Scirocco GT II
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
no to nadszedł czas na aktual po dłuuugim czasie. Sciro idzie na sprzedaż, nie podołałem... Ha nigdy w życiu po prawie dwóch latach wyrzeczeń, płaczu do poduszki i dużej dozy zdenerwowania auto wreszcie porusza się o własnych siłach . Zostało jeszcze troszke do zrobienia, czyli ustawienie geometrii i zbieżności, umycie go, poskładanie środka do kupy no i przegląd. Silniczek sprawuję się wyśmienicie, pomodzone DIGI I pracuje bez zarzutu zarówno na benie jak i na gazie (bez zmiany mapy ) Dziś jest mój szczęśliwy dzień. Zapitala jak przecinak.
Jak go ogarnę do końca to jakąś może sesyjkę zrobię, choć fotograf ze mnie nędzny.
PS Nic by się nie udało bez pomocy niejakiego Grzesia z Różanej - gościu magik wspomógł w trudnych chwilach i dopiął wszystko na ostatni guzik.
sorki za słabe foty ale LG robi ujowe aparaty w telefonach
pozdro !
Jak go ogarnę do końca to jakąś może sesyjkę zrobię, choć fotograf ze mnie nędzny.
PS Nic by się nie udało bez pomocy niejakiego Grzesia z Różanej - gościu magik wspomógł w trudnych chwilach i dopiął wszystko na ostatni guzik.
sorki za słabe foty ale LG robi ujowe aparaty w telefonach
pozdro !
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco GT II
Czytając pierwsze dwa zdania się zdołowałem. Ale na szczęście to żart
Z tym filtrem, to dość niestandardowe rozwiązanie. Mam taką simote i fajny dźwięk daje. Jedyne co, to proponuję jeszcze jakieś kolanko na końcu, otworem w stronę grilla. Grill trochę Ci ograniczy dostęp świeżego powietrza do silnika. U siebie modzę podobny patent, ale na końcu będzie pochłaniacz powietrza w kształcie litery V skierowany właśnie do przodu. Owy pochłaniacz swą dużą powierzchnią będzie dostarczał do silnika więcej powietrza. Im szybciej tym więcej
Z tym filtrem, to dość niestandardowe rozwiązanie. Mam taką simote i fajny dźwięk daje. Jedyne co, to proponuję jeszcze jakieś kolanko na końcu, otworem w stronę grilla. Grill trochę Ci ograniczy dostęp świeżego powietrza do silnika. U siebie modzę podobny patent, ale na końcu będzie pochłaniacz powietrza w kształcie litery V skierowany właśnie do przodu. Owy pochłaniacz swą dużą powierzchnią będzie dostarczał do silnika więcej powietrza. Im szybciej tym więcej
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
właśnie kolanko ma być tylko się zastanawiam czy dolot nie jest za długi i nie będzie muła z dołu. A co do dźwięku przelotowe 2,5`` skutecznie go zagłusza idę zaraz pucować dziada
wczoraj miałem dość nieciekawą przygodę - otóż wybrałem się w pierwszą dłuższą (16 km ) podróż nad jeziorko w nocy z panną gwiazdy pooglądać . W drodze powrotnej zaczęło radio wariować i po chwili lampy zaczęły świecić z oszałamiającą mocą postojówek. Po chwili zaczął szaleć zapłon - myślę PRĄD ;/. I tak kulałem się na postojówkach w nocy (dobrze że pełnia księżyca była ) do domku. Pod samym domem zdechł na amen. Z rańca klucze i do dzieła. O dziwo odpalił, mierzę prąd na aku a tam 12 V. Lipa czyli. Po wyciągnięciu i rozebraniu altka okazało się że bieżnia komutatora przestała istnieć co objawiało się chronicznym niedoładowaniem. Wymieniłem bieżnię i przy okazji regulator. No ale Sciro nie miało zamiaru współpracować bo przy próbie odpalenia nie załączała się pompa paliwa. Pogrzebałem w bezpiecznikach i załapał. Co było nie tak nie wiem. Oczywiście lampka ładowania na zegarach nie była łaskawa mnie poinformować o braku ładowania. Czas na instalację woltomierza chyba
Morał z tej krótkiej historii taki - sprawdzajcie miernikiem ładowanie dzieciaki !
