakiet ZENDER'a
- spojler na tylnej szybie
- ori fotele z zieloną krata z regulacja w 3-płaszczyznach
- skrócony lewarek
Mody planowane:
- wstawienie ori konsoli i zegara temp. oleju [ZROBIONE]
- wymiana tuningowego grilla na ori [ZROBIONE]
- białe kierunki
- wstawienie el. szyb może i el. szyberdachu [POłOWICZNIE ZROBIONE]
Historia auta :
Szukałem Meśka 190 w dieslu albo zagazowanego ale ciężko było coś wyrwać dobrego i w rozsądnej cenie (szczególnie ,że na Podkarpaciu są najwyższe ceny aut ). Kiedyś na wakacjach podjechała do mnie na garaż znajoma Pani Scirocciem żeby pod pod pompować koło - I mi mówi ,że za miesiąc jak odbierze swoje drugie auto, które jest w naprawie to to będzie chciała sprzedać i jej szukać kupca. Bo źle się jej z niego wysiada i to i tamto ... ja w sumie byłem nastawiony na 190 ale powiedziałem ze śmiechem - Jak będzie go Pani sprzedawać to proszę dać znać, jak nie będzie merca to może będzie taki kosmita
I za jakiś czas dostaję znaka od Pani ,że auto na sprzedaż. Wtedy pooglądałem je dokładnie no autko OK tylko przytarte kanty zderzaka, konsola przerobiona na radio + CD player, reszta OK. Potargowałem się trochę ale mówię ,że jeszcze mam meśka do obejrzenia i jak nie kupię to może je wezmę ... okazało się że 190 poszla w ten sam dzień. To mówię sobie, za tego merca musiałbym położyć 1500 zl więcej i to nie był super stan. Decyzja: Borę "kosmitę". Do auta dostałem jeszcze ori konsolę z zegarem temp. oleju, łożyska na przód i tył, końcówki drążków, używane kompletne amortyzatory na tył, tłumik, elektryczne podnośniki do szyb, alternator i jeszcze parę gratów.
W aucie wymieniłem rozrząd +pompa wody, uszczelniacze na wałkach, piastę z przodu, uszczelkę pod pokrywą, olej w skrzyni i jeżdżę
dupont sungold efd400m9
tiger dryglac sungold 09/09140
tiger drylac saharagold 49/90137
vw volkswagen scirocco mk2 gtii gt2 51b 1.8 jh damiano cutin cutino la9v acd
Ostatnio zmieniony 20 maja 2012, 11:34 przez Damiano, łącznie zmieniany 8 razy.
- wlodar
- Zaawansowany
- Posty: 808
- Rejestracja: 12 gru 2007, 18:18
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6449937
- Lokalizacja: Rychtal woj. wlkp
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
poprosze o wiecej zdjec, wnetrze, silnik
pozdrro
pozdrro
szukasz części do sroki??? dzwoń tel 791997865
-
- Początkujący
- Posty: 38
- Rejestracja: 20 sty 2010, 13:29
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2522702
- Lokalizacja: Łódź
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
zapowiada sie ładnie. pozdrawiam
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
wlodar, będą będą ...
Zastanawiam się nad felgami, które opchnąć a które zostawić przy sciro - proszę o Waszą opinię
Pierwsze to RW HIGHTECH2 J7x15 ET30 (zdjęcie na górze) a drugie to MIM 2900 J7x15 ET25 (szeroki rant i złoty środek)
http://www.cutino.yoyo.pl/allegro/mim2900/mim2900.html
Zastanawiam się nad felgami, które opchnąć a które zostawić przy sciro - proszę o Waszą opinię
Pierwsze to RW HIGHTECH2 J7x15 ET30 (zdjęcie na górze) a drugie to MIM 2900 J7x15 ET25 (szeroki rant i złoty środek)
http://www.cutino.yoyo.pl/allegro/mim2900/mim2900.html
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
Cze,
kurka rurka ładna sztuka....
gratuluję
może brzydkie pytanie, ale gdzie ją wyrwałeś??
pozdro i miłego użytkowania.
I najważniejsze.....Dbaj o NIĄ
Felgi obie ładne, ale ja obie bym sprzedał i nabył coś innego... może oryginalne od G 60
Czy te złote mają jakieś dekle??
kurka rurka ładna sztuka....
gratuluję
może brzydkie pytanie, ale gdzie ją wyrwałeś??
pozdro i miłego użytkowania.
I najważniejsze.....Dbaj o NIĄ
Felgi obie ładne, ale ja obie bym sprzedał i nabył coś innego... może oryginalne od G 60
Czy te złote mają jakieś dekle??
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
dzięki Co do felg, to dekielków do nich nie mam i myślę ,że bez nich lepiej wyglądają. Sprzedać oba komplety ... nad tym też się zastanawiałem. A nowe ... myślałem nad BBS RZ ale jakoś one mi się nie widzą do tego auta.
A autko kupiłem od znajomej Pani, a ona wyrwała je z Niemiec w 2006 r.
A autko kupiłem od znajomej Pani, a ona wyrwała je z Niemiec w 2006 r.
