Odkopię bo dawno nic nie aktualizowałem
Silnika już nie ma, pogięło korbowody przy doładowaniu 1 bar. Co dobrego posprzedawałem i było zacząć robić coś nowego. Co prawda miałem składać 1.8 na dole s2 ale wpadł w ręce inny silnik. Zatem do rzeczy...
Silnik:
2.0 16v abf, odprężony płytą, panewki ks na wał i sputter ks na korby, pełna uszczelka miski.
Głowica odnowiona abf z wałkami abf, kanały lekko obrobione. Chłodnica oleju i podstawa filtra bez zmian
Układ napędowy:
Skrzynia bez zmian, sprzęgło vr6 z mocniejszym dociskiem i tarczą
Układ wydechowy:
Kolektor rurowy custom, turbo gt35, wg 44mm, dp 3", reszta 2,72"
Układ dolotowy:
Custom kolektor ssący mojego wykonania, przepustnica vr6, listwa 1.8t, bov 50mm, ic bez zmian.
Orurowanie 60mm, wlot do turbo 100mm ze stożkiem w podszybiu
Elektronika:
EE3+, cewka wasted spark
Układ paliwowy:
pompa bez zmian bosch 044, wtryskiwacze siemens 850
Układ hamulcowy:
Przód tarcze 280 zaciski z s2, tył tarczowe - nie skończone
Wnętrze:
Założyłem licznik 260/8krpm, myślę że starczy skali
Kilka zdjęć z budowy:
Zachciało mi się zrobić coś samemu i strugałem taki oto twór.
I wydechowy
Przerobiony spływ oleju z innego turbo.
Część gratów na silniku założona do przymiarki
Musiałem wyciąć kawałek zbiornika paliwa na wydech. Wcześniej miałem zbiornik paliwa w bagażniku ale powróciłem do oryginalnego.
Zaciski
Tu pierwsze odpalenie silnika.
https://www.youtube.com/watch?v=lVGfFa1GM5c