wczoraj miałem dość nieciekawą przygodę - otóż wybrałem się w pierwszą dłuższą (16 km ) podróż nad jeziorko w nocy z panną gwiazdy pooglądać . W drodze powrotnej zaczęło radio wariować i po chwili lampy zaczęły świecić z oszałamiającą mocą postojówek. Po chwili zaczął szaleć zapłon - myślę PRĄD ;/. I tak kulałem się na postojówkach w nocy (dobrze że pełnia księżyca była ) do domku. Pod samym domem zdechł na amen. Z rańca klucze i do dzieła. O dziwo odpalił, mierzę prąd na aku a tam 12 V. Lipa czyli. Po wyciągnięciu i rozebraniu altka okazało się że bieżnia komutatora przestała istnieć co objawiało się chronicznym niedoładowaniem. Wymieniłem bieżnię i przy okazji regulator. No ale Sciro nie miało zamiaru współpracować bo przy próbie odpalenia nie załączała się pompa paliwa. Pogrzebałem w bezpiecznikach i załapał. Co było nie tak nie wiem. Oczywiście lampka ładowania na zegarach nie była łaskawa mnie poinformować o braku ładowania. Czas na instalację woltomierza chyba
Morał z tej krótkiej historii taki - sprawdzajcie miernikiem ładowanie dzieciaki !
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: Scirocco GT II
to ty jesteś sprawcą zamieszania w btw znajomi myślą że to ja masz podobne koło no i ten kolor nie migają Ci czasami jacyś obcy ludzię?
Scirocco VR5 limited;)
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
no nadeszła zima a wraz z nią nowe plany narazie kompletuję graty - wszedłem w posiadanie drogą kupna kolektora fi50, do tego wałek ssący z ABFa który już przeleżał kupę czasu na półce no i jestem w trakcie poszukiwania dołu od 9a. Jak już mi się uda to wszystko złożyć to strojenie i zmiana mapy w digi. Ciekaw jestem rezultatów Póki co jednak muszę pozbyć się busa z garażu bo mi trochę mąci
Tak na marginesie - miał ktoś styczność z tematem montażu ITB ??
Tak na marginesie - miał ktoś styczność z tematem montażu ITB ??
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
No fajnie modzisz. Co do stożka (bo mi to akurat wcześniej umknęło) to wektorowy stożek najlepiej jakby miał jakiś łapacz powietrza/rurę skierowany właśnie od przodu, by dostawał więcej powierza podczas jazdy.
Długość rury może być problemem, ale nie powinno to specjalnie wpływać na dół. Na pewno lepsza długa rura z zimnym powietrzem, niż krótka z gorącym z komory.
Długość rury może być problemem, ale nie powinno to specjalnie wpływać na dół. Na pewno lepsza długa rura z zimnym powietrzem, niż krótka z gorącym z komory.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
łapacza nie ma na zdjęciach ale wskoczył już dawno - teraz będzie trochę inaczej, po wyrzuceniu LPG airbox zmieści się do komory, co znacznie skróci dolot i mam nadzieję że coś się zmieni na lepsze ogólnie to jest soft ori pod g60 co niesie za sobą dwie wady - za szybko odcina i przez zbyt duża dawkę zupy pali jak smok i strzela marchewami we wakacje wezmę się za mody, potem postaram się wskoczyć na hamownię żeby mieć jakiś punkt odniesienia co do późniejszych modyfikacji
narazie zbieram graty i planuję, ponieważ Sciro stoi w garażu u kumpla kawałek drogi ode mnie stąd też brak fotek
PS Obar nie wiesz może kto na wybrzeżu zajmuję się strojeniem DIGI ?
narazie zbieram graty i planuję, ponieważ Sciro stoi w garażu u kumpla kawałek drogi ode mnie stąd też brak fotek
PS Obar nie wiesz może kto na wybrzeżu zajmuję się strojeniem DIGI ?