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
te podobne do RH co masz na tyle sa cakiem spoko tylko opona do du*y...
i nie kupuj RZ bo szalu nie robia.. lepiej sprzedac oba komplety. dolozyc troche i kupic jakies fajne kola
i nie kupuj RZ bo szalu nie robia.. lepiej sprzedac oba komplety. dolozyc troche i kupic jakies fajne kola
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
A co herbiasty jest źle w tej oponie ? Bo jeżeli chodzi o naciąg to większego nie będzie Może być tylko szersza ...
Wczoraj coś zacząłem przywracać auto do oryginału:
Było:
Jest:
-- środa, 1 gru 2010, 22:02 --
Tu sa wieksze foty:
http://picasaweb.google.com/damiano.mazzuro/Scirocco
-- niedziela, 12 gru 2010, 15:00 --
.... ja tylko chciałem wymienić uszczelkę pod pokrywą klawiatury ....
Z ciekawości zdjąłem tą czarną pokrywę wałka rozrządu aby sprawdzić stan krzywek i co się okazało ... na wałku mam literę G ( z tym,że jest ona wybita prostopadle do osi wałka, przy wszystkich wałkach od DX litera była wybita zgodnie z osią wałka rozrządu). Dalej jest wybite jakieś WTB czy coś takiego ...
Myślę sobie może może taki mają DX z hydro regulacją. Po chwili zacząłem się zastanawiać czy ja czasem nie mam czasem całej głowicy z DX czy czegoś takiego ... Poszukałem trochę i tą głowicę miały silniki PB (Golf MKII GTI - 112 KM )
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?p=1955326
Możecie mnie jeszcze sprawdzić ?
Jeszcze sprawdzę stopień sprężania może jeszcze okaże się 10:1
Oszszzzzzzzzzzzzzzzzzzz co to będzie jak mu teraz kupię sondę (jeżdżę na wypiętej) i przestawię zapłon
Wczoraj coś zacząłem przywracać auto do oryginału:
Było:
Jest:
-- środa, 1 gru 2010, 22:02 --
Mówisz i masz ...wlodar pisze:poprosze o wiecej zdjec, wnetrze, silnik
pozdrro
Tu sa wieksze foty:
http://picasaweb.google.com/damiano.mazzuro/Scirocco
-- niedziela, 12 gru 2010, 15:00 --
.... ja tylko chciałem wymienić uszczelkę pod pokrywą klawiatury ....
Z ciekawości zdjąłem tą czarną pokrywę wałka rozrządu aby sprawdzić stan krzywek i co się okazało ... na wałku mam literę G ( z tym,że jest ona wybita prostopadle do osi wałka, przy wszystkich wałkach od DX litera była wybita zgodnie z osią wałka rozrządu). Dalej jest wybite jakieś WTB czy coś takiego ...
Myślę sobie może może taki mają DX z hydro regulacją. Po chwili zacząłem się zastanawiać czy ja czasem nie mam czasem całej głowicy z DX czy czegoś takiego ... Poszukałem trochę i tą głowicę miały silniki PB (Golf MKII GTI - 112 KM )
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?p=1955326
Możecie mnie jeszcze sprawdzić ?
Jeszcze sprawdzę stopień sprężania może jeszcze okaże się 10:1
Oszszzzzzzzzzzzzzzzzzzz co to będzie jak mu teraz kupię sondę (jeżdżę na wypiętej) i przestawię zapłon
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
Fajny dostałeś prezent od sprzedającego - 17 kucy w gratisie Też bym tak chciał. Głowica jest z Golfa MKII GTI na hydroregulacji - on miał 112KM na Digifancie. Myślę jak wywalisz katalizator i jak faktycznie okaże się, że masz 10:1 (choć wątpię, no chyba, że planował ją) to będziesz miał te 112KM
A po co chcesz przestawiać zapłon ? W silniku PB chyba masz zapłon identycznie jak w JH ( 6 stopni przed GMP).
Gratuluję autka, prawie oryginał i w znakomitej kondycji
A po co chcesz przestawiać zapłon ? W silniku PB chyba masz zapłon identycznie jak w JH ( 6 stopni przed GMP).
Gratuluję autka, prawie oryginał i w znakomitej kondycji
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
Z tym przestawianiem zapłonu to się jeszcze zastanawiam. Wyczytałem w jakieś serwisówce do Golfa MK2 ze benzyna 95 obniża moc w silnikach PB Nie wiem jak to mam potraktować...ari pisze:A po co chcesz przestawiać zapłon ? W silniku PB chyba masz zapłon identycznie jak w JH ( 6 stopni przed GMP).
Gratuluję autka, prawie oryginał i w znakomitej kondycji
-- wtorek, 21 gru 2010, 12:14 --
Jak ja kocham tą Anglię ... Kupiłem na eBay'u ori grill za 1 Pound'a wszystko razem wyszło niecałe 15 PLN
Oczywiście przymiarka obowiązkowo w ten sam dzień jak go dostałem w łapy ...
