Numer drugi - powered by SLG
Re: Numer drugi - powered by SLG
Soltys,
Jest tak jak voo pisze - wydech powstal w SLG, a konkretnie ja go spawalem. Z reszta jak wszystkie nasze wydechy i doloty
Jest tak jak voo pisze - wydech powstal w SLG, a konkretnie ja go spawalem. Z reszta jak wszystkie nasze wydechy i doloty
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Numer drugi - powered by SLG
mam jeszcze tylko pytanko odnosnie lacznika elastycznego..
on jest jakis specjalny wytrzymalszy czy zwykly??
bo ja chcialem sobie wstawic 3ci tlumik a lacznik przeniesc na portki x2, jednak balem sie ze sie przepali.
on jest jakis specjalny wytrzymalszy czy zwykly??
bo ja chcialem sobie wstawic 3ci tlumik a lacznik przeniesc na portki x2, jednak balem sie ze sie przepali.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Re: Numer drugi - powered by SLG
Jesli mowiac zwykly masz na mysli ten taki z samej siatki to nie, ten ma w srodku taka elastyczna rure, jakby z segmentow.herbiasty pisze:mam jeszcze tylko pytanko odnosnie lacznika elastycznego..
on jest jakis specjalny wytrzymalszy czy zwykly??
bo ja chcialem sobie wstawic 3ci tlumik a lacznik przeniesc na portki x2, jednak balem sie ze sie przepali.
Pozdr
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Re: Numer drugi - powered by SLG
nie przepala sie?? no to mam na mysli, wlasnie z ta rura wewnatrz.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Numer drugi - powered by SLG
Na razie się nie przepala ale jeździ dopiero jakiś miesiąc.
Ale w innych produkcjach SLG łączniki elastyczne tego typu się sprawdzają.
Ale w innych produkcjach SLG łączniki elastyczne tego typu się sprawdzają.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Re: Numer drugi - powered by SLG
Ja mam łączniki (zwykłe) zaraz pod kolektorem ... zrobione na tym około 2tys km i nie widać żadnych uszkodzeń.herbiasty pisze: bo ja chcialem sobie wstawic 3ci tlumik a lacznik przeniesc na portki x2, jednak balem sie ze sie przepali.
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
- DiamondDany
- Zaawansowany
- Posty: 264
- Rejestracja: 20 lip 2008, 22:41
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 9714334
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Numer drugi - powered by SLG
A więc słowo stało się ciałem Jak ostatnio gadaliśmy mówiłeś że się weźmiesz no i widzę że się wziąłeś. Tłumik wygląda cudnie ... aż mnie nerwy biorą że ja za swój dałem kupę kasy i nie jestem zadowolony w 100 %
A tak BTW ... jaki byłby koszt wyprodukowania czegoś takiego w SLG ? Jak ostatnio rozmawialiśmy to jeszcze nie widziałeś dokładnie ale teraz już chyba wiesz ? Daj cynk na priva bo może i ja bym się zdecydował. W Grześkowym sciro wydech jest porażką Kamil a tak wracając do tematu ... nie myślałeś żeby to postawić na digi ? W sumie to jestem trochę zaskoczony ze na K-jeta postawiłeś
A tak BTW ... jaki byłby koszt wyprodukowania czegoś takiego w SLG ? Jak ostatnio rozmawialiśmy to jeszcze nie widziałeś dokładnie ale teraz już chyba wiesz ? Daj cynk na priva bo może i ja bym się zdecydował. W Grześkowym sciro wydech jest porażką Kamil a tak wracając do tematu ... nie myślałeś żeby to postawić na digi ? W sumie to jestem trochę zaskoczony ze na K-jeta postawiłeś
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Numer drugi - powered by SLG
Atosss, napisałem Ci, co wiem o wydechu w SLG.
Wtrysk na pewno docelowo zostanie zmieniony na elektroniczny, k-jet jest rozwiązaniem na jakiś czas. Pewnie będzie to raczej megasquirt niż digi w całości, bo mamy w Warszawie zaprzyjaźnionego stroiciela MS'a, będzie też zrobiona docelowo tzw. szpera biedaka, ale to są jakieś tam bliżej niesprecyzowane plany.
Wtrysk na pewno docelowo zostanie zmieniony na elektroniczny, k-jet jest rozwiązaniem na jakiś czas. Pewnie będzie to raczej megasquirt niż digi w całości, bo mamy w Warszawie zaprzyjaźnionego stroiciela MS'a, będzie też zrobiona docelowo tzw. szpera biedaka, ale to są jakieś tam bliżej niesprecyzowane plany.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: Numer drugi - powered by SLG
Kamil pisze:Atosss, napisałem Ci, co wiem o wydechu w SLG.
