Dolores
Odp: Dolores
pomysłowy wylot, gratujuję zapału, felg nie komentuję.
Aha, fajna sroka.
Aha, fajna sroka.
Odp: Dolores
Co do siusiaków to pierwsza wersja - tak były za małe
Ale wersja druga jest w sam raz, pasuje akurat w wycięcie.
Brewka? Hm... nie podoba mi się tak jak orginalny front w sroce.
Zrobiłem przymiarke dwóch kółek:
16\"
17\"
Troche mało powietrza,ale i tak na takiej serii zawiasie to słabo wygląda...
W końcu przyszedł zawias
TA Technix -80mm
A tak sroczka się prezentuje na małej glebie:
W końcu przyszedł czas na front.
Pojedyncza lampa i gril z golfa 2:
Ale wersja druga jest w sam raz, pasuje akurat w wycięcie.
Brewka? Hm... nie podoba mi się tak jak orginalny front w sroce.
Zrobiłem przymiarke dwóch kółek:
16\"
17\"
Troche mało powietrza,ale i tak na takiej serii zawiasie to słabo wygląda...
W końcu przyszedł zawias
TA Technix -80mm
A tak sroczka się prezentuje na małej glebie:
W końcu przyszedł czas na front.
Pojedyncza lampa i gril z golfa 2:
- Sołtys
- Fanatyk
- Posty: 3289
- Rejestracja: 01 gru 2007, 07:30
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1978368
- Lokalizacja: Car-nice ... ZGY
- Kontakt:
Odp: Dolores
Fajnie usiadł teraz ... z felg to bym wsadził te 16\" - jakoś przypasiły ;)
Front może i fajny ale jeszcze zderzak taki obskubany, a co do brewki to też myślę że była by OK. Teraz to Twoje wygląda od przodu jak sroka Sety :)
Front może i fajny ale jeszcze zderzak taki obskubany, a co do brewki to też myślę że była by OK. Teraz to Twoje wygląda od przodu jak sroka Sety :)
Było sobie JH - teraz 16V gra ................ Moje SCIROCCO na STP
Odp: Dolores
Wskoczył zawias to przyszedł czas na rozpórki.
Obie zrobiłem w garażu z pomocą kumpli.
Tylnej nie robiłem bo póki co nie mam na nią miejsca.
Nie mam zdjęcia dolnej niestety ale zdjęcie górnej jest:
We wrześniu 2008 roku sroczka troche się uszkodziła.
Zaczęła palić na 3 gary. Na jednym zupełny brak kompresji wiec głowa do góry :(
Okazało się ze jeden zawór został zblokowany przez pęknięty talerzyk górny.
Jak widać na zdjęciu 4ty zawór od prawej nie ma już talerzyka.
Jak głowice zdjąłem to przy okazji troche poszlifowałem kanły ssące i wydechowe,
kolektory również, założyłem przy okazji przepustnice z Audi B2 2.3, podciąłem puszke filtra
i ściągnąłem katalizator zastępując go rurą taka jak w etce:
Głowica poszła do planowania 1mm, zostały wymienione wszystkie prowadnice,
jeden zawór - ten co był zblokowany też był wymieniony i wszystko dotarte.
Po złożeniu odczułem różnice, że szybciej się zbierał,
zwłaszcza przy wyprzedzaniu było to dość odczuwalne.
Obie zrobiłem w garażu z pomocą kumpli.
Tylnej nie robiłem bo póki co nie mam na nią miejsca.
Nie mam zdjęcia dolnej niestety ale zdjęcie górnej jest:
We wrześniu 2008 roku sroczka troche się uszkodziła.
Zaczęła palić na 3 gary. Na jednym zupełny brak kompresji wiec głowa do góry :(
Okazało się ze jeden zawór został zblokowany przez pęknięty talerzyk górny.
Jak widać na zdjęciu 4ty zawór od prawej nie ma już talerzyka.
Jak głowice zdjąłem to przy okazji troche poszlifowałem kanły ssące i wydechowe,
kolektory również, założyłem przy okazji przepustnice z Audi B2 2.3, podciąłem puszke filtra
i ściągnąłem katalizator zastępując go rurą taka jak w etce:
Głowica poszła do planowania 1mm, zostały wymienione wszystkie prowadnice,
jeden zawór - ten co był zblokowany też był wymieniony i wszystko dotarte.
Po złożeniu odczułem różnice, że szybciej się zbierał,
zwłaszcza przy wyprzedzaniu było to dość odczuwalne.
- czarodziejka
- Zaawansowany
- Posty: 867
- Rejestracja: 30 lis 2007, 14:49
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2478779
- Lokalizacja: Szczecinek
Odp: Dolores
zimówka 155 to nie balon a raczej łyżwa :P ja mam 175 na zimę i jakoś cieno wygląda ... a masz jakieś foto gdzie lepiej widać ten gril z g2 ?