A tak było wcześniej (zdjęcie niżej) :
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 16:00 przez Damiano, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lazer
- Pisarz
- Posty: 1111
- Rejestracja: 30 lis 2007, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2282913
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
teraz jest zdecydowanie lepiej. Tamten grill co miales to chyba najgorsza opcja do sroki.
VW Scirocco GTII 1.8 8V '92 LA7U
VW Corrado VR5
VW Scirocco GT2 G60
VW Golf I GTI 16V KR
VW Scirocco GT2 16V KR+9A
- AgaZaKa
- Zaawansowany
- Posty: 646
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:14
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Warszawa / Surrey, UK
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
Z oryginalnym grillem bardziej mi sie podoba. Gratuluje udanego zakupu.
- Micek
- Zaawansowany
- Posty: 334
- Rejestracja: 25 sie 2008, 18:24
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: domek na drzewie
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
PB śmigało na 98 oktanach dlatego zwykłe paliwko go trochę przymulaDamiano pisze:
Z tym przestawianiem zapłonu to się jeszcze zastanawiam. Wyczytałem w jakieś serwisówce do Golfa MK2 ze benzyna 95 obniża moc w silnikach PB Nie wiem jak to mam potraktować...
Fajny prezencik dostałeś do sroczki. Z taką głowicą pewnie odrazu żwawiej się jeździ. Jeszcze jak okaże się że będzie 10:1 to już w ogóle bajka. Myślałeś może nad włożeniem wałka z 2e? "podobno" daje lepsze efekty, ale teraz już nie wiem czy jest ostrzejszy od twojego
- Damiano
- Zaawansowany
- Posty: 339
- Rejestracja: 16 wrz 2010, 15:27
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 7292903
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
Ja mierzyłem krzywki miałem 44 mm w tym 'G'.Micek pisze:Myślałeś może nad włożeniem wałka z 2e? "podobno" daje lepsze efekty, ale teraz już nie wiem czy jest ostrzejszy od twojego
Ufff, nareszcie po wszystkim... wymieniłem sondę lambda
Gółek trochę mnie przestraszył z tymi 3 dniami pryskania po gwincie WD-40. Na szczęście u mnie tak strasznie nie było, choć nie mówię ,że było lekko . Zrobiłem to jak profesjonalista klucz oczkowy z dwóch stron na końcu klucza dostawiłem rurę i średnim młotkiem lekko pierdo...em dwa razy i poszedł Później na przemian pryskanie RUST OFF'em i odkręcanie. Nareszcie ją wyjąłem
Jak widać gwint w należytym stanie. Po prostu ktoś wcześniej przed wymianą sondy go nie poprawił i wkręcił ją na siłę. Nowa sonda nawet nie chciała się wkręcić. Gwint poprawiłem gwintownikiem M18 x 1,5 i nowa weszła aż miło.
... no ! Teraz już na rozgrzanym silniku zaworek taktujący sobie milutko cyka Ale przedramię i łopatka do dziś mnie naparza
-
- Zaawansowany
- Posty: 480
- Rejestracja: 08 sty 2008, 17:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 10470958
Re: SCIRROCCO GTII by Damiano
widzę fajną opcje powrotu do oryginału.pochwalam tym bardziej ze baza zacna....az mi sie usmiech pojawia na twarzy.
Jedyna moja uwaga to Twoja wersja powrotu do oryginału....zestawu muzycznego...cóż uwazam ze zdecydowanie lepiej wygladal ten zestaw VW gamma który był + nawet ten pojedynczy odtwarzacz cd sygnowany zreszta do vw.../ niz to co włozyłes w ich miejsce, zyskując miejsce na popielniczke i dodatkowy zegar..../ trzeba bylo poszukac zwykłej gammy czy alfy z odtwarzaczem kasetowym ..bo ten radiotwarzacz z cd niewiadomej marki nijak nie pasuje...ale to tylko moje starcze marudzenie /
chyba ze sie pomyliłem i cała sprawa jest odwrotnie??? hmmm
jesłi jednak likwidowales ten zestaw tzw 2 Din to jesli odtwarzacz cd VW byl sprawny to moze jest na sprzedaz ?? daj znac.na PW lub gg10470958
powodzenia w dalszych walkach z sroka../ Michał
Jedyna moja uwaga to Twoja wersja powrotu do oryginału....zestawu muzycznego...cóż uwazam ze zdecydowanie lepiej wygladal ten zestaw VW gamma który był + nawet ten pojedynczy odtwarzacz cd sygnowany zreszta do vw.../ niz to co włozyłes w ich miejsce, zyskując miejsce na popielniczke i dodatkowy zegar..../ trzeba bylo poszukac zwykłej gammy czy alfy z odtwarzaczem kasetowym ..bo ten radiotwarzacz z cd niewiadomej marki nijak nie pasuje...ale to tylko moje starcze marudzenie /
chyba ze sie pomyliłem i cała sprawa jest odwrotnie??? hmmm
jesłi jednak likwidowales ten zestaw tzw 2 Din to jesli odtwarzacz cd VW byl sprawny to moze jest na sprzedaz ?? daj znac.na PW lub gg10470958
powodzenia w dalszych walkach z sroka../ Michał