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
To daj fotki, bo jestem ciekaw jak to wyszło.solarhh pisze:łapacza nie ma na zdjęciach ale wskoczył już dawno - teraz będzie trochę inaczej, po wyrzuceniu LPG airbox zmieści się do komory, co znacznie skróci dolot i mam nadzieję że coś się zmieni na lepsze
Zmienić się może trochę moment u dołu, ale 30cm rury niewiele da.
Ciesz się, że u Ciebie to jeździ, bo u mnie w ogóle nie chciało.solarhh pisze:ogólnie to jest soft ori pod g60 co niesie za sobą dwie wady - za szybko odcina i przez zbyt duża dawkę zupy pali jak smok i strzela marchewami
Na pomorzu ciężka sprawa. Wiem, że ktoś w Słupsku się w to bawi, ale nie znam gościa ani nie mam namiaru. Można by spytać gości z Pit Stopu z hamowni. Może oni wiedzą.solarhh pisze:PS Obar nie wiesz może kto na wybrzeżu zajmuję się strojeniem DIGI ?
Ja byłem koło Łodzi. Kawałek drogi jest, ale gość naprawdę wie co robi i jest sprawdzony, a ja jestem sceptykiem, jeśli chodzi o powierzanie takich rzeczy komuś, kogo renomy nie znam.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
fotki będą jak go ściągnę do siebie, narazie mam sesję ;/ jakoś w lutym myślę że będę miał więcej luzu, narazie czekam aż Rezi wyciągnie dół od swojego 9a i oceni czy jest do uratowania - jak jest to biorę go, daję do zrobienia i wrzucam wszystko po kolei oraz demontuje LPG. Myślę że 1 weekend wytężonej pracy wystarczy.
Chciałbym jeszcze zmierzyć go przed wszelkim dłubaniem, żeby zobaczyć co uzyskałem, no ale spadł śnieg a wtedy Sciro jest uziemione
W Słupsku jestem codziennie, także w poniedziałek podjadę do Pit Stop i zapytam.
Kurde do Łodzi daleko, to ktoś z VWgolf.pl ? musiałbym go na lawecie targać, trochę boję się jechać nim tak daleko
Chciałbym jeszcze zmierzyć go przed wszelkim dłubaniem, żeby zobaczyć co uzyskałem, no ale spadł śnieg a wtedy Sciro jest uziemione
W Słupsku jestem codziennie, także w poniedziałek podjadę do Pit Stop i zapytam.
Kurde do Łodzi daleko, to ktoś z VWgolf.pl ? musiałbym go na lawecie targać, trochę boję się jechać nim tak daleko
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
Nie sądzę, ale możliwe.solarhh pisze:to ktoś z VWgolf.pl ?
Można by na sztywnym holu .solarhh pisze:musiałbym go na lawecie targać, trochę boję się jechać nim tak daleko
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
tak się ostatnio zastanawiałem nad jakimś fajnym kołem, oglądałem kilka modeli, subiektywnie mi się podobają, ale często tak mam że coś mi się podoba, lecz wygląda to jak kupa podam jeszcze wymiary poszczególnych felg bo jestem zielony w temacie które najlepiej wejdą w nadkole tzn. będą się ładnie komponować a nie wystawać lub być schowane podpowiecie ? wielkość 15`
nr 1 Calibre Bomb
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 38,00
nr 2 Calibre Vice
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 38,00
nr 3 ATS Cup
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 28,00
nr 4 Ronal R10
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 37,00
nr 1 Calibre Bomb
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 38,00
nr 2 Calibre Vice
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 38,00
nr 3 ATS Cup
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 28,00
nr 4 Ronal R10
Rozmiar 7.00x15 Rozstaw śrub 4x100.00 Odsadzenie ET 37,00
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Re: Scirocco GT II
ATS Cup i Ronale to jest chyba klasyka jeśli chodzi o Mk2:) Ja osobiście mam ATSy Cup, możesz zobaczyć jak u mnie komponują się w sumie przy podobnym kolorze budy
Co do Ronali to są one trochę mniej popularne od ATSów, co może stanowić ich zaletę, ale w półce cenowej ATSów ciężko znaleźć coś co lepiej będzie się komponowało z Sciro MkII (taka moja subiektywna opinia;P) Uważam, że ładnie spolerowane ATSy+ładne Scirocco ciężko przebić jakąś felgą (no chyba, że porównujemy z felgami 3 razy droższymi;))
Co do Ronali to są one trochę mniej popularne od ATSów, co może stanowić ich zaletę, ale w półce cenowej ATSów ciężko znaleźć coś co lepiej będzie się komponowało z Sciro MkII (taka moja subiektywna opinia;P) Uważam, że ładnie spolerowane ATSy+ładne Scirocco ciężko przebić jakąś felgą (no chyba, że porównujemy z felgami 3 razy droższymi;))
- Mowad
- Fanatyk
- Posty: 2422
- Rejestracja: 03 gru 2007, 18:21
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Scirocco GT II
4 albo 3, natomiast 2 to jest dramat...
