Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Pochwal się swoim Scirocco.
Awatar użytkownika
vega
Pisarz
Pisarz
Posty: 1011
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:28
Model: Scirocco I
Numer GG: 24919081

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: vega »

Może się zamienimy ;-) Kolorki podobne :-)
Jest:
Scirocco mk1 1978
Ford Ka 1999 (dupowozik )
Były:
Oldsmobile F85 Cutlass 1978 V8
Marcedes w111 22OS 1961
Opel Manta A 1975
Ford Granada 1978
Chevrolet Camaro 1988 v8 5.OL
Pontiac Fiero 1988 v6
Awatar użytkownika
liroyek
Początkujący
Początkujący
Posty: 199
Rejestracja: 02 mar 2010, 11:50

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: liroyek »

vega8
dzieki ale zostane przy swoim ;)
przy okazji porobilem pare fotek, autko umute, potem glinka, potem znowu mycie, suszenie i na koniec diamond brite :)
http://picasaweb.google.com/liroyek/Scirocco#

-- poniedziałek, 6 gru 2010, 20:36 --

Jestem po virusie by Aligator - Dynosoft
wyniki ciut zawyzone pewnie przez temp pomiaru :) 2-3 stopnie ale jak widac niezly potworek :)
bylo 174,5 KM i 265nm a jest 216,6 KM i 333,5 nm :bigok
Obrazek

jak padnie to wymieniam na 2,0 tsi :)
Awatar użytkownika
górnik
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 371
Rejestracja: 08 gru 2009, 13:21
Model: Scirocco III
Numer GG: 4326976
Lokalizacja: Warszawa

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: górnik »

do 2.0, które w serii wychodzą 230-250 KM troszkę jeszcze brakuje ;)
Awatar użytkownika
Son_Goku
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 456
Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
Model: Scirocco II
Lokalizacja: TOS

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: Son_Goku »

To 2.0 w serii nie ma 210KM tylko 250KM? Co to, prezenty od VW? :)

Ciekawe czy w pl już ktoś swapował mk3... coś mi się wydaje że łatwo by nie było... 8)
Awatar użytkownika
górnik
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 371
Rejestracja: 08 gru 2009, 13:21
Model: Scirocco III
Numer GG: 4326976
Lokalizacja: Warszawa

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: górnik »

songo, u mnie w podpisie masz link do tematu z moim sciro i tam masz wykres 2.0 ;)
Awatar użytkownika
Son_Goku
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 456
Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
Model: Scirocco II
Lokalizacja: TOS

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: Son_Goku »

liroyek z 1.4 ma większy moment niż w 2.0 :) Ten virus ładnie go wyciągnął ale mocy to już sporo brakuje. Kurcze fajny motyw z tym zaniżaniem danych. Jak się nie mylę to z ABFem z golfa III była podobna sytuacja. Ale 30KM w bonusie to duużo. 8)
Awatar użytkownika
liroyek
Początkujący
Początkujący
Posty: 199
Rejestracja: 02 mar 2010, 11:50

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: liroyek »

moj niestety troche pofalowany ale to dlatego ze jest kompresor i turbo :) mozna bylo wygladzic ujmujac turbinie pytanie tylko poco teraz wieksza frajdy z jazdy ;) wiadomo autka nie katuje jadac do pracy itak mam max 3 obr 17km w 1 strone temp oleju max 70-80 stopni przy tej pogodzie :( ale nie ukrywam teraz delikatnie smyram gaz a autko samo jedzie :twisted:
Awatar użytkownika
Son_Goku
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 456
Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
Model: Scirocco II
Lokalizacja: TOS

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: Son_Goku »

Temp. oleju niska faktycznie. Koło 90 powinna chociaż być. Starym domowym sposobem zakryj połowę chłodnicy :)
Awatar użytkownika
liroyek
Początkujący
Początkujący
Posty: 199
Rejestracja: 02 mar 2010, 11:50

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: liroyek »

myslalem nad tym ;) tylko pytanie bo wskaznik analogowy wskakuje na 90 stopni po ok 6 km :) tylko ja mam dodatkowy w maxi dotcie temp oleju a to nie samo np tpodobno ten analog to temp plynu i jesli analog ma 90 stopni to temp oleju ok 50 i zaczya rosnac ;)
Awatar użytkownika
Son_Goku
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 456
Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
Model: Scirocco II
Lokalizacja: TOS

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: Son_Goku »

Też mam temperaturę oleju w MFA (heh nazwa została). U mnie idą mniej więcej równo. Trochę szybciej płynu. Ogólnie jest tak że jak po 6km temperaturę płynu masz 90 stopni to olej do tej samej temperatury grzeje się nawet dwa razy dłużej (czyli po 12km już powinien mieć te 90).Zależy jeszcze jaki olej bo syntetyk może lepiej oddaje ciepło. Ale tak żeby wody miała 90 a oleju 50 to nigdy nie miałem. Ale nie ma co porównywać bo lata nie te. :side:
Awatar użytkownika
liroyek
Początkujący
Początkujący
Posty: 199
Rejestracja: 02 mar 2010, 11:50

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: liroyek »

u mnie komp pokazuje "--" i potem od 50 w gore :) jakby ponizej nie widzial ile jest ;) wg mnie to wina malej pojemnosci, bo np w zime przy -20 jetta ma temp plyny 90 stopni po 4-5 km a scirocco przy -10 potrzebuje na to juz z 8 km wiec nie wiem ile trzeba bedzie jechac przy -20 :)
Awatar użytkownika
Son_Goku
Zaawansowany
Zaawansowany
Posty: 456
Rejestracja: 21 kwie 2009, 14:10
Model: Scirocco II
Lokalizacja: TOS

Re: Scirocco MKIII zielony Vieper - 1,4 tsi 160 PS

Post autor: Son_Goku »

heh też mam tak samo że pierw "--" a potem od 50st i co 2 stopnie pokazuje... Ogólnie silniki VW długo się grzeją. Kolega ma Prelude i tam trwa to dosłownie 3minuty... 8)

Można też trochę oleju na zimę upuścić żeby było bliżej min na bagnecie - wtedy silnik lepiej się grzeje.
Motyw z zakrywaniem chłodnicy proponuje na mrozy bo teraz jak jest ok. 0 to nie ma sensu - miałem zakryte większe pół chłodnicy to temperatura oleju dochodziła nawet do 106st. Ale jak był mróz -10 to było dobrze ok 94st.
ODPOWIEDZ