Dolores
Dolores
Na początku witam wszystkich.
Jestem zalogowany już od dłuższego czasu ale jakoś nie miałem weny żeby zaprezentować moją sroczkę.
Chorobą na Scirocco zaraziłem się od kolegi kilka lat temu kiedy kupił sobie pierwszą Sroczkę.
Później miał drugą i już wiedziałem że chce mieć taki samochód.
Przyszła więc pora na mnie,żeby sobie sprawić jakąś ładną sztuke.
Pojechałem do Katowic oglądać Cabrio ale jednak wymagała troche pracy na początek a ja za bardzo nie
chciałem odrazu grzebania przy aucie.
Nie zdecydowałem się na tą sroczkę ale szukałem dalej i znalazłem tą:
02.08.2007 zostałem właścicielem tej oto sroczki:
Scirocco GT II 91r JH kolor LD7V
Nie była idealna ale w dobrym stanie i na liczniku 186 tysi a właściciel raczej wiarygodny.
Pojechałem po nią 350km w jedna strone ale było warto.
Odrazu wziąłem się za felgi bo bezbarwny z nich schodził i wyglądało to nieciekawie.
Udało mi się je wypolerować całe ale niestety nie mam zdjęć tylko to jedno:
Troche brudne były ale po umyciu można było sie przejżeć.
Narazie kończe.
Mam jeszcze troche fotek więc powoli będe dodawał z krótkim opisem.
Jestem zalogowany już od dłuższego czasu ale jakoś nie miałem weny żeby zaprezentować moją sroczkę.
Chorobą na Scirocco zaraziłem się od kolegi kilka lat temu kiedy kupił sobie pierwszą Sroczkę.
Później miał drugą i już wiedziałem że chce mieć taki samochód.
Przyszła więc pora na mnie,żeby sobie sprawić jakąś ładną sztuke.
Pojechałem do Katowic oglądać Cabrio ale jednak wymagała troche pracy na początek a ja za bardzo nie
chciałem odrazu grzebania przy aucie.
Nie zdecydowałem się na tą sroczkę ale szukałem dalej i znalazłem tą:
02.08.2007 zostałem właścicielem tej oto sroczki:
Scirocco GT II 91r JH kolor LD7V
Nie była idealna ale w dobrym stanie i na liczniku 186 tysi a właściciel raczej wiarygodny.
Pojechałem po nią 350km w jedna strone ale było warto.
Odrazu wziąłem się za felgi bo bezbarwny z nich schodził i wyglądało to nieciekawie.
Udało mi się je wypolerować całe ale niestety nie mam zdjęć tylko to jedno:
Troche brudne były ale po umyciu można było sie przejżeć.
Narazie kończe.
Mam jeszcze troche fotek więc powoli będe dodawał z krótkim opisem.
Odp: Dolores
Fajnie że pierwszy się mogę komuś wpisać:D
Więc gratki że wreszcie miałeś czas się pochwalić sroczką:) Ładna sztuka faktycznie, wygląda na całkiem niezły stan. Jakie masz co do niej plany? Jakieś mody? Zostyaniesz przy oryginale czy będziesz się bawił?
Więc gratki że wreszcie miałeś czas się pochwalić sroczką:) Ładna sztuka faktycznie, wygląda na całkiem niezły stan. Jakie masz co do niej plany? Jakieś mody? Zostyaniesz przy oryginale czy będziesz się bawił?
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: Dolores
Hehe dobrze że nie kupiłeś cabrio ;) ... bo teraz jest w rękach Michalfree i mogę go ogladać dość często, a jakby poszedł w inne rejony to może bym go widział z raz.
No a ta Twoja sroka to niezły okaz choć jak to w każdym chyba MK2 jakieś obtarcia i wgniotki są. To czekamy na dalsze foty i opis co tam się z autkiem dzieje ... jakieś zmiany może zaszły.
No a ta Twoja sroka to niezły okaz choć jak to w każdym chyba MK2 jakieś obtarcia i wgniotki są. To czekamy na dalsze foty i opis co tam się z autkiem dzieje ... jakieś zmiany może zaszły.
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Odp: Dolores
Ja tak z ciekawości zapytam.
Cabrio z komisu było w cenie normalnych Sroczek czy cena była sporo wyższa?
Nie chcę usłyszeć konkretnej kwoty tylko porównanie ceny do zwykłych coupe :).
Cabrio z komisu było w cenie normalnych Sroczek czy cena była sporo wyższa?
Nie chcę usłyszeć konkretnej kwoty tylko porównanie ceny do zwykłych coupe :).