Wtrysk na pewno docelowo zostanie zmieniony na elektroniczny, k-jet jest rozwiązaniem na jakiś czas. Pewnie będzie to raczej megasquirt niż digi w całości, bo mamy w Warszawie zaprzyjaźnionego stroiciela MS'a, będzie też zrobiona docelowo tzw. szpera biedaka, ale to są jakieś tam bliżej niesprecyzowane plany.
sprecyzuj słowa szpera biedaka bedziecie spawać w skrzyni?
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Numer drugi - powered by SLG
Nie, nie... wkłada się podkładki, żeby zacieśnić mechanizm różnicowy. Jak poszukasz na Vortexie, to powinieneś znaleźć gotowy przepis. Wiem, że w Warszawie jest człowiek, który mi to zrobi za 100 zł (oczywiście jak przywiozę mu wyjętą skrzynię), robił to też Hołek, więc może coś ewentualnie podpowiedzieć, ale jest to na w/w. forum ogólnodostępne, może później znajdę jakiegoś linka do tego.
Old Volkswagens never die, they just get lower.
Re: Numer drugi - powered by SLG
Zapewne jednak to my bedziemy robic ta skrzynie
A co do K-jeta, jakos o dziwo ten system u Kamila wydaje sie byc calkiem zdrowy(mimo pewnego nieszczescia).
Pieknie reagowal na regulacje, pozwalal na dokladna regulacje AFR. Jeszcze pewnie bedziemy cos tam regulowac jak Kamil ogarnie kable i swieczki
A co do K-jeta, jakos o dziwo ten system u Kamila wydaje sie byc calkiem zdrowy(mimo pewnego nieszczescia).
Pieknie reagowal na regulacje, pozwalal na dokladna regulacje AFR. Jeszcze pewnie bedziemy cos tam regulowac jak Kamil ogarnie kable i swieczki
STREET LANE GARAGE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
http://www.facebook.com/pages/Street-La ... 2276826775
Audi 80 20V turbo quattro 415KM/490Nm ET 11,62
Audi A4 20V turbo quattro daily
Honda Civic Coupe Zonda Syfik...
...a wczesniej byly:
Seat Ibiza TDI EVO1
VW Polo 1,0 Steilhack
Audi 80 GL
VW SciroccoII GTII PGturbo
VW SciroccoII GTI.turbo
Audi 80 GTE
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Numer drugi - powered by SLG
Niespotykanenoorec pisze:
A co do K-jeta, jakos o dziwo ten system u Kamila wydaje sie byc calkiem zdrowy(mimo pewnego nieszczescia).
Pieknie reagowal na regulacje, pozwalal na dokladna regulacje AFR. Jeszcze pewnie bedziemy cos tam regulowac jak Kamil ogarnie kable i swieczki
Ja sie odezwe wczesniej czy pozniej w sprawie tego wydechu bo jak patrze na to co tam Grzesiek w tej szestnastce zrobil to rece mi opadaja Ale podstawie wam samochod co by nie bylo lipy ze cos nie bedzie pasowalo bo takie przypadki juz widzialem.
Kamil to w jaka moc bedziesz celowal po zestrojeniu MS-a Jestem bardzo ciekaw twojego projektu biorac pod uwage ze silnik u mnie siedzi taki sam
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- Kamil
- Kapitan Bomba
- Posty: 2832
- Rejestracja: 08 paź 2007, 20:15
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5363528
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Numer drugi - powered by SLG
Za trudne pytania zadajesz, jak na mój obecny stan zdecydowania co do tego projektu .
Nawet jeszcze nie wiem, czy docelowo będzie to próba zrobienia mocnego N/A, czy kiedyś w przyszłości będzie coś dmuchane, ale MegaSquirt da sobie rade i z jedną i z drugą ewentualnością .
Co by nie było, jeszcze, za przeproszeniem, kupa roboty przede mną, zanim będę usatysfakcjonowany .
Nawet jeszcze nie wiem, czy docelowo będzie to próba zrobienia mocnego N/A, czy kiedyś w przyszłości będzie coś dmuchane, ale MegaSquirt da sobie rade i z jedną i z drugą ewentualnością .
Co by nie było, jeszcze, za przeproszeniem, kupa roboty przede mną, zanim będę usatysfakcjonowany .
Old Volkswagens never die, they just get lower.