"Pasja - po to by realizować marzenia, nie po to by być lepszym od innych"
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
http://www.youtube.com/watch?v=xuuB8UAmO48
http://www.youtube.com/watch?v=mzAY8qrQcAY
Odp: Dolores
Zdjęcia samego grila zanim go pociąłem i dopasowałem nie mam.
Ale mam fotki jak ściągnąłem zderzak bo nikt tej belki po stłuczce jaką sroka miała w niemczech nie robił.
Tu i tak już wcześniej wyprostowałem na rogu tą belke bo była wykręcona o 180 stopni
A tak już bez belki... wygląda tak agresywnie :)
Zdjęcie grila
Zakupiłem drugi zderzak z prostą belką i wymieniłem bo ten się nie nadawał na nic.
Pierwszą właścicielka mojej sroczki była niemiecka nauczycielka.
Później kupił sroczke już polski nauczyciel a później ja, więc chyba czas na mnie żebym nauczycielem został :P
Z tego wynika że sroczka miała stłuczkę najpóźniej w 2004r bo w tym roku kupił ją mój poprzednik i nie robił nic z tym więc troche lat tak jeździła taka odrapana.
Przyszedł czas na zrobienie tego przodu bo sroczka jako tako do okoła w ładnym stanie tak z przodu odstraszała.
Kilka fotek z prac przy rozbiórce i naprawie:
Dużo klepania, szlifowania i troche się wyprostowało:)
Tu kolega kładł podkład:
Przedni pas pomalowany i do połowy błotnik
Tu już poskładana sroczka z \"nowym\" pomalowanym zderzakiem, dokładką błotnika
nowy spojler też pomalowany tylko jeszcze nie założony:
To nie koniec prac ze szlifierką w dłoni i szpachlą :)
Ale mam fotki jak ściągnąłem zderzak bo nikt tej belki po stłuczce jaką sroka miała w niemczech nie robił.
Tu i tak już wcześniej wyprostowałem na rogu tą belke bo była wykręcona o 180 stopni
A tak już bez belki... wygląda tak agresywnie :)
Zdjęcie grila
Zakupiłem drugi zderzak z prostą belką i wymieniłem bo ten się nie nadawał na nic.
Pierwszą właścicielka mojej sroczki była niemiecka nauczycielka.
Później kupił sroczke już polski nauczyciel a później ja, więc chyba czas na mnie żebym nauczycielem został :P
Z tego wynika że sroczka miała stłuczkę najpóźniej w 2004r bo w tym roku kupił ją mój poprzednik i nie robił nic z tym więc troche lat tak jeździła taka odrapana.
Przyszedł czas na zrobienie tego przodu bo sroczka jako tako do okoła w ładnym stanie tak z przodu odstraszała.
Kilka fotek z prac przy rozbiórce i naprawie:
Dużo klepania, szlifowania i troche się wyprostowało:)
Tu kolega kładł podkład:
Przedni pas pomalowany i do połowy błotnik
Tu już poskładana sroczka z \"nowym\" pomalowanym zderzakiem, dokładką błotnika
nowy spojler też pomalowany tylko jeszcze nie założony:
To nie koniec prac ze szlifierką w dłoni i szpachlą :)
Odp: Dolores
no kawał roboty. Widzę że kolega sam ma smykałę do napraw. TO powinno być punktowane x2 :)
btw.
Fajnie wygląda podmalowany bandyta z jednym reflektorem :)
btw.
Fajnie wygląda podmalowany bandyta z jednym reflektorem :)
Odp: Dolores
No sam nie robiłem bo pomagał mi kumpel, który też malował mi te elementy więc samemu to ciężko by było wszystko ogarnąć jak dla mnie, ale ciesze się że nie dałem komuś żeby mi to zrobił.
Co do zdjęć przodu bez lamp to mi się bardzo podobają. Nie wiem czemu bo przecież taki przód zdekompletowany nie wygląda raczej dobrze.
Co do zdjęć przodu bez lamp to mi się bardzo podobają. Nie wiem czemu bo przecież taki przód zdekompletowany nie wygląda raczej dobrze.
Odp: Dolores
Troche nie pisałem ale coś się przy aucie jeszcze jak było ciepło zrobiło.
No więc postanowiłem zmienić hamulce bo moje już ledwo dawały rade aż ciężko było wcisnąć do końca żeby zablokować na suchym asfalcie.