Wszystkie filmy i zdjęcia z Pierwszego Międzynarodowego Zlotu Scirocco w Polsce
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual
[2009.10.31 - 2010.09.13] Scirocco mk2 GTX 1986 Monza Blue Metallic (LD5Y) JH automatic
INTERNATIONAL SCIROCCO MEETING IN PL: [2009] Stęszew / [2010] Zbąszyń / [2011] Zbąszyń / [2012] Jesionka / Gąbin [2013] / Gołuchów [2014] / Czekam! [2015]
szklarz poznań
[2007.12.10 - 2009.09.30] Scirocco mk2 GTX 1989 Alpine White (L90E) JH manual
[2009.10.31 - 2010.09.13] Scirocco mk2 GTX 1986 Monza Blue Metallic (LD5Y) JH automatic
INTERNATIONAL SCIROCCO MEETING IN PL: [2009] Stęszew / [2010] Zbąszyń / [2011] Zbąszyń / [2012] Jesionka / Gąbin [2013] / Gołuchów [2014] / Czekam! [2015]
szklarz poznań
Odp: Dolores
o ile ja dobrze pamiętam stała za 6900..... sparki był nia wtedy zainteresowany. Omer skąd jesteś bo widze rej. DZG :D
Odp: Dolores
Piękna jest ta szaro srebrna Sroczka :woohoo: Z listwami wypas, felgi jakieś ładne i gleba:)
Pozdrawiam Czarna
Pozdrawiam Czarna
- szarywilk
- Zaawansowany
- Posty: 627
- Rejestracja: 11 mar 2008, 10:38
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4195756
Odp: Dolores
Ladne to scirocco ciekawe ile kosztuje taka przerobienie.
Odp: Dolores
szary... ale co on tu ma przerobione? to jest ładna seria i to jest w niej najlepsze
Odp: Dolores
Cena tej Cabrio byla w granicach 4 tysi z tego co pamiętam no chyba że coś pomieszałem ale raczej nie.
Ja jestem z Sosnowca a kupiłem sroczkę w Pieńsku koło Zgorzelca.
Co do zmian to powoli będe wrzucał fotki z opisem co zmieniałem.
A narazie pokaże wam jak ładnie wygląda felga jak się asfalt skończył gdzieś kolo Wrocławia:
Na dodatek przeleżały zimę i troche skorodowały :(
Ale powietrze nie zeszło :)
Ja jestem z Sosnowca a kupiłem sroczkę w Pieńsku koło Zgorzelca.
Co do zmian to powoli będe wrzucał fotki z opisem co zmieniałem.
A narazie pokaże wam jak ładnie wygląda felga jak się asfalt skończył gdzieś kolo Wrocławia:
Na dodatek przeleżały zimę i troche skorodowały :(
Ale powietrze nie zeszło :)
- szarywilk
- Zaawansowany
- Posty: 627
- Rejestracja: 11 mar 2008, 10:38
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 4195756
Odp: Dolores
no to ciekawe nie wiedzialem ze scirocco produkowano jaki kabrio.
- Rurzowy_Rzufff
- Pisarz
- Posty: 1051
- Rejestracja: 03 mar 2009, 18:14
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 3295589
- Lokalizacja: tam, gdzie rdza się rodzi.. - Nowa Ruda
- Kontakt:
Odp: Dolores
Omer napisał:
ps. szarywilk 0 naprawdę, respect dla ciebie!
dolnośląskie pozdrawia :PCena tej Cabrio byla w granicach 4 tysi z tego co pamiętam no chyba że coś pomieszałem ale raczej nie.
Ja jestem z Sosnowca a kupiłem sroczkę w Pieńsku koło Zgorzelca.
Co do zmian to powoli będe wrzucał fotki z opisem co zmieniałem.
A narazie pokaże wam jak ładnie wygląda felga jak się asfalt skończył gdzieś kolo Wrocławia:
Na dodatek przeleżały zimę i troche skorodowały :(
Ale powietrze nie zeszło :)
ps. szarywilk 0 naprawdę, respect dla ciebie!
Nie próbuj wyginać wzrokiem łyżeczki - bo to niemożliwe..po prostu uświadom sobie prawdę - ta łyżka nie istnieje..a łyżka na to: NIEMOŻLIWE
Odp: Dolores
albo miałeś za mało powietrza albo grzałeś koło 150.... ja na nizszym profilu jeżdze i nic sie nie dzieje a kumpel na oponie 215/40 przeleciał przez 15cm kraęznik i tylko zdarł troche z boku fele :P
Odp: Dolores
Powietrza było tak jak być powinno,a co do grzania to nie miałem dużo bo to było w nocy i jechałem za jakimś autem a on nie cisnął mocno, ale jak widać trafiłem w najsłabszy punkt, bo między te ramiona które są dość szerokie i jeszcze w miejsce wentla.
