Moje Scirocco No.2 czyli sciro do testów i No.3 czyli Kaszub
: 07 paź 2009, 20:36
Jak część ludzi z forum wie, od niedzieli jestem właścicielem kolejnego sciro. Jest to kolejne GT II, od poprzedniego jest o rok starsze czyli rocznik 90. O poprzednim sciro możecie poczytać w moim pierwszym temacie.
http://www.scirocco.pl/component/option ... d,298/#298
Kilka danych na temat obecnego sciro:
Rok produkcji:1990
Wersja: GT II
Silnik: 2.0 2E z Seata Toledo +BLOS
Skrzynia biegów: była AUG, była 4S, obecnie dłuższa FF
Kolor: L90E Alpine White
Wyposażenie:
-wspomaganie.
-półkubełki.
-szyberdach.
-elektrycznie regulowane lusterka z grzaniem.
-elektryczna regulacja świateł.
-układ hamulcowy w wersji 16V.
-pneumatyczny centralny (prawie kompletny, brak jest blokady klapki wlewu paliwa)
Przeprowadzone zmiany w sciro od momentu kupna:
-założona elektryczna regulacja świateł z poprzedniego sciro.
-założone hamulce w wersji 16V, hamulce przód od Scirocco 16V. Tył od Ibizy II, pompa hamulcowa Passat B3 i korektory siły hamowania na pompie z Felicji Combi.
-założone zostało Digi I zamiast Digi II, zaczęło się od padniętego Halla. Po zmianie aparatu zapłonowego nie można było ustawić zapłonu i były inne cyrki z silnikiem. Szkoda było czasu na ustalanie co jest nie tak z tą polepioną elektryką i wylądowało na pokładzie Digi I z Corrado G60.
-założone zostały elektrycznie regulowane lusterka z grzaniem.
-założony został pneumatyczny centralny.
Mały update,kilka zdjęć z letnim zestawem kół,innych lamp tylnych założonych na próbę i prezentacja dzienna działania instalacji przekaźników lamp przednich.
Założyłem dzisiaj elektrycznie regulowane lusterka z podgrzewaniem, wielkie podziękowania dla sida za boczki w wersji z elektryczną regulacją lusterek.
W planach:
-tempomat.
-elektryczne szyby.
http://www.scirocco.pl/component/option ... d,298/#298
Kilka danych na temat obecnego sciro:
Rok produkcji:1990
Wersja: GT II
Silnik: 2.0 2E z Seata Toledo +BLOS
Skrzynia biegów: była AUG, była 4S, obecnie dłuższa FF
Kolor: L90E Alpine White
Wyposażenie:
-wspomaganie.
-półkubełki.
-szyberdach.
-elektrycznie regulowane lusterka z grzaniem.
-elektryczna regulacja świateł.
-układ hamulcowy w wersji 16V.
-pneumatyczny centralny (prawie kompletny, brak jest blokady klapki wlewu paliwa)
Przeprowadzone zmiany w sciro od momentu kupna:
-założona elektryczna regulacja świateł z poprzedniego sciro.
-założone hamulce w wersji 16V, hamulce przód od Scirocco 16V. Tył od Ibizy II, pompa hamulcowa Passat B3 i korektory siły hamowania na pompie z Felicji Combi.
-założone zostało Digi I zamiast Digi II, zaczęło się od padniętego Halla. Po zmianie aparatu zapłonowego nie można było ustawić zapłonu i były inne cyrki z silnikiem. Szkoda było czasu na ustalanie co jest nie tak z tą polepioną elektryką i wylądowało na pokładzie Digi I z Corrado G60.
-założone zostały elektrycznie regulowane lusterka z grzaniem.
-założony został pneumatyczny centralny.
Mały update,kilka zdjęć z letnim zestawem kół,innych lamp tylnych założonych na próbę i prezentacja dzienna działania instalacji przekaźników lamp przednich.
Założyłem dzisiaj elektrycznie regulowane lusterka z podgrzewaniem, wielkie podziękowania dla sida za boczki w wersji z elektryczną regulacją lusterek.
W planach:
-tempomat.
-elektryczne szyby.