Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
Może się zamienimy Kolorki podobne
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
vega8
dzieki ale zostane przy swoim
przy okazji porobilem pare fotek, autko umute, potem glinka, potem znowu mycie, suszenie i na koniec diamond brite
http://picasaweb.google.com/liroyek/Scirocco#
-- poniedziałek, 6 gru 2010, 20:36 --
Jestem po virusie by Aligator - Dynosoft
wyniki ciut zawyzone pewnie przez temp pomiaru 2-3 stopnie ale jak widac niezly potworek
bylo 174,5 KM i 265nm a jest 216,6 KM i 333,5 nm :bigok
jak padnie to wymieniam na 2,0 tsi
dzieki ale zostane przy swoim
przy okazji porobilem pare fotek, autko umute, potem glinka, potem znowu mycie, suszenie i na koniec diamond brite
http://picasaweb.google.com/liroyek/Scirocco#
-- poniedziałek, 6 gru 2010, 20:36 --
Jestem po virusie by Aligator - Dynosoft
wyniki ciut zawyzone pewnie przez temp pomiaru 2-3 stopnie ale jak widac niezly potworek
bylo 174,5 KM i 265nm a jest 216,6 KM i 333,5 nm :bigok
jak padnie to wymieniam na 2,0 tsi
- górnik
- Zaawansowany
- Posty: 371
- Rejestracja: 08 gru 2009, 13:21
- Model: Scirocco III
- Numer GG: 4326976
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
do 2.0, które w serii wychodzą 230-250 KM troszkę jeszcze brakuje
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
To 2.0 w serii nie ma 210KM tylko 250KM? Co to, prezenty od VW?
Ciekawe czy w pl już ktoś swapował mk3... coś mi się wydaje że łatwo by nie było...
Ciekawe czy w pl już ktoś swapował mk3... coś mi się wydaje że łatwo by nie było...
- górnik
- Zaawansowany
- Posty: 371
- Rejestracja: 08 gru 2009, 13:21
- Model: Scirocco III
- Numer GG: 4326976
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
songo, u mnie w podpisie masz link do tematu z moim sciro i tam masz wykres 2.0
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
liroyek z 1.4 ma większy moment niż w 2.0 Ten virus ładnie go wyciągnął ale mocy to już sporo brakuje. Kurcze fajny motyw z tym zaniżaniem danych. Jak się nie mylę to z ABFem z golfa III była podobna sytuacja. Ale 30KM w bonusie to duużo.
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
moj niestety troche pofalowany ale to dlatego ze jest kompresor i turbo mozna bylo wygladzic ujmujac turbinie pytanie tylko poco teraz wieksza frajdy z jazdy wiadomo autka nie katuje jadac do pracy itak mam max 3 obr 17km w 1 strone temp oleju max 70-80 stopni przy tej pogodzie ale nie ukrywam teraz delikatnie smyram gaz a autko samo jedzie
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
Temp. oleju niska faktycznie. Koło 90 powinna chociaż być. Starym domowym sposobem zakryj połowę chłodnicy
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
myslalem nad tym tylko pytanie bo wskaznik analogowy wskakuje na 90 stopni po ok 6 km tylko ja mam dodatkowy w maxi dotcie temp oleju a to nie samo np tpodobno ten analog to temp plynu i jesli analog ma 90 stopni to temp oleju ok 50 i zaczya rosnac
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
Też mam temperaturę oleju w MFA (heh nazwa została). U mnie idą mniej więcej równo. Trochę szybciej płynu. Ogólnie jest tak że jak po 6km temperaturę płynu masz 90 stopni to olej do tej samej temperatury grzeje się nawet dwa razy dłużej (czyli po 12km już powinien mieć te 90).Zależy jeszcze jaki olej bo syntetyk może lepiej oddaje ciepło. Ale tak żeby wody miała 90 a oleju 50 to nigdy nie miałem. Ale nie ma co porównywać bo lata nie te.
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
u mnie komp pokazuje "--" i potem od 50 w gore jakby ponizej nie widzial ile jest wg mnie to wina malej pojemnosci, bo np w zime przy -20 jetta ma temp plyny 90 stopni po 4-5 km a scirocco przy -10 potrzebuje na to juz z 8 km wiec nie wiem ile trzeba bedzie jechac przy -20
- Son_Goku
- Zaawansowany
- Posty: 456
- Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: TOS
Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS
heh też mam tak samo że pierw "--" a potem od 50st i co 2 stopnie pokazuje... Ogólnie silniki VW długo się grzeją. Kolega ma Prelude i tam trwa to dosłownie 3minuty...
Można też trochę oleju na zimę upuścić żeby było bliżej min na bagnecie - wtedy silnik lepiej się grzeje.
Motyw z zakrywaniem chłodnicy proponuje na mrozy bo teraz jak jest ok. 0 to nie ma sensu - miałem zakryte większe pół chłodnicy to temperatura oleju dochodziła nawet do 106st. Ale jak był mróz -10 to było dobrze ok 94st.
Można też trochę oleju na zimę upuścić żeby było bliżej min na bagnecie - wtedy silnik lepiej się grzeje.
Motyw z zakrywaniem chłodnicy proponuje na mrozy bo teraz jak jest ok. 0 to nie ma sensu - miałem zakryte większe pół chłodnicy to temperatura oleju dochodziła nawet do 106st. Ale jak był mróz -10 to było dobrze ok 94st.