-------------------><-------------------
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
Nasza Scala na forum i w TV - Teleekspress 2010, TVN Turbo 2012, TVN Turbo 2013
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco GT II
Jak dla mnie te pierwsze są lekko fantazyjne. Chyba że inny kolor, ale to by trzeba przymierzyć. Drugie to w ogóle nie wypał. Przynajmniej nie do naszych aut. Jeśli chodzi o ATS-y, są moim zdaniem oklepane wcale nie mniej niż BBS-y, jednak z tych które pokazałeś, będą z pewnością pasowały najbardziej do mk2. Ronal Turbo ? Szczerze mówiąc nie ogarniam fenomenu tych felg. Wiele osób się nimi zachwyca a jak widziałem je na żywo na Scirocco, nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia. Moim zdaniem z tych które pokazałeś najlepiej do mk2 nadają się stare poczciwie ATS-y. Nie wiem jakim budżetem dysponujesz, ale jeśli zastanawiasz się nad ronalami to pewnie koło 2k. Za takie pieniądze można już znaleźć na prawdę ciekawe felgi i na Twoim miejscu, rozejrzałbym się za czymś bardziej wyszukanym
Pokaż ten łapacz powietrza. Też jestem ciekawy jak to rozkminiłeś
Pokaż ten łapacz powietrza. Też jestem ciekawy jak to rozkminiłeś
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- solarhh
- Zaawansowany
- Posty: 385
- Rejestracja: 04 paź 2009, 20:01
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1347806
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco GT II
no i to jest to o czym mówiłem - widzę że nr 2 jest na nie, a to był mój faworyt no budżet to tak 2-2,5k, zależy mi żeby kupić nówki sztuki, nie chcę mi się potem bawić w prostowanie i renowację. Nr 1 w np. czarnym malowaniu ze swiecącym rantem mógłby robić robotę no ale jak mówisz trzebaby przymierzyć.
Mam jedną fotkę, na której jest ten łapacz, co prawda słabo widoczny ale wrzucę po południu Srol stoi kawałek ode mnie i nie chce mi się tam jechać bo zima i ciemno wieczorem tam jest jak w duszy
Własciwie to jest zwykłe gumowe kolanko 90 st. więc bez szału, nie jest to jakis konstrukcyjny majstersztyk ale myslę że swoje zadanie spełnia i nie szpeci
Mam jedną fotkę, na której jest ten łapacz, co prawda słabo widoczny ale wrzucę po południu Srol stoi kawałek ode mnie i nie chce mi się tam jechać bo zima i ciemno wieczorem tam jest jak w duszy
Własciwie to jest zwykłe gumowe kolanko 90 st. więc bez szału, nie jest to jakis konstrukcyjny majstersztyk ale myslę że swoje zadanie spełnia i nie szpeci
Scirocco GT II 1.8 16v DF 1 LC6V ---> docelowo KR+9a+dolot ITB a wszystko pod kontrolą DIGI I
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont
Moje GTII
BMW E36 318i ROST - dupowóz <-- na żyletki
Skoda Octavia 2.0 SLX <-- jest
VW T3 PartyBus Black&White --> budowa in progress
VW T2 --> czeka na remont