Kupiłem jakiś rok temu hamulce z Golf II GTI przód(256) i tył (226)
Później dowiedziałem się że jarzma nie pasują z Golfa więc zacząłem poszukiwanie i w końcu w tym roku znalazłem jarzma z Passata B2 Syncro a w między czasie zakupiłem też drugi komplet zacisków na tył tym razem z Audi A3(aluminiowe)
Oddałem do piaskowania:
Następnie do malowania proszkowego:
Ale funduszy starczyło niestety narazie na przód aby je założyć kupiłem:
- zestaw reperaturek
- tarcze ATE PowerDisk
- klocki ATE
- odpowietrzniki
- przewody miałem nowe w razie czego ale stare ładnie spasowały
Wziąłem się do wymiany.
Tak wyglądały stare hamulce:
A tak już nowe:
Na moich felgach to prawie nie widać że większe są tarcze i zaciski:
Ale na alu 14\" kolegi widać już ładnie :)
Nawet ładnie wygląda na 14stce choć ta 14stka jak dla mnie to troche mała.
Za tył się jeszcze nie wziąłem - są inne priorytety ale wszystko przygotowane leży.
Co do poprawy hamowania to na początku w pierwszy dzień nie hamowałem mocniej ale po 2-3 dniach zauważyłem duuużą różnice, jak dojeżdząjąc gdzieś do świateł itp z przyzwyczajenia lekko wcisnąłem hamulec odrazu samochód ostro shamował - musiałem się przyzwyczajać do tych nowych hamulców :)
No więc postanowiłem zmienić hamulce bo moje już ledwo dawały rade aż ciężko było wcisnąć do końca żeby zablokować na suchym asfalcie.
Kupiłem jakiś rok temu hamulce z Golf II GTI przód(256) i tył (226)
Później dowiedziałem się że jarzma nie pasują z Golfa więc zacząłem poszukiwanie i w końcu w tym roku znalazłem jarzma z Passata B2 Syncro a w między czasie zakupiłem też drugi komplet zacisków na tył tym razem z Audi A3(aluminiowe)
Oddałem do piaskowania:
Następnie do malowania proszkowego:
Ale funduszy starczyło niestety narazie na przód aby je założyć kupiłem:
- zestaw reperaturek
- tarcze ATE PowerDisk
- klocki ATE
- odpowietrzniki
- przewody miałem nowe w razie czego ale stare ładnie spasowały
Wziąłem się do wymiany.
Tak wyglądały stare hamulce:
A tak już nowe:
Na moich felgach to prawie nie widać że większe są tarcze i zaciski:
Ale na alu 14\" kolegi widać już ładnie :)
Nawet ładnie wygląda na 14stce choć ta 14stka jak dla mnie to troche mała.
Za tył się jeszcze nie wziąłem - są inne priorytety ale wszystko przygotowane leży.
Co do poprawy hamowania to na początku w pierwszy dzień nie hamowałem mocniej ale po 2-3 dniach zauważyłem duuużą różnice, jak dojeżdząjąc gdzieś do świateł itp z przyzwyczajenia lekko wcisnąłem hamulec odrazu samochód ostro shamował - musiałem się przyzwyczajać do tych nowych hamulców :)
Odp: Dolores
no elegancja;]!
tylko tej 14\' co na ostatnim zdjęciu tak nie zostaw bo to chyba lewa ;)
tylko tej 14\' co na ostatnim zdjęciu tak nie zostaw bo to chyba lewa ;)
Odp: Dolores
no elegancja;]!
tylko tej 14\' co na ostatnim zdjęciu tak nie zostaw bo to chyba lewa ;)
tylko tej 14\' co na ostatnim zdjęciu tak nie zostaw bo to chyba lewa ;)
-
- Pisarz
- Posty: 1408
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 13:11
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1219647
- Lokalizacja: Przemyśl
Odp: Dolores
no jest teraz czym hamowac :)
u mnie na razie jeszcze jest spoko...
co do felg to 14\" chyba malo fajnie fajnie wygladal na tej 16\" podobnej do enzo cup...
u mnie na razie jeszcze jest spoko...
co do felg to 14\" chyba malo fajnie fajnie wygladal na tej 16\" podobnej do enzo cup...
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/
Odp: Dolores
14stke przymierzyłem bo chciałem zobaczyć ile luzu jest od zacisku do felgi bo 13tki ponoć nie upchne a mam zimówki 13tki i teraz musze się ich pozbyć bo juz zakupiłem komplet 14tek tylko są do wyczyszczenia i malowania i jakies tanie zimówki jeszcze do nich dorwać musze.
-
- Początkujący
- Posty: 36
- Rejestracja: 29 sty 2008, 17:51
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 6750137
Odp: Dolores
Widzę że ostro się dzieje tam u was na garażach i nawet Patryk nie próżnuje tylko cały czas maluje. Pozdrawiam.
Odp: Dolores
ale ladna sztuka. I ciekawy, dość rzadki jak na scirocco kolorek. Jakbys chciał kiedys sprzedać, daj znac :D