PW
mam zrobione 3 komplety.
-- niedziela, 2 sie 2015, 10:57 --
Pora zaktualizować listę modyfikacji
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
-- niedziela, 2 sie 2015, 10:57 --
Pora zaktualizować listę modyfikacji
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, oraz korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
-elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et
MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka
UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski
KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane
ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno
CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników
Wpadła rozpórka dolna krzyżowa. Nie wuiem dlaczego na zdjęciu na podłodze takie plamy wyszły :/ zdjęcie z lampą robione i może jakieś refleksy na bezbarwnym..