No cóż dałem do prostowania ale było lekkie pęknięcie więc musieli spawać czyli koniec polerki.
Trzeba było przygotować felgi na nowy sezon.
Biały podklad:
Niebieska kontrolka która schła chyba tydzień jak nie więcej:
No i efekt końcowy jak dla mnie fajnie wyszło:
Na zimę musiałem mieć zimówki wiec kupiłem stalki w stanie średnim, wyczyściłem i kolega pomalował.
Nie wszystkim się taki kolor stalek podoba ale dla mnie jest ok.
A opony chciałem balony i takie kupiłem 155/80 R13
Na tym zdjęciu sroka troche brudna i felgi też ale widać jakie ładne balony :)
Tamtej zimy założyłem jeszcze centralny zamek, alarm, zmieniłem końcówke wydechu no i został założony został gaz.
Co do gazu to zwykła instalacja pierwszej generacji plus Blos,
butla w koło 28 litrów ale wchodzi 24 także 160 km i trzeba tankować :)
Końcówka stara wydechu była owalna i już przerdzewiała że praktycznie jak ściągałem tłumik to sama odpadła więc dospawałem dwie okrągłe końcówki:
Troche małe jednak te końcóki i średnio mi się taki wydech podobał więc postanowiłem troche go przerobić.
Rozciąłem,wybebeszyłem,wspawałem i wypolerowałem.
Taki trójnik wspawałem do środka tłumika, dospawałem wlot i wyloty i napchałem wygłuszenia do tłumików że nie mogłem docisnąć ścianki tłumika żeby zaspawać.
Wlot z nową opaską
Wyloty
Po polerce
A tak na aucie się prezentuje
Głośniejszy się zrobił bo pełny przelot bez żadnej zwężki w środku a jak
jeszcze zamiast katalizatora wstawiłem rurke to było ostro.
Przy puszczaniu gazu z wysokich obrotów i przy redukcji to tak strzelało jak z karabinu :)
No cóż dałem do prostowania ale było lekkie pęknięcie więc musieli spawać czyli koniec polerki.
Trzeba było przygotować felgi na nowy sezon.
Biały podklad:
Niebieska kontrolka która schła chyba tydzień jak nie więcej:
No i efekt końcowy jak dla mnie fajnie wyszło:
Na zimę musiałem mieć zimówki wiec kupiłem stalki w stanie średnim, wyczyściłem i kolega pomalował.
Nie wszystkim się taki kolor stalek podoba ale dla mnie jest ok.
A opony chciałem balony i takie kupiłem 155/80 R13
Na tym zdjęciu sroka troche brudna i felgi też ale widać jakie ładne balony :)
Tamtej zimy założyłem jeszcze centralny zamek, alarm, zmieniłem końcówke wydechu no i został założony został gaz.
Co do gazu to zwykła instalacja pierwszej generacji plus Blos,
butla w koło 28 litrów ale wchodzi 24 także 160 km i trzeba tankować :)
Końcówka stara wydechu była owalna i już przerdzewiała że praktycznie jak ściągałem tłumik to sama odpadła więc dospawałem dwie okrągłe końcówki:
Troche małe jednak te końcóki i średnio mi się taki wydech podobał więc postanowiłem troche go przerobić.
Rozciąłem,wybebeszyłem,wspawałem i wypolerowałem.
Taki trójnik wspawałem do środka tłumika, dospawałem wlot i wyloty i napchałem wygłuszenia do tłumików że nie mogłem docisnąć ścianki tłumika żeby zaspawać.
Wlot z nową opaską
Wyloty
Po polerce
A tak na aucie się prezentuje
Głośniejszy się zrobił bo pełny przelot bez żadnej zwężki w środku a jak
jeszcze zamiast katalizatora wstawiłem rurke to było ostro.
Przy puszczaniu gazu z wysokich obrotów i przy redukcji to tak strzelało jak z karabinu :)
Odp: Dolores
Podrówjny wylocik fajny...ale te siusiaki jakieś takie małe (bez obrazy). Nie lepiej było troszkę większe to?
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Odp: Dolores
nie no ładnie to wyszło:). Podoba mi się, jak ktoś stara się ładnie robić i na dodatek tak mu to wychodzi.
Oby tak dalej.
A nie planujesz np. założenia brewki? Bo faktycznie srokom w oryginale brakuje tego.
Szarywilku musisz pisać o które auto Ci chodzi. Przecież dyskutujemy o aucie Omera a nie o cabrio.
Oby tak dalej.
A nie planujesz np. założenia brewki? Bo faktycznie srokom w oryginale brakuje tego.
Szarywilku musisz pisać o które auto Ci chodzi. Przecież dyskutujemy o aucie Omera a nie o cabrio.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V