Strona 4 z 10

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 16 lis 2011, 20:49
autor: voo
pewnie slg jest autorem.

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 17 lis 2011, 01:13
autor: noorec
Soltys,

Jest tak jak voo pisze - wydech powstal w SLG, a konkretnie ja go spawalem. Z reszta jak wszystkie nasze wydechy i doloty :)

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 18 lis 2011, 09:36
autor: herbiasty
mam jeszcze tylko pytanko odnosnie lacznika elastycznego..
on jest jakis specjalny wytrzymalszy czy zwykly??
bo ja chcialem sobie wstawic 3ci tlumik a lacznik przeniesc na portki x2, jednak balem sie ze sie przepali.

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 18 lis 2011, 09:58
autor: noorec
herbiasty pisze:mam jeszcze tylko pytanko odnosnie lacznika elastycznego..
on jest jakis specjalny wytrzymalszy czy zwykly??
bo ja chcialem sobie wstawic 3ci tlumik a lacznik przeniesc na portki x2, jednak balem sie ze sie przepali.
Jesli mowiac zwykly masz na mysli ten taki z samej siatki to nie, ten ma w srodku taka elastyczna rure, jakby z segmentow.

Pozdr

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 18 lis 2011, 10:35
autor: herbiasty
nie przepala sie?? no to mam na mysli, wlasnie z ta rura wewnatrz.

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 18 lis 2011, 10:44
autor: Kamil
Na razie się nie przepala ;) ale jeździ dopiero jakiś miesiąc.
Ale w innych produkcjach SLG łączniki elastyczne tego typu się sprawdzają.

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 19 lis 2011, 23:21
autor: Sołtys
herbiasty pisze: bo ja chcialem sobie wstawic 3ci tlumik a lacznik przeniesc na portki x2, jednak balem sie ze sie przepali.
Ja mam łączniki (zwykłe) zaraz pod kolektorem ... zrobione na tym około 2tys km i nie widać żadnych uszkodzeń.

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 20 lis 2011, 12:06
autor: DiamondDany
Pozwolę sobie wkleić jedno foto z prac montażowych silnika :D

Obrazek

wkleił bym jeszcze uśmiechniętego Kamila ale daruje Wam tego widoku :P

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 20 lis 2011, 12:28
autor: atosss007
A więc słowo stało się ciałem :lol: Jak ostatnio gadaliśmy mówiłeś że się weźmiesz no i widzę że się wziąłeś. Tłumik wygląda cudnie ... aż mnie nerwy biorą że ja za swój dałem kupę kasy i nie jestem zadowolony w 100 % :roll:
A tak BTW ... jaki byłby koszt wyprodukowania czegoś takiego w SLG ? Jak ostatnio rozmawialiśmy to jeszcze nie widziałeś dokładnie ale teraz już chyba wiesz ? Daj cynk na priva bo może i ja bym się zdecydował. W Grześkowym sciro wydech jest porażką :evil: Kamil a tak wracając do tematu ... nie myślałeś żeby to postawić na digi ? W sumie to jestem trochę zaskoczony ze na K-jeta postawiłeś :wink:

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 20 lis 2011, 16:35
autor: Kamil
Atosss, napisałem Ci, co wiem o wydechu w SLG.
Wtrysk na pewno docelowo zostanie zmieniony na elektroniczny, k-jet jest rozwiązaniem na jakiś czas. Pewnie będzie to raczej megasquirt niż digi w całości, bo mamy w Warszawie zaprzyjaźnionego stroiciela MS'a, będzie też zrobiona docelowo tzw. szpera biedaka, ale to są jakieś tam bliżej niesprecyzowane plany.

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 20 lis 2011, 17:23
autor: ozi
Kamil pisze:Atosss, napisałem Ci, co wiem o wydechu w SLG.
Wtrysk na pewno docelowo zostanie zmieniony na elektroniczny, k-jet jest rozwiązaniem na jakiś czas. Pewnie będzie to raczej megasquirt niż digi w całości, bo mamy w Warszawie zaprzyjaźnionego stroiciela MS'a, będzie też zrobiona docelowo tzw. szpera biedaka, ale to są jakieś tam bliżej niesprecyzowane plany.

sprecyzuj słowa szpera biedaka :D bedziecie spawać w skrzyni?

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 20 lis 2011, 17:35
autor: Kamil
Nie, nie... wkłada się podkładki, żeby zacieśnić mechanizm różnicowy. Jak poszukasz na Vortexie, to powinieneś znaleźć gotowy przepis. Wiem, że w Warszawie jest człowiek, który mi to zrobi za 100 zł (oczywiście jak przywiozę mu wyjętą skrzynię), robił to też Hołek, więc może coś ewentualnie podpowiedzieć, ale jest to na w/w. forum ogólnodostępne, może później znajdę jakiegoś linka do tego.

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 20 lis 2011, 20:30
autor: noorec
Zapewne jednak to my bedziemy robic ta skrzynie :P
A co do K-jeta, jakos o dziwo ten system u Kamila wydaje sie byc calkiem zdrowy(mimo pewnego nieszczescia).
Pieknie reagowal na regulacje, pozwalal na dokladna regulacje AFR. Jeszcze pewnie bedziemy cos tam regulowac jak Kamil ogarnie kable i swieczki :)

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 22 lis 2011, 09:25
autor: atosss007
noorec pisze:
A co do K-jeta, jakos o dziwo ten system u Kamila wydaje sie byc calkiem zdrowy(mimo pewnego nieszczescia).
Pieknie reagowal na regulacje, pozwalal na dokladna regulacje AFR. Jeszcze pewnie bedziemy cos tam regulowac jak Kamil ogarnie kable i swieczki :)
Niespotykane :lol:

Ja sie odezwe wczesniej czy pozniej w sprawie tego wydechu bo jak patrze na to co tam Grzesiek w tej szestnastce zrobil to rece mi opadaja :roll: Ale podstawie wam samochod co by nie bylo lipy ze cos nie bedzie pasowalo bo takie przypadki juz widzialem.
Kamil to w jaka moc bedziesz celowal po zestrojeniu MS-a :?: :?: :?: Jestem bardzo ciekaw twojego projektu biorac pod uwage ze silnik u mnie siedzi taki sam :wink:

Re: Numer drugi - powered by SLG

: 22 lis 2011, 09:52
autor: Kamil
Za trudne pytania zadajesz, jak na mój obecny stan zdecydowania co do tego projektu ;).
Nawet jeszcze nie wiem, czy docelowo będzie to próba zrobienia mocnego N/A, czy kiedyś w przyszłości będzie coś dmuchane, ale MegaSquirt da sobie rade i z jedną i z drugą ewentualnością ;).
Co by nie było, jeszcze, za przeproszeniem, kupa roboty przede mną, zanim będę usatysfakcjonowany ;).