Scirocco 1.8T by Rezi
-
- Fanatyk
- Posty: 2505
- Rejestracja: 04 cze 2010, 01:58
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5067333
- Lokalizacja: Austevoll Norway
Re: Scirocco 16v by Rezi
Nowy plan powiadasz ... ... zaciekawiles mnie
Jak bys chcial pozbyc sie lamp US to daj cynk. Wujek chetnie odkupi
Jak bys chcial pozbyc sie lamp US to daj cynk. Wujek chetnie odkupi
Było :
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
Scirocco GL - R.I.P
Scirocco GTX kamei x1
Jest :
Scirocco GT 2 1989 Experyment 1.8T
Scirocco GTX 1984 16V Czarnuch
Scirocco Mk1 1976 Rieger
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Plan nie przewiduje zmian z zewnątrz chociaż kto wie.. jakbym chciał się pozbyć lamp to dam znać.
pochwalę się zdobyczami:
Chłodnica 525mm ze zbiorniczkiem musiała zastąpić wysłużoną już pewnie z 20 letnią, przeciekającą ori... Termostat z temp otwarcia 80stopni, bo w lato potrafił się przygrzać silnik po szybkiej jeździe
W aucie zrobiło się czyściej:
Do profi montażu chłodnicy, brakuje mi tylko dolnych mocowań z mk1 (na podobnych pompa paliwa wisi), i wyrzeźbienia drugiego górnego zaczepu. Aktualnie posługuję się materiałami non-profi (trytki) i inne śmieci które znalazłem w domu. Ważne, że chłodnica się trzyma i mogę sprawdzić jak się auto zachowuje.
Żeby nie było kolorowo to w sciro skrzynia 020 odmawia posłuszeństwa, wyskakuje wsteczny bieg.. i nie jest to wina wybieraka tylko zębatki
W tym miejscu chyba powinienem zrobić ankietę, czy wrzucać do 16v skrzynię 02j czy zakatować 020 silnikiem 1.8t ?:-)
Po zakatowaniu i tak 02a/02j będzie musiała wpaść. No to chyba zdradziłem swój plan
Na koniec chciałbym podziękować Arturowi88 za lusterko wsteczne dzięki koledze bzdurolot, który sprzedał mi lusterko od jakiegoś opla, miałem do wymiany przednią szybę (szyba miała odprysk, ale lusterka do sciro dalej nie miałem).
W planach: pomiar kompresji po wymianie pierścieni + sprawdzenie popychaczy, które prawdopodobnie nadają się tylko do wymiany.. auto nie generuje takiej mocy jaką powinno
+ szukanie części nieistotnych np. lampka do ośw kabiny.
pochwalę się zdobyczami:
Chłodnica 525mm ze zbiorniczkiem musiała zastąpić wysłużoną już pewnie z 20 letnią, przeciekającą ori... Termostat z temp otwarcia 80stopni, bo w lato potrafił się przygrzać silnik po szybkiej jeździe
W aucie zrobiło się czyściej:
Do profi montażu chłodnicy, brakuje mi tylko dolnych mocowań z mk1 (na podobnych pompa paliwa wisi), i wyrzeźbienia drugiego górnego zaczepu. Aktualnie posługuję się materiałami non-profi (trytki) i inne śmieci które znalazłem w domu. Ważne, że chłodnica się trzyma i mogę sprawdzić jak się auto zachowuje.
Żeby nie było kolorowo to w sciro skrzynia 020 odmawia posłuszeństwa, wyskakuje wsteczny bieg.. i nie jest to wina wybieraka tylko zębatki
W tym miejscu chyba powinienem zrobić ankietę, czy wrzucać do 16v skrzynię 02j czy zakatować 020 silnikiem 1.8t ?:-)
Po zakatowaniu i tak 02a/02j będzie musiała wpaść. No to chyba zdradziłem swój plan
Na koniec chciałbym podziękować Arturowi88 za lusterko wsteczne dzięki koledze bzdurolot, który sprzedał mi lusterko od jakiegoś opla, miałem do wymiany przednią szybę (szyba miała odprysk, ale lusterka do sciro dalej nie miałem).
W planach: pomiar kompresji po wymianie pierścieni + sprawdzenie popychaczy, które prawdopodobnie nadają się tylko do wymiany.. auto nie generuje takiej mocy jaką powinno
+ szukanie części nieistotnych np. lampka do ośw kabiny.
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
No ładnie, ładnie działasz.
Ładnie pod maską, czysto i schludnie .
Co do zegarów to masz oświetlone do połowy, bo tak głupio są pomontowane plastiki u góry. Trzeba by trochę je podrzeźbić, żeby uzyskać pełne oświetlenie.
Ładnie pod maską, czysto i schludnie .
Co do zegarów to masz oświetlone do połowy, bo tak głupio są pomontowane plastiki u góry. Trzeba by trochę je podrzeźbić, żeby uzyskać pełne oświetlenie.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
Re: Scirocco 16v by Rezi
A mozesz mnie powiedzieć co to za guma wychodząca z przepustnicy? To tylko kolanko czy z całą tą rureczkią? Możesz podać mi numer tej części?
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Widzę Elvis, że rozpaczliwie szukasz tego kolanka .L.W!z pisze:A mozesz mnie powiedzieć co to za guma wychodząca z przepustnicy? To tylko kolanko czy z całą tą rureczkią? Możesz podać mi numer tej części?
To jest pojedyncza część i możesz kupić cały komplet np. tutaj:
http://allegro.pl/rura-dolot-passat-b3- ... 90397.html
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Dzięki za miłe słowo jeszcze jest kilka detali od poprawienia + mam w planach kiedyś wiązkę zrobić od nowa i ładnie ją poukrywać.No ładnie, ładnie działasz.
Ładnie pod maską, czysto i schludnie.
Obar mnie ubiegł to dolot z b3/mk2/corrado 16v
Zegary są podświetlone tylko w ori miejscu. Nie udało mi się telefonem oddać efektu jaki jest na żywo, ale podświetlona jest cała tarcza, naturalnie - dolna część słabiej.
Masz obar jakiś patent na pełne podświetlenie?
- obar
- Fanatyk
- Posty: 4496
- Rejestracja: 16 paź 2007, 23:16
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 5123300
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Scirocco 16v by Rezi
Ale nie będziesz wiercił dziur w budzie, żeby puścić przewody?Rezi pisze:mam w planach kiedyś wiązkę zrobić od nowa i ładnie ją poukrywać.
Ja u siebie schowałem pod podłużnicą i myślę, ze to w zupełności wystarczy, a wiązkę z przodu można już jakoś upchnąć.
Oczywiście, że będzie świecić słabiej bo to tylko poświata z diodek, a tam, gdzie świecą bezpośrednio jest tak jak być powinno.Rezi pisze: ale podświetlona jest cała tarcza, naturalnie - dolna część słabiej.
Masz obar jakiś patent na pełne podświetlenie?
Mam patent, ale troszkę trzeba podłubać w plastiku, ale efekt jest nieporównywalny.
SOME DO DRUGS, OTHERS DO BOTTLES.
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
I SOLVE MY PROBLEMS WITH WIDE OPEN THROTTLES!
Szeroki MKII 2.0 16V
- artur88
- Zaawansowany
- Posty: 209
- Rejestracja: 25 lut 2010, 22:49
- Model: Scirocco II
- Lokalizacja: Ostrołęka
Re: Scirocco 16v by Rezi
Czyli jednak pasuje Grozisz tym turbo, grozisz. A może Ty masz już na oku coś konkretnego? 9A ciągle marudzi... Wspominałeś o odczuwalnej poprawie po wymianie pierścieni. Czyli jest lepiej, ale to ciągle nie to. Albo się po prostu przyzwyczaiłeś do podkręconego KR'a i wymagania wzrosły
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 1.8T by Rezi
Jeśli ktoś zwątpił w to, że sciro żyje to musi być zaskoczony czytając ten post. Apetyt rośnie w miarę jedzenia
Poprzednie 9a wyzionęło ducha w październiku/listopadzie. Panewka od nadmiaru rpm się obróciła.. silnik nie miał lekko, a wymieniłem w nim tylko pierścienie, popychacze. Zdarza się
Pod maskę wpadło 20v w kosmicznej kombinacji (o tym trochę więcej będzie później). Swap trwał od marca i trwa nadal
Wczoraj auto przejechało swoje pierwsze metry od jesieni zeszłego roku. Oczywiście limp mode (0,3 bar), ze względu na brak DP (będzie w piątek) i rezystora do wyłączenia EVAP. Z błędem evap ECU daje odczyt sondy na 0.
W planach: na początek 2xx hp
Poprzednie 9a wyzionęło ducha w październiku/listopadzie. Panewka od nadmiaru rpm się obróciła.. silnik nie miał lekko, a wymieniłem w nim tylko pierścienie, popychacze. Zdarza się
Pod maskę wpadło 20v w kosmicznej kombinacji (o tym trochę więcej będzie później). Swap trwał od marca i trwa nadal
Wczoraj auto przejechało swoje pierwsze metry od jesieni zeszłego roku. Oczywiście limp mode (0,3 bar), ze względu na brak DP (będzie w piątek) i rezystora do wyłączenia EVAP. Z błędem evap ECU daje odczyt sondy na 0.
W planach: na początek 2xx hp
Re: Scirocco 1.8T by Rezi
1.8T jest fajna opcja, jaki blok i osprzęt?
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 1.8T by Rezi
skąd brałeś łapy?
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 1.8T by Rezi
Kostrzyk: lapy ori zostaly
Wesyl:slupek aeb, sterowik Me3.8.2, turbo k03 z muszla z k03s. Kolektor ssacy ajh.
Oczywiscie immo off, sa ori zegary.
Edit: ecu jest z koscia oettinger. Zobaczymy na rolkach i po logach co to za jeden.
Wesyl:slupek aeb, sterowik Me3.8.2, turbo k03 z muszla z k03s. Kolektor ssacy ajh.
Oczywiscie immo off, sa ori zegary.
Edit: ecu jest z koscia oettinger. Zobaczymy na rolkach i po logach co to za jeden.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 1.8T by Rezi
co znaczy ori, przerobione ori pod 1.8t?
- Rezi
- Zaawansowany
- Posty: 626
- Rejestracja: 18 gru 2008, 17:19
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 1084101
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Scirocco 1.8T by Rezi
Ori znaczy ze nie przerobione. Skrzynia 020, blok 058 jak 16v.
Jak chcesz to mam wymiary lap na 06a i 02a/j skrzynie.
Jak chcesz to mam wymiary lap na 06a i 02a/j skrzynie.
-
- Fanatyk
- Posty: 2440
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 20:40
- Model: Scirocco II
- Numer GG: 2257011
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Scirocco 1.8T by Rezi
z jakiego auta ten silnik, czy to jakaś większa kombinacja?